• 7 beste vriendinnen zijn altijd bij elkaar te vinden. Ze zijn al een groep sinds groep 4 en nu beginnen ze ook aan jongens te denken. Een van de vriendinnen begint op een dag met Quests uitdelen. Iedereen moet binnen een week de quest gedaan hebben. Als ze niet slagen moeten ze trakteren. Op een avond hebben ze een logeer partij en een van hen heeft het idee om jongens te versieren. Al gauw hebben ze allemaal een quest: ze moeten de jongens van het winkelcentrum veroveren.

    Als deze quest geslaagd is (het is dus de bedoeling dat iedereen een vriendje krijgt) gaan ze verder met quest bedenken en komen er nog gekkere quest......

    Meisje: Jongen te veroveren:
    Emily Elizabeth JohnsonAnneMalik de jongen van de supermarkt
    Evelynn Rosalie FlowCookies = de jongen van de mediamarkt
    Felicia Kiara ManciniDepay de jongen van de boekhandel
    Eliza Alexandria McPhantomTsubaki = de jongen van de dierenwinkel
    jolie jasmine ebersonxkimx124 = de jongen van de kapper
    Annelieke Fay Yara DemarioMinimuisBeta = de jongen van de speelgoedwinkel

    Jongen: Werkt bij:
    Sebastian HotchnerBlueHope Mediamarkt
    Brandon Jason JeffersonDepay Kapper
    Daniel James HathatwayMinimuisBeta Dierenwinkel
    Mitchell Lars ThomasBleuHope Boekhandel
    Zackery Dylan Daniels0o7Speelgoedwinkel
    Samuel AustinMaraCroft Supermarkt

    Regels:
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personages
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Alleen ik of xkimx124 mogen een nieuw topic openen
    - Je moet actief meedoen, als je er twee weken niet bent geweest lig je eruit (sorry klinkt hard)
    - Als je op vakantie gaat ofzo graag even melden anders is het sneu en lig je eruit.

    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=144727&page=5

    [ bericht aangepast op 16 nov 2012 - 16:46 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Eliza Alexandria McPhantom
    Ik loop nonchalant naar binnen en kijk even rond. Behalve allerlei technologie, zie ik niet echt een speciale jongen. Dan kijk, en zie ik een jongen, bij de kassa. Ik blijf staan kijken. Tot ik merk dat ik aan het staren ben en kijk snel terug naar Felies en Evie. Dan wankel ik naar ze toe. "Nou knap is hij wel," zeg ik naar een knipoog. Ik trek ze aan hun armen mee naar binnen, en kijk schichtig om me heen of ik hem weer zie.


    Tijd voor koffie.

    Evelynn Rosalie Flow

    Vrolijk loop ik achter Eliza aan. Ze kijkt schichtig om zich heen. 'Lieve schat, zo moet je dus niet kijken.' Ij lach even. Uiteindelijk zie ik een jongen die er goed uitziet. 'Oke willen jullie een spel of iets?' Ik loop richtig de rekken waar hij vlakbi staat en begin te zoeken. Ik had eigenlijk niks nodig, maar ik had het geld. Ik hield me even niet bezig met de jongen, maar was wel in zij buirt.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sebastian Hotchner
    Ik zucht als ik mensen binnen zie komen. Ik ging weer op de grond staan en zette mijn muziek wat zachter. Tijd voor actie, waarschijnlijk zou ik zeniks aansmeren, ze leken nou niet bepaald de standaart klant die kwam voor een vishaakje en met een boot en een camper naar huis gingen. "Kan ik helpen?" Zei ik vrolijk terwijl ik aan de andere kant van het rek gingstaan.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Staat er nog iemand alleen?
    Anders moet Emily helemaal alleen naar haar jongen]

    Lieke

    Als niemand reageerd trek ik jolie mee naar de kapper. De jongen van de kapper was immers haar quest en ik moest een nieuw kapsel dus trok ik haar mee. Jolie was een van de vriendinnen waar ik het het beste mee kon vinden en lachend liepen we naar de kapsalon. Toen we binnen kwamen was er nog een stoel vrij en ik was dus direct aan de beurt. Ik keek naar degene naast mij en ik schrok. Ht was de jongen naast mij. SHIT! Alleen maar meer genant. De jongen spoor mijn haar nat en ee zat allemaal haar voor mijn ogen. Aangezien ik toch niks kon zien deed ik mijn ogen dicht en bedacht ik wat ik moest zeggen als hij tegen me ging praten.

