• Het Sheraton Hotel Downtown ligt in het drukke centrum van Los Angeles, een perfecte plek voor toeristen, mensen op zakenreis, op doorreis of andere interessante tripjes.


    Hier kan je allerlei foto's van het hotel vinden, een hotel dat werkelijk alles lijkt te hebben. Luxe en minder luxe kamers, een zwembadcomplex met sauna's, een golfbaan en park en nog veel meer!

    Belangrijk!
    Je maakt een rol aan, de rol hoeft niet permanent te zijn en je kan elk moment weggaan. Deze RPG is speciaal voor mensen die weinig tijd hebben, soms geen inspiratie of voor nieuwelingen die graag even een kijkje komen nemen en het graag willen leren. Houd hier dus rekening mee!

    Regels
    - Iedereen mag een nieuw topic aanmaken, maar dan ben je wel verplicht om de beginpost goed bij te houden!
    - 16+ en andere dingen zijn allemaal toegestaan.
    - Probeer je rollen en posts zo uitgebreid mogelijk te maken, dit is een goede oefening voor alle andere RPGs.
    - De gemiddelde posts moeten toch wel 150 woorden bevatten. Anders word het te kort en word het topic te snel vol gespamt.
    - Leestekens en hoofdlettergebruik zijn wél verplicht!


    Staff: (permanente karakters)
    Katelynn (Kate) Serenity White CyberLord
    Mason Fell VCL

    Ingecheckt in het hotel:
    Nana Reira Ito ~ Rust Isuzu
    Isa Carmen Maria Jones ~ Laatste vakantie Bagoly
    Anna Bailey Miller ~ Vakantie Mismi
    Chloé Amelia Blessins ~ Werk CxStylinson
    Fiona Winter ~ Verjaardag VCL
    Amelia Cornish ~ Werk Amity
    Ashley Jasmine Moore ~ WerkIsuzu
    Effie Atkins ~ Gevlucht Soubi
    Mary Roberts ~ Vakantie carpediemx
    Aubree Aleah Rodriguez ~ Vakantie N4I5
    Valérie Raven Stewards ~ Werk Ahri
    Maria Wolf aka Johanna Kaiser ~ Werk/gevlucht Uchiha
    Caelle Broocke ~ Vakantie Souvenir

    Samuel Ray Dawson ~ Vakantie PercyWood
    Finn Oliver Harries ~ Rust Bagoly
    Yuri Leith Bishop ~ Rust Assassin
    Andrew Ian Parker ~ Vakantie Realist
    Austin Joshua Gray ~ Vakantie N4I5
    Luke Alexander Skyse ~ Vakantie Realist
    Keith Rowlders ~ Werk JordanStyles
    Nathan Richard Brooks ~ Bruiloft Rechazame


    Uitgecheckt (inactieve karakters die mogelijk terug komen)


    Als je mee wilt doen, vul je hier je rol in. Je hoeft niet op goedkeuring te wachten, je kan gelijk beginnen!


    Your make-up is terrible

    Anna Bailey Miller
    Ondanks dat ik rechtop zit, vallen mijn ogen langzaam weer dicht. Ik schud mezelf wakker en stap uit mijn bed om niet weer in slaap te vallen. Ik begin een beetje rond te lopen en eindig bij het raam. Ik schuif het gordijn een klein stukje opzij en kijk naar de duizenden lichtjes van de huizen en gebouwen in de stad. Het doet me een beetje denken aan thuis, waar ik vanuit mijn raam ook zo'n soort uitzicht heb. Ik mis het wel, maar ik hoop ik wel dat ik aangenomen wordt morgen en hier een leuk appartementje kan vinden. Tijdens mijn studie heb ik op kamers gezeten en toen ik mijn diploma op zak had, heb ik mijn kamer verkocht om vervolgens weer kort bij mijn ouders te wonen. In die periode heb ik nog een aantal sollicitatiebrieven de deur uit gedaan en vervolgens heb ik mezelf een week vrij gegeven. Ik zucht even kort en doe vervolgens het gordijn weer dicht. Ik loop naar mijn nachtkastje toe om op mijn telefoon te kijken hoe laat het is. Hij zal hier zo wel zijn. Ik loop naar de deur toe en doe deze open, misschien loopt hij al in de gang. Het licht van de gang schijnt even fel in mijn ogen, maar na een paar keer knipperen zijn mijn ogen gewend aan het felle licht en kijk ik de gang in, waar ik Nathan al aan zie komen lopen. Goed getimed.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 22:18 ]

