• Rough is een behoorlijk dreigende gang, die in New York City geplaatst zit. Een gang waar je niet zomaar toegelaten word, je moet sterk zijn, je moet hard zijn en bovenal geen softie. Als je eenmaal toetreed bij deze gang, zit je er voor je leven aan vast. Dit word ook benadrukt met een tatoeage die ze allemaal hebben, een kruisje met een R achter hun oor. Ze gebruiken drugs, drinken, vechten en verkrachten, de meest vunzige dingen komen uit hun zieke geesten met elk hun eigen geheimen.
    Sinds kort hebben ze een nieuwe verblijfplaats, een grote mansion aan de rand van de stad, aangezien hun vorige plek verwoest is. De mansion is echt geen knusse plek om rond te hangen. Er is alleen nog iets vreemds aan dit huis buiten de normale gevaren, als het donker word, lijkt alles anders te zijn. Helaas moeten ze zich er een tijdje terug trekken, omdat ze veel man kwijt zijn en moeten wachten tot de gemoederen gedaald zijn in de stad.


    Regels:
    - 16 + en dat soort dingen zijn allemaal meer dan toegestaan, vergeet niet dat het een gang is. Seks, geweld en vloeken zullen regelmatig voorkomen.
    - Zorg ervoor dat je karakter geen softie is en houd je eraan! Degene die meteen zoetsappig gaan doen worden er zonder pardon uitgegooid.
    - Het minimum is acht regels en er zal ook op gelet worden. Na elke korte zin een enter telt dus niet als acht regels. Probeer het wat meer op te vullen.
    - Niet teveel offtopic, dat mag altijd in het rollentopic, maar niet in het speeltopic.
    - Alsjeblieft geen mensen die snel stoppen of het snel te druk hebben.
    - Alleen met je eigen karakters spelen en besturen!
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan.
    - Geen Mary Sues.
    - Geen onnodig gequote van reacties omdat je sneller een antwoord wilt, je wacht maar even of je post iets in zijn of haar gastenboek. Ook niet om een reactie op iemand anders te geven, met een quote en dan je reactie eronder. Dit rekt de pagina's onnodig uit.
    - Ga zo weinig mogelijk offtopic!


    Rollen:

    Mannen:
    - Robert Mandell "Sir" Uchiha - leider
    - Lucas Afon Romanoff "Afon" CyberLord
    - Brian Donovan "Revenger" Tortura | Arachno
    - Esteban Andreo Diego Fernandez "Diego" Lifeisajoke
    - Lose Vick Dice "Lose" MissNoek
    - Dylan Charlie Trevor "Trev" Sylvesti
    - James Zack Silvas Coockies
    - Jofery Cilano Mikaelson "Mick" Number

    Vrouwen:
    - Wynter Blake Harvelle Neiva - rechterhand
    - Nahrin Lilith Nightingale "Night" Assassin
    - Scarlett Tempest Morose "Scar" Tortura | Arachno
    - Amber Babette Logan "Babydoll" Lifeisajoke
    - Florence Ivy Knight "Curly" MissNoek
    - Rosalie Aria Angels "Rose" Coockies
    - Coraline-Jane Wisely "CJ, Wise" Number

    Rollentopic

    Het begin:
    Het is weer ochtend, rond 10 uur. Elke nacht word vreemder en vreemder, toch kunnen ze moeilijk gaan klagen. Nachtmerries, gangen die lijken veranderen, deuren waar achter vreemde dingen zitten of niet de kamer die je had verwacht. Iedereen heeft een eigen kamer, het huis is groot en oud. Beneden is voor iedereen een gedeelde plek met de normale dingen. De inrichting is nog redelijk sjofel omdat ze er nog niet zo lang zitten en niemand nog echt de moeite heeft gedaan om er echt iets van te maken.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 20:53 ]


    Your make-up is terrible


    Amber Babette Logan aka Babydoll.

