• Rough is een behoorlijk dreigende gang, die in New York City geplaatst zit. Een gang waar je niet zomaar toegelaten word, je moet sterk zijn, je moet hard zijn en bovenal geen softie. Als je eenmaal toetreed bij deze gang, zit je er voor je leven aan vast. Dit word ook benadrukt met een tatoeage die ze allemaal hebben, een kruisje met een R achter hun oor. Ze gebruiken drugs, drinken, vechten en verkrachten, de meest vunzige dingen komen uit hun zieke geesten met elk hun eigen geheimen.
    Sinds kort hebben ze een nieuwe verblijfplaats, een grote mansion aan de rand van de stad, aangezien hun vorige plek verwoest is. De mansion is echt geen knusse plek om rond te hangen. Er is alleen nog iets vreemds aan dit huis buiten de normale gevaren, als het donker word, lijkt alles anders te zijn. Helaas moeten ze zich er een tijdje terug trekken, omdat ze veel man kwijt zijn en moeten wachten tot de gemoederen gedaald zijn in de stad.


    Regels:
    - 16 + en dat soort dingen zijn allemaal meer dan toegestaan, vergeet niet dat het een gang is. Seks, geweld en vloeken zullen regelmatig voorkomen.
    - Zorg ervoor dat je karakter geen softie is en houd je eraan! Degene die meteen zoetsappig gaan doen worden er zonder pardon uitgegooid.
    - Het minimum is acht regels en er zal ook op gelet worden. Na elke korte zin een enter telt dus niet als acht regels. Probeer het wat meer op te vullen.
    - Niet teveel offtopic, dat mag altijd in het rollentopic, maar niet in het speeltopic.
    - Alsjeblieft geen mensen die snel stoppen of het snel te druk hebben.
    - Alleen met je eigen karakters spelen en besturen!
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan.
    - Geen Mary Sues.
    - Geen onnodig gequote van reacties omdat je sneller een antwoord wilt, je wacht maar even of je post iets in zijn of haar gastenboek. Ook niet om een reactie op iemand anders te geven, met een quote en dan je reactie eronder. Dit rekt de pagina's onnodig uit.
    - Ga zo weinig mogelijk offtopic!


    Rollen:

    Mannen:
    - Robert Mandell "Sir" Uchiha - leider
    - Lucas Afon Romanoff "Afon" CyberLord
    - Brian Donovan "Revenger" Tortura | Arachno
    - Esteban Andreo Diego Fernandez "Diego" Lifeisajoke
    - Lose Vick Dice "Lose" MissNoek
    - Dylan Charlie Trevor "Trev" Sylvesti
    - James Zack Silvas Coockies
    - Jofery Cilano Mikaelson "Mick" Number

    Vrouwen:
    - Wynter Blake Harvelle Neiva - rechterhand
    - Nahrin Lilith Nightingale "Night" Assassin
    - Scarlett Tempest Morose "Scar" Tortura | Arachno
    - Amber Babette Logan "Babydoll" Lifeisajoke
    - Florence Ivy Knight "Curly" MissNoek
    - Rosalie Aria Angels "Rose" Coockies
    - Coraline-Jane Wisely "CJ, Wise" Number

    Rollentopic

    Het begin:
    Het is weer ochtend, rond 10 uur. Elke nacht word vreemder en vreemder, toch kunnen ze moeilijk gaan klagen. Nachtmerries, gangen die lijken veranderen, deuren waar achter vreemde dingen zitten of niet de kamer die je had verwacht. Iedereen heeft een eigen kamer, het huis is groot en oud. Beneden is voor iedereen een gedeelde plek met de normale dingen. De inrichting is nog redelijk sjofel omdat ze er nog niet zo lang zitten en niemand nog echt de moeite heeft gedaan om er echt iets van te maken.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 20:53 ]


    Your make-up is terrible

    [Ik wacht hier nog steeds op Cheryl.]

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 14:46 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sylvesti schreef:
    [Silence...]


    [Inderdaad.]


    Reality's overrated.

    > Mijn topics.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Caleo schreef:
    (...)