    Nathan Richard Brooks

    Een paar meter verderop gaat een deur open en ik zie Anna haar gezicht om een hoekje kijken. Automatisch glijd er een glimlach op mijn gezicht. Ik zwaai even en loop er op een rustig tempo heen. "hoi" zeg ik zachtjes met een zwoele glimlach. " heb ik je wakker gemaakt?" ik kan het niet laten en strijk een plukje haar uit haar gezicht. Ik glimlach weer even. Het is echt een mooie meid. Ik vraag me af of ze mijn persoonlijkheid aankan...Dat zou wel fijn zijn.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 20:14 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Anna Bailey Miller
    Er verschijnt een glimlach op zijn gezicht als ie mij ziet wat mij ook doet glimlachen. Hij zwaait even terwijl hij op een rustig tempo mijn kant komt opgelopen. "Hoi" zegt hij zachtjes en met een zwoele glimlach. "Heb ik je wakker gemaakt?" vraagt hij dan en hij haalt een plukje haar uit mijn gezicht. Ik knik even lichtjes terwijl ik ondertussen mijn schouders op haal ten teken dat het eigenlijk niet zoveel uitmaakt. Als hij me maar niet de hele nacht wakker houdt. Ik trek hem zachtjes aan zijn shirt naar me toe en begraaf mijn gezicht even in zijn shirt en snuif zachtjes zijn geur op. Hij ruikt eigenlijk best wel lekker. Een glimlachje verschijnt op mijn gezicht. Ik kijk even kort omhoog en pak dan zijn hand vast om hem zachtjes mee naar binnen te trekken. Ik doe deur achter ons dicht en laat zijn hand weer los om vervolgens weer terug naar mijn bed te lopen waar ik op ga zitten.

    [Jezus kom er net achter dat me posts wel erg kort zijn...klote tel..sorry hoor :) ff snel een op de pc en dan ga ik me bedje opzoeken]

    Nathan Richard Brooks

    Anna knikt lichtjes maar haalt vervolgens haar schouders op. Als ze dat doet houd ik mijn hoofd vragend schuin. Ze pakt mijn shirt vast en trekt me naar zich toe om vervolgens haar gezicht in mijn shirt te verstoppen. Weer glijd er een glimlach over mijn gezicht. Anna kijkt me even kort aan, pakt mijn hand en trekt me mee naar binnen. Als ze de deur achter zich dicht heeft gedaan loopt ze naar het bed en gaat daar op zitten. Ik volg haar. Buig me iets over Anna heen om een kus op haar voorhoofd te drukken. Ik doe het nachtlampje uit waardoor het ineens pikkedonker is en ik geen hand meer voor ogen zie. Met een beweging til ik Anna op. "je heb morgen een belangrijke sollicitatie....je moet slapen" zeg ik zachtjes. Ik schuif de dekens aan de kant en leg Anna weer op het bed voor ik de dekens weer terug schuif. Dan loop ik tastend om het bed heen, kleed me uit tot aan mijn boxer en schuif dan ook onder de dekens. Ik rek me één keer uit, ik ben zo stijf geworden van de lange rit. Ik zucht zachtjes en gaap dan een keer voor ik iets dichter naar Anna schuif.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 0:09 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [haha geeft niet xD]

    Anna Bailey Miller
    Hij buigt zich iets over me heen om vervolgens een kus op mijn voorhoofd te drukken. Hij doet het nachtlampje uit, waardoor het pikkedonker is. Ik wil net vragen of hij zich niet eerst wil uitkleden, maar dan tilt hij me plots met een soepele beweging op. "Je hebt morgen een belangrijke sollicitatie... je moet slapen" zegt hij zacht. Niet veel later voel ik het bed weer onder me en schuift hij de dekens over me heen. Hij loopt om het bed heen, kleed zich uit en kruipt vervolgens ook onder de dekens. Hij schuift iets dichter naar me toe en ik buig me naar hem toe. Mijn ogen zijn inmiddels het donker al gewend, maar ik nog steeds niet veel zien. Ik druk een vederlicht kusje op zijn warme, zachte lippen. "Weltruste" fluister ik. Ik ga weer naast hem liggen en draai me op mijn zij. Mijn ogen vallen al snel weer dicht en al snel val ik weer in slaap.

    Maria Wolf.

