• Het Sheraton Hotel Downtown ligt in het drukke centrum van Los Angeles, een perfecte plek voor toeristen, mensen op zakenreis, op doorreis of andere interessante tripjes.


    Hier kan je allerlei foto's van het hotel vinden, een hotel dat werkelijk alles lijkt te hebben. Luxe en minder luxe kamers, een zwembadcomplex met sauna's, een golfbaan en park en nog veel meer!

    Belangrijk!
    Je maakt een rol aan, de rol hoeft niet permanent te zijn en je kan elk moment weggaan. Deze RPG is speciaal voor mensen die weinig tijd hebben, soms geen inspiratie of voor nieuwelingen die graag even een kijkje komen nemen en het graag willen leren. Houd hier dus rekening mee!

    Regels
    - Iedereen mag een nieuw topic aanmaken, maar dan ben je wel verplicht om de beginpost goed bij te houden!
    - 16+ en andere dingen zijn allemaal toegestaan.
    - Probeer je rollen en posts zo uitgebreid mogelijk te maken, dit is een goede oefening voor alle andere RPGs.
    - De gemiddelde posts moeten toch wel 150 woorden bevatten. Anders word het te kort en word het topic te snel vol gespamt.
    - Leestekens en hoofdlettergebruik zijn wél verplicht!


    Staff: (permanente karakters)
    Katelynn (Kate) Serenity White CyberLord
    Mason Fell VCL

    Ingecheckt in het hotel:
    Nana Reira Ito ~ Rust Isuzu
    Isa Carmen Maria Jones ~ Laatste vakantie Bagoly
    Anna Bailey Miller ~ Vakantie Mismi
    Chloé Amelia Blessins ~ Werk CxStylinson
    Fiona Winter ~ Verjaardag VCL
    Amelia Cornish ~ Werk Amity
    Ashley Jasmine Moore ~ WerkIsuzu
    Effie Atkins ~ Gevlucht Soubi
    Mary Roberts ~ Vakantie carpediemx
    Aubree Aleah Rodriguez ~ Vakantie N4I5
    Valérie Raven Stewards ~ Werk Ahri
    Maria Wolf aka Johanna Kaiser ~ Werk/gevlucht Uchiha
    Caelle Broocke ~ Vakantie Souvenir

    Samuel Ray Dawson ~ Vakantie PercyWood
    Finn Oliver Harries ~ Rust Bagoly
    Yuri Leith Bishop ~ Rust Assassin
    Andrew Ian Parker ~ Vakantie Realist
    Austin Joshua Gray ~ Vakantie N4I5
    Luke Alexander Skyse ~ Vakantie Realist
    Keith Rowlders ~ Werk JordanStyles
    Nathan Richard Brooks ~ Bruiloft Rechazame


    Uitgecheckt (inactieve karakters die mogelijk terug komen)


    Als je mee wilt doen, vul je hier je rol in. Je hoeft niet op goedkeuring te wachten, je kan gelijk beginnen!


    Your make-up is terrible

    Katelynn Serenity White

    Permanente Rol


    Voor een kort moment gingen haar kaken strak op elkaar. Ze was er blijkbaar nog niet helemaal klaar voor. "Natuurlijk, Miss White" zei ze toen, waarna ze diep zuchtte en op stond. "Zoals je wilt Ashley." zei ik glimlachend, terwijl zij haar hand door haar donkere lokken haalde.
    "Ik kan dit heus wel aan." vervolgde ze toen waarbij je de koppigheid in haar stem maar al te duidelijk kon horen. "Natuurlijk." zei ik glimlachend en vooral overtuigend. Ik bedoelde het goed, ik wilde echt geloven dat ze het kon want dat zou het beste voor haar zijn. Ze liep de deur uit en ik kwam achter haar aan. Eenmaal buiten sloot ik de deur af met mijn sleutel en borg deze goed op. "Ik ben nog steeds blij dat ik mijn eigen slot heb, geen enge mensen meer die opeens binnen komen. Ik grinnikte eventjes waarna ik naar Ashley keek. "Hoewel het niet altijd even goed werkt."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Mitchell, het is in vertellers point of view. Als je gaat zeiken dat je er niets van snapt en de post suckt, heb ik tegen Nikki gezegd dat ze je mag slaan. :Y) Ik ben moe en heb dit toch nog uit me weten te krijgen, dus daarom.]

