• Vandaag ben ik dus voor het eerst ergens binnengegaan om te solliciteren, volledig onvoorbereid, in een klerenwinkel. Ze waren positief, maar nu verwachten ze van me dat ik een soort CV voor hen maak, en ik heb echt totaal geen idee hoe ik hier aan moet beginnen, en wat hier allemaal in moet. Qua werkervaring kan ik er sowieso niets inzetten, tenzij elke week babysitten meetelt. :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    google is your best friend :p gewoon ff googlen op cv. Of kijk eens in je Nederlands boek als je die hebt? Daar staat het soms ook in =).

    mismi schreef:
    google is your best friend :p gewoon ff googlen op cv. Of kijk eens in je Nederlands boek als je die hebt? Daar staat het soms ook in =).

    Daar staat het in elk geval niet in. :W


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Hobby's/interesses, evt. welke talen je spreekt, werkervaring/bijbaantjes, school/opleiding... je eigen persoonlijke gegeven zoals naam, adres etc.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Het staat ook in mijn Nederlands theorie en anders google.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik heb de mijne zo opgesteld;

    Personalia
    Naam:
    Adres:
    Telefoon:
    E-mail:
    Geboortedatum:
    Geboorteplaats:
    Geslacht:
    Nationaliteit:

    Opleidingen:
    -
    -
    -


    Talenkennis:
    -
    -
    -


    Computerkennis:
    -
    -
    -


    Interesses:
    -
    -
    -


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Toen ik een CV voor Engels moest maken, heb ik gewoon een format daarvoor gegoogled. Dat werkt heel erg goed. Maar je hoeft in elk geval geen waslijst aan werkervaring te hebben om een CV te kunnen maken. Dat is gewoon maar een onderdeel van je CV :')

    Edit: En ja, je kunt nog even kijken wat voor extra dingen je eventueel kunt die nuttig zijn tot het baantje dat je wil.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 22:40 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Word heeft zo een heleboel sjablonen. Misschien kun je er daar eentje uit kiezen?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Je moet er ook zeker een foto opzetten, want anders beginnen ze te klagen dat ze niet weten hoe je er uit ziet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oké, dankjewel, ik denk dat ik het nu ongeveer wel heb. :-)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."