• St. William's is een internaat voor jeugd met aanleg voor speciale krachten. Op St. William's leren ze deze krachten te beheersen en te verbeteren, maar dat gebeurt onder streng toezicht van het schoolhoofd.
    Dat betekend dat er strenge regels zijn, en hoge straffen. Verder heeft iedereen vrijwel dezelfde lessen, al heb je niet of nauwelijks aanleg voor de kracht waar die les over gaat.

    (School)Regels

    Zoals iedere school heeft ook St. William's regels. Hierop wordt streng toegezien door het schoolhoofd (wanneer je je geroepen voelt schoolhoofd en/of docent te spelen, geef het aan!). Zoals al genoemd zijn er hoge straffen (maar vrees niet, het zal niet te ver gaan (: ).

    - Het gebruiken van krachten binnen de school is niet toegestaan, enkel tijdens de lessen onder toezicht van een docent.
    - Jongens en meiden slapen gescheiden.
    - Het op elkaar uitproberen van krachten is niet toegestaan.
    - Het schoolterrein kan niet verlaten worden zonder toestemming.

    Regels zijn er om overtreden te worden, dit mag dan ook gewoon. Maar let wel op dat je andere spelers in hun waarde laat en zorg wel dat je ook (wel eens) gestraft wordt.

    Wanneer je graag mee wilt spelen kun je je aanmelden in het rollentopic;
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143237&page=1

    Wil je het vorige topic nog eens doorlezen?
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143273&page=last&message=66#4151244

    De volgende personages spelen mee;
    Anthony (chasinghoran)
    Kate (mismi)
    Roselyn (Thatlastkiss)
    Daniel (Montmarte)
    Jesper (BlueHope)
    Livia (jaimyhoi)
    Lauren (alice24)
    Paige (Rider)
    Allison (DreamWishes)
    Aria (Coockies)
    Jacob (Coockies)
    Zoey (RememberYoux)
    Cahlista Aloys Docente (Rider)
    Arjan (chasinghoran)

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 15:53 ]


    You oughta know

    RememberYoux schreef:
    [iemand voor Zoey? (supersonische zintuigen gehoor en zicht) ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Arjan

    Ik knik begripvol. 'Ik snap het.' zeg ik, 'Behalve dan dat jij mijn bloed net zo voelt stromen als het jouwe, maar verder wel. Ik heb hetzelfde, het slow motion is eigenlijk wel gaaf, maar ik kan het alleen zelf oproepen, en wanneer het lang aanhoudt, is het echt heel eng.'
    Even pauzeer ik en kijk haar aan, nieuwsgierig naar haar reactie, maar ze laat niets merken.
    'Emoties voel ik altijd, hoewel het per persoon verschilt hoe sterk. Het wordt ook sterker als ik bijvoorbeeld erg zenuwachtig ben.' Zoals zo vaak, denk ik er nog achteraan, maar spreek het niet hardop uit. 'En ik kan ze zeker niet bewust sturen. Tenminste, ik heb het nog nooit gedaan.' Ik vertelde er niet bij dat het wel eens was gebeurt, toen ik vreselijk kwaad was en ik wilde dat de ander zich ook immens ongelukkig voelde. Achteraf had ik daar vreselijk veel spijt van gehad.


    You oughta know

    Kate Miller
    "Ach, als alle lessen zo izjn, vind ik het zo'n ramp nog niet" zegt hij en hij zakt onderuit.
    Op dat moment legt de leraar zijn boek neer en stelt zich voor. Hij legt het vak een beetje uit en naast me zucht Anthony ongeïnteresseerd.
    Ik maak ondertussen wat aantekeningen in mijn schrift en let op.
    Ik hoop dat ik alles zo snel mogelijk in de hand krijg voor mijn gave en hoop nog te ontdekken of ik meer kan dan alleen de gedachtes lezen.

    Coockies schreef:
    Jacob 'Jake' Drew Williams

    Ik zie hoe Livia naast me komt zitten en glimlach even. Ze vraagt wat mijn gave is en kijkt mij aan. Ik glimlach even. 'Nou uh...' Ik grinnik even. 'Ik kan in gedaantes veranderen. In dieren, andere mensen. Wat ik wil. Ik kan communiceren met dieren en ik kan gedachte lezen van dieren. Bijvoorbeeld die twee,' zeg ik en wijs naar de wolf en de hond. 'Ik volg wat er in hun omgaat. Best irritant op dit moment. Bovendien krijg ik er koppijn van.' Ik zucht even en glimlach. 'En wat is jouw gave?' Ik kijk haar vragend aan en glimlach even. Ik kijk even naar de hond en wolf. De hond wilt aandacht van de wolf, maar die wolf die zit daar niet echt op te wachten. Ik kijk naar Livia en probeer me af te sluiten van de dieren.


    Livia O'Dair
    Hij glimlacht even en hij vertelt dan zijn gave. 'Aha, dieren,' zeg ik dan. 'Ik ben allergisch voor alle dierenharen.' Het is heel irritant. 'Ik had vanochtend de medicijnen ervoor nog niet ingenomen dus was ik gigantisch aan het niezen. Ik ben zowat de enige hier zonder dier..' Ik blijg hem aankijken. Hij vraagt naar mijn gave. 'Ik heb aanleg voor de elementen water en vuur,' zeg ik dan met een glimlach. Ik vind het wel gaaf, om te kunnen. Als ik de gave's van andere hoor zijn ze tot nu toe bijna allemaal gecombineerd met gedachten waar je koppijn van krijgt. Kate, Jesper, Paige en nu Jake. 'Niets met gedachtes gelukkig.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Anthony