    Ashley Jasmine Moore
    ‘Zoals je wilt Ashley.’ Zei Katelynn glimlachend, waarop Ashley een zuinig glimlachje liet, niet wetende hoe ze er anders op moest antwoorden, aangezien ze gewoon plat gezegd naar de bar wilde gaan om hier al haar zorgen weg te zuipen. Het was totaal niet hoe ze meestal handelde om met dingen om te gaan, dat was doodeenvoudig niet haar stijl. Als ze ergens mee zat, ging ze erover praten met vriendinnen, vroeg hen advies of jogde om over de dingen na te denken. Ze zette het dan op een rijtje en de gedachte eraan dat ze het weg kon drinken met alcohol was zelfs niet in haar op gekomen. Maar nu wel, want dit was anders.
    Yuri was vreemd gegaan, meerdere keren. De gedachte eraan dat hij verhoudingen heeft gehad doet haar hart pijn, waardoor ze direct weer in huilen uit wil barsten. Dit houdt zij echter in, want ze wil Katelynn niet nog meer opjagen, want ze had zo het idee dat zij enkel mee ging om op haar te letten, alsof ze nog een klein kind was… Over kleine kinderen gesproken, straks even de oppas bellen om Cordelia aan de telefoon te krijgen. Het was laat, heel laat, waardoor ze beide vast al op bed lagen, maar Ashley moest gewoonweg even hun stem horen. Al zou ze Lucien niet storen, die kon de laatste tijd erg slecht slapen, dus hoopte ze dat Cordelia het niet erg zou vinden. Direct werden haar gedachten terug gestuurd naar Yuri, want ze zat nog steeds in haar maag met van alles.
    Zou hij aan haar gedacht hebben wanneer hij die fout beging, keer op keer op keer? Vast niet. Het was maar een idee dat hij meerdere affaires had gehad, maar het was geen twijfeling meer op het moment dat zij en Yuri een… tja, discussie of ruzie op het dak hadden gehad? Het erge was nog wel dat het hem niet veel leek te schelen. Ze miste de tijd waarin alles nog van het leiden dakje ging, naar het moment waarop hij niet vreemd was gegaan. Ondanks dat Ashley niet eens zeker wist of hij in die tijd al affaires had, natuurlijk om de doodsimpele reden dat zij veel te saai is. Dat moet de reden vast zijn, hij heeft nooit van haar gehouden. Waarom zou hij anders vreemd zijn gegaan? Het moest een leugen zijn geweest, hoe verschrikkelijk de gedachte en de beschuldiging daaraan ook is. Hij had háár pijn gedaan, niet andersom. Kom op zeg!
    Ondertussen had Katelynn allang de deur gesloten, de sleutel opgeborgen en wat gezegd, waarop zij naar Ashley keek. Ze moest het even voor haar geest halen wat ze ook alweer had gezegd, omdat ze er weer met haar gedachten niet bij was. ‘Ik ben nog steeds blij dat ik mijn eigen slot heb, geen enge mensen meer die opeens binnen komen. Hoewel het niet altijd even goed werkt.’ Haar eens zo volle lippen werden nu een dunne streep. Verveelde zij Katelynn nu ook al? Ze kon er niets anders aan doen dan zich aan gesproken voelen. Als ze dit daarnet had gezegd, zonder dat Ashley aan haar kinderen dacht, had ze waarschijnlijk een flirterige opmerking gemaakt. Botweg omdat ze zo niet meer aan de lopende problemen hoefde te denken, wat nu wel het geval was. Dus in plaats van die flirterige opmerking te maken, haalde Ashley enkel haar schouders ietwat nonchalant, maar erg ongemakkelijk, omhoog en liep hierna weg.
    ‘Ik heb inderdaad de laatste tijd gemerkt dat ik nogal eng ben, sorry voor de teleurstelling.’ Murmelde zij er nog, voordat ze zich al uit de voeten maakte richting de lift. Ze vond het een domme actie, want het zag er zo zielig uit: Ashley die wegrent voor alles en iedereen. Zo was zij ook niet, dat was gewoon iemand die Yuri van haar gemaakt had nu. Het zelfmedelijden waarin zij zich nu baadde vond ze teleurstellend, ze haatte het altijd al. Nu nog steeds, maar op de een of andere manier neigde ze er nu naartoe. Erg zwak, Ashley.
    De donkerharige vrouw zuchtte diep, enigszins vermoeid wanneer ze al bij de lift stond en zo op het knopje drukte. Haar licht getinte, slanke vingers haalde zij door de donkere lokken, terwijl ze zich bedacht waarom ze zo lullig tegen Katelynn moest doen. Dit had zij niet verdiend, evenmin voor de houding of nutteloze opmerkingen over haar man die ze met de vrouw deelde die ze, voor godbetert, pas sinds vandaag kende. Het is om je te schamen, Ashley, echt om te schamen, sprak zij zichzelf in gedachten toe.
    Precies op het moment dat de jonge vrouw aan kwam lopen en Ashley een blik op haar richtte, gingen de deuren van de lift open en liep zij als een bang haasje snel de lift in. Haar tanden zaten strak op elkaar, terwijl ze haar donkere poelen naar de grond richtte van de lift waar ze in stond. ‘Miss White,’ Daar ging het zakelijke toontje weer, iets wat ze vaak deed als ze ergens onzeker over was. ‘Vindt u het erg als ik even mijn oppas bel om te vragen hoe het met de kinderen gaat?’ vroeg zij toen, net zo zakelijk en net als eerst, maar met een ondertoon van duidelijke onzekerheid erin verworven.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 22:56 ]


    [-heeft hem nog niet eens gelezen-
    Hij zuigt heel erg :Y)]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Fuck you Mitchell, seriously.
    Ook al doe je dit om me op de stang te jagen, ik krijg nu echt zin om met een knuppel tegen je te slaan. 8D
    Okay, back to normal. Lees, ga het snappen en niet bitchen.
    Anders stuur ik Nikki op je af. En nee, niet met seksuele handelingen. :Y)]

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 22:58 ]


    -slaat-
    De plaatjes zijn trouwens echt leuk.


    Your make-up is terrible

    [Ze heeft me niet eens geslagen. En ja het was om je op de stang te jagen Maia. Maar het is een goede post :Y)]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Katelynn Serenity White

    Permanente Rol



    Ashley haalde haar schouders nonchalant, maar duidelijk ongemakkelijk omhoog en liep hierna weg. "Ik heb inderdaad de laatste tijd gemerkt dat ik nogal eng ben, sorry voor de teleurstelling." murmelde ze voordat ze naar de lift liep. Nou liep, het was meer rennen. Ik keek heer verbaasd na, waarna ik snel achter haar aan liep.
    Ze zuchtte diep en drukte op de knop voor de lift. Ze haalde haar vingers door haar haren en ik keek haar aan, toen ik bij haar stond. Maar voordat ik ik iets tegen haar kon zeggen gingen de lift deuren en stapte Ashley snel in. Waar had ze opeens last van?
    "Miss White," begon Ashley die naar de grond keek. "Vindt u het erg als ik even mijn oppas bel om te vragen hoe het met de kinderen gaat?" Ik hoorde een onzekerheid in haar stem die ik eerder niet gehoord had.
    "Natuurlijk mag dat Ashley." zei ik zachtjes en legde mijn hand op haar schouder, "Als er iets moet je het zeggen goed? Je stoort me niet, dat weet je hé?" Ik tilde haar kin op en streelde even met mijn hand door haar haren. "Wat gebeurd er toch allemaal in jou hoofd." vroeg ik toen lichtelijk bezorgd.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ashley Jasmine Moore.
    ‘Natuurlijk mag dat Ashley.’ Zei ze zachtjes op mijn vraag, terwijl ze haar hand op mijn schouder legde. Ik slikte hoorbaar een brok in mijn keel weg, maar bleef nog altijd koppig naar de grond staren. ‘Als er iets is moet je het zeggen goed? Je stoort me niet, dat weet je hé?’ Nee, dat weet ik niet, ging er door mijn gedachten heen, maar mijn lippen waren nog stevig op elkaar gedrukt. Geen woord liet ik er door, zelfs niet toen ze mijn kin op tilde en even met haar hand door mijn haren streelde. ‘Wat gebeurt er toch allemaal in jou hoofd?’ vroeg ze toen lichtelijk bezorgd.
    Ik schudde met mijn hoofd, waar door haar hand onder mijn kin vandaan ging en als teken dat ze wist dat het goed ging, dat er niets was. Het tegendeel was echter waar: alles ging er fout. Ik wilde gewoonweg geen blok aan haar been zijn, nog steeds niet, dus hield ik mijn mond ook stevig dicht. Er ging ronduit te veel problemen door mijn hoofd heen en die moest ik helaas nu wel allemaal weg drinken. Nu hoopte ik maar dat ik dit ook tot mezelf kon houden wanneer ik bezopen zou zijn, want vroeger was ik daar altijd heel slecht in geweest.
