• Rough is een behoorlijk dreigende gang, die in New York City geplaatst zit. Een gang waar je niet zomaar toegelaten word, je moet sterk zijn, je moet hard zijn en bovenal geen softie. Als je eenmaal toetreed bij deze gang, zit je er voor je leven aan vast. Dit word ook benadrukt met een tatoeage die ze allemaal hebben, een kruisje met een R achter hun oor. Ze gebruiken drugs, drinken, vechten en verkrachten, de meest vunzige dingen komen uit hun zieke geesten met elk hun eigen geheimen.
    Sinds kort hebben ze een nieuwe verblijfplaats, een grote mansion aan de rand van de stad, aangezien hun vorige plek verwoest is. De mansion is echt geen knusse plek om rond te hangen. Er is alleen nog iets vreemds aan dit huis buiten de normale gevaren, als het donker word, lijkt alles anders te zijn. Helaas moeten ze zich er een tijdje terug trekken, omdat ze veel man kwijt zijn en moeten wachten tot de gemoederen gedaald zijn in de stad.


    Regels:
    - 16 + en dat soort dingen zijn allemaal meer dan toegestaan, vergeet niet dat het een gang is. Seks, geweld en vloeken zullen regelmatig voorkomen.
    - Zorg ervoor dat je karakter geen softie is en houd je eraan! Degene die meteen zoetsappig gaan doen worden er zonder pardon uitgegooid.
    - Het minimum is acht regels en er zal ook op gelet worden. Na elke korte zin een enter telt dus niet als acht regels. Probeer het wat meer op te vullen.
    - Niet teveel offtopic, dat mag altijd in het rollentopic, maar niet in het speeltopic.
    - Alsjeblieft geen mensen die snel stoppen of het snel te druk hebben.
    - Alleen met je eigen karakters spelen en besturen!
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan.
    - Geen Mary Sues.
    - Geen onnodig gequote van reacties omdat je sneller een antwoord wilt, je wacht maar even of je post iets in zijn of haar gastenboek. Ook niet om een reactie op iemand anders te geven, met een quote en dan je reactie eronder. Dit rekt de pagina's onnodig uit.
    - Ga zo weinig mogelijk offtopic!


    Rollen:

    Mannen:
    - Robert Mandell "Sir" Uchiha - leider
    - Lucas Afon Romanoff "Afon" CyberLord
    - Brian Donovan "Revenger" Tortura | Arachno
    - Esteban Andreo Diego Fernandez "Diego" Lifeisajoke
    - Lose Vick Dice "Lose" MissNoek
    - Dylan Charlie Trevor "Trev" Sylvesti
    - James Zack Silvas Coockies
    - Jofery Cilano Mikaelson "Mick" Number

    Vrouwen:
    - Wynter Blake Harvelle Neiva - rechterhand
    - Nahrin Lilith Nightingale "Night" Assassin
    - Scarlett Tempest Morose "Scar" Tortura | Arachno
    - Amber Babette Logan "Babydoll" Lifeisajoke
    - Florence Ivy Knight "Curly" MissNoek
    - Rosalie Aria Angels "Rose" Coockies
    - Coraline-Jane Wisely "CJ, Wise" Number

    Rollentopic

    Het begin:
    Het is weer ochtend, rond 10 uur. Elke nacht word vreemder en vreemder, toch kunnen ze moeilijk gaan klagen. Nachtmerries, gangen die lijken veranderen, deuren waar achter vreemde dingen zitten of niet de kamer die je had verwacht. Iedereen heeft een eigen kamer, het huis is groot en oud. Beneden is voor iedereen een gedeelde plek met de normale dingen. De inrichting is nog redelijk sjofel omdat ze er nog niet zo lang zitten en niemand nog echt de moeite heeft gedaan om er echt iets van te maken.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 20:53 ]


