• St. William's is een internaat voor jeugd met aanleg voor speciale krachten. Op St. William's leren ze deze krachten te beheersen en te verbeteren, maar dat gebeurt onder streng toezicht van het schoolhoofd.
    Dat betekend dat er strenge regels zijn, en hoge straffen. Verder heeft iedereen vrijwel dezelfde lessen, al heb je niet of nauwelijks aanleg voor de kracht waar die les over gaat.

    (School)Regels

    Zoals iedere school heeft ook St. William's regels. Hierop wordt streng toegezien door het schoolhoofd (wanneer je je geroepen voelt schoolhoofd en/of docent te spelen, geef het aan!). Zoals al genoemd zijn er hoge straffen (maar vrees niet, het zal niet te ver gaan (: ).

    - Het gebruiken van krachten binnen de school is niet toegestaan, enkel tijdens de lessen onder toezicht van een docent.
    - Jongens en meiden slapen gescheiden.
    - Het op elkaar uitproberen van krachten is niet toegestaan.
    - Het schoolterrein kan niet verlaten worden zonder toestemming.

    Regels zijn er om overtreden te worden, dit mag dan ook gewoon. Maar let wel op dat je andere spelers in hun waarde laat en zorg wel dat je ook (wel eens) gestraft wordt.

    Wanneer je graag mee wilt spelen kun je je aanmelden in het rollentopic;
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143237&page=1

    Wil je het vorige topic nog eens doorlezen?
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143273&page=last&message=66#4151244

    De volgende personages spelen mee;
    Anthony (chasinghoran)
    Kate (mismi)
    Roselyn (Thatlastkiss)
    Daniel (Montmarte)
    Jesper (BlueHope)
    Livia (jaimyhoi)
    Lauren (alice24)
    Paige (Rider)
    Allison (DreamWishes)
    Aria (Coockies)
    Jacob (Coockies)
    Zoey (RememberYoux)
    Cahlista Aloys Docente (Rider)
    Arjan (chasinghoran)

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 15:53 ]


    You oughta know

    Alice24 schreef:
    Lauren

    ' Oh, wat stom! heeft ze haar gave op jouw gebruikt? dat is gewoon gemeen! ' zeg ik en ik voel woede in me opwellen. 'We moeten haar laten weten dat dat niet oke is' zeg ik. Paige kijkt ook boos. Dan bedenk ik me dat dat mijn boosheid is. Snel probeer ik mezelf te kalmeren.


    Paigelyn 'Paige' Channary Butterfly

    Bij de woorden van Lauren voelde ik een vlaag van woede door mij heengaan. Ik vernauwde mijn ogen en staarde voor mij uit. Mijn handen kneepen zich tot vuisten. Ik wilde net opstaan, toen het opeens weer wegtrok.
    'En toen werd jij ook al plots boos,' zei ik nors en een gevoel van hopeloosheid ging door mij heen. Het was mijn gevoel, dat wist ik zeker. Ik zuchtte diep en liet mijn handen slap langs mij hangen.

    (Ik moet gaan)

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 21:21 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Jacob 'Jake' Drew Williams

