• Het Sheraton Hotel Downtown ligt in het drukke centrum van Los Angeles, een perfecte plek voor toeristen, mensen op zakenreis, op doorreis of andere interessante tripjes.


    Hier kan je allerlei foto's van het hotel vinden, een hotel dat werkelijk alles lijkt te hebben. Luxe en minder luxe kamers, een zwembadcomplex met sauna's, een golfbaan en park en nog veel meer!

    Belangrijk!
    Je maakt een rol aan, de rol hoeft niet permanent te zijn en je kan elk moment weggaan. Deze RPG is speciaal voor mensen die weinig tijd hebben, soms geen inspiratie of voor nieuwelingen die graag even een kijkje komen nemen en het graag willen leren. Houd hier dus rekening mee!

    Regels
    - Iedereen mag een nieuw topic aanmaken, maar dan ben je wel verplicht om de beginpost goed bij te houden!
    - 16+ en andere dingen zijn allemaal toegestaan.
    - Probeer je rollen en posts zo uitgebreid mogelijk te maken, dit is een goede oefening voor alle andere RPGs.
    - De gemiddelde posts moeten toch wel 150 woorden bevatten. Anders word het te kort en word het topic te snel vol gespamt.
    - Leestekens en hoofdlettergebruik zijn wél verplicht!


    Staff: (permanente karakters)
    Katelynn (Kate) Serenity White CyberLord
    Mason Fell VCL

    Ingecheckt in het hotel:
    Nana Reira Ito ~ Rust Isuzu
    Isa Carmen Maria Jones ~ Laatste vakantie Bagoly
    Anna Bailey Miller ~ Vakantie Mismi
    Chloé Amelia Blessins ~ Werk CxStylinson
    Fiona Winter ~ Verjaardag VCL
    Amelia Cornish ~ Werk Amity
    Ashley Jasmine Moore ~ WerkIsuzu
    Effie Atkins ~ Gevlucht Soubi
    Mary Roberts ~ Vakantie carpediemx
    Aubree Aleah Rodriguez ~ Vakantie N4I5
    Valérie Raven Stewards ~ Werk Ahri
    Maria Wolf aka Johanna Kaiser ~ Werk/gevlucht Uchiha
    Caelle Broocke ~ Vakantie Souvenir

    Samuel Ray Dawson ~ Vakantie PercyWood
    Finn Oliver Harries ~ Rust Bagoly
    Yuri Leith Bishop ~ Rust Assassin
    Andrew Ian Parker ~ Vakantie Realist
    Austin Joshua Gray ~ Vakantie N4I5
    Luke Alexander Skyse ~ Vakantie Realist
    Keith Rowlders ~ Werk JordanStyles
    Nathan Richard Brooks ~ Bruiloft Rechazame


    Uitgecheckt (inactieve karakters die mogelijk terug komen)


    Als je mee wilt doen, vul je hier je rol in. Je hoeft niet op goedkeuring te wachten, je kan gelijk beginnen!


    Your make-up is terrible

    Anna Bailey Miller
    Ik ben alweer bijna in slaap gevallen als mijn telefoon weer over gaat. Ik voel met mijn hand op het nachtkastje om mijn telefoon er vanaf te pakken. Ik open het berichtje en lees die. Ik glimlach even. :). kamer 334. Je kan maar beter opschieten, voordat ik zo weer in slaap val en je voor een dichte deur staat. antwoord ik terug, deels omdat ik wil dat hij hier snel is, maar grotendeels omdat het de waarheid is. Ik leg mijn telefoon weer op het nachtkastje om vervolgens maar even rechtop te gaan zitten, zodat ik niet in slaap val. Ik trek het deken hoog op tot mijn kin, zodat ik het niet koud krijg en wacht maar tot er iemand op mijn deur klopt.

    Bump.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Soubi >>> Gasai


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Maria Wolf.

    Ik trek een wenkbrauw op als Effie overend komt en zowaar begint te dansen. Die alcohol heeft aangeslagen.
    "Nog meer mensen die mee willen doen? Het is eigenlijk best wel saai om in mijn eentj te dansen. Jij Yuri? Of jij Maria?" Ik knipper een paar keer met mijn ogen bij het voorstel. 'Ik..? Dansen?' Yuri laat het zich geen twee keer zeggen en komt overeind. Het schouwspel voor mijn ogen van twee onhandig dansende dronken mensen bungelt ergens tussen amusant en meelijwekkend in. Er vormt een kleine, vreemde grijns op mijn gezicht. De muziek wordt voluit gezegd. Dat gaat de staf leuk vinden.
    'Jullie zien eruit als een stel idioten,' zeg ik met een grijns. Rambo begint er weer op los te schieten. 'Hm, es kijken of ik overend kom.' Ik doe mijn best, maar het gewicht van de wereld valt op m'n kop en verdomd, dat voelt zwaar aan.
    'Shit.' Ik laat me weer op bed zakken. 'Geen goed idee. Deze jonge vrouw blijft zitten.' Ik graaf in mijn koffer en duikel een pakje met een condoom op. Niemand gaat geloven dat ik die van een geintrappende collega heb gekregen voor mijn verjaardag. En niemand gaat geloven dat ik nog nooit seks heb gehad. Dus, voor mij is dit gevalletje nutteloos. Maar voor die twee daarentegen... je weet maar nooit waar dat heen gaat.
    'Hier, voor het geval dat. Iedereen weet dat de Double Dutch het veiligst is, al helemaal als je dronken bent en vergeten bent je pil in te slikken,' zeg ik met een glimlachje. 'Maar alsjeblieft niet mijn bed. Gebruik de vloer maar,' zeg ik droogjes als ik verder kijk.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb Nana trouwens ook nog voor de liefhebbers -niet te enthousiast graag /sarcasm-
    Die heb ik echt zwaar verwaarloosd, dus zal zo ff een post schrijven. Sowieso... Mitchell, dude, je moet nog een reactie schrijven.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 0:18 ]


    †

    Misschien kan Nana meedoen met le party bij ons :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Haha, hoe moet ze binnenkomen dan? Gewoon crashen omdat ze gestuntel en gelach hoort? :')


    †

    Yeah :D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zal ik ff doen op een beter tijdstip, dan flans ik wel ff wat in elkaar.
    Ben dood nu.


    †

    Nana Reira Ito.
    De bar was erg aanlokkelijk geworden, echter gelukkig dat ik me nog in kon houden, want ik zag een aantal mensen, dat al op weg naar dronkenschap waren. Het was dan ook al behoorlijk laat, maar dat betekende niet dat ze zich bezopen hoefde te zuipen. Hoewel ik me nu steeds vaker zo begon te voelen, deed ik het niet. Ik was beter dan hem, dus waarom zou ik mezelf in een coma drinken als ik me beter kan gedragen en hem zo laat zien dat ik hem niet nodig heeft?
    Geen zorgen, Nana, ooit zal je vast een goede gast vinden die zich niet als een klootzak gedraagt.
    Zachtjes begon ik met het nummer mee te neuriën die opstond in de bar, terwijl ik mijn drankje op dronk en de bladzijde uit las waar ik was gebleven, voordat ik dat meisje ontmoette. Isa. Interessant meisje, potentieel.
    Ik glimlachte kort naar de barman, terwijl ik naar hem toe liep en het glas op de bar zette. Het boekje had ik bij het tafeltje gelaten waar ik aan zat, om vervolgens naar de lift te lopen en me naar de desbetreffende verdieping te begeven waar mijn hotelkamer was. Het duurde niet lang voordat het alweer de juiste verdieping was, ik liep door de gang toen ik abrupt allemaal gestuntel en geluid achter een deur hoorde. Zal ik vragen of alles goed gaat daar of me er niet mee bemoeien? Volgens mij was dat het geluid dat alles goed ging, dus het vragen hoeft toch niet persé?
    Toch liep ik nieuwsgierig naar de deur, klopte hier luid op aan en wachtte totdat iemand open zou doen. Als ze me überhaupt zouden horen door al dat geluid, wat zouden ze in hemelsnaam doen? Er deed echter niemand open, dus bedacht ik me dat ze het vast niet hadden gehoord. Ik klopte weer hard op de deur, harder dan de vorige keer en wachtte weer af. Mijn hand zette ik afwachtend in mijn zij.


    †

    Yuri Leith Bishop

    "Jullie zien eruit als een stel idioten." zegt Maria met een grijns en ik steek mijn tong naar haar uit. Hierna probeert ze overeind te komen, wat niet echt lukt. "Wie is nou de idioot, hm?" vraag ik terwijl ik mezelf onhandig en klunsig beweeg.
    "Shit. Geen goed idee. Deze jonge vrouw blijft zitten." Ze zorgt ervoor dat ik moet lachen, maar ik kan me verder niet concentreren op wat ze verder nog meer doet. "Hier, voor het geval dat. Iedereen weet dat de Double Dutch het veiligst is, al helemaal als je dronken bent en vergeten bent je pil in te slikken." zegt ze met een glimlachje. Dan zie ik pas wat ze gepakt heeft, een condoom. Ik knijp mijn ogen tot spleetjes als ik er naar kijk. "Maar alsjeblieft niet mijn bed. Gebruik de vloer maar." zegt ze droogjes.
    Ik frons. "Ik ben helemaal niet van plan om seks te hebben, miss." zeg ik dan vermanend en betweterig. "Met niemand niet, trouwens." verklaar ik vervolgens. Als ik het geklop hoor, werp ik een blik op de dames. "Excuseer mij dames. Ik ga de deur open doen. Een poging tot." Ik probeer op een sexy manier naar de deur te lopen, wat uiteraard erg faalt, maar ik slaag er tenminste in om de deur te bereiken. Ik trek de deur open en knipper even naar het mooie meisje. Ze heeft een melkwitte huid en chocoladebruin haar. Voor een klein moment verdrink ik in haar mysterieuze ogen.
    "Wat kan ik voor u doen, mevrouw?" vraag ik met een grijnsje aan haar.