    Daniel
    Ik moet al vroeg beginnen met werken en ik was dus moe. Ik sliep vannacht niet goed en dat had luca ook door. Hij liep steeds rondjes en hij werd er zenuwachtig van. 'Ik neem ff pauze' zei ik." En ik pakte de riem van Luca , die hij toch niet nodig had, en liep de winkel uit. Ik zag veel meisje uit elkaar lopen die ik wel vaker hier zag en ik schonk ee niet al te veel aandacht aan. Ik was te verlegen. Ik liep naar ht perkje en bleef daar even staan.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 22:09 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    ( ja jij lol nee grapje je mag achter mij aan koken lopen)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [MinimuisBeta, wil je asjeblieft niet mijn personage besturen? Want ik was bezig met een andere jongen knippen en nu zeg je dat ik jou aan het knippen ben?]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    (O dat wist ik niet ik dcht is wel lollig maar ik pas het wel aan)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Evelynn Rosalie Flow

    Ik kijk op en glimlach even. 'nu je het zegt ja. Ik ben op zoek naar een cadeautje voor mij broertje.' nee ik had geen broertje. 'En nou ja. Jij bent een jongen,' lach ik met een best verleidelijke glimlach die ik meestal als normale glimlach gebruik. De Charmante, verleidelijke mooie glimlach zou pas later komen. 'Dus zou jij me kunnen helpen,' grijns ik even. Ik kijk om me heen naar de grote winkel. 'Probleem 1 is dat ik niet weet waar alle game spelletjes staan. We hebben thuis een xbox 360 geloof ik en een Wii. En een PlayStation, maar die gebruiken we niet meer.' ik kijk hem aan. 'Doe maar de xbox spellen.' ik glimlach weer even die glimlah en kijk hem afwachtend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Felicia Kiara Mancini
    Ik moest me inhouden om niet te gaan lachen. Jeetje wat kon die meid goed liegen, dat had ik echt nooit achter Evie gezocht.
    'Sinds wanneer heeft zij een broertje?' fluisterde ik tegen Eliza langs me.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Sebastian Hotchner
    Ik luisterde aandachtig en knikte. "Ja. Umh die spellen staan hier." Ik lie peen klein stukje naar recht en maake zo een presenteer gebaar wat je die vrouwen op TV ook altijd zag doen. "Ik weet het, dat zag er niet uit. Ik denk een race spelletje, maar vecht spelletjes zijn ook altijd wel god.Hoe oud is je broertje?" Vroeg ik en beeke de spellen even. Er stonden ook een paar die ik nog moest spelen, maar ja.


    We've lived in the shadows for far too long.

    jolie

    Ik word door lieke mee gesleurt naar de kapper. 'lieke, ik heb hier echt geen zin in eigenlijk, zo maar iemand versieren die waarschijnlijk niet eens mijn type is, dit is gewoon niet zo mijn ding' maar het is al te laat want we zijn al in de kapsalon, zuchtend ga ik op een bankje zitten wachten tot lieke klaar is, en blader wat door tijdschriften.

    Evelynn Rosalie Flow

    Ik kijk naar de spellen. 'Hij is 13,' verzin ik snel en kijk opzij naar de jongen. 'ik wedt dat ik je met sommige spellen inmaak,' grijns ik en kijk hem uitdagend aan. Mijn vingertoppen laat ik over de spellen glijden. 'Neem de uitdaging aan en je wint, dan neem ik je mee op lunch op mijn kosten, win ik dan eh... Verzin jij iets.' ik kijk hem vragend aan en kijk weer naar de spellen. De voetbal spellen heeft hij allemaal al. 'Dan gaan er wel de voetbal spelle doen,' grijns ik. 'Of schieten. Ook goed.' ik pak een spel uit het rek en bekijk hem. Helaas had ik geen broertje.... Oeps.... Ik grinnik even en bijt op mijn lip. Dan kijk ik om naar hem en als mijn armen over elkaar. 'Neem je de uitdaging aan?' ik heb een speelse uitdagende blik in mijn ogen en bijt op mijn lip.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Brandon Jason Jefferson
    Ik was klaar met het knippen van de jongen en nam hem mee naar de balie waar hij moest betalen.
    '14 euro asjeblieft.' zei ik glimlachend en hij gaf me het geld wat ik vervolgens weg stopte in de kassa. Ik liep naar de ruimte waar de mensen zaten te wachten op bankjes en riep voor de volgende klant. Toen pas viel me een meisje op wat op een ander bankje zat. Ze was prachtig en mijn blik viel meteen op haar.
    De klant stond ondertussen al te wachten totdat ik hem mee zou nemen naar zijn stoel en tikte even tegen mijn arm.
    'Oh, ja sorry. Kom maar mee.' wist ik schor uit te brengen en ik nam hem mee naar de stoel waar ik hem zou knippen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Sebastian Hotchner
    Met opgetrokken wenkbrauwen keek ik haar aan. Ik mocht haar wel. "Umh, als jij wint dan neem ik je mee naar de bois, film naar jou keuze, of een concert als je dat liever heb." Zei ik en leunde tegen het rek. Ik bekeek de spellen even en vroeg me af met welke ze me echt kon verslaan. Moeilijk keek ik naar de spellen en pakte het favo spel van mijn neefje. Een schietspelletje. Ik hieldhem vrolijk in de lucht. "Deal?"


    We've lived in the shadows for far too long.