    Hmpf, niet helder. Niet helder my ass. Ik probeer hier enkel rustig een film te kijken. Ik trek een wenkbrauw op als Effie zonder blikken of blozen door danst. Ze nodigt de nieuwkomer zowaar uit om mee te doen, zeggend dat ik niet meer in staat ben om mee te doen.
    De andere wenkbrauw wipt ook de lucht in.
    'Ik ben prima in staat om te dansen, mocht het echt nodig zijn.' Ik kom overeind, probeer mijn falende evenwichtsorgaan toch met wat geestelijke reanimatie aan het werk te krijgen. Ik sta, met een gezicht als staal. De roze blos door de alcohol weggelaten. 'Et voila,' zeg ik en maak met hoogmoed een rondje naar het voorbeeld van Effie, iets wat ik beter niet had kunnen doen want het volgende momenten maken mijn voeten zich los van mijn lijf - met een volledig eigen wil en slepen mij mee in de val. Nog net weet ik me overeind te houden aan het eerste het beste voorwerp in mijn bereik. Een deurpost. Ik kijk op als ik mijn evenwicht weer hervat, langzaam zij succesvol. Ik kijk de jonge vrouw aan in de ogen en nu pas, na een momentum van zeker tien seconden, besef ik dat ik dichtbij haar sta. Ongepast dichtbij. Het soort dichtbij waarbij men zegt 'you're gettin' in my comfortzone.' Ik slik wat ongemakkelijk en laat de de deurknop los.
    'Ik zal me maar bij het film kijken houden,' weet ik eruit te persen als ik afstand neem en als een geslagen hond weer plaatsneem op mijn bed.
    Ik begin me nu toch lichtelijk zorgen te maken. Als Casanova me nu weet op te sporen is het gedaan. Wraak nemen op een dronken vrouw is nog makkelijker dan soep af jatten van een baby.


    No growth of the heart is ever a waste

    -Soep af jatten van een baby? haha. Een nieuw spreekwoord-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Yuri Leith Bishop

    Het meisje dat voor de deur staat grinnikt en zet haar hand tegen mijn borstkas aan, waarmee ze me gemakkelijk iets opzij kan duwen. Wat overdonderd leun ik tegen de muur als ik kijk hoe ze naar binnen staart, naar Effie en Maria. Hierna gaat ze weer recht staan en zet ze haar linkerhand in haar zij. "Ik wilde vragen of alles wel goed ging hier, maar het lijkt wel prima te gaan hier." verklaart ze aan mij en ik ben even vergeten wat ik ook alweer had gevraagt. Volgens mij heeft ze dat door want ze zucht kort. "Ten minste… Dat mag ik hopen. Jullie lijken niet echt helder." murmelt ze dan verder, waarbij ik haar ogen over mijn lichaam zie gaan. Ik grijns breed, maar woorden schieten me tekort.
    "Hea, verpest het nou niet." komt Effie er tussen voor mijn hersens iets zinnigs bedacht hebben om tegen haar te zeggen. "Wij zijn zo helder als maar kan! Misschien Maria daar niet, zij kon niet meer dansen.. Zielig hea?" vraagt ze en draait lachend een rondje, waarna ze haar hand naar haar uit steekt. Ik snap best waarom ze deze mooie dame zo zonder pardon uitnodigt, ik zou hetzelfde doen als ik haar was eigenlijk. Wacht, dat had ik al kunnen doen! "Zeg, jij kan toch nog wel dansen?" vraagt ze met een vriendelijk glimlachje aan haar.
    "Tenminste, Yuri? Heb jij er problemen mee als ze mee komt dansen?" vraagt ze dan aan mij. "Ah, Effie! Je weet ondertussen toch wel dat ik dat alles behalve erg vind!" antwoord ik haar met een brede, tevreden grijns op mijn volle lippen, terwijl ik mijn tong terug gevonden heb. "Zolang jullie mij maar niet vergeten." pruil ik hierna op een idiote manier.
    'Ik ben prima in staat om te dansen, mocht het echt nodig zijn." komt Maria als volgende er tussen door, die ondetussen overeind komt. Ik schiet in de lach als dat niet lang duurt en ze bijna onderuit gaat, maar zich nog net vast weet te klampen aan de deurpost hier. Dit zorgt ervoor dat Maria en het onbekende meisje plots heel dicht bij elkaar staan. Hierop laat Maria de deur weer los. "Ik zal me maar bij het film kijken houden."
    Ik schud licht met mijn hoofd en loop terug de kamer in. "Nou, bij deze lijk je me dus uitgenodigt om je bij ons geweldigege en diveresese... di-ver-se gezeltschap aan te sluiten." murmel ik met dubbele tong, waardoor ik een enkel woord niet meer goed uit kan spreken. Normaal ben ik erg welbespraakt, iets wat niet goed samen gaat met mijn dronkenschap.


