• 7 beste vriendinnen zijn altijd bij elkaar te vinden. Ze zijn al een groep sinds groep 4 en nu beginnen ze ook aan jongens te denken. Een van de vriendinnen begint op een dag met Quests uitdelen. Iedereen moet binnen een week de quest gedaan hebben. Als ze niet slagen moeten ze trakteren. Op een avond hebben ze een logeer partij en een van hen heeft het idee om jongens te versieren. Al gauw hebben ze allemaal een quest: ze moeten de jongens van het winkelcentrum veroveren.

    Als deze quest geslaagd is (het is dus de bedoeling dat iedereen een vriendje krijgt) gaan ze verder met quest bedenken en komen er nog gekkere quest......

    Meisje: Jongen te veroveren:
    Emily Elizabeth JohnsonAnneMalik de jongen van de supermarkt
    Evelynn Rosalie FlowCookies = de jongen van de mediamarkt
    Felicia Kiara ManciniDepay de jongen van de boekhandel
    Eliza Alexandria McPhantomTsubaki = de jongen van de dierenwinkel
    jolie jasmine ebersonxkimx124 = de jongen van de kapper
    Annelieke Fay Yara DemarioMinimuisBeta = de jongen van de speelgoedwinkel

    Jongen: Werkt bij:
    Sebastian HotchnerBlueHope Mediamarkt
    Brandon Jason JeffersonDepay Kapper
    Daniel James HathatwayMinimuisBeta Dierenwinkel
    Mitchell Lars ThomasBleuHope Boekhandel
    Zackery Dylan Daniels0o7Speelgoedwinkel
    Samuel AustinMaraCroft Supermarkt

    Regels:
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personages
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Alleen ik of xkimx124 mogen een nieuw topic openen
    - Je moet actief meedoen, als je er twee weken niet bent geweest lig je eruit (sorry klinkt hard)
    - Als je op vakantie gaat ofzo graag even melden anders is het sneu en lig je eruit.

    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=144727&page=5

    [ bericht aangepast op 16 nov 2012 - 16:46 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lieke

    ik kijk weg en hou mijn hand in de zijne. Het was fijn en hij was lief. Ik keek hem even snel aan en gaf toe toe. 'Ik heb vanavond ook een plekje vrij.' zei ik om maar te verleidelijk te klinken. Ik was er nie goed in maar ach


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    dubbelpost :P:P


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zack

    'Oke, kom je naar mij of vertrouw je me niet?' Vraag ik, en ik hoop dat het niet verkeerd overkomt. Ik probeer te herinneren wat er na handjes vasthouden kwam. Ik baal als ik bedenk dat het knuffelen is, en dat gaat vast veel te snel. Toch schuifel ik zachtjes naar voren, tot dat ik bijna tegen haar aan sta. 'Zeg nee als je wilt dat ik stop,' Fluister ik, en ik buig mijn hoofd een beetje naar voren.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lieke

    Ik zie zack rustig op mij afkomen. Ik heriner me aan iets dat evelynn tegen me had gezegd:'laat het over je heenkomen' ik liet het maar gewoon gebeuren en ik wist niet zeker wat hij wou doen. Of hij me wou knuffelen of.. nee daar wil ik niet aan denken dus ik sla mijn armen om hem heen. Ik bedenk me dat Jolie ook nog steeds op de bank zit en ik kijk weg om te zien of ze er nog zit. Ik zie dat ze nog steeds zit te lezen. Ik hoopte maar dat Zack me niet wou kussen en dacht dat ik het niet wou doordat ik weg keek. Ik draaide mijn hoofd snel waardoor ik recht in zijn ogen keek.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zack

    Omdat ze geen nee heeft gezegd, moet het toch zo zijn dat ze wil? Ik probeer in te schatten of ze wel wil of niet, maar het lukt niet. Als ze recht in mijn ogen kijkt kan ik me gewoon niet meer inhouden en druk ik mijn lippen op de hare, en ik haal ze niet weg. Ik kan niet inschatten hoe ze het doet, maar ze maakt me helemaal gek.


    Spoiler alert: you will save yourself

    tripplepost

    [ bericht aangepast op 16 nov 2012 - 16:31 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    triplepost

    [ bericht aangepast op 16 nov 2012 - 16:31 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lieke

    ik voel de warmte op mijn lippen en ik geniet ervan. Blijkbaar vond hij me erg lleuk want het ging allemaal erg snel. Erg vond ik het niet maar waqt zouden al die mensen in het winkelcentrum wel niet denken. Als ik zijn lippen voel verdwijnen kijk ik weer in zijn mooie ogen. maar ik had geen idee wat ik nu moest doen of zeggen.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    wtf ik druk op post en hij post hem drie keer!!!!!!!


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    (One: Can you please put these kinda things between brackets?
    And second. Could you please slow the fuck down? Volgens mij ben ik vanavondecht helemaal de weg kwijt als jullie dan al op page 8 zitten...)

    [ bericht aangepast op 16 nov 2012 - 16:34 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Emily Johnson
    Ik liep na een beetje rondgewandeld te hebben richting de kapper. Ik had door het raam van de supermarkt gekeken, maar zag de jongen niet. Ik zuchtte en stapte de kapper binnen. Een grinnik verliet mijn mond toen ik Zack en Lieke zag zoenen. Jolie zat op de bank een tijdschrift te lezen. Ik liet me neerploffen langs haar en boog een beetje naar haar toe. 'Zou je niet beter op je doelwit afgaan?'

    jolie

    Ik kijk even op van het tijdschrift, en mijn ogen worden meteen groter, en mijn mond valt open. Staat lieke daar nou te zoenen, die gaat wel erg snel van stapel zeg, ze kennen elkaar net en nu al zoenen zozo.

    (nou niet iedereen is op hetzelfde tijdstip online dus kunnen we het niet stoppen)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [Ik deel trouwens mijn mening met BlueHope]

    Zack

    'sorry,' Zeg ik, en ik weet even niet waar ik ben met mijn hoofd. Nog nooit ben ik zo snel gegaan, nog nooit. Ik voel de adrenaline door mijn hoofd suizen, en weet dat ik me niet meer kan tegenhouden als ik haar nog een keer zoen, dus doe ik dat niet. 'Dus, zin om ergens heen te gaan?' Vraag ik, en er verschijnt weer een grijns op mijn gezicht.


    Spoiler alert: you will save yourself