• 7 beste vriendinnen zijn altijd bij elkaar te vinden. Ze zijn al een groep sinds groep 4 en nu beginnen ze ook aan jongens te denken. Een van de vriendinnen begint op een dag met Quests uitdelen. Iedereen moet binnen een week de quest gedaan hebben. Als ze niet slagen moeten ze trakteren. Op een avond hebben ze een logeer partij en een van hen heeft het idee om jongens te versieren. Al gauw hebben ze allemaal een quest: ze moeten de jongens van het winkelcentrum veroveren.

    Als deze quest geslaagd is (het is dus de bedoeling dat iedereen een vriendje krijgt) gaan ze verder met quest bedenken en komen er nog gekkere quest......

    Meisje: Jongen te veroveren:
    Emily Elizabeth JohnsonAnneMalik de jongen van de supermarkt
    Evelynn Rosalie FlowCookies = de jongen van de mediamarkt
    Felicia Kiara ManciniDepay de jongen van de boekhandel
    Eliza Alexandria McPhantomTsubaki = de jongen van de dierenwinkel
    jolie jasmine ebersonxkimx124 = de jongen van de kapper
    Annelieke Fay Yara DemarioMinimuisBeta = de jongen van de speelgoedwinkel

    Jongen: Werkt bij:
    Sebastian HotchnerBlueHope Mediamarkt
    Brandon Jason JeffersonDepay Kapper
    Daniel James HathatwayMinimuisBeta Dierenwinkel
    Mitchell Lars ThomasBleuHope Boekhandel
    Zackery Dylan Daniels0o7Speelgoedwinkel
    Samuel AustinMaraCroft Supermarkt

    Regels:
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personages
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Alleen ik of xkimx124 mogen een nieuw topic openen
    - Je moet actief meedoen, als je er twee weken niet bent geweest lig je eruit (sorry klinkt hard)
    - Als je op vakantie gaat ofzo graag even melden anders is het sneu en lig je eruit.

    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=144727&page=5

    [ bericht aangepast op 16 nov 2012 - 16:46 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Daniel

    Ik begeleidde het meisje naar boven en ik kende haar ergens van. Ik kon niet bedenken wie het was. 'Tuurlijk' zeg ik beleefd en hou het deurtje voor haar open. Deze honden zitten niet in van die kleine hokjes. Ze zitten in grote rennen. Ze liep Naar Noura en ik had het al gezien. Mijn lievelings hond werd gekozen. Ze keek ook even bij de mannetjes en ik zag dat ze haar keuze al gemaakt had. Plotseling wist ik weer wie het was. Het was het meisje van Zack. Nou ja, ik weet niet zo zeker meer of dat nog wel zo is maar. 'Deze' zei ze en ze wees naar Noura. Ik pakte haar en gaf haar mee. ik wou weg lopen maar blijkbaar wou ze er nog een.'En deze' zegt ze snel. Ik pak Boris en geef hem ook aan haar. Ik weet in ieder geval waar ze heen gaat dus kan ik haar opzoeken. Denk ik.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    (LOL forever alone)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    jolie

    'Wauw wat staat die pet je cool zeg, ben je ineens veel stoerder zeker' lach ik naar austin
    ik kijk even naar brandon 'tot hoelaat moet je nu altijd oppassen?, is dat niet saai om dat elke dag te doen?' vraag ik aan hem.

    Lieke

    Ik loop trots naar buiten met de honden en voel mijn mobiel in mijn broek trillen. Ik ga op een muurtje zitten en hoop dat het Zack was.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Brandon Jason Jefferson
    'Meestal werkt mama tot een uur of elf, maar dan lig ik meestal al in bed, en Austin ook al lang. En saai is het niet hoor met zo'n kleine druktemaker' zei ik grinnikend.
    Met Austin was het nooit saai, hij was altijd wel druk of was grapjes aan het maken.
    'Maar hij moet zo naar bed toe, wil jij hem mee in bed leggen?' vroeg ik aan Jolie toen Austin haar vrolijk aankeek en naast haar op de bank klom.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    jolie

    'Wat voor werk doet je moeder dan, als ik vragen mag?'' vraag ik aan brandon
    Ik glimlach naar austin.
    'Ja natuurlijk wil ik hem mee naar bed brengen, gaat hij altijd rond deze tijd naar bed?'

    Brandon Jason Jefferson
    'Mama maakt schoon bij bedrijven en scholen enzo.' zuchtte ik. Ik wist dat het echt een baantje was voor mensen met weinig geld en een uitkering, maar ze moest toch wat om aan geld te komen.
    Ik moest vaak ook een deel van mijn salaris afstaan om te zorgen voor eten en goede kleren voor Austin.
    'Meestal iets later, maar hij is een beetje moe.' loog ik. Ik wilde gewoon wat tijd alleen met Jolie om haar beter te leren kennen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Coockies schreef:
    Evelynn Rosalie Flow