    Your make-up is terrible

    Volgens mij moet ik nu wachten op Syll, right? :'].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    -mij? Nee toch? Voor diegene die bij de deur staat toch?-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oh, ik dus, lol. Ik zal zo snel mogelijk wat schrijven.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nana Reira Ito.
    Wat wankelachtig kwam een meisje met het felle, lichtgekleurde haar naar ons toe. Zacht lachte ze, al had ik geen idee waarom, hoewel ik wel kon raden dat het door de drank was gekomen. Ondanks dat ik erg nieuwsgierig in was gesteld, wilde ik volgens mij niet weten wat hun allemaal gedaan hadden met drank op. Het was niet zo’n beetje ook, niemand kon meer normaal lopen zonder te wankelen.
          ‘Hea, verpest het nou niet,’ zei ze met een klein lachje tegen mij. ‘Wij zijn zo helder als maar kan! Misschien Maria daar niet, zij kon niet meer dansen… Zielig hea?’ vroeg ze, draaide lachend een rondje en stak vervolgens haar hand naar me uit. Ondertussen had ik mijn blik naar de jonge vrouw in de kamer geleid. Dat was dus Maria? Goed, dat maakt er al één waarvan ik de naam ken, nu nog de andere twee. ‘Zeg, jij kan toch nog wel dansen?’ vroeg ze met een vriendelijk lachje, waarop ik even grinnikte en een hand door mijn chocoladebruine haar haalde. ‘Tenminste Yuri? Heb jij er problemen mee als ze mee komt dansen?’ Yuri? Ah, dat moest vast de man zijn natuurlijk, die de deur zo aardig voor me geopend heeft. Ik keek hem weer aan, dit keer met een lief lachje.
          ‘Ah, Effie!’ Effie, zo heet het meisje die haar hand heeft uitgestoken. Mooi, nu ken ik alle drie hun namen, nu moest ik ze enkel niet meer vergeten. Dat zou wel lukken eigenlijk, ik was niet voor niets zangeres. Al die teksten kon ik onthouden, dus namen lukt ook wel. Ik was al blij dat ze me niet herkenden. ‘Je weet ondertussen toch wel dat ik dat alles behalve erg vind!’ antwoord hij met een brede, tevreden grijns op zijn volle lippen. ‘Zolang jullie mij maar niet vergeten.’ Pruilt hij op een nogal idiote, maar best schattige, manier. Ik lach zachtjes op zijn antwoord, lik over mijn volle lippen en wil net Effies hand aan pakken als de andere vrouw, Maria wat zegt.
          ‘Ik ben prima in staat om te dansen, mocht het echt nodig zijn.’ Ze komt overeind, wat nog aardig lukt. ‘Et voila,’ zegt ze, maakt vervolgens een rondje, wat ze beter niet had kunnen doen, want ze valt al. Gelukkig kon ze zich net overeind houden aan de deurpost, al stond ze nu erg dichtbij mij. Yuri had moeten lachen, maar wanneer ze mij in de ogen keek, grijnsde ik enkel lieflijk. ‘Hello Maria.’ Spinde ik zachtjes, terwijl ik mijn hand terug in mijn zij zette. Ze slikt wat ongemakkelijk en laat de deurknop los. ‘Ik zal me maar bij het film kijken houden,’ zegt ze, waarna ze weer plaatsneemt op het bed. Ik kijk haar grijnzend na, waarna mijn blik echt naar Effie en Yuri afdwaalt.
          Al loopt de man de kamer weer in. ‘Nou, bij deze lijk je me dus uitgenodigd om je bij ons geweldigege en diveresese… di-ver-se gezelschap aan te sluiten.’ Murmelt hij met dubbele tong, waarop ik mijn hoofd even schud. Ze zijn echt alle drie bezopen, maar volgens mij Maria nog het meeste. Ik vroeg me af of ze er gewoon slecht tegen kon of te veel gezopen had. Om op het aanbod van ze in te gaan, pak ik dus aanlokkelijk de hand van Effie vast, draai een rondje en kom zo in de kamer te staan, terwijl ik haar zachte hand ondertussen los laat en mijn donkere haar over één schouder drapeer.
          ‘Ik neem jullie aanbod aan, als ik met jullie allemaal een keer mag dansen,’ grijns ik uitdagend, terwijl ik ze één voor één aankijk. ‘Tenzij jullie me niet aan kunnen natuurlijk.’ Vervolg ik, net zo uitdagend als eerder. Hierna plof ik naast Maria neer op het bed en streel een haarplukje achter haar oor. ‘Te beginnen met Maria.’ Mijn benen doe ik over elkaar, om hierop even naar Yuri en Effie te kijken. ‘Nu ik jullie namen ken: ik ben Reira.’ Rolt er van mijn tong af.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Effie Atkins

