• Drie zusters zijn helemaal gewend aan het feesten, drinken, roken en nachtelijke pleziertjes. Maar wat als vijf jongens door management naar de drie meisjes gestuurd worden om ze in toom te houden en als babysitters op tieners gaan passen? Kunnen de jongens de meiden weer op het juiste pad krijgen of trekken de drie zusters hun mee in hun eeuwig durende cyclus van drank en feestjes?


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (Van het verschillende geslacht.)
    -16+ mag, dit is zelfs normaal hier.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -De oudste heeft een rook en seksueel probleem, oftewel een rokende slet.
    -De middelste heeft een drugsprobleem.
    -De jongste heeft een alcoholverslaving.
    -Bijna ALLES kan in dit RPG. Bromances, trio's, dansen met een schilderij en noem maar op...


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Personages:

    Jongens:
    -Niall James Horan. IrishCharm.
    -Harry Edward Styles. xTomlinster.
    -Zayn Jawaad Malik. Malino.
    -Liam James Payne. Slade.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x.

    De zusjes (Van oud naar jong.)
    -Nicki Aileen Jackson. xAmore.
    -Lynn Johanne Jackson. Nyan.
    - Mila Engullir Jackson. Crazylove2x.

    Bijpersonen. (Vrienden, familie, exen etc.)
    - Rosalie Lauren Flow. Coockies.
    -
    -

    We starten dat de jongens naar het huis van de meiden gaan, maar dan wel midden in de nacht zodat ze meteen een beeld krijgen van het feesten, wat er hard aan toe gaat... Inspringen is hier heel makkelijk, gewoon op de bel drukken. De jongens hebben meteen hun spullen meegenomen omdat ze bij de zusters zullen logeren om ervoor te zorgen dat de rust wederkeert in het huis.
    Voor de zusjes; Je bent al in het huis, dus daar kun je ook heel simpel inspringen.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 18:40 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Woop woop! Mijn topics ;3 ]


    El Diablo.

    [mijn topics. Ik maak hem nu voor de helft maar foto encallee doe ik morgen in de loop van de middag op laptop (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Les mes topics]


    Take me to wonderland

    Coockies schreef:
    [mijn topics. Ik maak hem nu voor de helft maar foto encallee doe ik morgen in de loop van de middag op laptop (: ]


    (Sure, no problem. :3)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    Ik neem nog een trek van mijn sigaret en pak mijn rugzak. Ik slinger hem op mijn rugzak en kijk naar de rest. 'Nou, let's go' lach ik. Ik klem de sigaret tussen mijn lippen en check op mijn Iphone of ik nog nieuwe tweets heb. Mhm, niet veel bijzonders. Ik neem nog een laatste trek van de sigaret, vervolgens gooi ik hem op de grond en trap hem uit...


    El Diablo.

    Nicki Aileen Jackson.

    Ik maakte snelle danspasjes door de ruimte heen terwijl ik gebaarde dat de volumeknop nog een stuk hoger gezet mocht worden. Mijn handen vonden al snel de gespierde borstkas van een willekeurige jongen en speels streelde ik hem met een grijns rond mijn lippen. Ik pakte de fles wijn uit de handen van mijn kleine zusje, waarna ik een flinke slok nam en hem weer teruggaf.
    "Vul die voorraad even aan, wil je?" vroeg ik, waarna ik de jongen een zachte kus op zijn lippen drukte en me daarna omdraaide om vervolgens heupwiegend bij hem weg te lopen. Als hij mij in zijn bed wilde moest hij maar iets ervoor doen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    Met mijn rugzak op mijn rug stap ik de koude nachtlucht in. Als ik daar ook Zayn zie staan, leun ik meteen tegen zijn schouder.
    "Mou. Koud. Donker. Slapen!" klaagde ik zachtjes met een schorre stem van de slaap.
    "Waarom deden we dit ook al weer?" vroeg ik Zayn die net zijn sigaret op de grond gooit en hem uittrapt. Ze moesten me vast haten om me 's nachts ergens naar toe te laten gaan.


