• 7 beste vriendinnen zijn altijd bij elkaar te vinden. Ze zijn al een groep sinds groep 4 en nu beginnen ze ook aan jongens te denken. Een van de vriendinnen begint op een dag met Quests uitdelen. Iedereen moet binnen een week de quest gedaan hebben. Als ze niet slagen moeten ze trakteren. Op een avond hebben ze een logeer partij en een van hen heeft het idee om jongens te versieren. Al gauw hebben ze allemaal een quest: ze moeten de jongens van het winkelcentrum veroveren.

    Als deze quest geslaagd is (het is dus de bedoeling dat iedereen een vriendje krijgt) gaan ze verder met quest bedenken en komen er nog gekkere quest......

    Meisje: Jongen te veroveren:
    Emily Elizabeth JohnsonAnneMalik de jongen van de supermarkt
    Evelynn Rosalie FlowCookies = de jongen van de mediamarkt
    Felicia Kiara ManciniDepay de jongen van de boekhandel
    Eliza Alexandria McPhantomTsubaki = de jongen van de dierenwinkel
    jolie jasmine ebersonxkimx124 = de jongen van de kapper
    Annelieke Fay Yara DemarioMinimuisBeta = de jongen van de speelgoedwinkel

    Jongen: Werkt bij:
    Sebastian HotchnerBlueHope Mediamarkt
    Brandon Jason JeffersonDepay Kapper
    Daniel James HathatwayMinimuisBeta Dierenwinkel
    Mitchell Lars ThomasBleuHope Boekhandel
    Zackery Dylan Daniels0o7Speelgoedwinkel
    Samuel AustinMaraCroft Supermarkt

    Regels:
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personages
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Alleen ik of xkimx124 mogen een nieuw topic openen
    - Je moet actief meedoen, als je er twee weken niet bent geweest lig je eruit (sorry klinkt hard)
    - Als je op vakantie gaat ofzo graag even melden anders is het sneu en lig je eruit.

    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=144727&page=5

    [ bericht aangepast op 16 nov 2012 - 16:46 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zack

    'Gewoon vrienden, maar als we elkaar beter kennen, en we nog steeds iets met elkaar willen,' Ik lach heel eventjes bitter. 'Dat we dan weer een relatie met elkaar aangaan,' Leg ik uit, en ik probeer vooral niet bot te klinken, want ik zie aan haar dat ze het moeilijk vindt, en dat gevoel heb ik ook.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lieke

    Ik kreeg een machteloos gevoel en het was moeilijk te verbergen. 'Kunnen het proberen.' zeg ik wanneer ik op mijn lip bijt. Ik had geen zin om hem weg te sturen.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    xkimx124 schreef:
    jolie

    'Ja, zie ik er met deze helm ook nog mooi uit?' vraag ik aan hem terwijl ik achterop stap. we komen uiteindelijk bij zijn huis aan en ik stap af. 'zeg maar jolie hoor, hoe heet jij eigenlijk ben ik helemaal vergeten te vragen' lach ik naar hem. 'Wat heb jij een schattig broertje zeg, hoe oud is hij?' vraag ik aan hem terwijl ik naar zijn broertje kijken en zwaai er even na. 'Hoe heet je broertje trouwens, is ook wel handig om te weten'


    Brandon Jason Jefferson
    'Ik heet Brandon, en mijn broertje is 4, en hij heet Austin.' zei ik glimlachend toen ik haar helm aan nam en hem weer terug deed in mijn scooter. Ik liep met haar naar de voordeur en opende die. Austin stond al meteen nieuwsgierig bij de voordeur. 'Brandon!' riep hij toen ik binnen kwam en ik tilde hem grijzend op. Hij keek even raar naar Jolie en ik prikte hem plagend in zijn buik. 'Dit is Jolie, en die komt mee op jou passen.' probeerde ik de kleine uit te leggen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    jolie

    Ik kijk glimlachend naar austin. 'hoi ik ben jolie, en ik kom inderdaad mee oppassen'
    Ik keek wat op me heen in het huis.
    'waarom moet jij eigenlijk altijd oppassen, hebben je ouders daar geen tijd voor' vraag ik aan brandon.

