• St. William's is een internaat voor jeugd met aanleg voor speciale krachten. Op St. William's leren ze deze krachten te beheersen en te verbeteren, maar dat gebeurt onder streng toezicht van het schoolhoofd.
    Dat betekend dat er strenge regels zijn, en hoge straffen. Verder heeft iedereen vrijwel dezelfde lessen, al heb je niet of nauwelijks aanleg voor de kracht waar die les over gaat.

    (School)Regels

    Zoals iedere school heeft ook St. William's regels. Hierop wordt streng toegezien door het schoolhoofd (wanneer je je geroepen voelt schoolhoofd en/of docent te spelen, geef het aan!). Zoals al genoemd zijn er hoge straffen (maar vrees niet, het zal niet te ver gaan (: ).

    - Het gebruiken van krachten binnen de school is niet toegestaan, enkel tijdens de lessen onder toezicht van een docent.
    - Jongens en meiden slapen gescheiden.
    - Het op elkaar uitproberen van krachten is niet toegestaan.
    - Het schoolterrein kan niet verlaten worden zonder toestemming.

    Regels zijn er om overtreden te worden, dit mag dan ook gewoon. Maar let wel op dat je andere spelers in hun waarde laat en zorg wel dat je ook (wel eens) gestraft wordt.

    Wanneer je graag mee wilt spelen kun je je aanmelden in het rollentopic;
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143237&page=1

    Wil je het vorige topic nog eens doorlezen?
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143273&page=last&message=66#4151244

    De volgende personages spelen mee;
    Anthony (chasinghoran)
    Kate (mismi)
    Roselyn (Thatlastkiss)
    Daniel (Montmarte)
    Jesper (BlueHope)
    Livia (jaimyhoi)
    Lauren (alice24)
    Paige (Rider)
    Allison (DreamWishes)
    Aria (Coockies)
    Jacob (Coockies)
    Zoey (RememberYoux)
    Cahlista Aloys Docente (Rider)
    Arjan (chasinghoran)

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 15:53 ]


    You oughta know

    jaimyhoi schreef:
    [Maaaiinnn topics

    En voor de anderen:


    Je hebt niet veel gemist. De eerste les gaat zo ongeveer van start. De bel is al gegaan. Er was even een... uitbarsting om het zo te noemen.. Van Paige tegen Jesper omdat Paige een emotievoeler is. En Livia was boos op Jesper. En weggelopen uit de klas.. En Paige nam Livia's emotie over. Maar dat is al weer voorbij :3]


    (You missed this)


    Happy Birthday my Potter!

    (Ik moet koken, bwahh dus ben later terug, doeg)

    Rider schreef:
    (...)

    (You missed this)


    (een uitbarsting tegen Jesper :( )


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Haha, daar hoef je iig niet bij te praten, hea Nikki? Is je stem wel blij mee xD]


    You oughta know

    Jacob 'Jake' Drew Williams

    Ik zie hoe Livia naast me komt zitten en glimlach even. Ze vraagt wat mijn gave is en kijkt mij aan. Ik glimlach even. 'Nou uh...' Ik grinnik even. 'Ik kan in gedaantes veranderen. In dieren, andere mensen. Wat ik wil. Ik kan communiceren met dieren en ik kan gedachte lezen van dieren. Bijvoorbeeld die twee,' zeg ik en wijs naar de wolf en de hond. 'Ik volg wat er in hun omgaat. Best irritant op dit moment. Bovendien krijg ik er koppijn van.' Ik zucht even en glimlach. 'En wat is jouw gave?' Ik kijk haar vragend aan en glimlach even. Ik kijk even naar de hond en wolf. De hond wilt aandacht van de wolf, maar die wolf die zit daar niet echt op te wachten. Ik kijk naar Livia en probeer me af te sluiten van de dieren.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    BlueHope schreef:
    (...)

    (een uitbarsting tegen Jesper :( )


    (Dat is niet Paige haar fout, ze kreeg teveel woede door van Livia :') )


    Happy Birthday my Potter!

