• Rough is een behoorlijk dreigende gang, die in New York City geplaatst zit. Een gang waar je niet zomaar toegelaten word, je moet sterk zijn, je moet hard zijn en bovenal geen softie. Als je eenmaal toetreed bij deze gang, zit je er voor je leven aan vast. Dit word ook benadrukt met een tatoeage die ze allemaal hebben, een kruisje met een R achter hun oor. Ze gebruiken drugs, drinken, vechten en verkrachten, de meest vunzige dingen komen uit hun zieke geesten met elk hun eigen geheimen.
    Sinds kort hebben ze een nieuwe verblijfplaats, een grote mansion aan de rand van de stad, aangezien hun vorige plek verwoest is. De mansion is echt geen knusse plek om rond te hangen. Er is alleen nog iets vreemds aan dit huis buiten de normale gevaren, als het donker word, lijkt alles anders te zijn. Helaas moeten ze zich er een tijdje terug trekken, omdat ze veel man kwijt zijn en moeten wachten tot de gemoederen gedaald zijn in de stad.


    Regels:
    - 16 + en dat soort dingen zijn allemaal meer dan toegestaan, vergeet niet dat het een gang is. Seks, geweld en vloeken zullen regelmatig voorkomen.
    - Zorg ervoor dat je karakter geen softie is en houd je eraan! Degene die meteen zoetsappig gaan doen worden er zonder pardon uitgegooid.
    - Het minimum is acht regels en er zal ook op gelet worden. Na elke korte zin een enter telt dus niet als acht regels. Probeer het wat meer op te vullen.
    - Niet teveel offtopic, dat mag altijd in het rollentopic, maar niet in het speeltopic.
    - Alsjeblieft geen mensen die snel stoppen of het snel te druk hebben.
    - Alleen met je eigen karakters spelen en besturen!
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan.
    - Geen Mary Sues.
    - Geen onnodig gequote van reacties omdat je sneller een antwoord wilt, je wacht maar even of je post iets in zijn of haar gastenboek. Ook niet om een reactie op iemand anders te geven, met een quote en dan je reactie eronder. Dit rekt de pagina's onnodig uit.
    - Ga zo weinig mogelijk offtopic!


    Rollen:

    Mannen:
    - Robert Mandell "Sir" Uchiha - leider
    - Lucas Afon Romanoff "Afon" CyberLord
    - Brian Donovan "Revenger" Tortura | Arachno
    - Esteban Andreo Diego Fernandez "Diego" Lifeisajoke
    - Lose Vick Dice "Lose" MissNoek
    - Dylan Charlie Trevor "Trev" Sylvesti
    - James Zack Silvas Coockies
    - Jofery Cilano Mikaelson "Mick" Number

    Vrouwen:
    - Wynter Blake Harvelle Neiva - rechterhand
    - Nahrin Lilith Nightingale "Night" Assassin
    - Scarlett Tempest Morose "Scar" Tortura | Arachno
    - Amber Babette Logan "Babydoll" Lifeisajoke
    - Florence Ivy Knight "Curly" MissNoek
    - Rosalie Aria Angels "Rose" Coockies
    - Coraline-Jane Wisely "CJ, Wise" Number

    Rollentopic

    Het begin:
    Het is weer ochtend, rond 10 uur. Elke nacht word vreemder en vreemder, toch kunnen ze moeilijk gaan klagen. Nachtmerries, gangen die lijken veranderen, deuren waar achter vreemde dingen zitten of niet de kamer die je had verwacht. Iedereen heeft een eigen kamer, het huis is groot en oud. Beneden is voor iedereen een gedeelde plek met de normale dingen. De inrichting is nog redelijk sjofel omdat ze er nog niet zo lang zitten en niemand nog echt de moeite heeft gedaan om er echt iets van te maken.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 20:53 ]


    Your make-up is terrible

    Iemand mag van mijn part ook nog Scarlett / Brian storen.
    Tot nu toe heb ik maar één post of iets geschreven. It's not good lol. D:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Fuck, sorry Mitchell.
    Als je me er aan helpt herinneren dan reageer ik morgenavond.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik reageer zo x


    Amber Babette Logan aka Babydoll.

