• Rough is een behoorlijk dreigende gang, die in New York City geplaatst zit. Een gang waar je niet zomaar toegelaten word, je moet sterk zijn, je moet hard zijn en bovenal geen softie. Als je eenmaal toetreed bij deze gang, zit je er voor je leven aan vast. Dit word ook benadrukt met een tatoeage die ze allemaal hebben, een kruisje met een R achter hun oor. Ze gebruiken drugs, drinken, vechten en verkrachten, de meest vunzige dingen komen uit hun zieke geesten met elk hun eigen geheimen.
    Sinds kort hebben ze een nieuwe verblijfplaats, een grote mansion aan de rand van de stad, aangezien hun vorige plek verwoest is. De mansion is echt geen knusse plek om rond te hangen. Er is alleen nog iets vreemds aan dit huis buiten de normale gevaren, als het donker word, lijkt alles anders te zijn. Helaas moeten ze zich er een tijdje terug trekken, omdat ze veel man kwijt zijn en moeten wachten tot de gemoederen gedaald zijn in de stad.


    Regels:
    - 16 + en dat soort dingen zijn allemaal meer dan toegestaan, vergeet niet dat het een gang is. Seks, geweld en vloeken zullen regelmatig voorkomen.
    - Zorg ervoor dat je karakter geen softie is en houd je eraan! Degene die meteen zoetsappig gaan doen worden er zonder pardon uitgegooid.
    - Het minimum is acht regels en er zal ook op gelet worden. Na elke korte zin een enter telt dus niet als acht regels. Probeer het wat meer op te vullen.
    - Niet teveel offtopic, dat mag altijd in het rollentopic, maar niet in het speeltopic.
    - Alsjeblieft geen mensen die snel stoppen of het snel te druk hebben.
    - Alleen met je eigen karakters spelen en besturen!
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan.
    - Geen Mary Sues.
    - Geen onnodig gequote van reacties omdat je sneller een antwoord wilt, je wacht maar even of je post iets in zijn of haar gastenboek. Ook niet om een reactie op iemand anders te geven, met een quote en dan je reactie eronder. Dit rekt de pagina's onnodig uit.
    - Ga zo weinig mogelijk offtopic!


    Rollen:

    Mannen:
    - Robert Mandell "Sir" Uchiha - leider
    - Lucas Afon Romanoff "Afon" CyberLord
    - Brian Donovan "Revenger" Tortura | Arachno
    - Esteban Andreo Diego Fernandez "Diego" Lifeisajoke
    - Lose Vick Dice "Lose" MissNoek
    - Dylan Charlie Trevor "Trev" Sylvesti
    - James Zack Silvas Coockies
    - Jofery Cilano Mikaelson "Mick" Number

    Vrouwen:
    - Wynter Blake Harvelle Neiva - rechterhand
    - Nahrin Lilith Nightingale "Night" Assassin
    - Scarlett Tempest Morose "Scar" Tortura | Arachno
    - Amber Babette Logan "Babydoll" Lifeisajoke
    - Florence Ivy Knight "Curly" MissNoek
    - Rosalie Aria Angels "Rose" Coockies
    - Coraline-Jane Wisely "CJ, Wise" Number

    Rollentopic

    Het begin:
    Het is weer ochtend, rond 10 uur. Elke nacht word vreemder en vreemder, toch kunnen ze moeilijk gaan klagen. Nachtmerries, gangen die lijken veranderen, deuren waar achter vreemde dingen zitten of niet de kamer die je had verwacht. Iedereen heeft een eigen kamer, het huis is groot en oud. Beneden is voor iedereen een gedeelde plek met de normale dingen. De inrichting is nog redelijk sjofel omdat ze er nog niet zo lang zitten en niemand nog echt de moeite heeft gedaan om er echt iets van te maken.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 20:53 ]


