• Rough is een behoorlijk dreigende gang, die in New York City geplaatst zit. Een gang waar je niet zomaar toegelaten word, je moet sterk zijn, je moet hard zijn en bovenal geen softie. Als je eenmaal toetreed bij deze gang, zit je er voor je leven aan vast. Dit word ook benadrukt met een tatoeage die ze allemaal hebben, een kruisje met een R achter hun oor. Ze gebruiken drugs, drinken, vechten en verkrachten, de meest vunzige dingen komen uit hun zieke geesten met elk hun eigen geheimen.
    Sinds kort hebben ze een nieuwe verblijfplaats, een grote mansion aan de rand van de stad, aangezien hun vorige plek verwoest is. De mansion is echt geen knusse plek om rond te hangen. Er is alleen nog iets vreemds aan dit huis buiten de normale gevaren, als het donker word, lijkt alles anders te zijn. Helaas moeten ze zich er een tijdje terug trekken, omdat ze veel man kwijt zijn en moeten wachten tot de gemoederen gedaald zijn in de stad.


    Regels:
    - 16 + en dat soort dingen zijn allemaal meer dan toegestaan, vergeet niet dat het een gang is. Seks, geweld en vloeken zullen regelmatig voorkomen.
    - Zorg ervoor dat je karakter geen softie is en houd je eraan! Degene die meteen zoetsappig gaan doen worden er zonder pardon uitgegooid.
    - Het minimum is acht regels en er zal ook op gelet worden. Na elke korte zin een enter telt dus niet als acht regels. Probeer het wat meer op te vullen.
    - Niet teveel offtopic, dat mag altijd in het rollentopic, maar niet in het speeltopic.
    - Alsjeblieft geen mensen die snel stoppen of het snel te druk hebben.
    - Alleen met je eigen karakters spelen en besturen!
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan.
    - Geen Mary Sues.
    - Geen onnodig gequote van reacties omdat je sneller een antwoord wilt, je wacht maar even of je post iets in zijn of haar gastenboek. Ook niet om een reactie op iemand anders te geven, met een quote en dan je reactie eronder. Dit rekt de pagina's onnodig uit.
    - Ga zo weinig mogelijk offtopic!


    Rollen:

    Mannen:
    - Robert Mandell "Sir" Uchiha - leider
    - Lucas Afon Romanoff "Afon" CyberLord
    - Brian Donovan "Revenger" Tortura | Arachno
    - Esteban Andreo Diego Fernandez "Diego" Lifeisajoke
    - Lose Vick Dice "Lose" MissNoek
    - Dylan Charlie Trevor "Trev" Sylvesti
    - James Zack Silvas Coockies
    - Jofery Cilano Mikaelson "Mick" Number

    Vrouwen:
    - Wynter Blake Harvelle Neiva - rechterhand
    - Nahrin Lilith Nightingale "Night" Assassin
    - Scarlett Tempest Morose "Scar" Tortura | Arachno
    - Amber Babette Logan "Babydoll" Lifeisajoke
    - Florence Ivy Knight "Curly" MissNoek
    - Rosalie Aria Angels "Rose" Coockies
    - Coraline-Jane Wisely "CJ, Wise" Number

    Rollentopic

    Het begin:
    Het is weer ochtend, rond 10 uur. Elke nacht word vreemder en vreemder, toch kunnen ze moeilijk gaan klagen. Nachtmerries, gangen die lijken veranderen, deuren waar achter vreemde dingen zitten of niet de kamer die je had verwacht. Iedereen heeft een eigen kamer, het huis is groot en oud. Beneden is voor iedereen een gedeelde plek met de normale dingen. De inrichting is nog redelijk sjofel omdat ze er nog niet zo lang zitten en niemand nog echt de moeite heeft gedaan om er echt iets van te maken.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 20:53 ]


    Your make-up is terrible


    Amber Babette Logan aka Babydoll.