    Hij boog wat naar me toe en drukte een kusje op mijn wang. Het verbaasde me hoe rustig het hier eigenlijk was. Normaal kon je hier geen 1 deftig gesprek houden omdat de anderen telkens ongegeneerd hun mening kwamen geven over je gesprek. Hij trok zijn been weer terug en trok mij wat dichter tegen zich aan. Hij draaide zich wat naar me toe terwijl hij zijn hand ergens in het midden van mijn bovenbeen legde. Voor ik goed en wel besefte wat er gebeurde, ik was niet zo snel in dingen doorhebben, voelde ik zijn lippen zacht op de mijne. Voor een kleine seconde krulden mijn mondhoeken wat naar boven, maar dat liet ik direct voor wat het was. Ik legde de hand die daarnet nog in zijn haren zat in zijn hals en legde de andere ongeveer op de hoogte van zijn ribben. Zachtjes kuste ik terug, niet zeker van hoe ik dit moest aanpakken. Je dacht er nooit bij na maar vrijwillige seks gebeurde hier niet zo vaak. Alleen als 2 mensen er echt zin in hadden, maar meestal was hij voor een bijverdienste, zoals bij mij, of als je iets moest afbetalen bij een ander, bijvoorbeeld als je drugs had gekocht, maar je had geen geld om het te betalen. Dat was een reden dat ik eigenlijk nooit echt veel aan drugs deed, je raakte er niet zomaar vanaf met 1 seksbeurt, zeker niet als je niet goed genoeg was voor de man, of vrouw, in kwestie.

    Florence Ivy Knight "Curly"

    "Hooooooo," grinnik ik als ik Babydoll en Trev op de bank zie zoenen. Ik ga op een andere stoel zitten en tik bedenkelijk tegen de armleuning. Wat moet ik nou met Lose? Ik bedoel, die vieze gast licht nu boven op mijn kamer te rotten. Of te creperen van de pijn als hij nog niet dood is. Verveeld speel ik wat met mijn mes, ik prik in mijn vingers in de hoop dat de lichte pijn mijn hoofd weer helder maakt. Want op dit moment is het een grote rotzooi. En de twee zoenende mede gang leden maken het er echt niet beter op. Eigenlijk zou ik iemand willen hebben om mee te praten. Normaal praat ik niet zo veel, maar op dit moment is dat even anders. Ik tast naar de ketting van May en hou hem tussen mijn duim en wijsvinger. Het zilver voelt koel aan. Even staar ik naar Trev en Babydoll, ik weet gewoon waar die twee nu aan denken, ze stralen immers een en al lust uit. Zelf heb ik eigenlijk nog helemaal niet zo vaak seks gehad in mijn leven. Nouja, behalve die verkrachtingen in het weeshuis en die paar keer voor geld. Ook een aantal keren met een jongen waarvan ik dacht dat we om elkaar gaven. En tja een enkel keer met een van de bende leden. En nee, absoluut niet met Lose, gelukkig. Ik besluit dan maar met Trev en Babydoll te praten door middel van gewoon mijn aanwezigheid tonen. "Hoi! Ehm, sorry, jullie kunnen zomenteen weer verder, maar kan één van jullie me even helpen? Ik heb wat probleempjes. Nou ja, Lose vooral," zeg ik.


    Reality's overrated.

    Dylan Charlie Trevor 'Trev'
    Ik glimlach licht tegen haar lippen als ze mij terug zoent. Mijn ene hand verschuif ik van haar been dat naast me ligt naar het andere, maar ik houd hem ongeveer op dezelfde plek. Mijn andere hand schuid ik over haar rug naar net onder haar schouderbladen. Ik hoor iemand binnenkomen en wat zeggen, zo te horen was het Curly, maar het kon me vrij weinig schelen. Ik draaide me nog wat meer naar Amber toe en trok haar wat dichterbij. De zoen werd ook wat heviger. Ik vond het echt wel heel prettig. Precies op dat moment begint Curly dan toch echt met ons te praten alsof ze niet zag dat we bezig waren. Ik sloot zacht de kus af en draaide toen naar Curly toe. Mijn handen hield ik wel op hun plaats, waardoor mijn lichaam nu in een vreemde bocht hing. "Wat heb je nu weer met hem gedaan , Curls?" vroeg ik lichtelijk geirriteert. Normaal zou ik echt wel willen helpen, maar dat ze ons nou nu zo grof moest storen? Gewoonlijk vond ik gestoort worden tijdens dit soort dingen niet eens zo'n groot probleem, maar nu vond ik het echt niet leuk. Ik deed niet eens moeite om dat te verbergen. Ze mocht echt wel weten hoe ik hier over dacht. Zeker in de bende zelf was ik zeer eerlijk. Waarom ook niet? De bende was voor mij als familie. Een grote familie zonder bloedverwanten.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 8:40 ]


    Bowties were never Cooler


    Amber Babette Logan aka Babydoll.

