• 7 beste vriendinnen zijn altijd bij elkaar te vinden. Ze zijn al een groep sinds groep 4 en nu beginnen ze ook aan jongens te denken. Een van de vriendinnen begint op een dag met Quests uitdelen. Iedereen moet binnen een week de quest gedaan hebben. Als ze niet slagen moeten ze trakteren. Op een avond hebben ze een logeer partij en een van hen heeft het idee om jongens te versieren. Al gauw hebben ze allemaal een quest: ze moeten de jongens van het winkelcentrum veroveren.

    Als deze quest geslaagd is (het is dus de bedoeling dat iedereen een vriendje krijgt) gaan ze verder met quest bedenken en komen er nog gekkere quest......

    Meisje: Jongen te veroveren:
    Emily Elizabeth JohnsonAnneMalik de jongen van de supermarkt
    Evelynn Rosalie FlowCookies = de jongen van de mediamarkt
    Felicia Kiara ManciniDepay de jongen van de boekhandel
    Eliza Alexandria McPhantomTsubaki = de jongen van de dierenwinkel
    jolie jasmine ebersonxkimx124 = de jongen van de kapper
    Annelieke Fay Yara DemarioMinimuisBeta = de jongen van de speelgoedwinkel

    Jongen: Werkt bij:
    Sebastian HotchnerBlueHope Mediamarkt
    Brandon Jason JeffersonDepay Kapper
    Daniel James HathatwayMinimuisBeta Dierenwinkel
    Mitchell Lars ThomasBleuHope Boekhandel
    Zackery Dylan Daniels0o7Speelgoedwinkel
    Samuel AustinMaraCroft Supermarkt

    Regels:
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personages
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Alleen ik of xkimx124 mogen een nieuw topic openen
    - Je moet actief meedoen, als je er twee weken niet bent geweest lig je eruit (sorry klinkt hard)
    - Als je op vakantie gaat ofzo graag even melden anders is het sneu en lig je eruit.

    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=144727&page=5

    [ bericht aangepast op 16 nov 2012 - 16:46 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zack

    "sorry, ik denk dat ik toch echt naar huis moet," Zeg ik, en ik bedoel het serieus, ik wil wel, maar ik kan het niet maken. 'Sorry, morgen is trouwens een drukke dag voor me, school, maar misschien ga ik wel niet." Zeg ik, en ik haal mijn schouders op. Ik heb wel vaker gespijbeld, en ben al meerdere keren betrapt, maar ze durven niemand van school te sturen in de angst dat hun vrienden meegaan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lieke

    'Waarom zou je niet gaan?' vraag ik. Ik had het idee dat hij iets afstandelijker werd maar ik wist het niet zeker. Ik wist immers wel zeker dat ik me op m'n gemak voelde bij hem.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zack

    'Om bij jou te zijn natuurlijk,' Zeg ik, en er verschijnt een glimlach op mijn gezicht. Ik geen Lieke een kus op haar slaap en sla mijn armen om haar middel. Het idee dat ik haar nog maar een halve dag ken, voelt raar, maar aan alles zit een begin.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lieke

    Het gevoel van afstandelijkheid is meteen verdwenen al hij zijn armen om mij heen slaat. 'Maar school is op dit moment toch wel belangrijker?' vraag ik met een vragende uitdrukking op mijn gezicht. Dit klonk typisch als zo'n retorische vraag zodat ik me beter zou voelen maar dat was het niet. 'Als je later een goede baan wil hebben dan moet je toch echt naar school gaan. Wat wil je eigenlijk worden?' vraag ik terwijl ik dicht tegen hem aan sta.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zack

    ''Nou, eigenlijk weet ik het nog niet,' Zeg ik met een bitter lachje. Het is de waarheid, de harde waarheid. Ik heb gewoon goed mijn best gedaan en daarom doe ik nu VWO, maar ik heb gewoon nog geen idee wat ik zou willen doen. Ik moet ook nog een jaartje. 'En een dagje school overslaan is toch normaal?' Vraag ik, en ik grijns. Ik trek haar nog net iets dichter tegen me aan, dat voelt fijn. Ik probeer haar met een romantische blik aan te kijken, maar in de weerspiegeling van haar ogen zie ik dat het er echt raar uitziet, dus doe ik het niet meer.