    Trev tilde me op en haalde me zo van het podium af. Ergens was ik blij dat ik nog niet all the way moest gaan, zo'n dingen deed ik alleen als ik iets had genomen. Niet direct drugs, maar toch een soort van. Het liet me dingen gewoon doen, zonder dat ik erbij nadacht. Meestal wist ik dan ook niet meer wat er was gebeurd tijdens de periode dat ik die pillen geslikt had, maar tja, dat moest soms wel eens. Ik hoopte dat ik met niet teveel mannen naar bed moest, anders gingen die pilletjes er wel rap doorgaan.
    Ik keek hem speels in de ogen en beet op mijn lip, "Misschien moeten we dat maar eens doen ja". Ik schonk hem een knipoog en draaide me om -om mijn rokje van het podium te nemen en het weer aan te doen. Ook mijn bloes die hij daarnet over mijn schouders had gehangen trok ik nu over mijn hoofd. Ik haalde een hand door mijn haren en nam zijn hand vast om hem mee naar buiten te nemen.

    Dylan Charlie Trevor "Trev"
    Ik glimlachte en liet haar los zodat ze zich weer kon aankleden. Ik vond het fijn dat ze toen weer haar hand in de mijne schoof. Rustig begon ik te lopen. Ik zag mijn zuigzoen nogsteeds duidelijk op haar wang staan. Die ging voorlopig nergens heen. Toen we een stukje weg waren boog ik mijn hoofd wat naar haar toe. "Heb je misschien nog wat oefening nodig vanavond?" vroeg ik zacht in haar oor. Ik gaf haar een klein kusje onder haar oor en liep rustig verder. Ik zou zeker geen nee zeggen tegen proefkonijntje spelen voor haar baan. Wat? Ik was ook maar gewoon een jongen met behoeftes. Ik legde vervolgens mijn arm om haar middel. Het was rustig op straat op dit uur van de dag. 's Nachts werd het hier druk, met mensen zoals wij dan. Het gewone volk bleef dan liever weg van de straat en zeker uit deze buurten, de buurten waarin ik was opgegroeit. Zo'n slechte jeugd had ik niet gehad. Ik was naar school geweest, had buiten gespeelt met vriendjes en in de weekenden had mijn vader me leren vechten, vuist tegen vuist, en mijn moeder had me met messen leren omgaan. Ik had zelfs leren schieten van mijn opa, maar dat had ik nooit goed genoeg onder de knie gekregen om ermee door te gaan.


    Bowties were never Cooler


    Amber Babette Logan aka Babydoll.

    We liepen rustig over straat zoals elk normaal persoon zou doen. Natuurlijk waren wij dat niet helemaal. We zaten in een bende wat betekende dat je een familie had die geen bloedverwanten waren dus je moest ook niet bang worden als je verliefd werd op iemand in de bende, zoals in mijn geval eigenlijk. Onze kleding was ook redelijk anders dan een ander hier op straat, hoewel ik hier al meisjes had zien rondlopen die nog veel erger gekleed waren dan mij.
    "Heb je misschien wat oefening nodig vanavond ?". Zijn zachte stem bij mijn oor en het zachte kusje net onder mijn oor zorgden ervoor dat een zachte rilling over mijn rug liep. Mijn tanden grepen automatisch naar mijn bloedrode onderlip waarna ik mijn donkerbruine ogen naar hem afwendde. Mijn mondhoeken krulden een stukje omhoog, "Hoogst waarschijnlijk wel".
    Trev was ook maar een jongen als een ander hoor, daarbij, liever met hem dan met 1 of andere man die geen seks kon krijgen waardoor ik zeker 5 van die pilletjes moest slikken. Bij Trev kon ik het helemaal clean doen, met plezier zelfs, want geef toe, hij was goed in bed.