    Hij glimlachte lichtjes tegen mijn lippen aan en verschoof zijn hand naar het andere been, maar hield die op ongeveer dezelfde hoogte. Zijn andere hand schoof over mijn rug, naar mijn schouderbladen. Ik hoorde iemand iets zeggen, maar echt letten erop deed ik niet. Ik had het wat druk voor het moment, en het interesseerde me eerlijk gezegd ook niet wat er nu gebeurde. Hij draaide zich nog wat meer naar me toe en ik voelde hoe ik dichter tegen hem werd aangetrokken. De kus werd wat wilder en voor deze ene keer wou ik helemaal niet dat iemand hier zat en ons stoorde. Dat die iemand hier zat kon me vrij weinig schelen, zolang hij of zij er maar niet voor zorgde dat dit ophield. Toch begon de stem te praten alsof die niet doorhad dat we bezig waren. Hoe verder Trev zich naar achteren boog om de kus te sluiten hoe meer ik naar voor ging, tot het niet meer ging. Ik opende mijn ogen weer en keek naar de persoon die ik voor dit moment haatte. Trev klonk lichtelijk, dat was iets te zacht uitgedrukt, geïrriteerd. Een kleine glimlach sierde mijn lippen want ik wist maar al te goed dat Trev het normaal niet erg vond om gestoord te worden. Nu ja, ik eigenlijk ook niet, maar daar waren we niet over aan het praten.
    Aangezien Trev nog steeds naar me gedraaid zat besloot ik hem eventjes te plagen. Ik liet een hand onder zijn shirt glijden en liet mijn vingertoppen over zijn borst glijden, terug naar beneden. Ik stopte aan de rand van zijn boxer en haakte er een vinger in vast, waarna ik de rand wat naar mij toetrok en die terug losliet zodat die met een zacht geluidje terug op zijn huid belandde.

    Dylan Charlie Trevor 'Trev'
    Onder dat ik rustig wachtte op antwoord voelde ik haar handen onder mijn shirt schuiven. Hierdoor ging er direct een heerlijke rilling over mijn rug. Haar wat koude vingertoppen gleden over mijn borst. Nog een rilling ging over mijn rug. Probeerde ze me nou gek te maken of niet. Toen haar handen zacht over mijn buik gingen lieten die warme strepen achter. Ik wist zeker dat ze me gek probeerde te maken toen haar vingers bij de rand van mijn boxer bleven hangen. Die meid was echt een goede! Ik voelde de band terug schieten tegen mijn buik. Dat was niet heel prettig en ik wist zeker dat er en rode streep op mijn sixpack stond, maar het wond me vreemd genoeg ook op. Opeens herrinderde ik mijn hand op haar been weer. Ik schoof die langzaam omhoog onder haar rokje en mijn andere hand ging naar de sluiting van haar bh. Met de hand die onder haar rokje zat begon ik zacht de binnenkant van haar dij te strelen. Haar bh deed ik nog niet los, maar ik trok wel even het stukje met de haakjes een stukje terug voor ik het terug liet schieten tegen haar rug. Ze kreeg het echt wel terug hoor. Plagen mocht, zeker hierbij. Ik moest toch wachten op Curly's andwoord, dus waarom niet. Het probleem was alleen dat het me ook weer wat opwond. Stomme hormonen. Ik kon ze ook echt niet onder controle houden. Soms was dat echt irritant, zeker als je probeerde cool over te komen of je je probeerde te concentreren, zoals nu.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 19:08 ]


    Bowties were never Cooler

    Florence Ivy Knight "Curly"

