• 7 beste vriendinnen zijn altijd bij elkaar te vinden. Ze zijn al een groep sinds groep 4 en nu beginnen ze ook aan jongens te denken. Een van de vriendinnen begint op een dag met Quests uitdelen. Iedereen moet binnen een week de quest gedaan hebben. Als ze niet slagen moeten ze trakteren. Op een avond hebben ze een logeer partij en een van hen heeft het idee om jongens te versieren. Al gauw hebben ze allemaal een quest: ze moeten de jongens van het winkelcentrum veroveren.

    Als deze quest geslaagd is (het is dus de bedoeling dat iedereen een vriendje krijgt) gaan ze verder met quest bedenken en komen er nog gekkere quest......

    Meisje: Jongen te veroveren:
    Emily Elizabeth JohnsonAnneMalik de jongen van de supermarkt
    Evelynn Rosalie FlowCookies = de jongen van de mediamarkt
    Felicia Kiara ManciniDepay de jongen van de boekhandel
    Eliza Alexandria McPhantomTsubaki = de jongen van de dierenwinkel
    jolie jasmine ebersonxkimx124 = de jongen van de kapper
    Annelieke Fay Yara DemarioMinimuisBeta = de jongen van de speelgoedwinkel

    Jongen: Werkt bij:
    Sebastian HotchnerBlueHope Mediamarkt
    Brandon Jason JeffersonDepay Kapper
    Daniel James HathatwayMinimuisBeta Dierenwinkel
    Mitchell Lars ThomasBleuHope Boekhandel
    Zackery Dylan Daniels0o7Speelgoedwinkel
    Samuel AustinMaraCroft Supermarkt

    Regels:
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personages
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Alleen ik of xkimx124 mogen een nieuw topic openen
    - Je moet actief meedoen, als je er twee weken niet bent geweest lig je eruit (sorry klinkt hard)
    - Als je op vakantie gaat ofzo graag even melden anders is het sneu en lig je eruit.

    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=144727&page=5

    [ bericht aangepast op 16 nov 2012 - 16:46 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zack

    'Hey,' Zeg ik, en ik besef dat ik mijn armen heb geopend om haar te knuffelen. Ik sluit ze meteen en voel me rot. 'Wat zullen we gaan doen?' Vraag ik. Met een pijnlijke blik zet ik Emma op de grond. 'Oke, ik kan dit niet,' Besluit ik, en ik loop naar Lieke toe. 'Ik kan niet zonder je,' Fluister ik, en mijn hand tast naar die van haar.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lieke

    Ik kijk verbaasd en opgelucht. 'Hoe bedoel je?' Zeg ik een klein beetje beangstigend voor weer zon pijnlijk moment als gister. Ik kijk even naar Emma die met de honden aan het spelen is.'Ik bedoel...' Ik werd weer helemaal rood.'Hoe wil je nu verder?' Vraag ik en voor de eerste keer sinds vandaag kijk ik hem recht in zijn ogen.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    xkimx124 schreef:
    jolie

    'nou jij kent mij helemaak niet, en ik kan juist heel goed tegen enge films' grinnik ik en geef hem een mep.
    'je moet niet zo slecht over mij denken hoor'

    Brandon Jason Jefferson
    'Auw!' zeg ik jammerend als ze me een klap tegen mijn arm geeft.
    Ik had geen pijn hoor, maar ik wilde gewoon zien hoe ze erop zou reageren.
    'Dat deed pijn mevrouw Jolie..'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    jolie

    Ik kijk hem lachend aan. 'nou zo pijn kan dat echt niet hebben gedaan, het was maar een klein mepje, wat ben jij een watje zeg' zeg ik lachend.
    'maar als je toch zulke pijn hebt, wil je er dan een kusje op?'

    Brandon Jason Jefferson
    'Ja' zeg ik grijnzend als ik mijn arm naar haar uitsteek.
    Ik wilde best een kusje van haar hoor.
    Ik kon het heel wat slechter treffen, want ze was prachtig, kon met Austin opschieten en ze was nog lief ook.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    jolie

    Ik pak zijn arm vast en geef hem een kusje erop.
    'zo is meneer nu blij, of nog steeds niet' zeg ik en kijk hem uitdagend aan
    Ik wist altijd heel goed hoe ik jongens om mijn vingers kon winden.

