• 7 beste vriendinnen zijn altijd bij elkaar te vinden. Ze zijn al een groep sinds groep 4 en nu beginnen ze ook aan jongens te denken. Een van de vriendinnen begint op een dag met Quests uitdelen. Iedereen moet binnen een week de quest gedaan hebben. Als ze niet slagen moeten ze trakteren. Op een avond hebben ze een logeer partij en een van hen heeft het idee om jongens te versieren. Al gauw hebben ze allemaal een quest: ze moeten de jongens van het winkelcentrum veroveren.

    Als deze quest geslaagd is (het is dus de bedoeling dat iedereen een vriendje krijgt) gaan ze verder met quest bedenken en komen er nog gekkere quest......

    Meisje: Jongen te veroveren:
    Emily Elizabeth JohnsonAnneMalik de jongen van de supermarkt
    Evelynn Rosalie FlowCookies = de jongen van de mediamarkt
    Felicia Kiara ManciniDepay de jongen van de boekhandel
    Eliza Alexandria McPhantomTsubaki = de jongen van de dierenwinkel
    jolie jasmine ebersonxkimx124 = de jongen van de kapper
    Annelieke Fay Yara DemarioMinimuisBeta = de jongen van de speelgoedwinkel

    Jongen: Werkt bij:
    Sebastian HotchnerBlueHope Mediamarkt
    Brandon Jason JeffersonDepay Kapper
    Daniel James HathatwayMinimuisBeta Dierenwinkel
    Mitchell Lars ThomasBleuHope Boekhandel
    Zackery Dylan Daniels0o7Speelgoedwinkel
    Samuel AustinMaraCroft Supermarkt

    Regels:
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personages
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Alleen ik of xkimx124 mogen een nieuw topic openen
    - Je moet actief meedoen, als je er twee weken niet bent geweest lig je eruit (sorry klinkt hard)
    - Als je op vakantie gaat ofzo graag even melden anders is het sneu en lig je eruit.

    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=144727&page=5

    [ bericht aangepast op 16 nov 2012 - 16:46 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [Sorry, ik snap niet helemaal dat jullie dat vervelend vinden, als je allemaal maar eens in de zoveel tijd mag posten of zo, dan loopt de RPG supersnel vast, en volgensmij is dat niet de bedoeling.

    Ik hoef geen ruzie hoor, ik zeg gewoon mijn mening]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lieke

    'Waarheen?' vraag ik ik had geenidee waarheen. Dus vroeg ik het hem maar. Ik keek naar de bank waar emily nu ook op is gaan zitten. Ik lach naar jolie die haar mond heeft open staan.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zack

    'Zijn dat je vriendinnen?' Vraag ik, en ik lach zachtjes. Mijn hand gaat weer naar de hare, dat voelt zo fijn. Alsof ze voor elkaar gemaakt zijn gaan de handen helemaal goed in elkaar. 'Hoi dames, Zack,' Stel ik me voor, en ik ben bang dat ze me allemaal gaan uitlachen, ik ben denk ik toch te hard van stapel gelopen en weet waarschijnlijk wel waar deze relatie naartoe gaat.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [je moet mijn naam nog veranderen iin 0o7 bij de beginpost]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Ik bedoel ook niets slechts, maar jullie zijn al aan het zoenen, terwijl MaraCraft nog niet gereageerd heeft]

    (Ik snap dat je geen ruzie hoeft en ik hoef ook geen ruzie.
    Maar ik vindhet gewoon altijdeen beetje vervelend als anderen heel snel gaan (Mede omdat ze kleine stukjes posten, erg veel online zijn of wat dan ook)
    Dan wordt het voor de andere moeilijk te volgen en kunnen ze vaak niet zien of zij al een reactiie hebben gehad. En om dan een beetje bij te blijven worden hun ook haast gedwongen kleine stukjes te schrijven en de dag heel snel te laten gaan, zo is het voor mij tenminste.