    Ik knik en glimlach even. Ik luister naar haar verhaal. 'Soms is het lastig voor mezelf, maar vooral frustrerend. Dan wil ik bijvoorbeeld een uil zijn, maar ben ik een muis. Dat soort fouten.' Ik zucht en kijk haar aan. 'Maar een vuurbal als je kwaad bent... Is dat dan niet lastig voor je toen je nog op je oude school zat. Ik bedoel midden in de klas en dan zit jij of ineens in de mist of heb je een vuurbal in je hand.' Ik grinnik even en kijk haar aan.v Volgens mij was mijn gaven heel leuk vergeleken andere en ik vind hem ook wel tof eigenlijk. Ik tik even met mijn vingers over het houten tafel blad en kijk Livia dan weer aan. 'Ben je hier vrijwillig of niet?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Livia O'Dair
    Hij vraagt of het niet lastig was op mijn oude school en ik denk er even over na. 'Ik ben eigenlijk alleen maar rustig als ik schrijf,' mompel ik dan. En dan bedenk ik me dat ik het over het schrijven heb. Een ding wat ik graag doe. 'Ik bedoel..' Wil ik mezelf dan verbeteren. 'Ik bedoel bij een proefwerk ofzo schrijven. Dus dan zorg ik er gewoon voor dat ik regelmatig beweeg al is het maar met mijn benen schommelen onder de tafel. En als ik boos werd.. Ja. Dan liep ik gelijk weg.' Ik haal simpel mijn schouders op. Veel anders kon ik er niet aan doen. Dan vraagt hij aan me of ik hier vrijwillig ben. Deze vraag had ik niet verwacht. 'Ja en nee. Ik ben door mijn ouders naar deze school gestuurd, en ik wil gewoon mijn oude leventje terug. Maar nu ik hier ben kan ik er maar beter het beste van maken.. Want mijn oude leven komt toch niet terug.' Ik heb onder het vertellen mijn blik afgewend. 'En jij? Want heb je ook weleens dat je gewoon zomaar in een dier verandert als je niet eens met je gave bezig bent?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jacob 'Jake' Drew Williams

    Ik kijk haar aan en luister aandachtig. 'Maar hoe bedoel je je oude leventje nooit meer terug. Als je het goed kan beheersen hoeft niemand het te weten, toch? En ja dingen zijn veranderd en waarsjijnlijk jij zelf ook, maar als je zelf alles accepteert kan jij veel makkelijker terug naar je oudere leventje.' ik kijk haar aan. Ze had mij niet aangekeken tijdens vertellen. 'Of is er iets gebeurt,' vraag ik aarzelend. Ik denk na over haar vraag aan mij.
    'Toen ik zes was liep ik door de dierentuin. Ik hoorde gedachtes en wist dat het de mijne niet waren. Het was raar want ik begon tegen de dieren te praten. Iedereen keek me raar aan, maar ik was aan het lachen of begreep ze.' ik grinnik even. 'Ze wilde me naar een gekkenhuis sturen. Alleen hebben ze dat niet gedaan omdat ik 6 was. En 6 jarige kunnen nou eenmaal dingen verzinnen.' Ik grijns. 'Iedereen vertelde je dat ik het verzon en ik ging het geloven. Tot mijn 8ste. Ik vond een katje op straat die ziek was. Ze wilde hem afmaken maar ik wist waar hij pijn had. Daardoor begon er iets te dagen bij mijn ouders. Op mijn tiende schreeuwde ik dat ik liever een leeuw was dan een mens en zo veranderde ik in een leeuw.' Ik lach even. 'Dat gebeurd nog af en toe. Mijn ouders begrijpen het niet, maar het valt me niet heel erg zwaar.'

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 23:11 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Livia O'Dair
    Ik moet serieus beter gaan opletten met wat ik zeg. Hij vraagt aarzelend of er iets is gebeurd waarna ik mijn hoofd schud. 'Nee er is niets gebeurd,' zeg ik dan. 'En voor mij is mijn oude leventje een jaar geleden. Toen merkte ik voor het eerste van mijn gave. Stel, waar ik wel vanuit ga, dat ik mijn gave onder de controle krijg zullen mensen het nog steeds van me weten.' Ik kijk al die tijd niet naar Jacob. Hij heeft gewoon een blik in zijn ogen die er voor zorgt dat het lastiger is om te liegen. 'Dus dat bedoelde ik met het oude leventje. Maar voor jou ligt het duidelijk anders, jij leeft er al een stuk langer mee dan ik.' Nu pas kijk ik hem weer aan. Nu heb ik toch niets meer om over te liegen. 'En het lijkt me wel gaaf om met dieren te kunnen praten. Vroeger wilde ik altijd met vogeltjes praten. Ze vragen waar ze vandaan kwamen en waar ze naartoe gingen.' Een zweem van een glimlach zit op mijn lippen. 'Maar ja. Ik kreeg alleen maar gefluit als antwoord wat voor mij niet te begrijpen is.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Coockies schreef:
    Aria Rosalie Angels