    "Wat heb je nu weer met hem gedaan, Curls?" vraagt Trev met een lichte irritatie in zijn stem. Ik denk even na over mijn antwoord, de waarheid spreken of liegen? Nou ja, ik moet het toch uitleggen. Dus waarom liegen? Ik zie waar ze ondertussen me bezig zijn. En nou ja ik heb nu ook best wel zin. Het is gewoon veel te lang geleden dat ik voor het laatst echt intiem ben geweest met een persoon. Ik besluit dat ik ze nog even moet onderbreken, zomenteen laat ik ze wel verder gaan. Ik grinnik. "Ehm, misschien heb ik hem wel een beetje neergestoken. En het zou me niet verbazen als hij nu morsdood is." ik kijk ze vragend aan om hen reactie. "We hadden ruzie. Nogal," ik toon het bebloede mes dat ik in mijn schoen had gestoken. Mijn kleding is ook bebloed dus het moet wel duidelijk zijn. Ik hoop ten harte dat Lose dood is want tja, een erg goede relatie hebben we niet. Ik haat hem met heel mijn hart. Er zijn genoeg mensen die ik haat maar hem haat of hate ik het meest. Dan bedenk ik dat ik daarnet wel mooi mijn mede bende lid heb neergestoken. Lekker impulsief kind ben ik, dit is niet de eerste keer dat ik zoiets doms doe. Hoe stom kan ik zijn? "Maar eh, kunnen jullie me nou helpen? Dan kunnen jullie daarna verder met wat jullie bezig zijn. Oké?" zeg ik dan.


    Reality's overrated.


    Amber Babette Logan. aka Babydoll.

    Een glimlach groeide op mijn gezicht toen ik zag dat het plagen weldegelijk lukte. Hoe ik het wist ? Hij deed het allemaal terug. Zijn hand gleed onder mijn rokje waar hij meteen langs de binnenkant van mijn dij begon te strelen. Zijn hand kroop verder tot aan mijn bh maar deed hetzelfde wat ik had gedaan met de rand van zijn boxer. Ik perste mijn tanden op elkaar, proberend de zachte zucht binnen te houden. Ik beet op mijn lip en schoof mijn beide handen onder zijn shirt. Ik volgde met mijn wijsvinger zijn ruggengraat en liet mijn andere hand afglijden waarna ik die over de stof liet glijden van zijn broek die zijn geslachtsdeel bedekte. Net van plan om zijn hals te beroeren met kusjes gingen mijn ogen geschrokken open.
    "Je hebt wat gedaan ?!". De woorden kwamen er net niet schreeuwend uit. Ik had misschien geen goede band met Lose, maar hij was en bleef een lid van de bende, een familielid.

    Dylan Charlie Trevor 'Trev'
    Ik keek me grote ogen naar Curly toen ze zei wat ze had gedaan. Ze had nooit echt goed met Lose kunnen opschieten, maar dit! Nee. Daarbij kwam dat je je broeders en zusters niks aandeed. In ieder geval niet heel zwaar. Daarom leefde ik nog zonder al te veel complicaties. Ik zuchtte even. Ook echt alleen Curly kon dat bewekstelligen. "Sleep hem zo'n honderd meter verderop een steeg in en bel de ambulance. Laat het mes hier en zeg dat een andere bende het heeft gedaan. Als je op je knieen naast hem zit verdenken ze je niet. Probeer hem wel leven te houden. We hebben hem binnekort waarschijnlijk wel nodig." Ik keek nog even naar Curly. "Was dat genoeg hulp? Wis wel je sporen uit van het slepen en laat het mes hier." Ik draaide me toen weer naar Amber en kneep zacht in haar dij. Ze was zo zacht en kneedbaar. De rillingen van genot rolden weer over mijn rug. Ze maakte me echt helemaal gek. Mijn hand gleed iets veder onder haar rokje en bleef zacht strelen over haar slipje. Ik kon even goed meespelen in haar spel als zij. Ik was dan geen hoer maar ik kende mijn trucjes prima. Ik wist nou eenmaal hoe je de dames om je vinger kon winden. Ik zou wel moeten voor mijn drank, sigaretten en om mijn huiswerktijd af te kopen. Ik had namelijk geen geld, dus het moest wel met sex.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 19:59 ]


    Bowties were never Cooler

    Florence Ivy Knight "Curly"

