• 7 beste vriendinnen zijn altijd bij elkaar te vinden. Ze zijn al een groep sinds groep 4 en nu beginnen ze ook aan jongens te denken. Een van de vriendinnen begint op een dag met Quests uitdelen. Iedereen moet binnen een week de quest gedaan hebben. Als ze niet slagen moeten ze trakteren. Op een avond hebben ze een logeer partij en een van hen heeft het idee om jongens te versieren. Al gauw hebben ze allemaal een quest: ze moeten de jongens van het winkelcentrum veroveren.

    Als deze quest geslaagd is (het is dus de bedoeling dat iedereen een vriendje krijgt) gaan ze verder met quest bedenken en komen er nog gekkere quest......

    Meisje: Jongen te veroveren:
    Emily Elizabeth JohnsonAnneMalik de jongen van de supermarkt
    Evelynn Rosalie FlowCookies = de jongen van de mediamarkt
    Felicia Kiara ManciniDepay de jongen van de boekhandel
    Eliza Alexandria McPhantomTsubaki = de jongen van de dierenwinkel
    jolie jasmine ebersonxkimx124 = de jongen van de kapper
    Annelieke Fay Yara DemarioMinimuisBeta = de jongen van de speelgoedwinkel

    Jongen: Werkt bij:
    Sebastian HotchnerBlueHope Mediamarkt
    Brandon Jason JeffersonDepay Kapper
    Daniel James HathatwayMinimuisBeta Dierenwinkel
    Mitchell Lars ThomasBleuHope Boekhandel
    Zackery Dylan Daniels0o7Speelgoedwinkel
    Samuel AustinMaraCroft Supermarkt

    Regels:
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personages
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Alleen ik of xkimx124 mogen een nieuw topic openen
    - Je moet actief meedoen, als je er twee weken niet bent geweest lig je eruit (sorry klinkt hard)
    - Als je op vakantie gaat ofzo graag even melden anders is het sneu en lig je eruit.

    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=144727&page=5

    [ bericht aangepast op 16 nov 2012 - 16:46 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zack

    Ik hoor buiten wat meiden praten, en hoor iets over mij, genoemd als 'de jongen van de speelgoedwinkel' Ik besluit even te kijken bij de kapper, ik heb echt een nieuwe haarstijl nodig. Als ik langs de meiden loop, knipoog ik naar het meisje dat riep dat ze mij wel beter wou leren kennen. Lachend ren ik naar de kapper, en ik ga in de ellenlange wachtrij zitten. Als ik aan de beurt ben bedenk ik wat ik wil. Uiteindelijk laat is zoals gewoonlijk mijn haar gewoon een beetje bijknippen. Ik moet steeds denken aan het meisje dat zei dat ze me wel beter wou leren kennen. Op de een of andere manier kan ik haar niet uit mijn hoofd krijgen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Er staat Rg, haha]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Emily Johnson
    Grinnikend keek ik toe hoe de jongen van de speelgoedwinkel Lieke en knipoog gaf. 'Ik geef toe, hij is niet mis. Maar ik wil die van de supermarkt!'

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 19:49 ]

    (Het is de jongen van de speelgoedwinkel haha)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lieke

    Ik schaam me dood als ik de jongen zie knipogen. Ik begint te lachen en de rest lacht mee. Ik pak het schrift met quests en schrijf boven aan de bladzijde ''The Boyfriend Quest''. Ik weet niet waarom maar ik schreef the quests altijd in het engels. Ik hield van engels. Dat sowieso maar het klonk allemaal zo veel cooler als je het in het engels zei. Ik schrijf het ongeveer zo:

    Emily = de jongen van de supremarkt
    Felicia = de jongen van de boekhandel
    Annelieke = de jongen van de speelgoedwinkel

    als ik dat laatste neerzet glimlach ik en ik zie het moment voor me dat hij me een knipoog gaf. Zou hij het echt allemaal gehoord hebben?
    Ik schud mijn gedachten uit mijn hoofd en wil verder schrijven. 'Evelyn? welke jongen?' vraag ik. Ze wees naar de mediamarkt waar we als laatste zijn geweest alleen maar om de jongen te bekijken.
    Evelyn = de jongen van de mediamarkt

    'Eliza?' vroeg ik. 'Dierenwinkel' zei ze vrolijk. Best wel logisch eigenlijk ze wou alleen maar tijd rekken toen we in de dierenwinkel waren.
    Eliza = de jongen van de dierenwinkel

    schreef ik op mijn allermooist. 'En als laatste' zei ik maar jolie was mij al voor. 'Kapper' zei ze terwijl ze ernaar wees. We zaten op een bankje in het midden van het winkel centrum, zo konden we alle winkels zien.
    Jolie = de jongen van de kapper

    Schreef ik als laatste Ik zag steeds weer het beeld van de jongen van de speelgoedwinkel voor me.
    'Praatte ik dan echt zo hard?' vroeg ik aan de rest.