    Dylan Charlie Trevor "Trev"
    Ik zag haar op haar lip bijten en grijnsde een beetje. Ik stond misschien wel bekent als goed in bed, ik was ook: 'Dat irritante joch met die gitaar', waardoor ik echt niet zo vaak sex had als dat je zou denken. Ik zag haar mondhoeken omhoog krullen. Bij het horen van haar toestemming deden de mijnen hetzelfde. Binnen een bende was het vrij normaal dan leden ook op hun broeders of zusters verlieft werden, zo lang het maar geen bloedverwanten waren. Ik had zelfs nog nooit een vriendinnetje buiten Rough gehad, en ik had er al best wat afgewerkt. Ze vonden me uiteindelijk allemaal irritant en verlieten me, maar no hard feelings. Ik liet mijn hand, die op haar rug lag iets afzakken en ik kneep zacht in haar kont. Zo erg was dat toch niet? Ik had mensen veel verder zien gaan op straat en we waren hier toch praktisch alleen. Ik wist dat er altijd iemand op de loer lag, altijd. Maar dit was ons territorium, dus ik maakte me weinig zorgen. Rustig liep ik met haar verder richting huis. Het was nu een uurtje of 3. Dit hadden we snel gedaan. Ik had niet verwacht voor vieren klaar te zijn met school, laat staan voor vijven klaar met het zoeken naar een baan voor haar. Dit was een hele mooie dag geweest, die nog beter ging eindigen als het aan mij lag.


    Bowties were never Cooler


    Amber Babette Logan aka Babydoll.

    Zijn hand die tot voor kort op mijn onderrug lag zakte nu af tot mijn kont. Eenmaal zijn hand door lag gaf hij er een zacht kneepje in waardoor een zachte lach mijn lippen verliet. Me zorgen maken deed ik niet. Ik zou niet weten waar ik me zorgen over zou moeten maken in mijn eigen gebied. Andere bendes wisten heus wel dat ze niet op ons terrein moesten komen, en daar hielden ze zich ook netjes aan, net zoals wij ons daar aan hielden bij hun.
    Meestal dan. Het gebouw waar we in verbleven was nog maar een paar meter van ons verwijderd. Ik had nooit gedacht dat ik zo rap terug thuis zou zijn. Meestal als Trev naar school ging kwam hij pas rond 6 uur thuis omdat hij zijn opdracht koste wat het kost wou, of moest, afkrijgen. Daarbij had ik ook niet gedacht dat het zou makkelijk zou geweest zijn om die job te krijgen, meestal moest ik veel meer moeite doen, voor veel meer mannen ook. Ik had best geluk had deze keer. Ik liep naar binnen, met Trev's hand nog altijd in de mijne, en liep direct door naar de woonkamer. Daar liet ik me in de zetel vallen en trok Trev naast me.

    Dylan Charlie Trevor 'Trev'
    Ik glimlachte naar haar en liep mijn hand nog even op haar kont liggen voor ik die weer in haar hand sloot. Ik vond het fijn om zo te lopen. Het voelde prettig en geborgen. Net alsof we weer kinderen waren. Al waren we nu een stuk minder preuts en onschuldig. Ik hield de deur van het huis open. Het huis, ons huis. We woonden hier nu al weer even. Ik vond het hier wel fijn. Er was verwarming, stromend water en geen tocht of zo. Dit was een echt huis. Oud was het wel maar dat maakte mij niks uit. Ik liep achter Amber aan naar binnen en plofte naast haar neer op de bank. Er hing een vage geur van sigaretten rook. "Wil je een sigaret?" vroeg ik aan haar terwijl ik het pakje uit mijn zak haalde. Op school mocht ik niet roken, dus thuis stak ik er dan direct weer een op voor een nicotine boost. Mijn aansteker was alleen niet zo mannelijk baby roze. Ik had hem gehad van een oud vriendinnetje... Nou ja, gehad... Ik had hem meegenomen na een avondje en nooit meer teruggegeven. Als ze hem terug wilde zou ze het wel vragen, toch?


