• St. William's is een internaat voor jeugd met aanleg voor speciale krachten. Op St. William's leren ze deze krachten te beheersen en te verbeteren, maar dat gebeurt onder streng toezicht van het schoolhoofd.
    Dat betekend dat er strenge regels zijn, en hoge straffen. Verder heeft iedereen vrijwel dezelfde lessen, al heb je niet of nauwelijks aanleg voor de kracht waar die les over gaat.

    (School)Regels

    Zoals iedere school heeft ook St. William's regels. Hierop wordt streng toegezien door het schoolhoofd (wanneer je je geroepen voelt schoolhoofd en/of docent te spelen, geef het aan!). Zoals al genoemd zijn er hoge straffen (maar vrees niet, het zal niet te ver gaan (: ).

    - Het gebruiken van krachten binnen de school is niet toegestaan, enkel tijdens de lessen onder toezicht van een docent.
    - Jongens en meiden slapen gescheiden.
    - Het op elkaar uitproberen van krachten is niet toegestaan.
    - Het schoolterrein kan niet verlaten worden zonder toestemming.

    Regels zijn er om overtreden te worden, dit mag dan ook gewoon. Maar let wel op dat je andere spelers in hun waarde laat en zorg wel dat je ook (wel eens) gestraft wordt.

    Wanneer je graag mee wilt spelen kun je je aanmelden in het rollentopic;
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143237&page=1

    Wil je het vorige topic nog eens doorlezen?
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143273&page=last&message=66#4151244

    De volgende personages spelen mee;
    Anthony (chasinghoran)
    Kate (mismi)
    Roselyn (Thatlastkiss)
    Daniel (Montmarte)
    Jesper (BlueHope)
    Livia (jaimyhoi)
    Lauren (alice24)
    Paige (Rider)
    Allison (DreamWishes)
    Aria (Coockies)
    Jacob (Coockies)
    Zoey (RememberYoux)
    Cahlista Aloys Docente (Rider)
    Arjan (chasinghoran)

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 15:53 ]


    You oughta know

    (Lol deze les is afgelopen en we hebben nu inderdaad de een weer een andere les en de ander heeft tussenuur ofzo xd toch?)

    Jacob 'Jake' Drew Williams

    Ik kijk haar aan. Ik geloofde haar niet. Ik zie aan haar dat er iets is, maar wat? Ik weet het niet en op dit moment zou ik willen dat ik mensen gedachtes hoorde. Alleen op dit soort momenten hoor, het bespaarde ongemakkelijke vragen en stiltes. Ik kijk naar Livia en glimlach even. Ik kan het altijd nog vragen... Ik knik op haar verhaal. 'Ja daar heb je gelijk in. Ze zullen het ook niet weten. Het is bijzonder, appart, raar. Je bent anders. Iets dat jouw uniek maakt en mensen vinden dat moeilijk om te accepteren of zijn jaloers. Iedereen heeft iets dat zich uniek maakt, maar niet iedereen heeft een gave. Sommige begrijpen de nadelen er niet van en vinden het dan super gaaf. Misschien dat dat het ook is, maar het kan ook een nadeel zijn.' Ik kijk Livia even aan. 'Je moet niet aan mensen denken. Je moet niet nadenken over wat andere van je vinden. De gave gaat niet weg en tja... Je bent dit meisje altijd geweest, die gave was er altijd al. Het maakt wie je bent.' Ik kijk haar aan. 'Het verleden maakt wie je bent in het heden.' Ik glimlach even en luister naar haar vogel verhaal. Ik grinnik. 'Zal ik het voortaan maar vertalen dan? Vogels weten niet echt waar ze zijn geweest of waar ze vandaan komen. Ze vliegen en komen op plekken. Ze kennen de grenzen niet zoals ons. Ze blijven op gebied waar ze zich veilig voelen en waar ze kunnen overleven.' Ik glimlach. 'Dus aan zo'n vraag heb je niet zoveel. Je hebt meer aan de biologie boeken,' grinnik ik en kijk haar aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lauren

    'Eerlijk, als het kan' zeg ik lachend. We lopen door de gang en ik zie de mensen naar mij staren en zich verbazen over mijn lengte, zoals gewoonlijk. Ik zie Tony een paar keer om zich heen kijken, alsof hij zich zorgen maakt dat ze naar hem kijken. 'Ze kijken naar mij, ben ik gewend, komt omdat ik zo klein ben' zeg ik neutraal. Ik voel er al niks meer bij, het is te vaak gebeurd om er nog aan te denken.

    mismi schreef:
    [Hallow]
    [Kan ik Kate naar iemand toesturen?? =)]


    (Ik heb een norse Paige voor je :') )


    Happy Birthday my Potter!