    [Inderdaad.]


    [Jammer]


    Bowties were never Cooler

    Sylvesti schreef:
    (...)

    [Jammer]


    [Tja, nogal jammer.]


    Reality's overrated.

    Caleo schreef:
    (...)

    [Tja, nogal jammer.]


    [We kunnen ook niet gewoon door ofzo...]


    Bowties were never Cooler

    Sylvesti schreef:
    (...)

    [We kunnen ook niet gewoon door ofzo...]


    [Inderdaad, ik heb als laatste een stukje geschreven en het is niet zo dat ik wacht op een reactie ofzo van een bepaald persoon. Maar toch, om dan nu weer als enige te gaan schrijven? Nee, dat gaat hem niet worden.]


    Reality's overrated.

    [Ik zit wel nog echt te wachten en idd om als enige door te gaan is nou niet echt leuk, netjes en gezellig.]


    Bowties were never Cooler

    [Inderdaad, je snapt het. Misschien moet je die gene herrineren, of heb je dat al gedaan?]


    Reality's overrated.

    Caleo schreef:
    [Inderdaad, je snapt het. Misschien moet je die gene herrineren, of heb je dat al gedaan?]

    [Dat ben ik nu aan het doen]


    Bowties were never Cooler


    Amber Babette Logan aka Babydoll.

    Ik nam de sigaret uit zijn mond en maakte er zelf even gebruik van. Ik blies de rook uit en gaf het staafje terug aan hem.
    "Gelukkig maar, ik zou niet willen dat je me moet opvangen door suiker tekort" lachte ik waarna ik een hand door mijn zwarte haren haalde. Ik voelde dat mijn witte, doorzichtige bloesje wat was afgevallen, maar ik deed de moeite niet om het op te trekken. Ik zat niet voor niets in een bende en ik deed niet voor niets meestal werk in een stripclub. Mijn ogen scanden elk gebouw dat ik tegenkwam tot ik abrupt bleef staan. Oh, dus ze zochten hier nog een stripster ?
    Ik nam Trev's hand vast en trok hem mee naar binnen, "Het is misschien de enige kans om aan werk te komen" legde ik rap uit waarna ik over mijn bloedrode lippen likte, "En daarbij, zo erg vind je het toch niet als ik even uit de kleren ga, toch ?" vroeg ik waarna ik onschuldig 1 mondhoek omhoog liet krullen.

    Dylan Charlie Trevor "Trev"
    Ik grinnekte zacht. Ik voelde haar bloesje tegen mijn arm aanzakken, van haar schouders af. Niet dat ik het erg vond ofzo, maar toch duwde ik het terug. Ik had geen zin om na gestaart te worden. Zeker niet nu in schoolkleren en in de schoolbuurt. Ik wilde hier toch wel mijn reputatie redelijk goed houden, hoe niet waar wat ook was.
    Plots greep Amber mijn hand en trok me ergens naar binnen. Mijn benen konden het bijna niet bijhouden, dat kwam waarschijnlijk door de schok, want vaak was ik wel een snelle. Ik luisterde naar haar uitleg terwijl ik rondkeek. We stonden in een hoerenhuis. 'Nachtclub' zou je netjes zeggen, maar als je eenmaal in ons circuit zat wist je wel beter wat hier omging. "Wees je wel voorzichtig...?" vroeg ik aan haar. Stomme vraag natuurlijk. Zij deed altijd voorzichtig. Ze was goed in haar werk en liet zich niet zomaar manipuleren, maar toch. Toen ze zei dat ik het waarschijnlijk niet erg vond om haar zonder kleren te zien grijnsde ik even. "Nou.... Het liefst houd ik je natuurlijk voor mezelf, maar vooruit. Voor deze ene keer dan." Ik gaf haar een kus op haar wang en maakte er een flinke zuigzoen van. Zo. Mijn meisje. Gemarkeert en alles.


    Bowties were never Cooler


    Amber Babette Logan aka Babydoll.

