• Voor mijn nieuwe verhaal Hidden Powers heb ik nog een paar rollen nodig. Hidden Powers gaat over 5 kinderen die vreemde dingen ontdekken ronddom de plek waar ze wonen. Ze gaan op onderzoek uit en komen er achter dat er een Magican woont in hun buurt, iemand die met verschillende krachten het dorp probeert uit te roeien. Met behulp van het vreemde kleine meisje wat in het bos woont kunnen ze hun verborgen krachten ontdekken. Als ze denken dat ze de Magican kunnen verslaan, gebeurt er iets onverwachts...

    Maar... deze rollen heb ik nodig:
    4 kinderen (2 daarvan tweeling)
    1 Magican
    1 klein meisje

    Nu het lijstje wat je in moet vullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Kracht (Als je een van de kinderen bent)
    Uiterlijk (graag met foto):
    Karakter:
    Extra:
    Melden als het verhaal begint?:

    Ik hoop dat jullie willen meehelpen (Y)


    Dreaming without~

    mag ik de ene van de tweeling maken?


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Regal schreef:
    mag ik de ene van de tweeling maken?


    Tuurlijk :)

    [ bericht aangepast op 25 dec 2012 - 14:29 ]


    Dreaming without~

    Nu het lijstje wat je in moet vullen: een van de tweeling.
    Naam: Lena Emma Wells.
    Leeftijd: 16
    Kracht (Als je een van de kinderen bent) Lena kan het weer onbewust beinvloeden door haar emoties.

    Uiterlijk (graag met foto): Lena heeft lang donker bruin haar, waarvan de scheiding aan de zijkant zit. Ze heeft heeft heterochromie, dus een groen oog en de andere bruin. (Meestal heeft ze eyeliner en veel mascara op)Maar de bruine bedekt ze met haar haar of een roos of een ooglapje met een roos erop. Ze doet dat alleen omdat ze zich voor de heterochromie schaamt, maar later haalt ze het ooglapje weg. Haar huid heeft een lichte kleur. Haar lippen zijn zalmroze met meestal donker roze lipgloss erop gesmeert.
    Haar nagels lakt ze in het zwart of wit. Ze heeft een ring in de vorm van ijzeren blaadjes die een grote sapphire ring vasthouden.


    Karakter: Lena is heel erg wispelturig en dat is dan ook vaak aan het weer te zien. Als ze blij is, is er niets aan de hand, maar als ze boos of angstig is, slaat het weer op hol. Ze is daardoor heel erg afgesloten omdat ze niemand pijn wil doen. Ondanks dat zal Lena wel alles voor mensen doen waar ze van houdt, ook al zou ze zich zelf daarvoor bloot moeten geven.

    Extra: Haar krachten kan ze niet onder controle houden.
    Melden als het verhaal begint?: Ja.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Regal schreef:
    Nu het lijstje wat je in moet vullen: een van de tweeling.
    Naam: Lena Emma Wells.
    Leeftijd: 16
    Kracht (Als je een van de kinderen bent) Lena kan het weer onbewust beinvloeden door haar emoties.

    Uiterlijk (graag met foto): Lena heeft lang donker bruin haar, waarvan de scheiding aan de zijkant zit. Ze heeft heeft heterochromie, dus een groen oog en de andere bruin. (Meestal heeft ze eyeliner en veel mascara op)Maar de bruine bedekt ze met haar haar of een roos of een ooglapje met een roos erop. Ze doet dat alleen omdat ze zich voor de heterochromie schaamt, maar later haalt ze het ooglapje weg. Haar huid heeft een lichte kleur. Haar lippen zijn zalmroze met meestal donker roze lipgloss erop gesmeert.
    Haar nagels lakt ze in het zwart of wit. Ze heeft een ring in de vorm van ijzeren blaadjes die een grote sapphire ring vasthouden.


    Karakter: Lena is heel erg wispelturig en dat is dan ook vaak aan het weer te zien. Als ze blij is, is er niets aan de hand, maar als ze boos of angstig is, slaat het weer op hol. Ze is daardoor heel erg afgesloten omdat ze niemand pijn wil doen. Ondanks dat zal Lena wel alles voor mensen doen waar ze van houdt, ook al zou ze zich zelf daarvoor bloot moeten geven.

    Extra: Haar krachten kan ze niet onder controle houden.
    Melden als het verhaal begint?: Ja.


    Mooi (Y)


    Dreaming without~