    [haha is goed xD waar is paige??]

    mismi schreef:
    [haha is goed xD waar is paige??]


    (Blijkbaar is ze toen de bel ging uit de les gelopen? Ze zit wel gewoon ergens random met muziek op of zo, wat je uitkomt :') )


    Happy Birthday my Potter!

    BlueHope schreef:
    (...)

    Guillermo Jesper Wakefield.
    Ik lach vrolijk als ze zegt dat ze het mooi vind. "Dan zat ik toch goed. bedankt, ik ben blij dat je het mooi vind." Zeg ik gemeend en leg het schriftje op de hoek van de tafel. Haar bave leek me net als vele andere gaves ook een vloek. Maar dat was vaak zo, geen een gave kwam zonder minpunten. Ik zou het niks vinden als ik alles kon horen, ook wat mensen van me vonden, dat zou me alleen maar pijn doen. Ik kon er goed tegen als mensen me raar, vaag, gestoord of gek noemde, maar andere dingen dede nnogsteeds pijn, daarom sloot ik me liever af. "Ik weet zeker dat het na een tijdje weggaat. dan heb je het onder controle."


    Zoey Quinty Djinn
    Ik glimlach dankbaar. ,,Als je jouw gave onder controle hebt, laat je mij dan jouw droomwereld zien?,, ik kijk nog eens naar de tekening, wat van deze afstand een makkie is. Daarna kijk ik diep in zijn mooie ogen, waarna ik hem spontaan om de hals vlieg. ,,Je bent de eerste die echt aardig tegen me doet.,, fluister ik. ,,Iedereen vond me altijd zo raar, gingen super snelle bewegingen voor mijn ogen maken of schreeuwden keiluid in mijn oor. Jij niet.,,


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [haha oke xD]

    Kate Miller
    Ik loop rustig door de gang, ik probeer de gedachtes weer van me af te zetten en stop ze even weg. Ik heb vanavond tijd zat om er over na te denken.
    Ik loop naar de kantine om wat te drinken te halen en zie Paige daar alleen aan een tafeltje zitten en wat muziek te luisteren. Ik haal wat te drinken en loop naar der toe. "Hey, alles goed?" vraag ik dan met een glimlach.

    Paigelyn 'Paige' Channary Butterfly

    Ik nam nog een slok van de kantine thee en sloeg een bladzijde om. De muziek sloot mij voor het grootste gedeelte af van de omgeving, wat wel zo lekker rustig was. Eigenlijk was het op deze school nog erger, maar het zou waarschijnlijk minder worden. Dat werd in ieder geval gezegd.
    'Hey, alles goed?' hoorde ik iemand zeggen. Het was tegen mij gericht, dus ik keek op en deed de koptelefoon af. Er stond een meisje voor mij met lange bruine haren en bruine ogen. Kate, geloof ik.
    'Best,' mompelde ik. Het klonk niet bepaald aardig, zoals gewoonlijk. Ik bedacht mij dat ik hier misschien nog wel een tijdje rond moest hangen en het dus wel handig zou zijn om het in ieder geval te proberen. 'Met jou?' voegde ik er dus maar iets vriendelijker aan toe.


    Happy Birthday my Potter!

    RememberYoux schreef:
    (...)

    Zoey Quinty Djinn
    Ik glimlach dankbaar. ,,Als je jouw gave onder controle hebt, laat je mij dan jouw droomwereld zien?,, ik kijk nog eens naar de tekening, wat van deze afstand een makkie is. Daarna kijk ik diep in zijn mooie ogen, waarna ik hem spontaan om de hals vlieg. ,,Je bent de eerste die echt aardig tegen me doet.,, fluister ik. ,,Iedereen vond me altijd zo raar, gingen super snelle bewegingen voor mijn ogen maken of schreeuwden keiluid in mijn oor. Jij niet.,,