    Your make-up is terrible

    Winter Blake Harvelle
    Lucas grinnikt en kijkt me grijnzend aan wanneer ik heb gezegd dat ik vanavond misschien iets van zijn, of beter gezegd mijn, fles drank neem. 'Zou je het erg vinden als ik daarbij zou zijn? Ik ben benieuwd hoe jij op zulke sterke alcohol reageert.' Ik trek één van mijn wenkbrauwen iets op, en haal daarna mijn schouders op. 'Je doet maar, als je maar niet verwacht dat je er iets van krijgt.' Volgens mij bevat de drank in de fles 40% alcohol, iets wat ik nou niet bepaald gewend ben, maar een beetje kan ik vast wel hebben.
    Hij haalt zijn pakje sigaretten uit zijn zak, haalt er een sigaret uit en steekt die tussen zijn redelijk volle lippen. Vervolgens pakt hij zijn aansteker, waar een draak opstaat, en steekt hij zijn sigaret aan. Voldaan neemt hij een trekje. 'Zooo, dat is een stuk beter,' glimlacht hij. 'Sigaretten kunnen soms alles beter maken,' mompel ik.
    Als ik me bedenk dat ik die fles waarschijnlijk toch niet in mijn eentje op kan – oké, dat kan ik natuurlijk wel, maar dan zou ik daar erg lang over doen – kijk ik Lucas bedenkelijk aan. 'Oké, vooruit, misschien mag je een slokje,' meld ik hem. 'Maar wat heb je daar voor over?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lucas Afon Romanoff ~ "Afon"

    Ze trok één van haar wenkbrauwen iets op een haalde daarna haar schouders op. "Je doet maar, als je maar niet verwacht dat je er iets van krijgt." Ik grinnikte en schudde mijn hoofd. "Maak je maar niet druk, ik heb nog meer hoor." zei ik met een grijns.
    Ik stak mijn sigaret op en nam er voldaan een trekje van "Zooo, dat is een stuk beter" zei ik met een glimlach tegen haar. "Sigaretten kunnen soms alles beter maken" mompelde ze. Ik lachte eventjes en knikte toen bevestigend. "Dat zeker."
    Na een tijdje kijkt ze mij bedenkelijk aan, iets wat er best grappig uitzag. "Oké, vooruit, misschien mag je een slokje,' melde ze en ik keek haar eventjes aan. Mijn rechterwenkbrauw schoot omhoog, toen ik verwerkte wat ze zei. "Maar wat heb je daar voor over?"
    "Wat ik ervoor over heb? Voor mijn eigen drank, die jij met veel geluk onder mijn neus gekaapt hebt?" Ik grinnikte eventjes en haalde toen mijn schouders op. "Geen idee."
    Ik kwam wat dichter naar haar toe en bekeek haar aandachtig. "Wat wil je ervoor hebben?" vroeg ik toen, lichtelijk uitdagend. Wat zou ze van me willen? Drugs? Nog meer drank? Seks? Ik hoopte op het laatste, die blowjob van Nigh was nou ook niet alles. Ik had best wel zin in meer, maar goed, wanneer had ik dat nou niet?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.


    Amber Babette Logan aka Babydoll.

    Hij trok zijn buik wat in, maar dat hielp niets, ik bleef gewoon rustig verdergaan met hem pesten. Zijn volgende poging was al even hopeloos als de andere. Hij probeerde wat naar boven te komen, maar echt veel verder kwam hij niet. Een zachte kreun verliet zijn lippen, "Ik denk dat ik je zelf eens per week ga huren" zei hij op een grappend toontje. Voor een kort moment krulden mijn mondhoeken naar boven waarna ik terug recht ging zitten. Ik kroop wat omhoog waardoor ik expres tegen zijn deel aan schuurde en keek hem onschuldig aan. "Oh ja ?". Ik boog voorover tot net voor zijn lippen, "Misschien moet je dat maar doen ja". Mijn warme adem streek tegen zijn lippen waarna ik met een scheef lachje terug recht kwam. Zijn handen had ik losgelaten en ik kroop terug naar beneden. Extra langzaam maakte ik zijn riem los, daarna deed ik zijn knop los en schoof de rits naar beneden. Op mijn gemakje trok ik zijn broek wat van zijn achterste zodat zijn boxer tevoorschijn kwam. Ik streek met mijn vingertoppen over de binnenkant van zijn dijen en drukte een zacht kusje op zijn opkomende erectie.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 20:10 ]

