• 7 beste vriendinnen zijn altijd bij elkaar te vinden. Ze zijn al een groep sinds groep 4 en nu beginnen ze ook aan jongens te denken. Een van de vriendinnen begint op een dag met Quests uitdelen. Iedereen moet binnen een week de quest gedaan hebben. Als ze niet slagen moeten ze trakteren. Op een avond hebben ze een logeer partij en een van hen heeft het idee om jongens te versieren. Al gauw hebben ze allemaal een quest: ze moeten de jongens van het winkelcentrum veroveren.

    Als deze quest geslaagd is (het is dus de bedoeling dat iedereen een vriendje krijgt) gaan ze verder met quest bedenken en komen er nog gekkere quest......

    Meisje: Jongen te veroveren:
    Emily Elizabeth JohnsonAnneMalik de jongen van de supermarkt
    Evelynn Rosalie FlowCookies = de jongen van de mediamarkt
    Felicia Kiara ManciniDepay de jongen van de boekhandel
    Eliza Alexandria McPhantomTsubaki = de jongen van de dierenwinkel
    jolie jasmine ebersonxkimx124 = de jongen van de kapper
    Annelieke Fay Yara DemarioMinimuisBeta = de jongen van de speelgoedwinkel

    Jongen: Werkt bij:
    Sebastian HotchnerBlueHope Mediamarkt
    Brandon Jason JeffersonDepay Kapper
    Daniel James HathatwayMinimuisBeta Dierenwinkel
    Mitchell Lars ThomasBleuHope Boekhandel
    Zackery Dylan Daniels0o7Speelgoedwinkel
    Samuel AustinMaraCroft Supermarkt

    Regels:
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personages
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Alleen ik of xkimx124 mogen een nieuw topic openen
    - Je moet actief meedoen, als je er twee weken niet bent geweest lig je eruit (sorry klinkt hard)
    - Als je op vakantie gaat ofzo graag even melden anders is het sneu en lig je eruit.

    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=144727&page=5

    [ bericht aangepast op 16 nov 2012 - 16:46 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    xkimx124 schreef:
    jolie

    We lopen weer naar beneden, en gaan weer op de bank zitten.
    'haha dankjewel, nee jammer genoeg heb ik er geen, maar ik heb wel heel veel neefjes en nichtjes en ik vind het gewoon leuk om met kinderen om te gaan, daarom wil ik later denk ik ook juf worden'
    'en wat wil jij worden dan' vraag ik aan hem.

    Brandon Jason Jefferson
    Ik haal mijn schouders op.
    'Weet ik nog niet. Ik heb niet echt een talent.' zei ik en ik liep naar de tv om hem aan te zetten.
    Ik pakte de afstandsbediening van het kastje en gaf hem aan Jolie.
    'Hier, zap maar.'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Zack

    Ik glimlach als Emma op me af komt rennen. 'Hey, hoe gaat het?' Vraag ik op vriendelijke toon. Ik weet nu al dat zij en Kiki beste vriendinnen worden, ze zijn allebei enthousiaste meisjes, en ongeveer even oud. 'Hey,' Begroet ik Lieke, en ik loop met Emma in mijn armen naar haar toe. Ze is toch wel mooi, maar ik hou mijn belofte, ik heb niks met haar zolang ik haar niet ken.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lieke

    'Goed' zei ik lachend als hij op me af komt lopen. 'Ga je mee wandelen?' vraag ik op een vriendelijke toon. 'Misschien kunnen we wat praten?' zei ik met het idee dat we elkaar beter konden leren kennen. Ik besef me dat ik hem nog niet had gevraagd hoe het ging dus vroeg ik hem:'En hoe gaat het met jou?' en ik aaide Emma over haar bolletje. Ze was helemaal weg van Zack kon ik zien en toen ik haar over wou nemen klemde ze zich vast aan hem.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zack

    'Goed, ik heb gister tot diep in de nacht met Dan films gekeken,' Zeg ik, en ik en Dan schieten spontaan in de lach. 'En op school was het gewoon saai,' Zeg ik, en ik aai Thomas de hond over zijn bol. Hij is mijn grote vriend.


    Spoiler alert: you will save yourself

    jolie

    'tuurlijk heb je wel een talent, je kan en goed knippen en goed met kindeten omgaan' zeg ik grijzend tegen hem.
    Ik kijk hem verbaasd aan. 'waarom moet ik zappen, ik ben toch te gast hier, meneer brandon'

    Lieke

    Ik lach als ik naar de honden kijk. 'Ik noem ze Tiko en Maya.' zeg ik en ik had het gevoel dat ze elkaar al kenden. 'Ga je mee?' vroeg ik nog maals alleen dit keer hadden de honden het ook gehoord en ze stonden al te springen.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zack

    'Ja hoor,' Zeg ik, en ik doe Thomas aan de lijn. Omdat ik van mijn ouders geen hond mag, kom ik vaak bij hem langs. Nog niemand wil hem kopen omdat hij tegen vreemden soms raar kan doen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lieke

    Ik loop met Zack naar hetpark achter het winkelcentrum. Ik werd ineens weer verlegen terwijl hij dat helemaal niet bleek te zijn. 'Hoe gaat ie op je werk?' vraag ik. Ik probeerde een gesprek te beginnen. Zack liep met Tiko aan de lijn en ik met Nora.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zack

    'Goed, de hele ochtend kwamen er pieten om speelgoed te kopen voor de brave kindjes,' Zeg ik, omdat ik bijna zeker weet dat Emma nog geloofd. Terwijl Tiko met een ander hondje zit te spelen, til ik Emma op mijn rug. 'Zo, nu kan je zien wat er om je heen gebeurt,' Zeg ik, en ik moet lachen als ze dat ook doet.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lieke

    Ik zag het lieve gezichtje van Emma boven dat van Zack uit steken. 'Ik moet eigenlijk ook nog inkopen.' fluisterde ik in zijn oor zodat Emma het niet zou horen. Jammer genoeg was er dit jaar niet veel geld. 'Wat wil je eigenlijk worden?' vroeg ik rustig . Ik keek naar de mooie wolken.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Brandon Jason Jefferson
    'Meisjes talenten heb ik.' zeg ik als ik me uit rek.
    'En jij mag zappen, omdat jij juist te gast bent. Dan kan ik wel enge films op zetten, maar daar vind je toch niks aan.' grinnikte ik.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    jolie

    'nou jij kent mij helemaak niet, en ik kan juist heel goed tegen enge films' grinnik ik en geef hem een mep.
    'je moet niet zo slecht over mij denken hoor'

    Zack

    'Dat weet ik nog niet,' Zeg ik, en ik haal mijn schouders op. 'Anders dan ga ik gewoon even met Emma iets leuks doen, en ga jij doen wat je moet doen?' Stel ik voor, en ik hoor Emma boven mijn hoofd kirren van plezier. Ik schud met mijn hoofd, maar hou haar stevig vast. 'Whooooooo!' Zeg ik lachend, en ze Moet nog steeds lachen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lieke

    Ik keek naar hem rn besefde me dat ik hem toch eigenlijk wel heel leuk vond. 'Waar ga je heen dan?' Vraag ik terwijl ik kijk hoeveel geld er in mijn portomonee zit. Ik kijk naar hem en hij gaat zitten. Ik snap dat hij gewoon hier blijft en ik loop naar de speelgoedwinkel. Ik koop een paar hello kitty en cars spullen en loop dan terug. 'Hey' zeg ik wanneer ik de laatste plastic zak net in mijn tas heb gedaan.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 18:47 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!