    Your make-up is terrible

    | Don't know what to do met Jof, dus hij komt iets later =3. |

    Caroline-Jane Wisely
    Mijn ogen gleden ietwat verontwaardigd over Dylan - de jongen die zomaar één van de repen uit mijn handen had gegrist. Ik besloot mijn idee om hem een klap te verkopen te generen toen ineens iedereen de keuken binnen wandelde - en vluchtte daarom snel één van de gangen in. Ik wist dat er op de begane grond een zitkamer was waar we tegenwoordig weddenschappen en kaartspellen speelden. De kamer was volledig rood en had veel weg van een mislukt bordeel.
    Ik verbaasde me er over hoeveel man zich er al had geïnstalleerd. De meesten waren namelijk nooit voor twaalven uit hun bedden te krijgen.
    Ik stak mijn hand op ter begroeting en liet mezelf vervolgens neerzakken naast een jongen die ik kende als Caver. Er stond een geïmproviseerd tafeltje in ons midden en de perzische tapijten waren aan de kant geschoven. Aan de ene kant van de tafel lag een pakje pokerkaarten en aan de andere kant stonden flessen drank. Het spel was dus niet heel ver, iets dat ik wel kon waarderen. ‘Wat zal het vandaag worden, gentlemen?’ Glimlachte ik hen in bedenkingen toe terwijl ik het pakje kaarten naar me toe trok. ‘Het gewoonlijke.’ Bromde één van de jongens gapend, terwijl hij een fles whiskey naar zich toe trok en de dop begon los te schroeven.
    ‘Goed, een saai opwarmertje.’ Stemde ik toe, terwijl ik de kaarten weg legde en vervolgens enkele glaasjes begon in te schenken. Drinken of niet drinken: het was maar hoe goed je tegen sterke drank was. De eerste glaasjes gingen nog wel, maar na een tijdje werd het vervelend omdat je - je dan minder begon te concentreren. Maar als je weigerde, werd je gedwongen een kledingstuk uit te trekken en gezien ik tot nu toe de enige, vrouwelijke speler was nam ik mezelf voor om voorlopig niet toe te geven. 's Morgens of 's avonds drinken kende geen verschil, hier. Hier was het gewoon om de hele dag door tegen drank te kunnen en misschien konden we het op deze manier iets minder saai maken. Ach, wie weet.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 12:29 ]


    x

    [Eh, het is niet de bedoeling dat je er nog meer mensen bij gaat verzinnen... Er zitten al heel wat mensen in de gang, hij is al uitgedunt vanwege een oorlog en dat soort dingen en als iedereen het doet, bestaat de gang straks uit weet ik veel hoeveel personen en weet niemand meer wie wie is.]


    Your make-up is terrible

    Lucas Afon Romanoff ~ "Afon"

    Ze had haar wenkbrauw opgetrokken toen ik haar met het nodige respect behandeld had. Was ze het niet gewend? Het zou wel, niet mijn probleem. Er verscheen een grijns op haar lippen toen ik haar een sigaret aanbood, waarna ze knikte. Ze liep naar me toe, pakte er eentje uit het pakje, stak deze in haar mond en stak hem aan. Hierna nam ze er een goede hijs van. Ik keek met een glimlach toe. "Natuurlijk, een sigaret sla ik nooit af." zei ze toen. Ik grinnikte. "Dat heb ik gemerkt Night. Dat heb ik gemerkt."
    "Maar daar kwam ik natuurlijk niet voor." grijnsde ze vervolgens. Ik keek haar vragend aan. Waarvoor zou zij bij mij komen? Ik rookte en dronk alleen maar, zover ik weet gebruikte zijn drugs en was ze bij mij daarvoor aan het verkeerde adres.
    "Heb jij toevallig ergens wat spul liggen? Natuurlijk krijg je er een kleine vergoeding voor, wat je maar wilt." vervolgde ze en ze liet haar hand naar de staart gaan die ze in haar haren had. Ik keek haar aan en zuchtte toen eventjes. "Die vergoeding wil ik wel." zei ik met een grijns, "Maar ik heb geen spul. Ik kan je hooguit erg sterke alcohol aanbieden. En met sterk bedoel ik dingen boven de 40%." Ik keek naar haar, waarom waren er ook zoveel mensen verslaafd aan dat spul. IK wilde er niet eens aan beginnen, ik had het niet nodig.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    | Sorry, maar ik weet door dat hele keuken incident niet meer wie waar is, en misschien besluiten mensen dan hetzelfde te doen, of zoiets, zodat het iets overzichtelijker wordt. (: |


    x

    Nahrin Lilith Nightingale "Night"