    Hij haakte zijn vinger achter het bandje van mijn string en liet dat zachtjes tegen mijn rug knallen. Een klein, scheef lachje groeide om mijn lippen terwijl ik met mijn vingertoppen zacht over zijn zij ging. Zijn hand bleef op mijn been liggen terwijl hij de andere verplaatste naar net onder mijn borsten.
    "Dat lijkt me een goed plan. Maar moet je eerst niet nog wat uittrekken ?". Een glimlach groeide weer op mijn lippen waarna ik even over mijn lippen likte. Opnieuw haakte hij zijn vingers achter het bandje van mijn string dat over mijn rug liep. Ik had het gevoel dat als ik niet snel opstond om actie te ondernemen, mijn string dit misschien niet ging overleven. Wel, dat was dan spijtig voor mijn string, ik zat nu eens neer. Ik lachte zachtjes en haalde mijn schouders lichtjes op.
    "Ohja ? Misschien moet je maar helpen".

    Dylan Charlie Trevor 'Trev'
    Ik zag een grijns op haar gezicht en ze likte haar lippen. Ze ging nog wat verzitten op mijn schoot. Toen ze zei dat ik misschien moest helpen was de riem los. Een grijns verscheen op mijn gezicht. Mijn ene hand schoof ik wat omhoog. Ik kneep zacht in haar ene borst terwijl ik met de ander haar string stuk trok. Het ding knapte vrij makkelijk en schoot door de kamer. Ik tilde haar een beetje op en legde haar op het bed. "Dus mevrouw Babydoll, wat wil u eerst oefenen?" Ik was nu degenen die verlijdelijk zijn lippen likte. Ik boog voorover om een soort kooitje om haar heen te vormen. Mijn knieen stonden naast haar heupen en mijn handen naast haar hoofd. "Dus, lieverd?" Ik drukte een kus op haar lippen voor nog geen seconde. Gewoon om haar te pesten. Haar lippen smaakten naar kersen chapstick en haar. Heerlijk. Ik beet zacht op mijn lip en wachtte op haar. Zij had te teugels in handen vanmiddag, hoe lastig ik het ook vond.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2013 - 19:21 ]


    Bowties were never Cooler


    Amber Babette Logan aka Babydoll.

    Alsof je een hond zei dat hij mocht eten na hem een halfuur lang voor een potje eten te hebben gezet zonder dat hij het mocht aanraken, zo reageerde Trev op mijn woorden. Mijn string, waarvan ik er gelukkig meer dan 1 had, ging kapot in een paar seconden. Zijn hand kneep zacht in mijn borst waarna hij me vastnam en omdraaide. Hij legde me neer op het bed waardoor mijn zwarte haren over het oppervlak verspreid werden.
    "Dus mevrouw Babydoll, wat wil u eerst oefenen ?". Hij likte verleidelijk over zijn lippen waarna hij een beetje vooroverboog. Het kooitje dat hij om me heen had gemaakt was door deze actie compleet. Zijn knieën naast mijn heupen, zijn handen naast mijn hoofd.
    "Dus, lieverd ?". Hij drukte een kus op mijn lippen, veel te kort naar mijn goesting, iets wat hij ook wist. Ik had zo'n voorgevoel dat ik ergens een pay-back ging krijgen voor wat ik had gedaan, maar aangezien hij me vroeg wat ik wou, dacht ik wel dat ik mocht beslissen wat we deden. Al moest ik toegeven dat ik niet graag dominant was buiten mijn werk, want tijdens mijn werk moest ik ervoor zorgen dat alles zo rap mogelijk gebeurde.
    "Wel, aangezien ik niet aan het werk ben, mag je helemaal zelf kiezen". Ik streek met mijn vingers over de 2 zuigplekken in zijn nek en glimlachte kleintjes.