    "Sleep hem zo'n honderd meter verderop een steeg in en bel de ambulance. Laat het mes hier en zeg dat een andere bende het heeft gedaan. Als je op je knieen naast hem zit verdenken ze je niet. Probeer hem wel leven te houden. We hebben hem binnenkort waarschijnlijk wel nodig. Was dat genoeg hulp? Wis wel je sporen uit van het slepen en laat het mes hier," zegt Trev. Ik zucht, meer had ik ook niet kunnen verwachten. "Mooi niet dat ik mijn mes hier laat," snauw ik dan. "En de ambulance bellen voor Lose? Ja dáág!" Dan bedenk ik dat het wel zo handig is. En dat ik meer problemen krijg als ik niks doe. Ik knars met mijn tanden. "Ik denk dat ik dat dan maar doe, maar dat mes gaat mee!" ik 'hou' te veel van mijn mes om hem achter te laten. Ik bedoel, hij heeft me wel meerdere keren gered. Dan sta ik op. "Veel plezier!" met een grinnik verlaat ik de kamer om naar boven te wandelen, Lose zijn hartslag is zwak en vloekend sleep ik hem een steeg verderop in. Als de ambulance er is word hij er in gepropt en meteen ga ik weer terug om dan rustig naar mijn kamer te gaan. De anderen komen er later wel achter. Ik hoop dat ze niet te weten komen dat ík degene ben die mijn 'broer' neergestoken heb.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 20:47 ]


    Reality's overrated.


    Amber Babette Logan aka Babydoll.

    Ik lachte zacht op de uitleg van Trev. Hij wou echt graag van haar afkomen zodat we verder konden gaan. Hij kneep zacht in mijn dij toen hij zich weer op mij richtte en Curly besloot om zijn raad op te volgen. Hij ging wat verder met zijn hand naar boven en begon over mijn slipje te strelen. Een zachte zucht verliet mijn lippen waarna ik mijn lippen tegen de huid van zijn hals legde. Ik liet zachte, natte kusjes achter in zijn hals en liet expres mijn warme adem tegen zijn huid strijken. Af en toe nam ik een stukje vel beet tussen mijn tanden en beet er zachtjes op. Zodra ik bij een goed plekje kwam zette ik mijn tanden terug in zijn vel en sabbelde zachtjes aan het stukje huid. Ik zoog het bloed naar boven en liet mijn tong over het gevoelige plekje gaan terwijl mijn linkerhand weer over zijn deel ging en ik met mijn rechterhand zijn borst verkende.

    Dylan Charlie Trevor 'Trev'
    Ik legde mijn hoofd wat opzij zodat zij beter bij mijn nek kon. haar kusjes waren zacht en nat, niet heel geweldig, maar toen ze precies het juiste plekje vond en ondertussen over mijn deel ging liet ik een zacht kreuntje ontsnappen aan mijn lippen. Ik legde mijn hoofd nog wat opzij en voelde hoe ze er langzaam een zuigzoen van maakte, iets wat zo verschrikkelijk goed voelde. Mijn lippen liet ik ook zacht over haar nek gaar. Mijn kusjes waren alleen wat droger en iets minder zacht. Ik beet zacht ik de huid op haar sleutelbeen voor ik erop begon te zuigen. Een zuigzoen voor een zuigzoen. Zij was niet de enige die haar eigendommen kon markeren, ik kon het ook heel goed. Haar wang was daar het bewijs van. Ik liet nog even zacht mijn tanden en tong over het gevoelige, en nu ook rode, plekje gaan voor ik hetzelfde begon te doen op haar andere sleutelbeen. Mijn handen zaten ondertussen niet stil. De ene ging nogsteeds zacht over haar slipje. De ander had ik ondertussen onder haar shirt gestoken en die verkende rustig haar zachte rug. Mijn lichaam was echt niet zo zacht. Overal zaten littekens. Maar dat van haar was nog puur en ongeschonden en heerlijk zacht.


    Bowties were never Cooler


    Amber Babette Logan aka Babydoll.

    Voor de laatste keer liet ik het puntje van mijn tong over de eerste zuigzoen glijden die ik had gezet. Hij was ondertussen ook kusjes in mijn nek beginnen drukken, maar was daar rap mee gestopt toen hij aankwam bij mijn sleutelbeen. Daar stond ook de 2e zuigzoen die ik vandaag had gekregen en hij was al druk bezig met het zetten van een derde. Zijn hand die mijn slipje niet met rust liet samen met de gevoelige huid die hij nog steeds beroerde zorgde ervoor dat ik nat werd. Ik liet mijn tanden even over zijn hals schrapen tot ik een nieuw, gevoelig stukje had gevonden waar ik dezelfde handeling deed als daarnet. Ik liet de hand die zijn geslachtsdeel niet met rust liet naar zijn knop glijden en deed die soepel open waarna ik ook zijn rits opendeed. Mijn hand ging in zijn broek waarna ik meteen dezelfde handeling deed als daarnet, alleen nu op het dunne stofje van zijn boxer.