    Dylan Charlie Trevor 'Trev'
    Ik duwde mijn heupen wat omhoog toen ze weer naar boven kwam. Ik grijnsde wat en drukte een kusje op haar kaak. "Geef mij dan maar eens een paar redenen waarom." zei ik speels. Ik voelde haar grip verzwakken, maar ik bleef braaf liggen. Ik had het er wel lastig mee toen ze tergend langzaam mijn broek begon uit te doen. Er ging weer een rilling van genot over mijn rug. Mijn erectie groeit een beetje als ze er kusjes op begint te drukken, zelfs al door mijn boxer heen. Een zachte kreun verliet mijn lippen. Ik legde mijn handen achter mijn hoofd om wat beter te kunnen zien wat ze uitspookte. Misschien was het niet helemaal eerlijk dat ik alleen in mijn boxers lag en zij alles nogaan had, maar dat was nu mijn minste zorg. Ik was opgewonden en Amber bleef mij maar plagen. Ik kon veel hebben, maar zij zocht wel de grenzen op. Ik vond het fijn, daar niet van, maar meestal duurde het niet langer dan een kwartier en nu waren we toch echt al even bezig en haar kleren warn nog niet eens uit. Het was nieuw, maar met haar vond ik het heerlijk. Mijn lichaam smeekte om meer, wat ze me maar langzaam gaf, waardoor ik helemaal gek werd.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 21:04 ]


    Bowties were never Cooler

    Winter Blake Harvelle
    Lucas trekt zijn rechterwenkbrauw op. 'Wat ik ervoor over heb? Voor mijn eigen drank, die jij met veel geluk onder mijn neus gekaapt hebt?' Hij grinnikt en haalt zijn schouders op. 'Met veel geluk? Ik ben gewoon beter dan jou in kaarten,' zeg ik, ook al weet ik maar al te goed dat ik erg slecht ben ik kaarten, en Lucas weet dan waarschijnlijk ook wel. Daarom ga ik ook zeker niet nog een keer met hem kaarten, aangezien ik waarschijnlijk niet weer zoveel geluk zal hebben, en Lucas dan degene zal zijn die wint. 'Geen idee,' zegt hij dan. Hij schuift wat dichterbij en kijkt me aandachtig aan. 'Wat wil je ervoor hebben?' vraagt hij uitdagend. Ik grinnik kort en lip vervolgens bedenkelijk met mijn tong over mijn volle lippen. 'Hmm, dat weet ik nog niet,' antwoord ik mysterieus. Seks kan hij in ieder geval vergeten, denk ik, aangezien hij daar zelf ook van plezier van heeft en dan slaat hij twee vliegen in één klap. Drugs hoef ik ook niet. Je kan veel te snel verslaafd raken aan die troep, en je lichaam gaat er door naar de tering. Ik neem een laatste trekje van mijn sigaret, en druk die daarna uit op de grond. 'Hangt er vanaf wat je er allemaal voor te bieden hebt,' grijns ik dan. 'Als jij mij überhaupt iets te bieden hebt,' vervolg ik zacht grinnikend en iets plagerig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lucas Afon Romanoff ~ "Afon"