    Spoiler alert: you will save yourself

    AnneMalik schreef:
    Emily Johnson
    Toen ik zag dat hij mijn verzoek had geacepteerd, kreeg ik een glimlach op mijn gezicht. Maar eigenlijk draaide bij mij niet alles om de quest, ik vond hem knap en hij zag er ook wel lief uit. De tijd zal het wel uitwijzen. Ik besloot om even met mijn hond gaan te wandelen. Snel zocht ik de riem en deed die om bij Diva. Ik riep nog dat ik weg was en vertrok richting het park.


    [@MaraCroft, reageer je hier nog op of moet ik weer verder?]

    Lieke

    Ik lach als ik hem zo zie kijken. Het zag er best schattig uit. 'Hoe laat is het dan? moet je nu gaan of moet ik nog even een film op zetten?' zeg ik lachend. Ik bedoelde het niet al te serieus en ik wou hem ook niet weg hebben, maar ik vond het niet erg als hij nog iets langer bij mij was.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zack

    'Een film is oké, laten we dat gaan doen,' Zeg ik, maar ik laat niet los. Ik probeer niet met mijn ogen te knipperen zodat ik langer naar haar gezicht kan kijken. 'Je bent mooi,' Fluister ik in haar oor, en ik meen het.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [@AnneMalik sorry als ik het verkeerd begrijp >.< Maar dat gaat toch niet over mij? Ik weet niet zo goed wat ik moet doen >.< Sorry OTL]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Lieke

    Ik ben niet goed in deze situaties maar ik kijk hem maar recht aan. Na een paar tellen besef ik dat het te lang duurt dus druk ik maar een kus op zijn lippen. Ik had geen idee wat ik moest zeggen en ik werd weer net zo verlegen als bij de kapper. Mijn wangen werden rood.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [Hahah, omdat iedereen is iets bezig, en alleen is niet iterresant om te schrijven ;D Anders moeten we wachten tot de rest klaar is]

    Zack

    Ik trek me voorzichtig los uit haar kus en kijk haar met een pijnlijke blik aan. Ik weet dat ik het moet gaan zeggen, het is alleen zo moeilijk. 'Luister, Lieke. Het gaat voor mij iets te snel, en ik denk dat we beter gewoon eerst goede vrienden kunnen worden,' Zeg ik, en ik hoop heel erg dat ze het niet verkeert opvat. 'Ik bedoel, we kennen elkaar pas een halve dag of zo, en ik weet niet hoe zeker ik ben dat ik je echt ongelooflijk leuk vind, snap je?' Vraag ik, en ik weet dat ze nu gaat zeggen dat ze geen vrienden wil zijn, want dat is gewoon standaard.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lieke

    Hier hadden we het al. We wareb te snel gegaan. 'Hoe wil je dat gaan aanpakken dan?' Vroeg ik nog steeds tegen hem aan, nu had ik al helemaal geen zin om los te laten.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zack

    'Nou ja, gewoon, eerst een tijdje vrienden zijn en zo. Ik bedoel, ik vind je echt leuk, maar ik heb gewoon het idee dat ik niet meer weet wat ik aan het doen ben en...' Leg ik uit, en ik probeer uit alle macht NIET te huilen. Ik maak me voorzichtig los uit haar armen en ga op normale afstand van haar staan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lieke

    Ik vond het moeilijk, maar hij had gelijk. 'Hoe wil je dat gaan doen dan? Dat we bijvoorbeeld op onze eerste date gaan? Of echt gewoon vrienden gewoon..' ik wist eigenlijk niet waar ik heen wou ik vond het moeilijk om me niet op te dringen en ik was verward. Zack stond er ook een beetje zielig bij en we keken allebei verward voor ons uit.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!