    Dylan Charlie Trevor 'Trev'
    Ik kreunde weer zacht als ze een tweede gevoelig plekje in mijn nek weet te vinden. Mijn handen gaan naar haar bh, maar bij het haakje stop ik omdat ze op dat moment met haar hand mijn broek begint open te maken. Ze deed het echt vlot. Ik stond ervan te kijken, normaal kneusde ik zelf nog met deze rits. Toen de met haar hand zacht over mijn geslachtsdeel ging, maar nu met alleen mijn boxer ertussen moest ik toch wel op mijn lip bijten om niet wat harder te gaan kreunen. Ik trok mijn hand terug uit haar shirt, die op het punt had gestaan haar bh open te klikken, en ik stop haar hand. "Laten we naar boven gaan. Daar zijn minder pottekijkers en ik heb ook geen zin in meer storende elementen." Ik drukte nog een kusje zacht op haar kaak voor ik opstond. Ik deed met wat moeite mijn gulp weer dicht, door mijn riem bleef mijn broek toch wel hangen en ik pakte zowel mijn gitaar als haar handtasje op. "Kom." Ik likte verlijdelijk over mijn lippen en gaf haar een knipoog. "Je weet wat ze zeggen over gitaristen." zei ik met een kleine grijns op mijn gezicht.


    Bowties were never Cooler


    Amber Babette Logan aka Babydoll.

    "Hm, oké dan" lachte ik waarna ik opstond. Hij likte verleidelijk over zijn lippen waarna hij naar me knipoogde.
    "Wel, eigenlijk weet ik het niet, wat zeggen ze dan over gitaristen ?" vroeg ik serieus. Natuurlijk wist ik het wel, ik wou het alleen uit zijn mond horen komen. "Ah, nevermind, ik weet iets leukers".
    Ik trok hem mee mijn kamer in aangezien dat de eerste kamer was die we tegenkwamen en duwde hem op bed. Ik ging wijdbeens over hem zitten en legde mijn zwarte haren allemaal over mijn rechterschouder. Zijn beide polsen nam ik vast en hield ze boven zijn hoofd waarna ik naar beneden kroop en zijn shirt met mijn andere hand wat naar boven deed. Ik plantte mijn lippen op de huid net boven zijn boxer en plaatste natte kusjes op die plaats terwijl ik af en toe mijn tong over de plaats liet gaan.

    Dylan Charlie Trevor 'Trev'
    Ik grijnsde naar haar toen ze vroeg wat er dan wel niet over gitaristen werd gezegt. Ze wist het wel, dat wist ik zeker. "Dat weet je best." Ik gaf haar een zoen in haar nek, net voor ze me mee naar boven trok. Haar kamer was de eerste in de gang. Ik zette mijn gitaar in de hoek samen met haar tasje. Ik kon net de deur dicht schoppen voor ze me achterover op haar hemelbed duwde. Het had een simpel metalen frame en van de gordijnen was niks meer over, maar het was nogsteeds duidelijk een hemelbed. Ze ging wijdbeens over mijn heupen zitten. Ik grijnsde naar haar. Net toen ik mijn handen op haar heupen wilde leggen greep ze mijn polsen vast en hield ze boven mijn hoofd vast. Ze kroop wat naar beneden, waardoor haar haar wat over mijn buik door mijn dunne t-shirt heen kriebelde en zeker over de dunne reep huid die al zichtbaar lag boven de rand van mijn boxer. Met haar vrije hand duwde ze mijn shirt nog wat hoger en begon kusjes boven de rand van mijn boxer te zetten. Ik trok mijn buik er wat door in. Het voelde echt zeer goed. Ik kon zo losbreken, maar dat deed ik niet. Dit was veels te prettig. Ze maakte me helemaal gek. Ik deed wat moeite om mijn heupen wat verder naar boven te bewegen, maar echt ver kwam ik niet. Ze was echt goed. Een zachte kreun ontsnapte uit mijn mond. "Ik denk dat ik je zelf eens per week ga huren." zei ik op een licht grappend toontje. Ik had daarvoor het geld echt niet, maar fijn zou ik het wel vinden. Heel heel erg fijn.


    Bowties were never Cooler