• 7 beste vriendinnen zijn altijd bij elkaar te vinden. Ze zijn al een groep sinds groep 4 en nu beginnen ze ook aan jongens te denken. Een van de vriendinnen begint op een dag met Quests uitdelen. Iedereen moet binnen een week de quest gedaan hebben. Als ze niet slagen moeten ze trakteren. Op een avond hebben ze een logeer partij en een van hen heeft het idee om jongens te versieren. Al gauw hebben ze allemaal een quest: ze moeten de jongens van het winkelcentrum veroveren.

    Als deze quest geslaagd is (het is dus de bedoeling dat iedereen een vriendje krijgt) gaan ze verder met quest bedenken en komen er nog gekkere quest......

    Meisje: Jongen te veroveren:
    Emily Elizabeth JohnsonAnneMalik de jongen van de supermarkt
    Evelynn Rosalie FlowCookies = de jongen van de mediamarkt
    Felicia Kiara ManciniDepay de jongen van de boekhandel
    Eliza Alexandria McPhantomTsubaki = de jongen van de dierenwinkel
    jolie jasmine ebersonxkimx124 = de jongen van de kapper
    Annelieke Fay Yara DemarioMinimuisBeta = de jongen van de speelgoedwinkel

    Jongen: Werkt bij:
    Sebastian HotchnerBlueHope Mediamarkt
    Brandon Jason JeffersonDepay Kapper
    Daniel James HathatwayMinimuisBeta Dierenwinkel
    Mitchell Lars ThomasBleuHope Boekhandel
    Zackery Dylan Daniels0o7Speelgoedwinkel
    Samuel AustinMaraCroft Supermarkt

    Regels:
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personages
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Alleen ik of xkimx124 mogen een nieuw topic openen
    - Je moet actief meedoen, als je er twee weken niet bent geweest lig je eruit (sorry klinkt hard)
    - Als je op vakantie gaat ofzo graag even melden anders is het sneu en lig je eruit.

    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=144727&page=5

    [ bericht aangepast op 16 nov 2012 - 16:46 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Daniel

    Ik ben opgelucht als hij eindelijk lacht en praat. Alleen wou hij mijn advies en soms pakte dt niet goed uit maar ik wou hem graag helpen. Ik kijk om me heen wachtend tot hij wat wou zeggen. Na een tijdje kijk ik hem aan en vraag:'dit gaat toch niet over het meisje he?' vraag ik en als ik het gezegd heb besef ik dat het bot klonk.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    jolie

    'Oh oke, gelukkig dan maar.
    'Dankjewel' zeg ik tegen hem als hij de thee voor me neer zet.
    'nee mijn ouders vonden, 1 kind zoals mij al wel druk genoeg, ze hoefden er niet meer, wel jammer natuurlijk, maar aan de andere kant krijg ik wel altijd alle aandacht'

    Zack

    'Jawel, maar ik was even vergeten dat ik te maken had met iemand die nog 0,0 procent ervaring had met meiden,' Plaag ik hem. 'Ik wou ook gewoon dat je kwam zodat ik afleiding had,' Plak ik er achter aan. Daarna gooi ik een zak chips naar Dan. 'Nog een leuke film op TV?' Vraag ik, en ik laar mezelf weer op de bank vallen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Daniel

    'Maar wil je erover praten of kom ik hier alleen maar voor een film?' zeg ik wanneer ik een hand vol chips in mijn mond prop. Ik kijk naar de tv die steeds weer op een andere zender springt.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zack

    'Wat jij wilt, maar als jij het niet doet zet ik op internet dat jij nog nooit iemand hebt gezoend,' Grijns ik, en ik krijg er een klap voor terug. 'Goed, goed, jij mag kiezen,' Besluit ik, en ik heb eindelijk een film gevonden. James Bond is weer op tv.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Brandon Jason Jefferson
    'Wauw, ik kan me mijn leven echt niet meer voorstellen zonder Austin' zeg ik en ik prik Austin even in zijn buik waardoor hij had begint te lachen.
    Hij draait zich om en slaat zijn kleine armpjes om me heen.
    Ik grinnik even als hij dat doet. 'Word je nu verlegen door Jolie?' zeg ik als ik hem grijnzend aan kijk.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Daniel

    "Ja, jij roept mij hierheen dus ik denk dat er iets is, maar als jij het liever niet hebt. Ik ben nu wel heel nieuwsgierig geworden eigenlijk. Wat heb je nu weer verkeerd gedaan?' vraag ik en dit keer krijg ik een klap terug. Ik kijk rustig naar het tv scherm wachtend op antwoord


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    jolie

    Ik glimlach als ik zie hoe lief brandon met zijn kleine broertje omgaat, ik had echt helemaal niet verwacht dat hij zo lief zou kunnen zijn.
    ik grinnik. 'Je hoeft toch niet verlegen door mij te worden, zo eng ben ik toch niet'
    'Vind je trouwens niet dat je broer mij goed geknipt heeft?' vraag ik aan austin.