    (sorry als ik iets gezegd heb over iemand die niet wou dat hij dat zei maar ik dacht, dit staat al vast dus.... maar sorry als je het n iet wou)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Jolie

    'Ja dat is echt een goed idee, ik neem de jongen van de kapper dan wel, misschien is het wel niet helemaal mijn type maar dat zijn de andere ook niet helemaal' ik kijk even naar mijn nagels en veeg er wat over

    Evelynn Rosalie Flow

    Ik luister naar wat er gezegd wordt en grijns even. Dit werd echt lachen. Als mijn ouders hoorde van dit plan he... Die zouden het niks vinden. Ik zou mijn 'imago' naar beneden halen. Wat kon mij mijn imago schelen? Ik grinnik even en neurie zachtjes een liedje dat in mijn hoofd zit. Ik beweeg automatisch met mijn voet mee en bijt op mijn lip. Ik kijk even om me heen. 'Dus... Beginnen we vandaag al,' vraag ik ze met een lachje en kijk ze aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lieke

    'Waarom niet?' zeg ik glimlachend. 'Zullen we afspreken dat we allemaal drie weken hebben? als je dan nog geen vriendje hebt kun je ruilen. is dat goed?'
    Ik hield altijd alles bij in het schrift die we een keer samen hadden gekocht. 'Ik moet nog naar de kapper, gaat er iemand mee?' vraag ik. Ik zag de jongen van de speelgoedwinkel daar ook heenlopen en mijn moeder zeurt steeds dat mijn pony te lang is.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 20:24 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Eliza Alexandria McPhantom
    "Wacht, wacht, wacht." ik blijf abrupt staan. "Nee. Betekent dit dat ik een jongen moet..." ik praat verder op fluistertoon. "Versieren?" een van mijn vriendinnen trekt een wenkbrauw op. "Jullie wétén dat ik een ramp ben met jongens!" Ik kijk smekend naar ze, maar ze zijn onvermurwbaar. "Mijn ouders zúllen dit niet leuk vinden." mompel ik, maar iedereen weet dat dit niet waar is. Ze besteden nauwelijks tijd aan me, en dat weten ze.


    Tijd voor koffie.

    Evelynn Rosalie Flow

    'Jeej high five, mijn ouders vinden het ook niet leuk,' grijns ik en steek mijn hand op, maar besef dan wat ze eigenlijk zegt en dat dat niet klopt bij haar ouders. Ik laat mijn hand weer zakken. 'Zo'n ramp ben je niet. Ik ga dan eerst wel met jouw mee... Of wacht dan help ik je... Mag dat?' Ik grinnik en kijk naar de mediamarkt. Daar zit mijn slachtoffer dus... Ik grijns en wrijf in mijn handen. 'Dit word zo leuheuk,' jubel ik vrolijk en spring op.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sebastian Hotchner
    "Wel we hebben dan deze, deze of deze voor u."Zei ik vrolijk. De vrouw keek me een beetje dom aan. "Wat is het veschil." "Nou, die isgroen, deze wit en die roze." Mini laptops, het waren zulke gecompliceerde dingen. De vrouw lahte en wees naar de roze. "Mijn ochter gaat die leuk vinden." Ik knikte en begpn te praten. Nog geen vijf minuten later had ik haar ook een laptop tas, een nieuwe mobiel, een muis en twee paar oordopjes aangesmeerd. zo ging het altijd. Het leukste was. Ze kwam eigenlijk om te vragen waar de speelgoedwinkel was. Ik lachte zacht om de gedachte en ging weer op mijn stoel zitten.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Eliza Alexandria McPhantom
    Ik grijns half als de Mediamarkt zie. "Nee joh, laten we eerst even naar jou Snoezelpoesje gaan kijken," zeg ik vrolijk, dat ik niet meer het middelpunt van belangstelling ben. Ik duw haar in haar rug mee naar de Mediamarkt. Mijn schoudertas die vol boeken zit, hangt over mijn linkerschouder, terwijl ik snel even om me heen kijk, of ik de Dierenwinkel zie.


    Tijd voor koffie.

    Felicia
    'Gaat iemand mee naar de boekenwinkel? Ik wil die cutie weleens ontmoeten.' zei ik grijzend toen ik de rest van de meiden aankeek. 'Eliza? Evelyn? Ik ga daarna wel mee naar jullie jongens!' beloofde ik ze.
    Van alle meiden had ik denk ik toch wel de beste vriendschap met hun en het zou veel voor me betekenen als ze mee zouden gaan.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Evelynn Rosalie Flow

    Óké whow stop.' Ik probeer Eliza te laten stoppen met duwen. 'Felies ga anders dan even eerst mee de mediamarkt in? Kunnen we gelijk kijken voor leuke dingen en dan ga ik daarna mee, beloofd,' zeg ik haar en kijk haar aan. 'Ik sta nu namelijk al half in de winkel, dankzij Lizzie hier,' lach ik en gebaar naar Eliza. Ik vond Lizzie wel leuk bij haar, dus was het Lizzie. Ik grinnik en kijk naar Felicia. Ik sta nu voor de ingang van de mediamarkt en ben best nieuwsgierig naar het slachtoffer van mij. Ik grijns even en kijk alvast naar binnen. Ik had hem al vaag gezien, maar niet onvoerig bekekn.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Felicia
    'Is goed!' grijnsde ik toen ik Evelynn en Eliza verder de Mediamarkt in duwde. 'Laten we eens kijken waar jou schatje is.' zei ik grinnikend en ik keek de winkel alvast rond, maar ik kon tot nu toe niemand interessants zien.
    'Zie jij hem al?'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.