    Wynter grinnikte kort en likte vervolgens met haar tong over haar lippen. Een rilling schoot over mijn rug. "Gemeen hoor." zei ik grinnikend en ging weer recht op zitten. "Hmm, dat weet ik nog niet" antwoordde ze, mijn reactie negerend.
    Ze nam nog een trekje van haar sigaret en drukte hierna deze op de grond uit. "Hangt er vanaf wat je er allemaal voor te bieden hebt" grijnsde ze toen, "Als jij mij überhaupt iets te bieden hebt" Het laatste gedeelte was grinnikend en plagend. Ik kneep mijn ogen dicht en keek haar aan. "Zo zo, mevrouw heeft wel lef zeg." zei ik toen lachend en haalde mijn schouders op. "Ik kan je bijna alles bieden, maar de vraag ik gewoon wat je ervoor wilt. Wil je een paar sigaretten of heb je liever een massage?" Het laatste zei ik expres uitdagend, waarna ik kort grinnikte.
    Ik nam een trekje van mijn sigaret en staarde eventjes naar boven, waarna ik de rook uitblies. Hierna keek ik weer naar Wynter. "De keus is aan u."

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 21:33 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.


    Amber Babette Logan aka Babydoll

    Ik keek hem vanonder mijn wimpers aan en glimlachte lichtjes. "Oké" zei ik simpel. Ik haakte mijn vingers over de rand van zijn boxer en begon te langzaam af te trekken. "Omdat je het zelf wilt" begon ik. Zijn boxer lag ondertussen al op de grond en te zien aan zijn erectie hadden mijn plagerijen gewerkt. Langzaam kroop ik naar boven en stopte bij zijn dijen. "Omdat ik weet wat je nodig hebt". Ik drukte een kusje op zijn eikel en liet mijn vingertoppen langzaam langs zijn lengte naar beneden glijden en dan terug naar boven. "En omdat jij het gratis krijgt". Ik keek op en glimlachte speels naar hem. Ik herhaalde dezelfde beweging met mijn vingers en boog voorover om zachte kusjes over zijn lengte te drukken. Ik wist dat het hem irriteerde dat ik nog al mijn kleren aanhad en hij al naakt was, maar volgens mij was hij dat langzaamaan aan het vergeten. Na het geplaagd nam ik hem dan toch in mijn monden begon langzaam heen en weer te bewegen. Mijn tong draaide rondjes terwijl ik af en toe eens zachtjes zoog.

    Dylan Charlie Trevor 'Trev'
    Ik grijnsde terwijl ik voelde hoe ze langzaam mijn boxer uit trok. Eigenlijk wilde ik haar nu gewoon ruw naar boven trekken, zoenen en nemen, maar ik gedroeg me, hoe lastig ook. Een rilling liep weer over mijn rug toen ik haar lippen op mijn eikel voelde en haar vingers over de rest van de lengte. Het voelde echt heel geweldig. Dat ze haar kleren nog aan had vergat ik langzaam aan met elke kreun die mijn lippen ontsnapte. Mijn hoofd werd leeg van gedachten. Zij was hier zo goed in. Langzaam groeide mijn erectie terwijl zij bezig was. Toen ze me in haar mond nam hield ik het niet meer. Ik legde zacht mijn handen op haar achterhoofd en begon het tempo aan te geven. Mijn vingers vonden de weg in haar haren en vlochten zich daar vast. Mijn hoofd gooide ik achterover, mijn rug kromde zich wat en het kreunen werd wat luider. Als haar buurman of buurvrouw hier last van had had die pech. Ik ging echt niet zacht doen voor anderen, zeker niet nu dit ZO GOED was! Mijn eigen krullen stonden nu letterlijk alle kanten op van het over het bed wrijven, maar het maakte me geen zak uit, niks meer, behalve dit hier en nu.


    Bowties were never Cooler


    Amber Babette Logan aka Babydoll.