    Lucas grinnikt op mijn opmerking over de sigaretten. "Dat heb ik gemerkt Night. Dat heb ik gemerkt." zegt hij. Hij is één van de weinigen die me constant bij mijn bijnaam noemt. Ik vind beide niet erg, mijn voornaam is nou ook weer niet de vreselijkste die je kan bedenken. Ik grijns lichtjes naar hem op die opmerking. Na mijn vraag kijkt hij me even aan en zucht dan zachtjes. "Die vergoeding wil ik wel." zegt hij met een grijns en ik grinnik. "Natuurlijk wil je die wel." antwoord ik. "Maar ik heb geen spul. Ik kan je hooguit erg sterke alcohol aanbieden. En met sterk bedoel ik dingen boven de 40%."
    Hij kijkt naar me en ik tuit nadenkend mijn lippen. "Goed, waarom ook niet." zeg ik en ik haal mijn schouders lichtjes op. "Maar niet zo veel dan, ik heb geen zin om dronken te worden, zo vroeg al. Dan is de rest van mijn dag verpest. En de vergoeding zal natuurlijk een stuk minder zijn." vertel ik hem, waarna ik toch maar naast hem op de bank plof. Als ik ga drinken is dat wel een goed idee. Coke zou ik hebben meegenomen en op mijn kamer hebben opgesnoven, maar drank drink je meestal niet alleen.
    "Je kan beter een voorraadje aanleggen voor dit soort gelegenheden." grinnik ik vervolgens tegen hem. "Kan je veel mee binnen halen." Ik trek het lichte shirt wat verder over mijn benen en jarretels heen, waar ik een enorme fascinatie voor heb. Ik heb ze dan ook bijna altijd aan, gecombineerd met iets minder vrouwelijke kleding vaak, zoals mijn stevige schoenen die ik draag. Ze zijn alleen wel al behoorlijk afgetrapt, maar dat vind ik niet erg. Het zorgt ervoor dat mijn jarretels niet zo sletterig ogen.


    Your make-up is terrible

    Lucas Afon Romanoff ~ "Afon"

    Ze tuitte haar lippen terwijl ze aan het nadenken was. "Goed, waarom ook niet." zei ze uiteindelijk en haalde haar schouders lichtjes op. "Maar niet zo veel dan, ik heb geen zin om dronken te worden, zo vroeg al. Dan is de rest van mijn dag verpest. En de vergoeding zal natuurlijk een stuk minder zijn." vertelde ze me, waarna ze naast me op de bank plofte. Ik grinnikte eventjes. "Alsof iemand hier zich daaraan houdt? Ik zie zo vaak mensen al compleet dronken rondlopen terwijl het nog maar ochtend is." Ik schudde mijn eventjes mijn hoofd. "Zal Sir vast niet leuk vinden." zei ik nadenken, waarna ik mijn schouders ophaalde, 'Maar goed, niet mijn probleem."
    "Je kan beter een voorraadje aanleggen voor dit soort gelegenheden." grinnikte vervolgens. "Kan je veel mee binnen halen." zei ze waarna ze haar shirt omlaag trok. Ik schudde mijn hoofd waarna ik haar eens goed bekeek. Ze zag er echt leuk uit zo. "Wat is in jou ogen een mindere vergoeding?" zei ik met een brede grijns. Ik wist wel wat voor soort vergoedingen ze aanbood, maar ik wilde wel weten wat voor eentje. "En wat bedoel je met dat ik er nog veel mee binnen kan halen." Ik keek haar met een nog bredere grijns aan. "Nu ga ik het zeker weten snel ophalen." Ik stond op, liep naar mijn kledingkast, haalde daar een onopvallende doos uit en deed deze open. Hierin lagen paar flessen met een kleurloze vloeistof erin. Ik pakte er eentje, bekeek hem eens goed en legde de doos met de andere flessen weer weg op een andere plek.
    Hierna liep ik terug naar Night en zette de fles neer op de tafel voor ons. "Zo." zei ik met een brede grijns.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.