    Maar als ik de enige ben die me eraan irriteerd, of eigenlijk meer een betje ergert aat dan maar gewoon)

    [ bericht aangepast op 16 nov 2012 - 16:45 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    [sorry, ik vatte het anders op, ik neem mijn reactie terug :$, en ik vind dat je op zich wel gelijk hebt, maar het is nu toch al gebeurt?]


    Spoiler alert: you will save yourself

    (ok dat van te snel gaan snap ik maar dat andere, daar kan ik helaas niet zo veel aan doen want wanneer jullie online zijn ben ik niet online bijvoorbeeld en dan loop je elkaar volkomen mis.)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    0o7 schreef:
    [sorry, ik vatte het anders op, ik neem mijn reactie terug :$, en ik vind dat je op zich wel gelijk hebt, maar het is nu toch al gebeurt?]


    (Ach ja, het is goed hoor. als ik eens in de zoveel tijd even een update kan krijgen waar iedereen zit en hoelat het is, kan ik het ook nog wel volgen^^)


    We've lived in the shadows for far too long.

    (ok mooi opgelost (yeah)_O_)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    (ok mooi opgelost (yeah)_O_)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [minimuisbeta, ga je reageren?]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lieke

    Ik wist wat mijn vriendinnen dachten en zelf vond ik het ook wel een beetje: het ging te snel. 'Gaan we dan vanavond naar de bios?' ik wou me grag nog opmaken enzo en dat had ik nu niet bij me. 'Ik moet nog wel naar huis eigenlijk.' verbrak ik zijn fantasie om de hele avond af te spreken.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Eliza Alexandria McPhantom
    Eve praat al met haar prooi, en ik glimlach lichtelijk. Ik neus nog wat door de DS spellen. Mijn ouders gaven me altijd dat soort dingen, Nintendo DS, Wii, iPhone... Was het zo moeilijk te begrijpen dat ik ze niet hoef? Het enige wat ik wil is dat ze me accepteren, of iets meer aandacht geven. Wacht. Nu ga ik de sentimentele kant op. Ik snuif verontwaardigd. En trouwens, zo vaak doen ze dat ook weer niet, en zakgeld krijg ik ook nauwelijks. Het is gewoon niet éérlijk! Ik voel hoe mijn humeur gedaald is naar punt -1. Ik kijk nog even goed naar Eve, maar die is druk in gesprek, dus loop ik maar de winkel uit.

    Tien minuten later zit ik me vol te vreten aan drop, terwijl ik op een bankje bij de Kruidvat zit. Naast me staat een enorme plant. Mijn negativiteit heeft vandaag dus de overhand. Normaal ben ik nooit zo pessimistisch, 't ligt voornamelijk aan mijn buien. Ik zucht terwijl ik nog een extra zout dropje pak. Hoe zou het met de andere gaan? Ik ben ze eigenlijk kwijtgeraakt toen ik met de anderen naar de Mediamarkt ging.


    Tijd voor koffie.

    Evelynn Rosalie Flow

    Ik grijns even. 'Ik heb alle tijd.' Ik kijk hem aan en kijk om me heen. 'Wacht kom is.' Ik pak het spel uit zijn hand en loop richting de kassa. Ik kijk om me heen, maar zie dat Eliza al weg is. 'Felies waar is Lizzie,' roep ik naar Felicia en kijk haar vragend aan. Dan richt ik me weer op Sebastian. 'Wat is je nummer Sebas, dan sms ik je wel of jij mij?' Ik kijk hem vragend aan en leg het spel op de toonbank. Ik kijk Sebas recht in zijn ogen en glimlach even verleidelijk. Dit ging lachen worden, maar wat wilde ik? Naar bioscoop of uiteten? Ach ik vroeg het mijn vriendinnen wel. 'Waar gaan we game?' Ik kijk hem grijnzend en vragend aan. 'Bij jouw of bij mij?' Ik wilde eigenlijk wel bij mij, lekker mijn ouders irriteren. Maar dan had ik het broertje probleem.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne