• Ben je een maand weg van Q, komt men met een nieuw design! Wel wennen, maar ziet er goed en overzichtelijk uit. Wat vinden jullie van het nieuwe design?


    Obviously.

    Haha xD We krijgen hier wel meer topics over.
    Ik ben er inmiddels aan gewend, maar dat neemt niet weg dat ik het nieuwe design heel deprimerend vind...
    Maar we maken er het beste van, Rutger is ermee bezig, dat je op alle pagina's die je opent op Q je eigen Template kan zien. :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Haha xD We krijgen hier wel meer topics over.
    Ik ben er inmiddels aan gewend, maar dat neemt niet weg dat ik het nieuwe design heel deprimerend vind...
    Maar we maken er het beste van, Rutger is ermee bezig, dat je op alle pagina's die je opent op Q je eigen Template kan zien. :)

    Eh, dat kan al hoor. :')
    Ik heb nu een blauwe template, heel erg fris. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Eh, dat kan al hoor. :')
    Ik heb nu een blauwe template, heel erg fris. ^^


    Ik heb een perzikkleurige template, heel vrolijk. (:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik moest in het begin echt even wennen :'] Ik vind het nieuwe design wel een stuk fijner nu.


    Caution first, always.

    Ik vind hem wel fijn, behalve op mijn mobiel. Dan is hij er verschrikkelijk. De pagina's zijn te groot, ik zie veel niet, etc. Erg jammer.

    Ik vind hem geweldiiiig :9~ Enige wat ik nog jammer vind is dat de mobiele versie nog niet helemaal goed werkt, maar daar werkt Rutger aan.
    Dus, geweldig *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Ik vind hem geweldiiiig :9~ Enige wat ik nog jammer vind is dat de mobiele versie nog niet helemaal goed werkt, maar daar werkt Rutger aan.
    Dus, geweldig *O*


    26 - 02 - '16