    Bowties were never Cooler


    Amber Babette Logan aka Babydoll.

    Ik likte even over mijn lippen en keek naar hem op. Met een glimlach op mijn gezicht knikte ik waarna ik een sigaret uit het doosje haalde. Een lach rolde over mijn lippen zodra ik zijn aansteker zag. Ik pakte het dingetje vast me 2 vingers en liet hem even tussen mijn vingers spelen.
    "Serieus Trev ?" lachte ik, "Lekker mannelijk, rawr". Ik stak de sigaret in mijn mond en hield de aansteker aan het uiteinde. Zodra het dingetje aan was gaf ik de aansteker terug. Langzaam blies ik de rook uit toen ik de sigaret even tussen mijn vingers had gestoken.
    Ik kroop wat meer zijn kant op en legde zijn linkerbeen over mijn rechterbeen. Ik legde mijn arm op de knie van zijn linkerbeen en liet mijn hoofd tegen zijn schouder neerzakken. Ik hield er gewoon van om lichaamscontact te hebben, zeker met Trev.

    Dylan Charlie Trevor 'Trev'
    Ik grijnsde en zette het uiteinde van de sigaret tussen mijn lippen. "I know right." mompelde ik. Ik nam mijn aansteker weer van haar aan en stak ook de mijne op voor ik hem weer in mijn kontzak duwde. Ik ademde even diep inen haalde toen de sigaret een paar minimeter uit mijn mond om de rook heel rustig uit te blazen. Ik voelde haar dicht bij me komen zitten. Terwijl ik weer diep inhaleerde legde zei mijn ene been over het hare heen. Ik was wat verbaast door haar actie. Niet dat ik het vervelend vond ofzo, ik zat toch al wijdbeens altijd en lichamelijk contact vond ik zeker met meisjes zoals zij niet erg, maar toch. We zaten wel in een publieke ruimte. Publiek voor mijn gevoel dan. Toen ze haar hand op mijn knie legde en haar hoofd op mijn schouder ontspande ik me weer goed. Ik blies de rook weer uit en sloeg een arm om haar schouders, waarbij mijn hand op haar schouder bleef liggen. De ander hield ik vrij om eens in de zo veel tijd mijn sigaret vast te houden om uit te kunnen blazen.


    Bowties were never Cooler


    Amber Babette Logan aka Babydoll.

    Ik glimlachte toen ik voelde hoe hij zijn arm over mijn schouders legde en ontspande. Ik wist ongeveer hoe hij hierover dacht. Voor hem was dit nog altijd een openbare plaats. Toen mijn sigaret op was duwde ik hem uit op de houten leuning van de bank en gooide de peuk op het tafeltje. Ik blies de laatste rook ook uit en keek naar Trev. Ik likte over mijn lippen. Jongens de rookten had ik sowieso altijd al aantrekkelijk gevonden. Trev ging nog een stapje verder. Zijn warrige zwarte haar, zijn donkere ogen. Hij was alles wat ik ooit had staan op mijn denkbeeldige lijstje van waar mannen aan moesten voldoen. Ik had dat lijstje lang geleden wel al weggegooid moest ik zeggen omdat je droomman niet echt bestaat. Ik beet zacht op mijn lip en kroop toen iets naar boven waarna ik mijn lippen op zijn kaaklijn plaatste.