    Dylan Charlie Trevor 'Trev'
    Ik keek haar in haar ogen en glimlachte als een wolf die een sappig gewond hertje zag staan. "Ik ben ongevoelig voor smeekbedes. Dat zeg ik maar op voorhand." Ik likte nogmaals mijn lippen en liet toen heel zacht en langzaam mijn lippen over haar kaak en nek gaan. Amper raakte ik haar zachte uit maar aan. Ik moest me ook inhouden en sterk zijn. Ik schoof met een hand haar polsen bij elkaar bovwn haar hoofd en hield ze daar vast. Weg kon ze niet. Met een klein grijnsje liep ik mijn lippen ook langs haar sleutelbenen gaan, waar ik zacht over uitademde. Mijn losse hand gleed achter haar bh om die los te maken. Alleen los, niet af. Ik haalde mijn lippen weer vqn haar huid af en hield ze net voor haar bh. Ik blies er koude lucht tegen aan. Ze kon het wel hebben. Met mijn vrije hand begon ik over haar bh, waardoor nu door mijn koude adem duidelijk haar tepel te zien was, rondjes te maken met mijn pink. Ik keek even omhoog naar haar. "Blijf je zo liggen als ik je loslaat? Of moet ik je vast binden?" vroeg ik deels speels deels drijgend aan haar. Ik zou haar nooit iets aandoen, maar dit was leuk. Ik had geen handboeien ofzo maar met mijn riem zou ik een heel end komen waarschijnlijk. Mijn pink ging ondertussen gewoon door met rondjes om haar tepel draaien door haar bh heen. Zij kreeg een even grondige plaagsessie als ik van haar had gehad. Misschien nog wel erger omdat ik wist dat zij meer aankon. Ook waren bij haar de mogelijkheden groter dan bij mij. Ik vond deze plek wel fijn en zij had er blijkbaar geen enkel probleem mee dat ik dominant deed nu.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2013 - 22:20 ]


    Bowties were never Cooler


    Amber Babette Logan aka Babydoll.

    Ik wist niet of ik nu bang moest worden van zijn soort van bedreiging, of ik nu juist een vreugdedansje in mezelf moest doen omdat dit hoogst waarschijnlijk de beste seks ging worden dat ik ooit had gehad. Ik ging voor optie 2, maar hield het feit dat hoe vaak ik ook smeekte of riep het niet zou helpen. Moest lukken toch ? Zijn lippen gleden over mijn kaak naar mijn hals. Het feit dat zijn lippen amper mijn huid maakte, maar toch ook weer net genoeg maakte het op de 1 of andere manier erger. Ik hield even mijn adem in en verschoof mijn benen even over het bed. Zijn hand schoof mijn polsen bij elkaar, boven mijn hoofd net zoals ik het daarnet bij hem had gedaan. Dit voorspelde niet veel goeds. Of juist wel. Zijn lippen gleden verder over mijn sleutelbenen waar hij zacht uitademde. Ik glimlachte lichtjes en sloot mijn ogen. Zijn andere hand gleed achter mijn rug, om zo mijn bh los te maken. Verwachtend dat ik eindelijk verlossing had van dat ding wachtte ik af, maar die verlossing kwam helaas niet. Zijn lippen verlieten mijn huid. Niet veel later voelde ik koude lucht tegen mijn bh aanslaan. Een zachte rilling liep over mijn rug en mijn tepels werden, door de koude, hard. Zijn pink maakte rondjes om mijn tepel.
    "Wel, ik zou kunnen zeggen dat ik dat wel doe, maar ik ken mezelf" zei ik onschuldig. Ik opende mijn ogen en hief mijn hoofd een stukje op om hem licht glimlachend aan te kijken.