    Guilllermo Jesper Wakefield
    Ik knik. "Ik kan je zelfs naar de jouwe brengen, maar de mijne zal je ook wel e zien krijgen." Zeg ik vrolijk. Ik ben een beetje overdonderd als een kuffel geef. Ik begin te lachen en schud lichtjes mijn hoofd. "Je bent ook raar, maar leuk raar. Gewoon is maar saai is mij altijd verteld." Ik hield van rare mensen, ze waren vaak gezelliger en aardiger dan 'saaie mensen'. "En waarom zou ik in je oor gaan schreeuwen? Ik kan gemeen zijn, maar da is echt gemeen." Zeg ik zacht. Ik probeerde de herinneringen buiten te sluiten, ik wou niet eens weten wat haar overkomen was.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Kate Miller
    ze doet haar koptelefoon af en kijkt op naar mij. "Best" mompeld ze. Het klonk niet bepaald aardig, maar ach, iedereen heeft wel eens een slechte dag. "Met jou?" vraagt ze dan nog op een wat vriendelijkere toon. Dat was beter. "Ja met mij gaat het wel goed" zeg ik met een glimlach. Ik had wel een goed humeur vandaag en had eigenlijk wel zin in dit schooljaar. "Wat is jou kracht?" vraag ik dan en ik ga tegenover haar zitten en draai de dop van flesje drinken eraf en neem een paar slokjes.

    BlueHope schreef:
    (...)

    Guilllermo Jesper Wakefield
    Ik knik. "Ik kan je zelfs naar de jouwe brengen, maar de mijne zal je ook wel e zien krijgen." Zeg ik vrolijk. Ik ben een beetje overdonderd als een kuffel geef. Ik begin te lachen en schud lichtjes mijn hoofd. "Je bent ook raar, maar leuk raar. Gewoon is maar saai is mij altijd verteld." Ik hield van rare mensen, ze waren vaak gezelliger en aardiger dan 'saaie mensen'. "En waarom zou ik in je oor gaan schreeuwen? Ik kan gemeen zijn, maar da is echt gemeen." Zeg ik zacht. Ik probeerde de herinneringen buiten te sluiten, ik wou niet eens weten wat haar overkomen was.


    Zoey Quinty Djinn
    Herinneringen overspoelen me en een zachte snik ontsnapt uit mijn mond.
    ,,Hey. Hey Zoey!,, Ik kijk op met een pijnlijk gezicht. ,,Schreeuw niet zo.,, zeg ik zacht. ,,WAT?!,, ik knijp mijn ogen dicht en sla mijn handen over mijn oren. ,,Jason.,, fluister ik. ,,Wat?! Ik versta je niet, freak!,, ik snik zachtjes en open mijn ogen. Allemaal handen bewegen voor mijn hoofd en ik word draaierig. Ik grijp me vast aan het bankje waar ik op zit, maar ik word er ruw afgeduwd. ,,Niet zo brutaal, freakje.,, wordt er in mijn oor geschreeuwd. Luidere snikken verlaten mijn mond. ,,Ogen open!,, ze schieten open, en ikhoor een luid geluid. De bel. Allemaal voeten lopen voor me langs, en ik voel hoe ik langzaam mijn bewustzijn verlies

    [Jesper ziet dit ? (: ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Paigelyn 'Paige' Channary Butterfly

    Ik merkte haar goede humeur op en maakte daar gebruik van. Ik liet de emotie vrijwillig toe en glimlachte er even om in mijzelf. Dit was zo erg nog niet. Tot nu toe dan, ik moest niet te vroeg gaan juichen. Je wist het nooit.
    'Wat is jouw kracht?' vroeg ze, waarna ze tegenover mij ging zitten en begon te drinken uit haar flesje. De standaard vraag hier.
    'Ik ben een empath. Ik voel dus andere mensen hun emoties en gevoelens. Als het goed is kan ik er ook nog heel wat dingen mee, maar ik heb het nog niet onder controle. Ow, en ik heb soms visioenen. Wat is die van jou?'

    (Ik moet even eten)


    Happy Birthday my Potter!

    [ikben ook even eten haha]

    Guilllermo Jesper Wakefield
    Ik voel geen medelijden voor haar, niemand heeft wat aan medelijden, maar ik vind het wel heel erg voor haar. Al die vreselijke dingen, één herinnering is e sterk, vermoedelijk omdat ze eraan denkt. "Jason." Fluister ik net als haar, in de herinnering dan. "Ik snap nu wel dat het in je perfecte wereld ze stil is." Zeg ik erachteraan. Ik was nooit goed geweest in mensen troosten en kon er ook niet goed tegen als mensen verdrietig waren. "Shh... het komt wel goed. Jason is toch niet hier? En ik ga niet in je oor schreeuwen." Zeg ik in een poging haar op te vrolijken, maar of het werkt, ik weet het niet. "Ik zal je ook nooit van een bankje duwen." Mompel ik erachteraan.

    (Ik moet even eten^^)


    We've lived in the shadows for far too long.