    Ondertussen had ik mijn mobieltje al uit mijn tas gevist en vlogen mijn vingers over de kleine toetsjes. Ah, Sarah! Bij het nummer van de oppas aangekomen, drukte ik op het groene knopje en bracht de telefoon naar mijn oor. Na enkele keren overgaan, nam ze op met een gehaaste stem. ‘Mevrouw Moore,’ sprak zij, alsof er iets gebeurd was, wat mij opnieuw angst aanjaagde. ‘Waar blijft u? De kinderen zijn bezorgd en daardoor onrustig.’ Nu begon zij iets zachter te praten, bijna onhoorbaar fluisteren. ‘Cordelia is nog steeds wakker en wacht op uw terugkomst. Hoewel Lucien sinds ongeveer een uurtje geleden in slaap is gevallen.’ Dat meen je niet? Wilde ik haar bijna vragen, Cordelia nog wakker en Lucien pas net aan het slapen?
    Verdomme, dit ging de foute kant op. Zeker doordat ik helemaal niet meer gedacht had de oppas waar te schuwen. Hopelijk zou ze het niet erg vinden deze nacht nog op hun te passen, ik betaalde haar wel dubbel of zo. Ik bedacht er wel iets op. Sarah was een jonge meid van twintig, wat niet echt te merken was aan haar nette, bijna bekakte, taalgebruik. Hierdoor kreeg ze gelijk iets ouderlijk over zich heen, ze had ook een aantal eigenaardige standpunten over bepaalde dingen. Haar zwarte, lange haar droeg zij bijna altijd in een strakke knot naar achteren. Op haar lippen een rode zweem lippenstift, wat afstak op haar bleke, porseleinen huid welke soms leek te breken. ‘Bedankt voor de tijd en dat u op mijn kinderen hebt gepast, Sarah.’ Verzuchtte ik kort, waarna ik vervolgde, ‘Mag ik Cordelia even?’ Bij de naam van mijn kind kwam er iets liefdevols in voor, iets wat heel dicht bij mijn hart lag. ‘Natuurlijk Mevrouw Moore,’ sprak zij, waarna ik er een gerommel klonk en niet veel later een slaperig stemmetje aan de andere kant kwam. ‘Mama?’ Bij de slaperige stem van haar dochtertje smolt ik al helemaal van binnen. Ik kon gewoon in mijn gedachten zien hoe ze bij dit dromerig in haar ogen wreef, waardoor ik een zacht snikje binnen moest houden.
    ‘Ja meisje, mama hier.’ Sprak ik zo liefdevol uit dat er een spoor verdriet als ondertoon in kwam, welke ik direct weg bande. ‘Mama, je klinkt zo verdrietig.’ Shit, mislukt. Maar goed, ze merkte de laatste tijd dan ook van alles op. ‘Ik mis je… Waarom ben je niet hier?’ Ik slikte onhoorbaar, terwijl zij dit zei, haalde een hand door mijn haar en toen de liftdeuren open gingen bij de bar, stapte ik de lift uit. ‘Liefje, mama is nog heel druk bezig met van alles. Morgen ben ik weer terug, dat beloof ik.’ Deze belofte moest ik niet verbreken, morgen zou ik terug gaan en het eerste wat ik dan zou doen, was mijn kinderen een knuffel geven. ‘Ik houd van je, Cordelia. Mama moet nu gaan, oké?’ Sprak ik zachtjes uit, terwijl mijn andere hand mijn nagelafdrukken voelde. Er was voor een kort moment een stilte, waardoor ik me af vroeg of ze nu van vermoeidheid in slaap was gevallen, maar toen uiteindelijk hoorde ik: ‘Oké. Doei lieve mama. Ik jou ook.’ Als teken dat ze ook van mij hield. Weer smolt mijn hart, terwijl ik Sarah aan de telefoon kreeg. Snel legde ik haar uit dat ik morgen terug kwam, want ik was te druk bezig en zal haar desnoods dubbel betalen, iets dat zij niet wilde. Een klein glimlachje kwam er op mijn lippen terwijl ik ophing en richting Katelynn keek. ‘Dat moest even. Nu kunnen we gaan.’ Daarbij draaide ik me al om, liep rechtstreeks naar de bar en bestelde het sterkste drankje dat ze hadden.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 21:19 ]