    Ik knik en luister naar zijn uitleg over zijn gaves. Ik knik. Ze lijken me een stuk minder eng dan wat ik heb met bloed besturen. Ik bijt op mijn lip en kijk hem aan. 'Krijg je hoofdpijn van al die gevoelens,' vraag ik zacht en kijk hem aan. 'Ik ben bang voor mezelf. Ik ben bang voor het moment dat ik boos wordt.' Ik zucht diep. 'Als ik boos ben ben ik heel iemand anders. Ik...' Ik zwijg. 'Dus sorry als je me ooit boos ziet.' Ik sla mijn ogen neer. Wolfie staat op en rekt zijn poten. Hij kijkt me aan en huilt zachtjes. Ik sta op en loop naar de deur. Ik open die en Wolfie rent de gang op. Hij krabt wel aan de deur als hij weer naar binnen wilt. Ik loop terug naar mijn plek en glimlach even naar Arjan.


    Arjan

    'Nee, hoofdpijn is niet het woord, het is eerder dat ze me verwarren.' Ik volg haar met mijn ogen als ze opstaat en haar wolf uit het lokaal laat gaan.
    Ze glimlacht naar me als ze weer gaat zitten. Echt een mooie lach heeft ze. Snel kijk ik naar de leraar die een poging doet om iets te vertellen.
    'Nee,' zeg ik dan en kijk haar weer aan. 'Nee, ik hoop ook dat ik je nooit boos hoef te zien.'
    Daar zou ik voor zorgen, hoe moeilijk ik het ook vond.


    You oughta know

    [Sorry, ben er weer, what did I all miss? En zit Allison nog steeds naast Arjen? (: En anders wie wil Allison meeten???]

    [ bericht aangepast op 18 okt 2012 - 10:48 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    mismi schreef:
    Kate Miller
    Anthony legt zijn armen ontspannen achter zijn hoofd en sluit zijn ogen.
    Hij zakt weg en ik vang af en toe een glimp op van zijn gedachte, meer een soort droom of nachtmerrie. Weer die kraai, eerst levend en vervolgens vrij plat, waarschijnlijk doodgereden. Ik staar Anthony aan als hij uiteindelijk zijn ogen weer open doet. Waarom krijg ik zoveel mee van zijn gedachtes? Wilt hij soms dat iemand ze hoort ofzo?


    Anthony

    Kate staart me aan, maar ik negeer haar blik en kijk naar buiten.
    Ik zucht als de bel eindelijk gaat en de leraar zegt dat we mogen gaan.
    Een beetje verveeld stop ik mijn spullen weer ik mijn tas en sta op.

    [Whaha, ik weet niets beters xD]


    You oughta know

    Rider schreef:
    (...)

    Paigelyn 'Paige' Channary Butterfly

    Bij de woorden van Lauren voelde ik een vlaag van woede door mij heengaan. Ik vernauwde mijn ogen en staarde voor mij uit. Mijn handen kneepen zich tot vuisten. Ik wilde net opstaan, toen het opeens weer wegtrok.
    'En toen werd jij ook al plots boos,' zei ik nors en een gevoel van hopeloosheid ging door mij heen. Het was mijn gevoel, dat wist ik zeker. Ik zuchtte diep en liet mijn handen slap langs mij hangen.