    Dylan Charlie Trevor 'Trev'
    Ik grinnekte zacht bij haar opmerking. Ik herpakte me snel weer. Gelukkig lag mijn broek bijna naast me. Met wat gegrabbel en getrek kreeg ik mijn riem eruit. Ik vlocht hem snel en behendig door ue bed en om haar polsen. Toen ik klaar was trok ik de gesp aan zodat ze alleen nog wat kon wiebelen en om kon draaien, maar niet haar polsen los kon krijgen. "Zo." Ik zette bijn bijde handen nu naast haar borst neer. Ik grijnsde zacht en liet weer een koude adem over haar gaan voor ik door ging met waar ik net mee bezig was. Omdat ik nu twee vrije handen had kon ik het bij allebij haar borsten tegelijk doen. Ik zat op mijn knieen net boven haar heupen. Ze was totaal aan mij overgelevert. Mijn grijns lichtte op bij die gedachte. Langzaam stopte ik met rondjes draaien en ik schoof mijn handen wat naar boven om de bandjes van haar bh los te klikken. Zo zou deze afgaan zonder dat ik haar handen los hoefde te maken. Ik maakte ze los en gooide de bh een hoek in. Als ik nu heel gemeen was ging ik nu weg om whiskey te halen, maar zo ver ging ik niet. Ik boog me weer voorover. Zacht begon ik kusjes op haar borsten te drukken, heel licht en vluchtig. Niet mijn stijl, mijn stijl was ruw, dominant en genadeloos, maar het waszo leuk om haar ook zo te plagen. Straks leerde ze mijn eigen wegen nog wel kennen. Ik liet mijn tong even rond haar tepel glijden voor ik door ging zachte bijna luchtkusjes er omheen te zetten.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2013 - 22:55 ]


    Bowties were never Cooler

    [Dubbel post sorry]

    [ bericht aangepast op 8 feb 2013 - 22:48 ]


    Bowties were never Cooler

    [Ik ben er vanaf morgen waarschijnlijk 10 dagen niet, maar ik zal proberen te reageren]


    Bowties were never Cooler

    [Ik reageer zo x]

    [Ik heb eigenlijk geen idee wát ik moet posten :O]


    Reality's overrated.


    Amber Babette Logan aka Babydoll.

    Na mijn woorden lachte hij wat maar dat liet hij al snel wegvaren. Iets in me zei dat ik me moest verwachten aan iets dat ik nog nooit had meegemaakt, in een positieve manier dan. Hij had de riem uit zijn broek getrokken en vlocht die om het bed en om mijn polsen. Aangezien de riem redelijk strak zat om mijn polsen kon ik geen kant meer uit. Het was iets wat ik normaal nooit deed, de jongen dominant laten zijn, maar hé, ik was niet aan het werk dus misschien was het wel eens goed om aan deze kant te staan van de seks.
    "Zo". Hij zette zijn beide handen naast mijn borst naar en grijnsde toen zacht. Het was zo'n grijns waarvan je gewoon kon aflezen dat ik hier geen spijt van ging krijgen, en dat hij zijn zin zou doen met mij zolang hij de kans kreeg. Zijn koude adem streek opnieuw over mijn licht-getinte huid waardoor kippenvel opnieuw op mijn lichaam verscheen. Hij ging verder met waar hij mee bezig was, alleen deed hij het nu met beide handen. Zijn knieën zaten net boven mijn heupen, wat wou zeggen dat ik geen kant op kon en ik ook niets kon doen, hij kon alles doen wat hij wou en ik kon er niets aan doen. Iets in me zei dat ik er ook niets aan zou willen doen, maar goed. Hij klikte de bandjes van mijn bh los en deed het ding zo af. Slim gezien, want nu kon hij gewoon mijn polsen zo laten. Zijn lippen drukte zachte kusjes op mijn borsten, licht en vluchtig, precies de manier die ik nog nooit had meegemaakt. Een manier die me langzaamaan gek zou maken. Ik had het niet in hem gezien eigenlijk, dat hij me zo ging plagen. Of juist misschien wel, na wat ik met hem had gedaan. Zijn tong gleed even over mijn tepel, onverwacht, waardoor een zucht mijn lippen verliet. Mijn ogen waren gesloten en ik moest mijn best doen om stil te liggen, zeker toen hij verderging met het zetten van luchtkusjes die bijna onvoelbaar waren, maar net genoeg om je gek te maken.