    Maria Wolf.

    'Ik voel een hevig verlangen om heel veel chips tijdens deze geweldige scene te eten,' antwoordt Yuri. 'Hm. Slim antwoord,' grijns ik en voorzie mezelf op mijn beurt van wat chips.
    Ik hoor Effie wat over Remi zeggen, een naam die mij niets zegt. Ik haal de schouders op en neem wat van mijn drinken.
    'Zeg, waar gaat deze film nou eigenlijk over? Niet dat ik het zal onthouden, maar wil het toch wel een beetje meer snappen dan dat ik het nu doe.' Ik grinnik en wijs met een volle mond naar het beeld.
    'Die lui zijn de slechterikken. Rambo moet hen te grazen nemen om die gasten van die vredesmissie te bevrijden uit hun klauwen. Hm, welke idioot gaat er ook in zo'n gebied rondwandelen en vrede prediken? Heh, zelfs ik zou nog niet zo gek zijn,' zeg ik met een schuin grijnsje.
    Mijn gezichtsuitdrukking wordt wat verdrietig. Mijn broer zou deze film leuk hebben gevonden, dat weet ik zeker. Hij en ik hielden van hetzelfde soort films; achterlijk lomp geweld en veel te veel bloed.

    /I'm tired as hell met m'n drie uur slaap dus di's het beste waar ik op kan komen. Well.. at least the party was awesome.


    No growth of the heart is ever a waste

    Effie Atkins

    'Die lui zijn de slechterikken. Rambo moet hen te grazen nemen om die gasten van die vredesmissie te bevrijden uit hun klauwen. Hm, welke idioot gaat er ook in zo'n gebied rondwandelen en vrede prediken? Heh, zelfs ik zou nog niet zo gek zijn,' legde ze uit met een schuin grijnsje. Ik knikte lichtjes op al haar woorden, maar ze gingen er net zo hard eruit als erin. Even keek ik naar Maria na die uitleg en zag haar gezichtsuitdrukking wat verdrietig worden. Ging het om dat jongetje op de foto? Ze had me wel uitgelegd wie het was en zo, ik had alleen onthouden dat het niet iets leuks was. Je ging me toch niet vertellen dat het een sippe avond werd? Ik zuchtte eventjes en deed mijn schoenen uit. Vervolgens ging ik staan en begon ik een beetje te dansen. Soms zag het er elegant uit, maar af en toe zat er een foute beweging tussen dankzij de drank.
    'Hmm,' begon ik en ik lachte vervolgens eventjes zacht. 'Nog meer mensen die mee willen doen? Het is eigenlijk best wel saai om in mijn eentjes te dansen. Jij Yuri? Of jij Maria?' vroeg ik vervolgens, waarna ik ze beide met een lief glimlachje aankeek.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Katelynn Serenity White