    Amber Babette Logan. || Babydoll.

    "Nee echt ?" riep ik haar nog verontwaardigd na. Dat wist ik nu echt niet hoor, dat dit de keuken niet was. Wat was iedereen trouwens weer goed gezind deze ochtend. Oké ja, er gebeurden misschien vreemde dingen, maar wat was het probleem ? Ik stond op en liep naar de keuken. Mijn rechterschouder was bloot doordat mijn bloesje was afgezakt. Met een geïrriteerde zucht trok het het stukje stof weer op waarna ik de keuken binnenliep. Tot mijn verbazing waren hier meer mensen dan verwacht. Rustig liep ik verder waarna ik een kastje opentrok. Ik haalde het brood eruit, ik wist niet eens dat we dat hadden, en keek wat er verder nog was. Het enige wat ik nog zag staan in het kastje was een pot choco, waardoor ik genoodzaakt was die te nemen. Mijn vingers omsloten de pot waarna ik die uit het beschimmelde kastje nam. Tja, beter dan niets toch ? Ik nam een lepel die ik nog had gevonden en ging aan tafel zitten. Rustig legde ik een boterham op tafel en opende de pot. Met de lepel in mijn hand nam ik wat choco uit de pot en smeerde de klodder op mijn boterham. Ik vouwde de snede toe en at die op. Als ik klaar was zette ik alles netjes terug en ging op het aanrecht zitten. Ik tuitte mijn lippen even en zuchtte.
    "Ik verveel me" zuchtte ik toen uiteindelijk. Ik moest vanavond maar eens op stap gaan om een baantje te zoeken. Paaldanseres of serveerster, dat maakte niet uit, als het maar niets anders was.

    Nahrin Lilith Nightingale "Night"

    Lucas grinnikt even op mijn woorden. "Alsof iemand hier zich daaraan houdt? Ik zie zo vaak mensen al compleet dronken rondlopen terwijl het nog maar ochtend is." zegt hij en hij schud eventjes met zijn hoofd."Ik hou me eraan." verbeter ik Lucas gelijk. "Zal Sir vast niet leuk vinden." zegt nadenken, waarna hij zijn schouders ophaalde, "Maar goed, niet mijn probleem." Ik lach zacht om zijn woorden. Nog lang niet iedereen heeft zoveel vertrouwen in Mandell, logisch, want zo ziet hij er ook totaal niet uit.
    Hij schud zijn hoofd en ik merk dat hij me bekijkt, iets wat ik op zich nog niet eens zo erg vind. Ik weet dat ik leuk ben. "Wat is in jou ogen een mindere vergoeding?" vraagt hijmet een brede grijns. "En wat bedoel je met dat ik er nog veel mee binnen kan halen." Hij kijkt me met een nog bredere grijns aan. "Nu ga ik het zeker weten snel ophalen." Ik lach als hij op staat, naar zijn kledingkast loopt en daar een onopvallende doos uithaalt en deze open doet. Hij pakt er een fles met een kleurloze vloeistof eruit en zet de doos weg.
    Hierna loopt hij terug naar mij en zet hij de fles neer op de tafel voor ons. "Zo." zegt hij met een brede grijns. Ik grinnik lichtjes. "Zo, jij weet wel hoe je moet onderhandelen. Aanlokkelijk, Afon, heel aanlokkelijk." zeg ik op een goedkeurende toon tegen hem. "Zeg maar wat je ervoor wilt hebben, dan zeg ik wel of het te hoog of te laag is. Het moet natuurlijk wel eerlijk blijven hé." zeg ik tegen hem. "Of je noemt de catagorie en dan vertel ik je wat je kan krijgen." ga ik verder, op een zakelijk toontje. Ik weet toch wel wat hij er waarschijnlijk voor wilt hebben.