    Your make-up is terrible

    Nana Reira Ito.
    Het duurt even voordat er ook daadwerkelijk iemand bij de deur komt om deze open te doen, waardoor ik ongeduldig van mijn ene been op het andere sta te wachten. Mijn armen heb ik over elkaar geslagen, en dat is precies het moment waar ik eindelijk iemand te zien krijg.
    De man is duidelijk een aantal jaren ouder dan ik ben, heeft blonde warrige haren en lichte ogen met een verdwaasde blik erin. Duidelijk op weg naar dronkenschap, zoals die mensen bij de bar eerder. Waarom kwam ik die vandaag alleen maar tegen, trek ik soms hun aandacht of zo?
    “Wat kan ik voor u doen, mevrouw?” vraagt hij aan mij, een grijnsje op zijn lippen. Ik haal mijn wenkbrauwen op, maar grinnik dan even, terwijl ik mijn hand op zijn borstkas zet en hem iets opzij duw. Twee dames in de hotelkamer. Volgens mij zijn ze beide bezopen, al lijkt de één meer nuchter dan de andere.
    Ik ga weer recht staan en zet mijn linkerhand in mijn zij, terwijl ik de andere naast me laat hangen. “Ik wilde vragen of alles wel goed ging hier, maar het lijkt wel prima te gaan hier,” verklaarde ik dus aan de man die de deur open had gedaan. Dan peil ik even zijn blik en zucht kort. “Ten minste… Dat mag ik hopen. Jullie lijken niet echt helder,” murmel ik dan verder, waarbij mijn blik over zijn lichaam gaat en vervolgens over de andere dames in de hotelkamer.


    †

    Effie Atkins

    'Jullie zien eruit als een stel idioten,' zei Maria met een grijns. Ik lachte zachtjes, haalde mijn schouders door en bleef gewoon doorgaan. Maria zei dat ze ging kijken of ze overeind kon komen. 'Shit,' zei ze en ze liet zich weer op bed zakken. Zachtjes lachte ik. Yuri vroeg aan haar wie nou de idioot was, waardoor ik iets harder begon te lachen. De alcohol had meer aangericht bij haar dan bij mij en Yuri, of zij had gewoon meer op, dat kon ook nog. Ze zei nog iets van dat het geen goed idee was en daar was ik het dan wel ergens mee eens, als je al niet eens kon staan.. Hoe wou je dan gaan dansen? Ik lachte zachtjes 'Hier, voor het geval dat. Iedereen weet dat de Double Dutch het veiligst is, al helemaal als je dronken bent en vergeten bent je pil in te slikken.' Hé? Ik keek haar iets wat vragend aan. 'Maar alsjeblieft niet mijn bed. Gebruikt de vloer maar.' Het duurde eventjes voordat ik door had wat ze bedoelde. Yuri had zo te zien al eerder door wat ze bedoelde, want hij was de eerste die zei dat hij niet van plan was om sek te hebben.
    'Excuseer mij dames. Ik ga de deur open doen. Een poging tot,' zei hij nadat er werd geklopt op de deur. Op een sexy, falende manier opende hij de deur en ik begon al weer te lachen. Ondertussen was ik gestopt met dansen. In je eentje dansen was echt niet leuk. Hij begon te praten met diegene die voor de deur stond, aan de stem te horen was het een meisje. Wat wankelend achtig liep ik richting de deur en probeerde een beetje te luisteren naar wat ze zei. Iets over of het wel goed ging en iets over het niet helder zijn. Haar blik ging over Yuri heen en vervolgens ging haar blik over mij en Maria heen. Zacht lachte ik, zonder enige reden, zal niet de eerste keer zijn dat ik dat doe en de laatste al helemaal niet.
    'Hea, verpest het nou niet,' zei ik met een klein lachje tegen haar. 'Wij zijn zo helder als maar kan! Misschien Maria daar niet, zij kon niet meer dansen.. Zielig hea?' vroeg ik en draaide lachend een rondje, waarna ik mijn hand naar haar uit stak. 'Zeg, jij kan toch nog wel dansen?' vroeg ik met een vriendelijk glimlachje aan haar, ook al zag ik haar draaiden door het rondje dat ik net maakte. 'Tenminste, Yuri? Heb jij er problemen mee als ze mee komt dansen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nathan Richard Brooks

    Ik grijns even als ik het berichtje lees. Even twijfel ik of ik zal sturen dat mijn bed groter en warmer is maar besluit het niet te doen. ik kijk even in de spiegel. Ja dit kan wel. Ik stop mijn portomonnee, sleutels, kamersleutel en iphone in mijn zak. Ik kijk even door de kamer. Vergeet ik wat? ik haal mijn schouders op. verlaat de kamer en ga naar kamer 334


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [I'll wait to respond.]


    †