    Permanente Rol


    Ashley schudde haar hoofd, waardoor mijn hand onder haar kin vandaag ging. Ik gokte dat ze ermee bedoelde dat het goed met haar ging, maar ik twijfelde nog. Ik twijfelde zelfs nog heel erg. Ashley pakte haar mobieltje en begon iemand te bellen. Een zucht ontsnapte aan mij lippen en ik leunde tegen de muur aan, terwijl ik een melodie begon te neuriën zodat ik haar niet zou horen. Dat zou onbeleefd zijn en dat was ik niet.
    "Morgen ben ik weer terug, dat beloof ik." hoorde ik opeens toen ik eventjes stil was om adem te halen. Ik keek haar vragend aan. Zou ze morgen alweer weg gaan? Dat wilde ik niet! Ik wilde haar nog langer om me heen hebben. Ik... Dat was toch veel te snel? Waarom wilde ze opeens zo snel weg gaan? Kut, ik had moeten luisteren naar het gesprek!
    Stiekem bleef ik luisteren naar de rest van het gesprek. Ze had het blijkbaar tegen haar kinderen en hun oppas. Haar kinderen waren zeer belangrijk voor haar, gezien haar belofte en vanwege het feit dat ze haar nagels in haar handpalm had gedrukt. Iets was er mis en niet zo'n klein beetje ook, maakt niet uit hoe ze tegen over mij deed. Ze kon niet alles verbergen.
    Toen ze oplegde glimlachte ze kort naar en keek toen naar mij. "Dat moest even. Nu kunnen we gaan." Nog voordat ik iets kon zeggen draaide ze zich om en liep rechtstreeks naar de bar. Ik liep haar snel achter na en hoorde nog net dat ze het sterkte drankje bestelde wat ze hadden.
    "Ash." begon ik zachtjes, 'Ik dacht dat we ons niet gingen bezuipen aan de bar. Ik dacht dat we naar Yuri gingen en hem iets duidelijk gingen maken." Ik bekeek haar nog eens aandachtig. "Wat is er toch met je? Ik zie wel dat er iets is, dus lieg niet tegen me." ging ik verder, voordat ze iets tegen me kon zeggen, "Je doet opeens zo anders dan toen we uit mijn kamer weg gingen." Toen ik dit had gezegd bestelde ik voor mezelf een drankje, maar bleef daarbij Ashley aankijken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Yuri Leith Bishop

    Terwijl Maria vertelt over de film, probeer ik mijn aandacht zo goed en zo kwaad mogelijk bij de film te houden ter afleiding van vanalles. Ik kijk op als Effie plotseling opstaat en begint te dansen. Met een klein glimlachje op mijn lippen kijk ik toe hoe ze de elegante bewegingen maakt. De foute bewegingen doen me een beetje denken aan mijn dochter, Cordelia, als zij danst. Ze zijn beide mooi en sierlijk als ze dansen.
    "Hmm." begint Effie ineens en ze begint vervolgens zacht te lachen. "Nog meer mensen die mee willen doen? Het is eigenlijk best wel saai om in mijn eentj te dansen. Jij Yuri? Of jij Maria?" vraagt ze vervolgens, waarna ze ons met een glimlachje aankijkt. Ik kijk even naar Maria en knik dan hevig. Als ik op probeer te staan, val ik eerst weer terug op het bed. Maar de tweede poging werpt zijn vruchten af en ik kom overeind. Ik zet luide muziek op, de hotelkamers hier ken ik ondertussen als de beste. Het is een liedje dat ik vaak luister.
    Hierna loop ik op Effie af en pak ik haar beet, maar wel zacht en lieflijk, wat ik wonderbaarlijk nog kan in deze toestand. Ik pak haar handen vast en begin te dansen, op een behoorlijk idiote en niet zo charmante manier. Het zal er eerder grappig uit zien dan leuk, maar dat maakt me nog weinig uit, want ik heb er lol in. Ik moet er zelfs luid van lachen.