    [Sorry, ik volg het niet meer helemaal, ik zal het vanaf nu weer een beetje proberen, ook duizend maal sorry voor AnneMalik. Hoe laat is het ongeveer? Hoeveel dagen na die eerste?]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Zack

    'Nou ja.. Ik weet niet, het is gewoon, ach laat maar...' Zeg ik, en ik ren weg. Pas thuis blijf ik staan. Ik loop naar binnen en daarna meteen naar de computer. Ik kijk of iemand online is en ga daarna naar mijn kamer. Ik haat het hier. Nog maar even, nog even en dan ben ik van ze af. Tommie komt naar me toe en samen gaan we cars kijken. Ik let niet echt op, maar hij vindt het geweldig.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lieke

    Ik sta weer net zo verbasd als gisteren voor me uit te staren. Emma komt naar me toe en begint aan mijn kleding te trekken. 'Wat is er ieke? Waa is Zack?' vraagt ze en ik zie dat ze bang is. Raar eigenlijk dat kinderen op zoveel verschillende manieren bang kunnen zijn. 'Euh.. Hij moest nog eventjes thuis iets afmaken.' zeg ik om haar gerust te stellen. Ik loop naar huis en borstel de honden zodat ze er weer mooi uit zien. Ik ruim het hele appartement op. Het heeft er nog nooit zo schoon uit gezien. Als ik de hondenspullen op de goede plek neer heb gezet plof ik op de bank. Mag ik misschien een uitleg? Ik snap het niet meer, sorry, heb ik iets fouts gedaan? stuur ik naar hem.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zack

    Als ik een smsje van Lieke heb gekregen voel ik me rot. Het antwoord weet ik wel, ik wil haar gewoon niet kwetsen. Sorry, het ligt niet aan jou. Als dat wel zo was zou het makkelijker geweest zijn. Het spijt me om te moeten zeggen dat het tussen ons nooit gaat werken, sorry Als ik het heb verstuurd heb ik er meteen spijt van. Hoe dom kan ik zijn?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lieke

    Ik krijg het smsje en mijn mond valt open. Hoe kan hij zoiets doen? nu werd ik boos en ook een klein beetje op mezelf. Nu snap ik het echt niet meer. Gister was je smoorverliefd op me en nu kunnen we niet samen zijn? sms ik hem boos terug. ik kreeg direct het gevoel dat ik het niet had moeten doen. Maar hij had niet zo bot mogen doen...toch?

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 15:08 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zack

    Als ik het sms'je krijg, stuur ik niks terug. Na een tijdje besluit ik toch iets terug te sturen. Het komt e rop neer dat ik niet meer zomaar een relatie met iemand aan wil gaan die ik niet goed ken, maar het doet me pijn om bij jou te zijn en niet... Per ongeluk druk ik op verzenden, hoewel ik op verwijderen wou klikken. Shit.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lieke

    Ik had geen idee hoe ik hierop moest reageren. Ik besluit hem iets terug te sturen.

    Maar ik had je uitgenodigd om met de honden uit te gaan om elkaar beter te leren kennen, Ik wil jou namelijk beter leren kennen. Natuurlijk wil ik je geen pijn doen maar we kunnen het toch gewoon proberen?

    Ik zucht en loop samen met Emma naar de school van Floris om hem op te halen.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zack

    Zuchtend bereid ik mijn antwoord voor

    Proberen gaat moeilijk als je weet dat het mislukt. Het spijt me echt, en het ergste is dat alle schuld bij mij ligt. Je mag me uitschelden en alles, maar NIET jezelf de schuld geven...

    Typ ik, en ik voel spijt. Hoe kan ik zo dom zijn om dit te versturen. Toch doe ik het, en ik voel me dom, maar dit is toch echt de enige manier.


    Spoiler alert: you will save yourself