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    "Mou. Koud. Donker. Slapen!" klaagde Niall zachtjes terwijl hij tegen mijn schouder leunt. Ik grinnik kort en kijk hem even aan.
    "Waarom deden we dit ook al weer?" vraagt hij en ik kijk even naar de deur. 'Zodat wij ook nog eens wat verantwoordelijkheden leren blondie' lach ik.
    Ik trek hem mee naar de deur en druk op de bel. 'Wat moest ik ook alweer zeggen?' vraag ik ondertussen aan Niall..


    El Diablo.

    -

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 23:41 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    'Zodat wij ook nog eens wat verantwoordelijkheden leren blondie' lacht Zayn.
    "Ugh, kon dat niet 's middags?" mompel ik. Serieus, ik zou er niet van schrikken als ik zo gewon op de grond lig te snurken.
    Zayn drukt inmiddels op de bel en wacht. 'Wat moest ik ook alweer zeggen?'
    Ik keek hem even aan. "Euh, dat we luide muziek hoorden en dat wij dachten: 'hey! laten we daar eens gaan kijken!'?"

    [Ik had werkelijk geen idee wat Zayn zou moeten zeggen tegen die meiden. x'D]


    Take me to wonderland

    Nicki Aileen Jackson.

    Het was dat ik net naar de gang liep om de drank te pakken, want anders had ik die deurbel nooit gehoord. Ik trok mijn wenkbrauwen op, frunnikte snel aan mijn jurkje dat ietsjes te kort was en opende de deur.
    "Oh, hey." zei ik, waarna ik de jongens eventjes bekeek en grijnsde. Niet slecht... Daar kon ik nog wel wat trucjes op uitoefenen. "Ik ken jullie niet... Maar ach. Zijn jullie hier voor het feestje?" vroeg ik, waarna ik ze glimlachend aankeek en speels mijn wenkbrauwen optrok. "De naam is Nicki, trouwens."

    (Dat was makkelijker dan aanpassen. x'D)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    "Ugh, kon dat niet 's middags?" mompelt hij en ik lach even. 'Niet zo chago Nialler, ik ben er toch ook bij' lach ik.
    "Euh, dat we luide muziek hoorden en dat wij dachten: 'hey! laten we daar eens gaan kijken!'?" zegt hij en kijkt me aan. Ik knik maar.
    Nu nog even wachten tot ze open doen... Opeens doet er iemand open en ik knik als begroeting. 'Ik ben Zayn en dit is Niall. We hoorden muziek dus we dachten laten we eens kijken; grijns ik...

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 23:44 ]


    El Diablo.

    Niall James Horan

    'Niet zo chago Nialler, ik ben er toch ook bij' Lacht Zayn.
    "Ja gelukkig. Of ik had me ondertussen al ter plekke laten neervallen,"
    Opeens doet een meisje de deur open. "Ik ken jullie niet... Maar ach. Zijn jullie hier voor het feestje?"
    "Jups," zeg ik met een glimlach. Ik kan er maar beter voor zorgen dat ik niet over kom als een chagrijn.
    'Ik ben Zayn en dit is Niall. We hoorden muziek dus we dachten laten we eens kijken; grijnst Zayn.
    "Hopelijk vind je het niet erg dat wij ook even langs kwamen?" vroeg ik glimlachend.

    [Godverdomme! x'D Kan ik weer mijn bericht aanpassen. :p]

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 23:49 ]


    Take me to wonderland

    [Moet slapen -.- Heel misschien kom ik nog op mobiel als me internetverbinding niet flipt ;p ]


    El Diablo.

    Nicki Aileen Jackson.

    Ik keek de jongens even aan en haalde mijn schouders op. "Tuurlijk, geen probleem... Zolang je maar geen saaie zuurpruim bent vindt ik alles best." zei ik, waarna ik opzij stapte op mijn hoge stiletto's en de jongens langs liet lopen.
    "Waar zijn die rugzakken voor? Gaan jullie kamperen?" vroeg ik grinnikend, terwijl ik ze de woonkamer in leidde en commandeerde dat iemand ze een glas drank moest geven.
    "Iemand een sigaretje?!" vroeg ik, terwijl ik zo luid mogelijk sprak en mijn pakje sigaretten en de aansteker uit mijn bh viste, er eentje aanstak en de jongens vragend aankeek.


    Reading a good book is like taking a journey.