    Brandon Jason Jefferson
    'Lang verhaal.' zeg ik als ik Austin weer neer zet en de woonkamer in loop. Ik gebaar naar de bank, dat ze daar kan gaan zitten en ik ga naast haar zitten.
    'Mijn vader is weg, die heb ik nooit gekend, en Austin's vader hetzelfde verhaal, dus hij is eigenlijk mijn half broertje. En mama moet al het geld verdienen voor mij en Austin, dus die werkt fulltime.' zeg ik en ik sta weer op.
    'Wil je wat drinken?' vraag ik en ik kijk haar even glimlachend aan.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 21:54 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    (lol sorry maar er staat ik zet jason neer maar het was toch austin?)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    jolie

    Ik ga op de bank zitten en luister naar zijn verhaal. 'wow mijn ouders werken allebei super veel, toen ik.klein was, was ik altijd met de nanny thuis, nu ben ik altijd met de schoonmaakster thuis' ik zucht even.
    'austin mag maar blij zijn met een broer die op hem kan passen' zeg ik terwijl ik naar hem kijk.
    'doe maar een kopje thee graag, heb het namelijk een beetje koud'
    'maar was austin nou helemaal alleen thuis?'

    Brandon Jason Jefferson
    '5 minuutjes maar hoor.' zeg ik als ik op mijn horloge kijk. Meestal sliep hij rond deze tijd, en anders zette mama een film voor hem aan omdat ze wist dat ik toch rond de tijd thuis kwam dat zij weg moest om te gaan werken. Ik pak een kopje uit het keukenkastje en giet er het kokende water in. Een theezakje hang ik er ook in en ik neem de suikerpot mee naar voren.
    'Asjeblieft.' zei ik glimlachend.
    'Maar heb jij geen broertjes of zusjes dan?' vroeg ik toen ik Austin oppakte en met hem op schoot naast Jolie ging zitten.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Zack

    'Sorry, het lijkt me gewoon het beste,' Zeg ik, en ik draai me om om naar huis te gaan. Als ik op de fiets zit draai ik me nog één keer om. Hopelijk vat ze het niet fout op. Thuis bel ik Daniel meteen. Hij is de gene die me altijd uit dit soort situaties kan helpen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Daniel

    Ik lig in bed een film te kijken wanneer mijn telefoon gaat. Mijn eigengemaakte ringtone hoor je door het hele huis, gelukkig ben ik alleen thuis. 'Jope, met daniel.' zeg ik wat ik altijd zeg als ik opneem. Ik hoor aan de stem waarop Zack zegt dat hij het is dat hij ergens mee zit.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lieke

    Ik ben nog steeds verbaasd maar na even over wat hij zei nagedacht te hebben vind ik het ook een verstandig besluit. Het kwam alleen zo onverwachts. Ik ging naar bed en kijk nog even of ik een berichtje heb. Even wil ik een smsje naar Zack toe sturen maar ik besluit dat dat te opdringerig overkomt dus doe ik dat maar niet. Ik ga lekker liggen en val meteen in slaap, wetend dat ik hem morgen toch wel sms.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zack

    'Hey, met Zack, kom je even chillen of zo?' Vraag ik, en ik probeer cool te klinken. Het lukt echt niet, ik klink wanhopig. Opeens klinkt wat ik tegen Lieke gezegd heb als het domst wat ik ooit zou kunnen doen. Grrr! Ik weet allen wat er gaat gebeuren, maar ik wil het niet, ik wil het niet! Als Dan voor de deur staat probeer ik wanhopig mijn tranen te bedwingen. 'Hey, kom binnen,' Zeg ik zo vrolijk mogelijk.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Daniel

    Ik wist dat er iets was dus ging ik zo snel mogelijk naar hem toe. Toen hij de deur open deed stond hij er een beetje dood bij maar ik probeerde gewoon te doen. Hij had me niet voor niks geroepen. Ik keek op mijn horloge en ik zag dat het al 12 uur was. Best vaag dat hij mij vraagt hierheen te komen op dit tijdstip.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [Hoi, wil iemand meedoen met mijn nieuwe RPG, Get Me Out Of This!?]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Zack

    Ik probeer te blijven lachen als we samen naar de woonkamer lopen. Zometeen, dan komt hij het te weten. Ik laat mezelf op de bank vallen. 'Oke, ik heb even je raad nodig,' Zeg ik, en ik glimlach voor het eerst dat hij er is echt.


    Spoiler alert: you will save yourself