    Kate maakt aantekeningen, en ik snuif een keer. Zo boeiend vind ik het niet.
    Ik vouw mijn armen ontspannen achter mijn hoofd en sluit mijn ogen.
    Voor even zak ik terug naar vroeger, toen ik een jaar of 8 was, en zie enkele momenten uit die tijd langskomen. Ik verwonder me erover hoe vaak die kraai terugkomt, daar had ik nooit zo bij stilgestaan, maar ik kwam tot de conclusie dat hij toch al een aardig hoge leeftijd had bereikt voor mijn vader hem doodreed.
    Doordat ik aan die gebeurtenis dacht, zag ik het ook weer voor me en beleefde ik het hele moment opnieuw, zoals ik dat al zo vaak had herbeleefd in de vele nachtmerries die me bleven achtervolgen.
    Ik dwong mezelf mijn ogen te openen en de gedachte te verdringen, maar het beeld van het kapotgereden vogellijf blijft door mijn hoofd spoken en ik vervloek mezelf dat ik het weer zover heb laten komen.


    You oughta know

    ( Iemand voor Jesper?? en ik ga even mijn nieuwe personage aanmaken^^)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Aria Rosalie Angels

    Ik knik en luister naar zijn uitleg over zijn gaves. Ik knik. Ze lijken me een stuk minder eng dan wat ik heb met bloed besturen. Ik bijt op mijn lip en kijk hem aan. 'Krijg je hoofdpijn van al die gevoelens,' vraag ik zacht en kijk hem aan. 'Ik ben bang voor mezelf. Ik ben bang voor het moment dat ik boos wordt.' Ik zucht diep. 'Als ik boos ben ben ik heel iemand anders. Ik...' Ik zwijg. 'Dus sorry als je me ooit boos ziet.' Ik sla mijn ogen neer. Wolfie staat op en rekt zijn poten. Hij kijkt me aan en huilt zachtjes. Ik sta op en loop naar de deur. Ik open die en Wolfie rent de gang op. Hij krabt wel aan de deur als hij weer naar binnen wilt. Ik loop terug naar mijn plek en glimlach even naar Arjan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Hm... Livia is nog boos op hem.. :D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Hm... Livia is nog boos op hem.. :D]


    (En waarom is dat leuk??? Ik neem tenminste aan dat dat leuk is aangezien de smiley....)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacob 'Jake' Drew Williams

    Ik knik. 'Het klinkt vet jouw gaves bedoel ik.' Ik glimlach even en kijk haar aan. 'Maar allergisch... Dat kan dan een probleem worden. Op mijn kamer zit een leeuwtje Will,' zeg ik met een glimlach. 'En aangezien ik nogal een hechte band heb met dieren...' Ik lach. 'Maar bij jouw zou ik dan wel niet in een dier veranderen,' grijns ik en kijk haar even aan. 'Tenminste harige dieren.' Ik glimlach en kijk haar aan. De wolf gaat weg, waardoor minder gedachtes door mijn hoofd stromen. Gelukkig.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lauren

    'Ja, hij verprutst het inderdaad. Hopelijk zijn niet al onze leraren zo. Zeg, voel je je al wat beter? Je ziet er beter uit' zeg ik opgewonden. Ik draai een lokje van mijn haar om mijn vinger en voel aan mijn oorbel. Dan voel ik om mijn vinger en merk dat ik de ring nog steeds om heb. Ik schrik, want ik wil Paige niet weer boos maken. Ik probeer hem ongezien in mijn zak te stoppen. Ik word weer wat rustiger. 'Denk je dat het gezellig word op school? Ik geloof dat iedereen het best moeilijk heeft met zijn of haar gaven. Ik wou dat ik iets kon doen' zeg ik beteuterd.

    chasinghoran schreef:
    Anthony

    Kate maakt aantekeningen, en ik snuif een keer. Zo boeiend vind ik het niet.
    Ik vouw mijn armen ontspannen achter mijn hoofd en sluit mijn ogen.
    Voor even zak ik terug naar vroeger, toen ik een jaar of 8 was, en zie enkele momenten uit die tijd langskomen. Ik verwonder me erover hoe vaak die kraai terugkomt, daar had ik nooit zo bij stilgestaan, maar ik kwam tot de conclusie dat hij toch al een aardig hoge leeftijd had bereikt voor mijn vader hem doodreed.
    Doordat ik aan die gebeurtenis dacht, zag ik het ook weer voor me en beleefde ik het hele moment opnieuw, zoals ik dat al zo vaak had herbeleefd in de vele nachtmerries die me bleven achtervolgen.
    Ik dwong mezelf mijn ogen te openen en de gedachte te verdringen, maar het beeld van het kapotgereden vogellijf blijft door mijn hoofd spoken en ik vervloek mezelf dat ik het weer zover heb laten komen.

    Kate Miller
    Anthony legt zijn armen ontspannen achter zijn hoofd en sluit zijn ogen.
    Hij zakt weg en ik vang af en toe een glimp op van zijn gedachte, meer een soort droom of nachtmerrie. Weer die kraai, eerst levend en vervolgens vrij plat, waarschijnlijk doodgereden. Ik staar Anthony aan als hij uiteindelijk zijn ogen weer open doet. Waarom krijg ik zoveel mee van zijn gedachtes? Wilt hij soms dat iemand ze hoort ofzo?

    BlueHope schreef:
    ( Iemand voor Jesper?? en ik ga even mijn nieuwe personage aanmaken^^)


    [Zoey wel ^^]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    RememberYoux schreef:
    (...)

    [Zoey wel ^^]


    (Yay^^ Zit Zoey al in het klaslokaal? Heeft totaal niet opgelet)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [zoey heeft nog geen eerste post gehad en bestaat pas net, dus nee ;p
    Jesper eerste post of Zoey?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.