    Dylan Charlie Trevor 'Trev'
    Ik hoorde haar zuchten en kreeg een kleine grijns op mijn gezicht. Dit was juist mijn bedoeling. Haar gekmaken. Tja, je kwam er nou eenmaal niet mee weg om mij zo te plagen en dan te denken dat je zelf niks krijgt. Ik ging langzaam door naar haar andere borts en ging daar ook een keertje snel met mijn tong over haar tepel voor ik door ging met lichtje kusjes over haar lijf te zetten. Langzaam werkte ik naar beneden. Ik moest erg mijn best doen om zelf niet direct door te schieten. Ik wilde haar gek maken en daarvoor moest ik mezelf in de hand kunnen houden. Ik drukte een echte kus op haar navel. Mijn handen zette ik toen ik weer omhoog kwam om haar schouders om die langzaam af te laten zakken naar haar heupen. Daar liet ik er een liggen. Met de ander schoof ik haar benen een beetje uit elkaar. Ik ging zo verzitten dat ik tussen haar benen zat en dus weer gewoon vrij spel had. Mijn tweede hand legde ik weer bij de eerste op haar heupen en begon zachtjes een rij kusjes over haar bovenbeen te geven, steeds verder omhoog en naar binnen. Er begon nu echt al wel een grote bobbel in mijn boxer te vormen. Sterk zijn Trev. Je kan het. Ik verschoof wat en zette ook weer een rij kusjes van haar knie tot de binnekant van haar lies op haar andere been. Gek worden zou ze. Even gek als ik. Ik ging met een vingers nog eens over de binnekant van haar bovenbeen. Ik keek naar boven om haar in de ogen te kijken en haalde twee keer mijn wenkbrauwen op. "Dus, was dat genoeg?" Ik vond zeker van niet, maar ik wist ook niet hoeveel ik hiervan nog kon volhouden voor ik weer op mijn oude gewoontes terugviel.Over een paar minuten zou ik zelf toegeven, maar tot dan kon ik haar nog genoeg plagen om daar nog heel veel plezier uit te halen.


    Bowties were never Cooler


    Amber Babette Logan aka Babydoll.

    Hij vervolgde zijn langzame lijdensweg naar mijn andere borst. Nu wist ik eindelijk eens hoe het voelde om geplaagd te worden als je zo hard naar iets verlangde. Hij ging met zijn tong over mijn tepel en ging verder met lichte kusjes plaatsen. Op een tergend langzaam tempo ging hij naar beneden. Ik gokte dat hij ook moeite had om zich niet direct te storten op mij, maar dat maakte me enkel opgewondener eigenlijk. Zijn lippen drukten deze keer een echte kus op mijn navel en zijn handen gleden van mijn schouders over mijn lichaam naar mijn heupen. 1 hand bleef daar mooi liggen, de andere hand schoof mijn benen wat uit elkaar. Zodra hij dit had gedaan ging hij tussen mijn benen zitten zodat hij helemaal vrijspel had. Zijn hand legde hij bij de andere op mijn heup en een rij van kusjes over mijn bovenbeen was het volgende dat ik voelde. Ik beet op mijn lip en holde mijn rug wat. Hij ging weer wat verzitten zodra hij aan de binnenkant was gekomen en deed hetzelfde op mijn andere been. Een rij kusjes werden gezet van mijn knie tot mijn lies. Zijn vingers streelden even over de binnenkant van mijn been waardoor een kreun mijn lippen verliet. God dit was frustrerend. "Dus was dat genoeg ?". Zijn ogen boorden zich in de mijne. Ik trok mijn polsen even naar beneden als teken dat ik er echt niet meer tegen kon, want iets deftig kreeg ik toch niet uit mijn mond nu.