    Geintresseerd luister ik naar zijn verhaal en glimlach bemoedigend naar hem. Ik plof neer op de bank en leg mijn voeten op het tafeltje voor me. Mijn moeder glimlaht nog even naar Sebas en haalt dan mijn voeten van het tafeltje. Ik zucht diep en geïrriteerd en leg mijn voeten er weer op. ik pak de controllers en geef er eentje aan Sebas. 'Alsjeblieft.' ik grijns Even. 'Evelynn haal je voeten va het tafeltje.' ik luister niet en installeer alles zonder naar mij moeder te kijken. Ineens wordt het tafeltje onder mijn voeten weggetrokken en valle die met een klap op de grond. 'Je gedraagt je als een kleuter.' 'Auw,' zeg ik ng van de klap van mijn voeten. 'Waaro moet je me altijd zo dwarszitten?' ik kijk mijn moeder nu wel aan. Dan kijk ik naar Sebas. 'Kan dat niet een andere keer? En je weet het antwoord al mam' zonder nog iets te zeggen loopt mijn moeder weg. 'Oke ben je klaar om te verliezen,' zeg ik grijnzend tegen Sebas en kijk hen met een Lachje aan. Ik druk op start en ga klaar zitten. 'Eerst potje inkomen.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jolie

    'Oh oke, echt heel anders dan mijn ouders, mijn vader is directeur, en mijn moeder is hoofd redacteur van de glossy, dusja'
    ik kijk nog even naar austin
    "Hij ziet er nog niet heel moe uit, maar goed ik neem aan dat jij wel weet wat je doet' ik sta alvast op, en wacht op austin en brandon.

    Brandon Jason Jefferson
    Hmm, zij was dus best rijk, aan haar verhalen te horen.
    Ik pakte Austin op en liep met hem de trap op, Jolie liep achter ons aan. Ik kleedde Austin om in zijn pyjama en legde hem in zijn bedje.
    'Wil je nog een verhaaltje?' vroeg ik toen ik de dekens over hem heen trok.
    Hij knikte wild en ik pakte een boekje uit de kast op zijn kamer.
    'Wil jij dat doen?' vroeg ik aan Jolie.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    jolie

    Ik wou eigenlijk niet dat hij dacht ik heel rijk ben, het is natuurlijk wel zo, maar anders word er ook gelijk zo stempel op mij gedrukt.
    Ik loop achter brandon naar boven, en hij vraagt aan mij of ik een verhaaltje wil voorlezen.
    'Ja dat wil ik wel hoor' ik pak het boek van hem aan en open het.
    Ik lees een verhaaltje voor dat over ridders en prinsessen gaat, als ik 1 hoofdstuk heb gelezen, sluit ik het boek weer.
    'Nou moet jij maar snel gaan slapen, kun je morgen het volgende verhaaltje horen'
    'weltrusten' zeg ik tegen austin

    Zack

    Ik word wakker op de bank, blijkbaar zijn ik en Dan hier in slaap gevallen, maar ja, het was ook wel heel erg laat geworden. Kreunend kom ik overeind en ik zie Willem. 'Hey makker, hoe gaat het?' Fluister ik slaapdronken. Bah, school. Ik pak snel mijn tas in en laat mezelf op een van de stoelen aan de tafel zakken. De tafel is zoals altijd al gedekt. Ik eet wat en kleed me daarna om.

    Op school lachen mijn vrienden me allemaal op een vriendelijke manier uit, ze trappen een lolletje van gisteren.

    Na school ren ik meteen naar de winkel, ik moet tot zes uur blijven, op vrijdag maken we de winkel helemaal schoon. Ik bedien de ene na de andere ouder die sinterklaas cadeautjes aan het kopen is. Timmie is de hele dag chagrijnig, wat er met hem is weet ik niet, dus besluit ik maar naar Dan te gaan om om raad te vragen. Eenmaal in de dierenwinkel tref ik ook Lieke en haar zusje aan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Brandon Jason Jefferson
    'Weltrusten Austin.' fluister ik en ik geef hem nog een aai over zijn bol als ik samen met Jolie de kamer uit loop.
    Als we weer beneden op de bank zitten kijk ik haar even glimlachend aan.
    'Je kan goed met kinderen om gaan, je zou echt verwachten dat jij ook een kleiner broertje of zusje hebt!´ complimenteer ik haar.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Lieke

    Het bleek niet Zack te zijn dus stopte ik hem terug in mijn broekzak. Ik keek op en daar stond hij. Zack. ik had geen idee wat ik moest doen of ik naar hem toe moest gaan maar hij was met Daniel aan het praten dus praatte ik niet tegen hem. Ik had wel een drang om naar hem toe te gaan maar ik had geen idee hoe ik met deze situatie om moest gaan. Als Emma Zack ziet rent ze naar hem toe. Als ik een nieuwe vriendin heb doet ze dat ook altijd. Ze loopt op hem af en vraagt om een knuffel. Ik wist niet wat ik moest doen dus wachtte ik op zijn reactie. Tiko legde zijn snuit op mijn hand en ik schrok. Ik was ze al helemaal vergeten.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    jolie

    We lopen weer naar beneden, en gaan weer op de bank zitten.
    'haha dankjewel, nee jammer genoeg heb ik er geen, maar ik heb wel heel veel neefjes en nichtjes en ik vind het gewoon leuk om met kinderen om te gaan, daarom wil ik later denk ik ook juf worden'
    'en wat wil jij worden dan' vraag ik aan hem.