    Your make-up is terrible

    -dubbelpost-

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 14:51 ]


    Your make-up is terrible

    Lucas Afon Romanoff ~ "Afon"

    "Zo, jij weet wel hoe je moet onderhandelen. Aanlokkelijk, Afon, heel aanlokkelijk." zei ze op een goedkeurende toon tegen me. "Zeg maar wat je ervoor wilt hebben, dan zeg ik wel of het te hoog of te laag is. Het moet natuurlijk wel eerlijk blijven hé." zei ze tegen me en ik knikte kort. Wat zou ik willen? Seks, natuurlijk. Maar zou dit een goede prijs ervoor zijn? "Of je noemt de catagorie en dan vertel ik je wat je kan krijgen." ging ze verder op een zakelijke toon. Ze wist precies wat ze moest doen.
    "Nou, je kunt zelf ook wel raden welke kant dit op zal gaan. Ik ben een jongen, jij bent een meisje." vertelde ik rustig en keek haar in haar ogen, "En jij wilt mij voor iets vergoeden, dus ja, de keus voor mij is niet al te moeilijk." Ik ging iets verzitten, stak nog een sigaret op en keek haar aan. "Ik zou graag iets willen uit de categorie intimiteit en lust." zei ik uiteindelijk met een brede grijns.
    Het was alweer een tijd terug dat ik iets in die richting heb gehad. Natuurlijk plezier ik mezelf wel, maar seks is toch weer even iets anders. Iets wat ik op zich wel elke dag zou willen. Misschien moest ik maar wat meer van die flessen gaan verzamelen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dylan Charlie Trevor "Trev"
    Ik zag haar naar me kijken terwijl ik tergend langzaam de wikkel eraf trok. Het leek of ze me wilde slaan. Ik kon haar best aan hoor, maar toch vond ik het nooit fijn om meisjes te slaan. Op dat moment kwam er een ander meisje binnen, ze haalde brood en ging weer weg. Ik vond het een beetje vreemd. Ik zakte een beetje weg in gedachte terwijl ik op een hap mueslireep kauwde. Ik dacht over school. Wat zouden we nu moeten doen? Ik had geen idee. Ik zou vast weer een hartig gesprek krijgen met mijn mentor, waarna ik weer gewoon naar de les kon. Ik zuchtte even en keek de kamer weer rond. Nu was het andere meisje, waarvan ik de mueslireep had gepakt ook weg. Net toen ik me begon af te vragen waar ze was kwam het derde meisje van de dag binnen. Ik glimlachte even naar haar en keek hoe ze een boterham met pasta smeerde. Ik hield nou eenmaal niet van brood, zeker niet 's ochtends. Ik glimlachte naar haar toen ze op het aanrecht ging zitten en zei dat ze zich verveelde. "Zin om mee naar school te gaan? Ik kan wel wat morale steun gebruiken." Ik glimlachte naar haar. "Daarna kunnen we de stad in om voor je te kijken voor een baan." Ik wist nog wel een aantal kroegen die serveersters nodig hadden. Ik was een van degenen uit de bende die ook nog geld verdiende in de bovenwereld. Samen met mijn school zorgde dat soms voor veel wantrouwen en ruzies, maar het kwam altijd wel goed. Ik was tenminste een van de genen die altijd wel geld in het laatje bracht, of het nou in de onderwereld goed ging of niet.


    Bowties were never Cooler


    Amber Babette Logan. || Babydoll.