    Dylan Charlie Trevor 'Trev'
    De grijns op mijn gezicht werd breder elke keer als haar lichaam op mijn aanrakingen reageerde. Het wond me alleen maar meer op, toch gaf het me ook dat extra zetje om haar nog even door te plagen. Ik wist zeker dat dit het wachter waard zou zijn. Ze kon al geen deleglijk woord meer uitbrengen als andwoord op mijn vraag. Dat was een goed teken. Ik boog voorover en gaf haar een kusje op haar klitje voor ik er even op zoog en zacht waarna ik er zacht op beet. Uit dit geplaag kon ik erg veel lol halen. Ook dat zij hier zo kwetsbaar lag en ik eigenlijk alles kon doen wat ik wilde en zij geen stap in de weg kon of zou zetten maakte dit alleen maar beter. Ik likte haar. Ze was drijfnat. Ook ik zou haar niet voor altijd plagen en daarbij had zij mij ook al gepleziert. Ik likte rustig door en liet mijn duim in hetzelfde tempo over haar klitje gaan. Nu zou ik met haar mee gaan. Ookal lag ze vastgebonden, ik wist zeker dat ze prima zou kunnen aangeven wat ik moest doen. Ik kende haar nu goed genoeg om dat te weten. Het was vreemd want Amber was zo lang mijn zusje geweest. En dan nu dit. Het was niet vreemd binnen de bende dat dit soort dingen gebeurden. Meestal ging het niet om liefde, maar om geld of zaken, maar dit ging daar volgens mij niet om. Hierdoor vielen wel wat stukjes op z'n plaats. Vooral waarom ik haar nooit echt Babydoll had genoemt, zoals de anderen. Of waarom ik opeens beter kon schrijven als zij in de buurt was. Ik verhoogde hettempo een beetje en liet mijn vrije hand naar beneden zakken om mijn boxer uit te doen die nu gevaarlijk strak gespannen stond over mijn tweede erectie van de dag.


    Bowties were never Cooler


    Amber Babette Logan aka Babydoll.

    Of hij verstond mijn hint niet of hij wou me echt pesten. Nja, niet echt pesten, hij bleef me gewoon door plagen. Net toen ik mijn ogen weer even wou openen omdat ik al een tijdje niet meer zag wat er gebeurde voelde ik zijn zachte lippen tegen mijn klitje. Direct daarna zoog hij eraan waarna hij zijn tanden erin zette. Dat laatste zorgde ervoor dat ik al mijn ingehouden frustratie eindelijk uit mijn mond liet komen. Een harde, ietwat gefrustreerde, kreun verliet mijn lippen. Mijn lichaam kon ik sowieso niet meer stil houden en van zodra hij begin te likken kon ik mijn geluiden ook niet meer voor mezelf houden. Ik was drijfnat en in mijn laatste hoop om stil te zijn beet ik op mijn lip, maar dat hield ik niet vol. Zuchten en kreunen van genot verlieten mijn lippen terwijl mijn lichaam nog steeds op het bed kronkelde. Rustig likte hij door terwijl zijn duim over hetzelfde tempo over mijn klitje ging. Oh god, zo voelde het dus om zelf eens geplezierd te worden. Van zodra hij het tempo opvoerde begon ik nog harder te kreunen. Ik wist dat het niet lang meer ging duren voor ik ging komen. En dan te bedenken dat dit pas het voorspel was, oh wauw. Dat ik dit alles nog een onderging van een persoon die ik zag als grote broer, dat was wel het laatste dat ik gedacht had. Alhoewel, ik had het moeten zien aankomen. Mijn ademhaling was gejaagd en het punt dat ik ging klaarkomen was nabij, "Hmm, Trev". Meer dan een preveling onder mijn gejaagde ademhaling was het niet, maar meer kon ik er ook niet uitkrijgen.