    Dylan Charlie Trevor 'Trev'
    Ik rookte eigenlijk altijd wat langer door dan de meesten, waardoor ik dus ook af en toe kleine brandwondjes op mijn lippen kreeg. Vandaag gelukkig niet. Ik drukte de peuk uit op de rand van het tafeltje en legde onze bijde endjes in de asbak. Net toen ik haar wilde vragen of ze er nog een wilde voelde ik haar lippen op mijn kaak. Een glimlach verscheen op mijn gezicht, maar die verbeet ik toch snel weer. Ik liet de laatste rook langzaam uit mijn mond ontsnappen. Als we nu wild zouden gaan zoenen zou het waarschijnlijk voor ons allebij als asbak smaken. Dat was niet echt lekker wist ik uit ervaring. Ik groef dus maar twee pepermuntjes uit de zak van mijn bloes. Ik bedoelde het niet persoonlijk, maar zoenen na het roken, zeker als het er zo dicht op zat, was best wel goor. Dat wilde ik haar ook niet aandoen. Ik legde mijn hand wat lager op haar rug en hield de twee pepermuntjes op mijn hand. Een voor haar en een voor mij. Gewoon om de rooksmaak te maskeren, ofwel nu ofwel voor straks. Het feit dat ik haar ging zoenen vond ik niet erg. In tegendeel zelfs. Ze was heel mooi: Dun, grote borsten en prachtig lang haar. Ik zou, als ze me een kans zou geven, echt veel moeite doen om haar vriendje te worden en te blijven.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 8:22 ]


    Bowties were never Cooler


    Amber Babette Logan aka Babydoll.

    Ik likte even over mijn lippen en nam het pepermuntje aan. Ik stak het in mijn mond en speelde er mee met mijn tong. Ik beet nooit op een pepermuntje. Het was gewoon zonde om zoiets lekker te doorbijten waardoor je het meteen kon doorslikken en je daarna niets meer had behalve een goed ruikende adem. Mijn vingers speelde als gewoonte met het uiteinde van mijn haren waarna ik even mijn ogen sloot. Ik opende deze zodra mijn muntje op was waarna ik mijn adem uitblies via mijn mond. Het werd een soort van 'koud' in mijn mond waardoor een glimlach op mijn gezicht verscheen. Het pepermuntje had dus zijn werk gedaan. Geen slechte rookadem meer. Persoonlijk hield ik daar niet heel erg van, de geur van rook, maar ik vergat altijd om muntjes op zak te hebben, of iets anders dat mijn adem weer goed liet ruiken. Ik kroop wat omhoog en legde mijn arm die eerst op zijn knie lag op de rugleuning waarna ik mijn vingers tussen zijn zwarte, warrige haren vlocht.

    Dylan Charlie Trevor 'Trev'
    Ik stak het andere pepermuntje in mijn mond en begon er zacht op te sabbelen. Ik hield van de smaak van pepermuntjes. Een sigaret voelde goed, tot de nasmaak kwam. Daarom had ik altijd een pakketje pepermuntjes in mijn broekzak zitten ten aller tijden. Ik keek even de kamer rond. Het was verbazingwekkend rustig. Vaak was het hier nu nog een drukte van je welste. Pas tussen zes en zeven, wanneer het donker werd, dan vertrok iedereen. Ik haalde een hand door mijn haar en legde toen mijn arm weer om haar heen. Niet veel later voelde ik haar arm rond mijn schouders en haar hand in mijn donkere krullen. Ik glimlachte wat en ademde diep in. Heerlijk fris!Ik boog naar haar toe en gaf haar een kusje op haar wang. Ik trok mijn been weer wat terug en trok haar wat dichter tegen me aan. Dat hele benen over elkaar gedoe zat toch niet zo prettig. Ik legde mijn vrije hand toen zacht op haar boven been, ongeveer halverwege. Ik kon hem straks altijd nog omhoog of omlaag schuiven. Ik draaide me wat naar haar toe en zoende haar zacht op haar lippen. Ik had al vaak sex gehad, maar vaak om ergens voor te betalen. Dit was toch anders, gewaagt. Het voelde voor mij bijna illegaal. Niet zoals vechten of moorden, maar meer zoals mijn school ook wel eens voelde: Tegen de regels van de bende in.


    Bowties were never Cooler