    Ik was in gedachten verzonken over, tja eigenlijk niets. Ik was in de ochtend nogal gedachtenloos. Ik schrok op toen ik de stem van Dylan hoorde. Juist ja, hij volgde les. Niet dat ik er iets op tegen had, ik bedoelde, waarom zou ik ? Het waren mijn zaken niet.
    "Sure" zei ik met een glimlach. Wacht morele steun ? Wat had hij gedaan toch ? Ach ja, daar zou ik vast nog wel achterkomen. Ik nam een glas en goot er wat water in. Rustig dronk ik deze leeg en liet mijn blik even over Dylan heen glijden. Het was iets wat ik altijd deed als ik me verveelde, mensen bekijken.
    "Wanneer gaan we ?" vroeg ik dan. Volgens mij hing er hier geen klok, en als we er 1 hadden dan werkte die waarschijnlijk niet eens. Ik beet zacht op mijn lip. Een baan, dan had ik teminste iets waar ik naar kon uitkijken. Ik hield wel van mijn leven hoe het nu was, maar ik verveelde me gewoon vaak rap. Ik ging waarschijnlijk mijn kamer nog wel opknappen aangezien ik niet kon leven in zo'n ding, maar daar had ik nu nog geen zin in gehad. Het feit was dat ik liever mijn geld eerlijk verdiende dan dat ik drugs moest verhandelen. De types die drugs koopten waren gewoon niet te vertrouwen, al was ik zelf zo iemand. Meestal eindigde een drugsverkoop tussen een vrouw en een man in een verkrachting in een afgelegen steegje.

    Robert Mandell.

    Met gefronste wenkbrauwen bekijk ik het rapport over The Five. Ik kijk een keer op van mijn bureau, laat mijn ogen weer zakken naar het papier, kijk een keer op, laat mijn ogen weer zakken en kijk weer op.
    'Dit is de grootste onzin die ik heb gehoord vandaag en wel om de volgende reden: namelijk dat we conclusies baseren op aannames in plaats van op harde feiten. We kunnen niet bewijzen of Percy vrijwillig naar The Five is gegaan of is gedwongen. Ofwel; we kunnen niet met zekerheid zeggen of hij een rat is of niet.' Ik lik langs mijn lippen en wrijf langs mijn vermoeide slapen. Ik praat tegen niemand in het bijzonder.
    Frustrerend. Percy is eender of vrijwillig, of met dwang meegegaan met leden van The Five. Dit is niet goed.
    We zitten in de problemen. Percy heeft waardevolle informatie over een transport crystal meth richting het zuiden en als The Five die informatie uit hem weten te trekken lopen we geld mis. Veel geld. Dat betekent dat we hem terug moeten halen, maar niet haastig zijn zodat de Five in de smiezen krijgt hoe belangrijk hij is. En zodra ze dat weten kun je er donder op zeggen dat ze 't uit hem gaan proberen te trekken. Wat moet ik doen? Deze bende, deze mensen zijn niet gebouwd voor spionage. Ze zijn een zooitje ongeregeld dankzij Tartt en precies daardoor zijn we zo gevreesd. Ik had een scenario in mijn hoofd waarin twee of drie mensen The Five proberen te infiltreren en Percy terughalen. Helaas weten we niet waar ze hem verborgen hebben en het zit er dik in dat ze hem telkens van locatie verplaatsen. Dus dit is wat ik ga doen: ik stuur een team vanavond naar de '69 waar die ratten van The Five rondhangen. De kans is flink aanwezig dat Johnson daar is; een lafaard die veel informatie weet. Een nadeel; hij is waarschijnlijk streng bewaakt. Dit is waar onze broeders en zusters in het licht komen. Ik wil een team van vijf mensen die Johnson daar oppikken en hierheen brengen. Hij zal worden ondervraagd en daarna worden uitgeschakeld.
    Ik pak de papieren erbij van onze huidige leden.
    'Hm.' Ik weet wat te doen. Ik rook de sigaret op en druk hem uit.
    Ik sta op en loop richting de kamer van bendelid Jofery. Ik klop een keer aan en doe dan de deur open.
    'Mijnheer, ik wil dat u een team samenstelt van vijf personen inclusief uzelf en een zeker persoon onderschept bij de bar '69.' Ik geef de nog niet gedegen geklede man het dossier van Johnson in handen. 'Kies uw teamleden zorgvuldig, ik wil niet dat dit misloopt.'