    Your make-up is terrible

    Effie Atkins

    Vanuit mijn ooghoeken zag ik Yuri opstaan. De eerste keer mislukte en viel hij weer terug op het bed. Zacht lachte ik, maar bleef verder nog gewoon door dansen. Bij de tweede poging lukte het wel en stond hij gewoon op, waarna hij luide muziek opzette. Ik hoopte voor Maria dat ze de film niet meer wou zien, anders had ze een beetje pech. Nadat hij de muziek had aangedaan liep hij op mij af en pakte mij zacht en lieflijk beet. Hij pakte mijn handen beet en begon vervolgens te dansen. Ik moest bekennen dat het er best idioot uit zag en niet echt bepaald charmant, maar ik kon merken dat hij er lol in had. Sterker nog, dat was te horen! Want hij begon luid te lachen. Ik lachte met hem mee en danste net zo vrolijk met hem mee. Mijn elegante bewegingen maakte plaats voor de bewegingen die Yuri maakte. Het was fijn om het vrolijk te zien. Het schoot mij te binnen dat ik hem nog steeds geen kus had gegeven. Hij mij wel, en ik Maria.. Maar dat had ik beneden niet gezegd. Zodra ik de kans had boog ik mij na voren en plaatste ik een kus op zijn lippen, wat beetje fout ging door het dansen en kwam hij terecht net onder zijn neus. Ik begon te lachen en danste daarna gewoon veer vrolijk door. Even ging mijn blik naar Maria en wenkte ik haar dat ze ook mee moest doen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ashley Jasmine Moore.
    Katelynn neuriede ondertussen een melodie terwijl ik aan de telefoon was. Het was lief van haar, want zo kon ze het gesprek niet horen, al zou het me op dit moment niet uitmaken of ze iets zou horen. Daarvoor was ik gewoonweg al te ongeïnteresseerd geworden om er überhaupt iets van te schelen. Hoewel ik me eerlijk gezegd, als ik haar niet zou kennen en dit eerder was gebeurd vandaag, eraan kon irriteren wanneer mensen je gesprek af luisteren. Aan het einde van het gesprek was ze stil, maar ik was te druk bezig met praten tegen Cordelia om er aandacht aan te besteden. Zo zag ik ook niet de blik die ze me gaf, omdat ik mijn blik alweer op de opende liftdeuren had geplaatst. Het duurde niet lang of ik had al opgehangen, het mobieltje in mijn tas gedeponeerd en liep ik naar de bar. Ten minste nadat ik Katelynn een blik had gestuurd. Snelle voetstappen hoorde ik achter mij aan, waardoor ik me ietwat ongemakkelijk begon te voelen. Ik wist dat het Katelynn was natuurlijk, maar het ging erom dat ze zo aan gaf dat ze iets had willen zeggen of vragen. Waarschijnlijk iets waarop ik geen antwoord wilde geven, nu in elk geval niet.
    “Ash.” Begon ze zachtjes, waardoor mijn blik en gehoor even wazig werd. Ash, alleen al door die ene kleine benaming werd ik even van de wereld gehaald en gingen mijn gedachten terug naar Yuri. Want dat was hoe hij me vaak noemde en nu ik in deze shit zat, wilde ik echt niet aan hem denken. Fijn, heel fijn, al wist ik dat Katelynn hier niets aan kon doen. “Ik dacht dat we ons niet gingen bezuipen aan de bar. Ik dacht dat we naar Yuri gingen en hem iets duidelijk gingen maken.” Hoewel ze me aandachtig bekeek, wat ik in mijn ooghoeken merkte, gaf ik daar geen aandacht aan. Wel gaf ik mijn aandacht aan het sterkste drankje wat de barman al voor mijn neus zette, het zat in een belachelijk klein glaasje.
    “Man, hier kan ik wel tien van op,” bromde ik vaagjes, voordat ik wist was het er al uit. De barman kuchte ongelovig en keek me aan met een blik van ‘Ja, geloof je het zelf?’ waarop hij zijn ogen rolde en weg liep naar een man. Verdorie, dacht ik, nog over wat Katelynn had gezegd. Dacht ze nu werkelijk dat ik hem nog wilde zien? Na alles wat hij geflikt had? En niet alleen vandaag waarschijnlijk. “Wat is er toch met je? Ik zie wel dat er iets is, dus lieg niet tegen me.” Ging ze verder, voordat ik ook maar iets kon zeggen. “Je doet opeens zo anders dan toen we uit mijn kamer weg gingen.” Hierna bestelde zij ook een drankje, maar bleef mij aankijken.
    Zonder erop te antwoorden, bracht ik het kleine glaasje wat tot de nok toe gevuld was met sterk alcohol naar mijn lippen en deed deze in één keer met mijn hoofd naar achteren. Toen zette ik het met een kleine klap terug op de bar, terwijl mijn gezicht vertrokken was. Wauw, daar zat inderdaad veel alcohol in! Verdom die barman, zeg. Nu pas gaf ik antwoord op Katelynn, terwijl ik ronddraaide met het kleine glaasje, keek ik haar vaagjes aan. “Naar Yuri om hem iets duidelijk te maken? Pfft, dat werkt echt niet met die man hoor, Kate.” Vertelde ik haar, waarna ik hopeloos zuchtte. “Denk je werkelijk dat hij opeens in ziet wat hij geflikt heeft? En als dat al gebeurd, ik kan hem botweg gezegd niet meer vertrouwen. Nu denk ik er elk moment aan, waar hij zou kunnen zijn, waarom hij het überhaupt heeft gedaan…” Mijn blik wendde ik van haar af. “Nee, ik blijf hier zitten om me de goot in te drinken, misschien voel ik me dan beter. Morgen ga ik terug naar mijn kinderen en dan zal ik alsof doen dat alles goed met me is, dat ik alleen overwerkt ben.” Er klonk iets moedeloos door in mijn stem, terwijl ik weer hetzelfde glaasje bestelde.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 0:06 ]