    (Ik moet gaan)


    Lauren

    'Oh, het spijt me zo erg, ik moet echt oefenen om mijn emoties onder controle te houden. Maar ik doe mijn best, oke?' zeg ik verdrietig. Dan gaat de bel. Paige staat nors op en loopt snel naar buiten. Ik blijf nog even zitten. Vond eindelijk iemand mij aardig, verpest ik het weer. Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan. Ik leg mijn hoofd in mijn armen en zou wel door de grond willen zakken. Dan sta ik rustig op en met mijn ogen naar de grond gericht loop ik uit het lokaal.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2012 - 12:27 ]

    Kate Miller]
    Hij negeert mijn blik en kijkt naar buiten.
    Dan gaat de bel en zegt de leraar dat we mogen gaan.
    Diep in gedachte pak ik mijn spullen in en sta op. Ik loop rustig het lokaal uit en loop naar het lokaal voor de volgende les.

    DreamWishes schreef:
    [Sorry, ben er weer, what did I all miss? En zit Allison nog steeds naast Arjen? (: En anders wie wil Allison meeten???]


    [HALO?! *Echo Echo*]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    BlueHope schreef:
    Guillermo Jesper Wakefield.
    "Oke." Zeg ik terwijl ik vrolijk verder teken. Ik kijk soms naar haar tekening en besluit dat ze goed kan, tekenen dan. Ik kijk ook soms even uit het raam zodat ik de wereld weer voor me kan zien. Ik vond het erg leuk om te doen, maar kon helaas nog niet echt in die wereld rondlopen. dat zou ik pas kunnen als ik eenmaal mijn gave onder controle had. Ik zie dat Zoey een pijnlijk gezicht trekt. Ik vroeg alleen niet wat er mis was. Inplaats daarvan schoof ik de tekening naar haar toe. "Lijkt dit niet een beetje op jouw droomwereld?" Vraag ik voorzichtig, bang dat ik de herinneringen van een ander persoon had gezien.


    Zoey Quinty Djinn
    Ik kijk bewonderend naar de tekening. ,,Het is prachtig.,, fluister ik. Ik kijk op met een twinkeling in mijn ogen. ,,Het is alleen...,, ik zucht. ,,Soms hoort het gewoon net alsof iedereen in mijn oor staat te schreeuwen. En dat kan pijnlijk zijn.,, Zijn gave zou me fantastisch lijken, verschillende werelden kunnen zien, allemaal op hun eigen manier. Ik hoopte dat als ik hier mijn gave onder controle zou kunnen krijgen, dat ik dan mijn overgevoeligheden -om het zo maar even te zeggen- aan en uit kan zetten. Dat ik er ook echt controle over heb.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    DreamWishes schreef:
    (...)

    [HALO?! *Echo Echo*]


    (De les is afgelopen, verder is er niet veel gebeurd)

    Anthony

    In gedachten verzonken loop ik het lokaal uit, achter de rest aan. Ik schrik op als ik tegen iemand aanloop en uit reflex grijp ik haar arm.
    'Sorry.' mompel ik, en kijk opzij. Ik was tegen Lauren opgelopen. Even grijnsde ik, logisch, want ik was op zijn minst 20 centimeter groter dan zij.
    'Sorry.' zeg ik nog een keer, 'Ik zag je niet, gaat het?' Ik bedenk me dat ik nog steeds haar arm vast houd en laat snel los.


    You oughta know

    Lauren

    Als iemand tegen me oploopt, val ik bijna op de grond. De persoon pakt snel mijn arm vast. Ik blijf nog net overeind. 'Sorry' zegt hij, en als ik opkijk zie ik dat het Tony is. 'Geeft niet' wil ik zeggen, maar er komt geen geluid uit mijn keel. Dus haal ik mijn schouders maar op. 'Sorry, ik zag je niet, gaat het?' zegt hij dan. Ik knik, maar tegelijkertijd voel ik tranen opkomen. Hij laat mijn arm, die hij nog vast had, snel los. 'Ja, het gaat' zeg ik schor. Ik wil weglopen, maar hij houdt me tegen.