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 18:28 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Nahrin Lilith Nightingale "Night"

    "Nou, je kunt zelf ook wel raden welke kant dit op zal gaan. Ik ben een jongen, jij bent een meisje." verteld hij rustig en me in mijn ogen. Ik knik rustig, zoiets had ik al verwacht. Voor mij is het alleen maar makkelijk, zo blijf ik niet langer dan nodig aan iets vast zitten en ik heb een eerlijke ruil gemaakt. "En jij wilt mij voor iets vergoeden, dus ja, de keus voor mij is niet al te moeilijk." Hij haat iets verzitten, steekt nog een sigaret op en kijkt me aan, terwijl ik hem bestuderend bekijk. "Ik zou graag iets willen uit de categorie intimiteit en lust." zegt hij uiteindelijk met een brede grijns.
    Er verschijnt een lichte glimlach op mijn volle lippen en ik knik, waarna ik het laatste trekje neem van de sigaret en hem uitdruk in een asbak. Natuurlijk zou hij niet alles krijgen, niet mijn hele lichaam. Daar krijg ik veel te weinig voor terug en ik had liever drugs gehad dan. Ik sla mijn benen even over elkaar heen en leun iets naar hem toe. "Voorspelbaar van je hoor." grinnik ik kort. "Dan bied ik je en blowjob aan." zeg ik, nog altijd op een soort zakelijke toon. "Maar eerst een shotje, alsjeblieft."
    Het klinkt wat eisend en ik lik eventjes over mijn lippen heen als ik weer recht ga zitten, tegen de leuning van de bank aan. Ook mijn benen zet ik weer normaal, ik hou er niet zo van om er lang mee over elkaar geslagen te zitten, dat voelt niet fijn. Ik kijk even afwachtend van de fles naar Lucas, hopend dat hij deze deal aanneemt, want meer ga ik toch echt niet bieden voor een beetje drank waar ik eigenlijk niet eens voor kwam, maar ik heb weinig zin om het aan anderen ook te gaan vragen.


    Your make-up is terrible

    Lucas Afon Romanoff ~ "Afon"

    Ze sloeg haar benen over elkaar heen en leunde iets naar mij toe. "Voorspelbaar van je hoor." grinnikte ze kort. "Dan bied ik je een blowjob aan." zei ze toen, nog altijd zakelijk. "Maar eerst een shotje, alsjeblieft." Het klonk eisend en ze likte over haar lippen, terwijl ze weer recht op zitten. Haar benen zette ze ook weer normaal neer. Ze keek afwachtend van de fles naar mij.
    Ik keek haar weifelend aan. Alleen een blowjob? Die fles zou duur zijn geweest als ik hem had gekocht, maar dat had ik niet. Ik had hem gewoon gejat, zoals het meeste in mijn kamer. Niet dat ik te weinig geld had, maar ik had gewoon geen zin om te betalen en wilde de adrenaline voelen die loskwam als je zoiets deed. Het was een geweldig gevoel, meer dan geweldig zelfs. Het liet je merken dat je leefde, dat je bestond. Een veel beter gevoel, naast seks, kon ik me niet bedenken.
    Ik zuchtte eventjes en keek haar weer aan. "Meer dan dat krijg ik vast en zeker niet of wel?" vroeg ik toen, met een lichte ondertoon van verlangen, "Maar goed, dan accepteer ik je aanbod."
    Ik stond op, pakte een glas voor haar en drukte die in haar handen. Hierna pakte ik de fles, draaide ik de dop open en schonk de kleurloze vloeistof in haar glas. "Alsjeblieft Night." zei ik met een grijns.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.