    Zack

    'Laat maar,' Zeg ik, en ik richt me op de tv

    [sorry voor het korte stukje, inspiratieloos ): ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Brandon Jason Jefferson
    Austin begint wild te knikken en wringt zichzelf van mijn schoot af om terug te komen met een van mijn snapbacks die hij vrolijk op zijn hoofd zet.
    Ik grinnik erom, hij deed dit vaak, en ik moest er altijd om lachen.
    'Gek kind.' zei ik grijnzend tegen Jolie.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Daniel

    Ik keek naar de film maar mijn aandacht lag nog steeds bij Zack. Waarom haalde hij me hierheen om vervolgens niks te zeggen. HIj wou mijn advies toch? Net leek hij nog zo gespannen. Allemaal gedachten gingen door mijn hoofd wanneer ik naar het scherm kijk. Ik hoop maar dat het nog nut heeft, dat hij nog gaat zeggen, ander kom ik hier voor niks. Ach ik had toch niks beters te doen.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    (Ik ga straks doen dat het de volgende dag is want dat is voor de meeste mensen makkelijk schrijven. Voor xkimx124 en Depay; jullie kunnen dan gewoon door gaan met jullie thuis zijn enzo, dan zeggen jullie later gewoon dat je lang uit hebt geslapen of je zegt twee dagen later ok?)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [jeej, kan ik weer mee (:]

    (Ok het is nu de volgende dag)

    Daniel

    Ik was de hele nacht bij Zack gebleven en we hadden 3 film gekeken. Ik word wakker en blijkbaar lag ik op de bank te slapen. Ik moet naar school vandaag dus pak ik mijn jas en ga naar huis. Ik pak snel mijn spullen in en ga naar school. Ik moet na school ook nog naar de winkel dus dat wordt haasten.

    Na school loop ik naar de winkel en ik zie Luca al liggen. Mijn vader had hem waarschijnlijk meegenomen. Ik loop naar hem toe en aai hem even. Ik loop door naar boven waar de nieuwe afdeling was. Het was de honden afdeling. Daar kon je een hond kopen. Ik ging altijd even met ze spelen zodat ze genoeg aandacht kregen. Mijn lieveling was Noura een golden retriever van ongeveer 3 maand.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lieke

    Ik word wakker en besef dat ik vandaag vrij was. Ik liep naar Emma en Floris toe die al aan het spelen waren. Dat doen ze wel vaker als ik nog slaap. 'Kom Floris, je moet naar school.' zeg ik en ik geef hem zijn kleding. 'Doe maar aan als het je lukt.' zeg ik met een glimlach op mijn gezicht. Ik loop naar de keuken en maak twee broodjes chocopasta klaar. Als ik bij Floris kom en zie dat hij zijn kleding aan heeft ben ik verrast. Ik was al heel lang bezig om hem dat te leren maar hij was te eigenwijs. Ik doe Emma's kleding aan en geef ze de broodjes. Na zelf ook wat gegeten te hebben loop ik met ze naar buiten, naar school.

    Na Floris naar school gebracht te hebben, loop ik naar het winkelcentrum. Naar de dierenwinkel. Ik had al heel lang gespaart, als sinds mijn 8ste, zodat ik een hond kon kopen. Nu is het eindelijk, het moment. Ik was heel zenuwachtig en nik had het Emma nog niet verteld. Ik liep naar binnen en direct door naar de balie. Er stond een jongen achter, Daniel zag ik aan zijn kaartje, en hij zag er niet slecht uit. 'Wat kan ik voor u doen?' vraagt hij. 'Ik zou graag een hond kopen' zeg ik op dezelfde toon als dat hij het mij had gevraagd. 'Ond?' hoor ik Emma vragen die haar vinger in har mond heeft zitten. De jongen begeleidde me naar boven en ik zag een heleboel honden. Ik liep even een rondje en stond stil bij de retrievers. 'Kan ik ze aaien?' vraag ik.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!