    Kreunen ontsnapten aan zijn lippen terwijl ik voelde hoe zijn handen aan de achterkant van mijn hoofd waren terechtgekomen. Hij had zijn vingers in mijn haren gevlochten en gaf het tempo aan. Aangezien ik niet van plan was om hem eeuwig te pesten ging ik braafjes mee. Ik hoopte dat degene die naast mij sliep, ik had niet eens een idee wie dat was en of er daar wel iemand sliep, ondertussen al beneden zat, anders was hij of zij wel al wakker geworden. Of hij had dit nog niet vaak gehad of ik was beter dan ik verwachtte. Zijn haar stond alle kanten op doordat hij telkens over het bed wreef. Zijn rug had hij wat gehold. Ik bleef verdergaan, steeds rapper en rapper. Wat begon als zachtjes zuigen werd steeds harder. Aan het horen van zijn kreunen die telkens luider gingen, zelfs op het moment dat ik dacht dat hij niet meer luider kon, wist ik dat het niet lang meer zou duren voordat hij kwam. Ik werkte af waar ik mee bezig was waarna ik voelde hoe hij met een laatste schreeuw klaarkwam. Netjes, zoals ik altijd deed, slikte ik alles door en kwam recht. Ik veegde de laatste restjes van mijn lippen weg terwijl ik hem bleef aankijken.

    Dylan Charlie Trevor 'Trev'
    Ik voelde haar meegaan met mijn tempo. Ik had nu dus de controle. Ze ging steeds sneller en sneller. Mijn kreunen werden harder en kwamen steeds sneller na elkaar. Dit voelde echt geweldig. Ook mijn ademhaling werd steeds zwaarder. Het zou waarschijnlijk niet zo lang meer komen tot ik klaar zou komen. Dit was zo veel beter dan de meeste blow jobs die ik had gehad. Ik vond het nu logisch dat ze zo haar geld kon en ging verdienen. Ze zou heel snel heel rijk zijn. Ik greep haar haar heel hard vast en kwam luid schreeuwend klaar. Mijn grip verzwakte direct erna en ik liet mezelf achterover op bed vallen. Ik heeg rustig uit met een grijns op mijn gezicht. Toen ik wat was bijgekomen veegde ik een losse krul uit mijn ogen en keek ik naar haar. "Dat was echt geweldig! Wil je nog meer oefenen? Of zal ik jou nu verwennen?" Ik likte speels mijn lippen en verlangzaamde mijn ademhaling nog wat meer. Ik haalde rustig een hand door mijn haren om de krullen onsuccesvol wat te temmen. Ik was wel wat moe, maar ik had langer dit soort dingen moeten volhouden, al niet vaak en zeker niet met EEN meisje.


    Bowties were never Cooler


    [Trev heeft toch geen krullen ? Toch niet volgens het personage dat je gemaakt hebt ...]

    Amber Babette Logan aka Babydoll.

    Ik trok een wenkbrauw op en ging met mijn vingertop langs een paar littekens die op en rond zijn tattoo van de Fenix. Ik likte even over mijn lippen en haalde een hand door mijn zwarte haren, "Oh geloof me, een tweede keer kan je niet aan" lachte ik speels waarna ik opstond van zijn schoot en naar de radio liep hier in mijn kamer. "Maar ik moet nog wel op iets oefenen ja". Je kon zeggen wat je wou, maar in het café waar ik nu werkte had ik zo mijn best niet gedaan. Merendeels omdat de mannen die ze als publiek had genomen het type mannen waren die je nooit zou vinden op de plaats waar ze toen zaten. Geloof me, ik had al ervaring genoeg om dat te weten. Daarbij, voor 1 man die ik nog eens graag plaagde ook deed ik sowieso mijn best. Ik was niet voor niets Babydoll. Ik likte over mijn lippen toen er een liedje opkwam waar ik wel iets mee kon. Ik ging staan vlak voor hem, aangezien hij alweer iets rechter was gaan zitten, en begon mee te wiegen met mijn heupen op het trage tempo van het liedje.

