• Slotje s'il vous plaît!

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 23:58 ]


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    Lijkt me leuk om te lezen, maar niks om uit te werken voor mezelf... Succes voor de schrijver! 'xo


    Don't find love. Let love find you.

    Heel leuk idee! Ik kopieer alleen niet andermans werk, dus ik neem hem niet over.


    Til hug og blod.

    Bloodlust schreef:
    Heel leuk idee! Ik kopieer alleen niet andermans werk, dus ik neem hem niet over.


    26 - 02 - '16

    Bloodlust schreef:
    Heel leuk idee! Ik kopieer alleen niet andermans werk, dus ik neem hem niet over.

    Hm, wel een leuk idee op zich, maar als ik eerlijk ben vind ik het zéér onrealistisch. Iedereen heeft het gelijk door als je iemand anders zijn leven inneemt, ook al ben je een identieke tweeling.


    Aan niets denken is ook denken.

    Rizzoli schreef:
    Hm, wel een leuk idee op zich, maar als ik eerlijk ben vind ik het zéér onrealistisch. Iedereen heeft het gelijk door als je iemand anders zijn leven inneemt, ook al ben je een identieke tweeling.


    Dat durf ik zo nog niet zeggen. Ik ben van een drieling en volgens mij is het wel een optie al klinkt dat raar. Wij kennen elkaar inside out en indien we dat willen kunnen we elkaar vervangen. Wij kunnen onze ouders ook rond de tuin leiden. (:
    Op lange termijn is het natuurlijk anders, moeilijker maar al tweeling/ drieling voel je elkaar zeer goed aan en met een beetje goede wil en een doordacht plan is het volgens mij wel mogelijk.
    Maar dat is mijn mening! (:


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    ScarsStories schreef:
    (...)

    Dat durf ik zo nog niet zeggen. Ik ben van een drieling en volgens mij is het wel een optie al klinkt dat raar. Wij kennen elkaar inside out en indien we dat willen kunnen we elkaar vervangen. Wij kunnen onze ouders ook rond de tuin leiden. (:
    Op lange termijn is het natuurlijk anders, moeilijker maar al tweeling/ drieling voel je elkaar zeer goed aan en met een beetje goede wil en een doordacht plan is het volgens mij wel mogelijk.
    Maar dat is mijn mening! (:


    Ja, maar je kent elkaar ook zo goed dat je weet dat je iemand anders voor je hebt. Lijkt me. Je stem is toch nét niet precies hetzelfde en je kunt nooit helemaal op elkaar lijken, de een heeft de ogen net iets meer uit elkaar staan of iets dergelijks, of een heel klein moedervlekje bij zijn neus. Maar dat soort dingen zien mensen wel als ze je langer kennen. Ik ben trouwens zelf ook part of a twin.


    Aan niets denken is ook denken.

    Rizzoli schreef:
    Hm, wel een leuk idee op zich, maar als ik eerlijk ben vind ik het zéér onrealistisch. Iedereen heeft het gelijk door als je iemand anders zijn leven inneemt, ook al ben je een identieke tweeling.


    Ik ben het hiermee wel eens. Als je getrouwd bent, kent die persoon je wel echt heel goed en het lijkt me vrij onlogisch dat diegene daar niet achter komt..


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Lijkt me super om te lezen.. Waarom schrijf je het zelf niet? ):


    You are beautiful, you are love.

    Lexus schreef:
    (...)

    Ja, maar je kent elkaar ook zo goed dat je weet dat je iemand anders voor je hebt. Lijkt me. Je stem is toch nét niet precies hetzelfde en je kunt nooit helemaal op elkaar lijken, de een heeft de ogen net iets meer uit elkaar staan of iets dergelijks, of een heel klein moedervlekje bij zijn neus. Maar dat soort dingen zien mensen wel als ze je langer kennen. Ik ben trouwens zelf ook part of a twin.


    Ik begrijp jou standpunt ook wel & je hebt gelijk er zijn inderdaad kleine verschillen die veel weggeven. De verhaallijn is niet geheel realistisch maar met een beetje fantasie kan alles. ^^
    Ik denk dat het al dan niet slagen van een switch zoals deze afhangt van de personen en onderlinge banden, dus in dit geval de personages. Zo is niet iedereen gefocust op details.
    Maar ik begrijp wel wat je bedoelt en ergens ben ik het ook met jou eens. Ik spreek mezelf een beetje tegen maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    Cydonia schreef:
    Lijkt me super om te lezen.. Waarom schrijf je het zelf niet? ):


    Ik heb zelf te weinig tijd & al heb ik de verhaallijn zelf verzonnen toch ligt ze mij niet echt. (:


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    Hartaderbreuk?

    Je dode zus begraven in haar plaats innemen klinkt als de logische oplossing. Zou ik ook doen. Natuurlijk merkt niemand het dat haar zus zwanger was. Ik geloof dat men wel een autopsie wil uitvoeren als iemand van 25 spontaan doodvalt en dan merken ze wel dat ze zwanger was. Dan is het niet zoveel moeite meer om 1+1 op te tellen.

    Rrrgh, ik haat dit soort switchy verhalen. teveel plotholes.


    quidquid excusatio prandium pro