    mismi schreef:
    Anna Bailey Miller
    Ik zit in een diepe slaap met een rare droom. Dan schrik ik wakker van iets waarvan ik denk dat het uit mijn droom komt. Ik zucht even en wrijf in mijn ogen. Ik pak mijn telefoon om te kijken hoelaat het is, maar het eerste wat ik zie is dat ik een berichtje heb van Nathan. Blijkbaar was het niet mijn droom, maar mijn telefoon waar ik wakker van schrok. Ik zucht weer even en open het berichtje. Had je toch liever hier naast me in bed gehad... Slaap lekker x. Ik klik op 'antwoorden' en begin een berichtje terug te typen. Ik sliep lekker, maar schrok wakker van je berichtje... En stiekem mis ik je ook wel naast me, maar ik lig zo lekker in me warme bedje :(.. Ik had 'sliep' onderstreept, omdat hij zei 'slaap lekker' terwijl ik dus al sliep en nu weer wakker ben. Ik verstuur het berichtje en leg mijn telefoon weer op het nachtkastje. Ik trek de dekens hoog op en verdwijn er bijna onder. Dan bedenk ik me ineens waarom ik nou weer zo'n antwoord terug moest sturen. Ik was nog steeds boos op hem na wat er was gebeurd en nu nodig ik hem nota bene op m'n eigen kamer uit. Ondanks dat ik nog wel boos ben op hem, hoop ik stiekem wel dat hij hierheen komt.



    Nathan Richard Brooks

    Ik sliep lekker maar schrok wakker van je berichtje...en stiekem mis ik je ook wel naast me, maar ik lig zo lekker in me warme bedje :( Ik glimlach bij het zien van het smsje Mijn bed is groot en warm? Maar als je wilt kan ik wel naar je toekomen ;) Ach wat kan het ook kwaad? Als ik haar echt mee wil nemen naar die stomme bruiloft...Dan zal ik wel wat moeite moeten doen. Misschien is dat ook wel niet zo slecht. Ik kijk naar de minibar. Nee ik heb net mijn tanden gepoetst.

    [sorry hijs beetje kort]

    [ bericht aangepast op 17 nov 2012 - 17:46 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]