    [Een beetje, niet echt kroes en pijpekrullen, maar wel wat]


    Bowties were never Cooler

    Dylan Charlie Trevor 'Trev'
    Ik grijnsde even naar haar. Haar lakens roken nu zeker naar wax. Echt een kroeskop had ik niet, maar ik had genoeg krul erin zitten om met wat wax een mooie vereindstaande mohawk te maken. Nu zaten mijn krullen die niet kort waren geknipt, de bovenkant dus, alle kanten op. Ik ging rechtop zitten en keek naar hoe ze door de kamer liep. Om mezelf toch weer het gevoel van niet complete naaktheid te geven grabbelde ik naar mijn boxer en trok die weer aan. Ik ging er eens goed voor zitten toen ik door kreeg wat ze van plan was. Dit was zeker nieuw voor me. Hoerenhuizen ging ik nooit naartoe, misschien om meisjes heen en weer te sluizen, maar dat werd meestal door anderen gedaan. Mijn ogen gleden over haar nu nog bedekte lijf. Haar mooie borsten en billen die rustig op de muziek en het tempo van haar heupen bewogen. Ik vond het prachtig. Nog even kwam ik in de verleiding zelf mee te gaan spelen met de muziek, maar ik had het gevoel dat dat waarschijnlijk niet slim zou zijn.


    Bowties were never Cooler


    Amber Babette Logan aka Babydoll.

    Mijn tong ging vanzelf even over mijn lippen waarna ik mijn vingers even door mijn haar liet glijden. Meestal wachtte ik wel héél eventjes voordat ik echt begon met het strippen. Daarbij kwam dat ik normaal gezien ook nog een paal had om de tijd mee te verdoen, want als er 1 ding was dat ik had geleerd was dat hoe langer je ze bezighield hoe meer geld je ermee verdiende. Mijn schoenen die ik onderweg, waarschijnlijk beneden, ergens al had uitgedaan zorgden ervoor dat ik gewoon direct uit mijn rokje kon stappen zonder die schoenen te moeten uitdoen. Iets wat ik dan ook deed. Ik bracht mijn handen naar de achterkant van mijn rokje en trok de rits open. Vervolgens haakte ik mijn vingers over de rand en begon het ding naar beneden te trekken. Dat was toch al 1 kledingstuk minder. Iets waar ik deze keer ook tijd mee kon rekken was het open doen van de knoppen van mijn bloesje, daarnet had ik het ding gewoon over mijn hoofd getrokken om tijd te besparen, nu wou ik het enkel maar uitrekken. Mijn heupen bleven meebewegen terwijl mijn vingers de knopjes 1 voor 1 openmaakten. Uiteindelijk kon ik het bloesje van mijn lichtgetinte huid laten glijden, door mijn afkomst blijkbaar, waardoor ik nu nog in mijn lingerie stond. Ik ging op zijn schoot zitten en boog naar zijn oor.
    "Misschien is het tijd voor het echte werk".

    Dylan Charlie Trevor 'Trev'
    Ik keek mijn ogen uit. Ze had dan wel geen paal of hoge hakken, toch wist ze een hele goede show op te zetten. Mijn ogen volgden eerst haar rokje dat vloeiend langs haar prachtige lange slanke benen omlaag zakte. Daarna keken ze hoe ze langzaam knoopje voor knoopje haar bloesje uit deed. Het was een marteling, maar een zeer prettige marteling. Toen ze alles uit had en weer bij mij op schoot kwam zitten was ik alweer best opgewonden. Ik grijnsde wat toen ze zei dat het tijd was voor het echte werk. Ik haakte mijn vinger achter het bandje van haar string dat over haar rug liep en liet die zacht tegen haar rug terug knallen. Mijn hand liet ik op haar binnen liggen en de ander legde ik op haar buik net onder haar borsten neer. "Dat lijkt me een goed plan. Maar moet je eerst niet nog wat uittrekken?" Mijn vinger haakte zich weer achter een van de bandjes van haar string, maar nu eerder om die uit of zelfs kapot te trekken in plaats van er gewoon mee te spelen. Ik wilde haar echt heel graag, maar een beetje plagen mocht wel. Dat had ze immers ook bij mij gedaan. Misschien kreeg ik straks nog de kans om het helemaal terug te doen, maar dit kon er zeker voor nu wel mee door.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2013 - 22:53 ]


    Bowties were never Cooler