    Het was een warrige boel hierzo. De enige die nog helder was, was het onbekende meisje.. Geloof ik..
    'Ah, Effie! Je weet ondertussen toch wel dat ik dat alles behalve erg vind!' zei Yuri, waar ik eventjes om moest lachen. Ik haalde mijn schouders lichtjes op, het kon toch ook dat hij er nu anders over dacht? Je wist maar nooit met kerels. 'Zolang jullie mij maar niet vergeten.' Ik schudde lichtjes mijn hoofd en maakte een vaag schouderklopje bij hem. 'Als of wij jou kunnen vergeten,' zei ik met een lach.
    'Ik ben prima in staat om te dansen, mocht het echt nodig zijn,' hoorde ik Maria achter mij zeggen. Even keek ik over mijn schouder heen en keek toe hoe ze weer een poging deed tot op staan, wat haar dit keer ook lukte. Ik begon te lachen voor hetgeen wat daarna gebeurde. Ze kon dan wel staan, maar de gevolgen waren hilarisch.. Tenminste, dat vond ik, want het volgende moment struikelde ze een soort van en belandde wel heel dicht voor het meisje. 'Ik zal me maar bij het film kijken houden,' zei ze, nadat ze overeind was gekomen. Vervolgens nam ze weer plaats op haar eigen bed.
    'Nou, bij deze lijk je me dus uitgenodigt om je bij ons geweldigege en diveresese... di-ver-se gezeltschap aan te sluiten,' murmelde Yuri, na zijn hoofd te hebben geschud, gevolgd door het meisje die haar hoofd schudde. Toch ging ze op mijn aanbod in, aangezien ze mijn hand vastpakte, een rondje draaide en zo terecht kwam in de kamer. Zachtjes lachte ik om haar actie, als wij nu deden wat zij deed, dan lagen we met zijn allen op de grond. Zonder dat ik het door had, had ze tijdens het rondje mijn hand los gelaten. Iets wat verbaasd keek ik ernaar.
    ‘Ik neem jullie aanbod aan, als ik met jullie allemaal een keer mag dansen,’ grijnsde ze uitdagend, terwijl ze ons één voor één aankeek. Weer lachte ik. 'Tenzij jullie me niet aan kunnen natuurlijk,' vervolgde ze. Ik schudde mijn hoofd en lachte nog steeds. 'Dat mocht je willen!' lachte ik naar haar en schudde lichtjes mijn hoofd. Misschien konden we op dit moment haar inderdaad niet aan, maar he! We hadden alsnog wel lol, toch? Ze plofte neer bij Maria, deed iets wat ik niet zag en begon weer verder te praten over dat ze als eerste wou beginnen met Maria. Nog steeds lachte ik. Met Maria beginnen? Ze kon amper op haar benen staan! 'Nu ik jullie namen ken: ik ben Reira,' zei ze vervolgens. Ik knikte lichtjes. Nog meer namen om te onthouden! Hmm, misschien dat ik hem nog nog wel ging onthouden, maar morgen? Ik haalde mijn schouders op en sloot de openstaande deur.
    'Hmm, dat is dan geregeld, toch? Tenminste, ik vind het niet erg. Misschien dat Maria er anders over denkt.. Yuri vind het niet erg denk ik, toch Yuri?' vroeg ik en ik keek hem aan met een lach. 'Maar aangezien ze als eerste met Maria wilt dansen.. Ben jij mijn danspartner dan weer? Het was namelijk net zo leuk!'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    wow waar is iedereen? ;o
    Mary Roberts
    Ik loop het hotel binnen en kijk om me heen. Wauw, wat mooi. Ik loop naar de balie om mijn sleutel te halen. Als ik mijn hotelkamer binnen kom gooi ik alles op de grond en ga op het bed liggen, Wauw wauw wauw. Deze hotelkamer, helemaal voor mezelf! Eindelijk kan ik doen wat ik zelf wil. Ik trek mijn uggs en jas en uit en maak een rondje door de kamers. Een badkamer met bubbelbad, grote keuken en een tweepersoonsbed. Hier heb ik maanden voor gespaard. Folderen, oppassen, en even leek het mis te gaan, maar nu ben ik er. Geweldig. Ik neem gelijk een warm bad en loop dan naar de lobby.


    night thinking, day dreaming

    Ik wacht nog steeds op Mitchell en bij de andere wachten we volgens mij nog op Sam, but dunno for sure.
    Anyway, ik ga zo wel met Ashley gone.