    "Wees je wel voorzichtig ... ?" vroeg hij aan me. Ik kreeg een klein glimlachje om mijn lippen, "Natuurlijk, je weet dat ik me niet zomaar laat doen" lachte ik. Ik vond het best schattig dat hij zo deed om eerlijk te zijn. Ik liep door terwijl hij me volgde en bleef stilstaan toen ik er was.
    "Nou ... Het liefst houd ik je natuurlijk voor mezelf, maar vooruit. Voor ene keer dan". Ik lachte, "Ahw, wat lief van je". Hij drukte zijn lippen tegen mijn wang maar maakte er een flinke zuigzoen van in plaats van een gewoon simpel kusje. Een lach verliet mijn lippen waarna ik mijn lippen tegen zijn mondhoek drukte.
    "Nu nemen ze me zeker aan, met zijn plek op mijn wang" zei ik grijnzend. Ik beet even op mijn lip en liet zijn hand los waarna ik me een weg baande naar achteren. Niet dat ik wist of dat mocht of zo, maar ik deed het toch.
    "Ik kom voor de job" zei ik toen ik een vrouw zag staan. Ze draaide zich om en knikte even goedkeurend.
    "Naam ?" "Echte of artiesten ?" vroeg ik direct, "Artiestennaam" "Babydoll". Ze knikte nogmaals goedkeurend, "Ik stuur een paar mannen naar de zaal". Ze keek even naar mijn kledij en tuitte haar lippen lichtjes, "Doe maar een stripact, andere kleren heb ik even niet bij". Ik haalde mijn schouders op en liep naar het podium. Zodra de muziek startte verscheen een ietwat verleidelijk lachje om mijn lippen. Ik beet op mijn lip en trok mijn bloesje uit. Het was moeilijk om verleidelijk te strippen met kleren als deze aangezien ze je niet gewoon van je lichaam kon laten glijden, maar goed. Niet veel later stond ik enkel met mijn lingerie op podium. De vrouw stopte de muziek waardoor ik weer gewoon ging rechtstaan.
    "Ik verwacht je morgen". Was het echt zo makkelijk ?

    Dylan Charlie Trevor "Trev"
    Ik grijnsde. "Daar doe ik het allemaal voor." Ik stak speels mijn tong naar haar uit. Toen ze mijn hand los liet keek ik haar verwondert aan. Toch liet ik haar gaan. Dit moest ze helemaal zelf doen. Ik leunde wat tegen een van de muren terwijl Amber blijkbaar iemand had gevonden voor haar solecitatie. Ik zag iets verderop een stoel staan. Waarom zou ik het me niet gemakkelijk maken terwijl ik wachtte? Ik ging zitten en sloot even mijn ogen. Die schoten weer open toen de muziek begon. Ik was echt slecht oplettend, want ik had een stoel recht voor een klein podiumpje uitgezocht, het podiumpje waar nu Amber op stond. Mijn ogen werden groot toen ze begon te strippen, en goed ook. Wat had ik anders verwacht? Geen idee, maar toch was ik zeer aangenaam verrast. Mijn ogen volgden haar bewegingen. Haar bloesje en daarna ook haar rokje gingen uit op de maat van de muziek, waardoor ze nu alleen nog in haar lingerie op het podium stond. Zou ze all the way gaan? Op die vraag kreeg ik geen antwoord, want op dat moment ging de muziek uit. Ik glimlachte bemoedigent naar Amber, een glimlach die veranderde in een glimlach vol trots toen het bleek dat ze was aangenomen. Ik stond op en gaf haar een knuffel, waarin ik haar zo van het podium af tilde. "Goed gedaan." fluisterde ik in haar oor. Het feit dat ze nu met vreemden zou slapen zat me niet helemaal lekker, maar omdat ik het ook weer zag als een redelijk normaal bijbaantje was ik ook heel blij voor haar dat ze het had gekregen. "Zullen we naar huis gaan om het te vieren?" vroeg ik aan haar, terwijl ik haar bloesje weer over haar schouders hing.


    Bowties were never Cooler

    Ja ik ga ook maar es een GB sturen :'].


    No growth of the heart is ever a waste