    Aria Rosalie Angels

    Ik knik en kijk naar Arjen. Ik glimlach even naar hem en richt mijn blik dan op Muji en Wolfie. 'Ja orginele naam,' grinnik ik en kijk hem aan. Wat zou zijn gave zijn? Zou hij mijn gave al weten en doet hij alsof hij die al weet of kan hij zelf ook iets besturen of iets dergelijks. Ik werd helemaal naar bij het idee dat iemand nu in mijn gedachte zit te neuzen. Ik kijk om me heen en probeer te zien of iemand mij aankijkt. Ik bijt op mijn lip en kijk naar Arjan. 'Wat is jouw gave,' vraag ik aarzelend. Wetende dat ik mijne ook zo zou moeten vertellen. Ik kan liegen toch? Of zal ik dat niet doen? Vroeg of laat komt hij er toch achter. Ik bijt even op mijn lip en glimlach dan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rider schreef:
    (...)

    (Dat is niet Paige haar fout, ze kreeg teveel woede door van Livia :') )


    (En dan richt ze haat woede af op Jesper... Nou. Ach ja, is de les al begonnen?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    chasinghoran schreef:
    [whoops, sorry! M'n nederlands roept ook om verder gemaakt te worden, haha]

    Anthony

    Even kijk ik hoe Kate met haar vingers over mijn tekening strijkt. Plots haalt ze haar vingers weg en schuift de tekening terug.
    'Eh, gaat het? Was m'n kladblok statisch ofzo?' vraag ik, het is me nu al meerdere keren overkomen dat m'n kladblok me een schok gaf. Het zou een reden kunnen zijn waarom ze zo plots haar hand wegtrok.
    Fronsend kijk ik haar aan.

    Kate Miller
    "Eh, gaat het? Was m'n kladblok statisch ofzo?" vraagt hij en hij kijkt me fronsend aan.
    Ik glimlach. "Ja het gaat wel. Ik kreeg een beeld door van je tekening" zeg ik dan. "Meestal vang ik alleen iets op bij mensen, nooit bij dingen die niet leven zeg maar". en ik kijk hem aan. "Weer wat bijgeleerd".

    BlueHope schreef:
    (...)

    (En dan richt ze haat woede af op Jesper... Nou. Ach ja, is de les al begonnen?)


    (De woede van Livia was tegen Jesper 0.0)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (De woede van Livia was tegen Jesper 0.0)


    (Hwet maakt inderdad wel sense.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Arjan

    Mijn gave? Zijn ze daar trots op, hier? Dat ze er zo naar vragen...
    Twijfelend begin ik. 'Ik, eh, ik kan emoties van anderen voelen.' Even wacht ik, dan ga ik verder. 'En ze beïnvloeden..' Ik zucht een keer, nu moet ik alles maar vertellen. 'En af en toe beleef ik dingen in slow motion. Dan zie ik alles tot in de allerkleinste details, zeg maar.'
    Ik vertel er maar niet bij dat ik ze eigenlijk niet durf te gebruiken.
    'En jij?' vraag ik dan, 'Wat is jouw gave?'


    You oughta know

    Anthony

    Een beeld door mijn tekening? Het leek me best een raar idee, beelden krijgen van dingen die je helemaal niet kent, maar aan de andere kant leek het me ook wel gaaf.
    'Nou ja, zo zie je maar weer, nooit te oud om iets te leren.' ze ik en ik glimlach even naar Kate.
    Eigenlijk was ik wel nieuwsgierig naar wat ze had gezien, maar het leek me verstandig daar niet over te beginnen.


    You oughta know

    Aria Rosalie Angels

    Ik zucht opgelucht. Hij leest dus geen gedachtes, dus weet niet wat ik denk, maar hij weet wat ik voel. Mijn opluchting gaat over in angst en daarna over in verwarring. Ik zucht diep. Hij kan mijn gevoelens beïnvloeden, dus dan zou hij me ook rustig kunnen houden. Toch? En dan hoef ik geen bloed meer te besturen. Een blij gevoel gaat door me heen, maar die zet ik gelijk weer aan de kant. Hij wilt me toch nooit hebben. 'Ik eh... Ik kan lucht besturen,' zeg ik. Ik zwijg even. het andere ook? De kans is groot dat hij dan gelijk wegloopt. Een angstig gevoel spoelt door me heen. Straks ben ik hier ook weer forever alone. Ik bijt op mijn lip. 'En eh....' Ik zwijg en twijfel heel erg of ik het moet zeggen, maar hij weet dat ik nog iets kan en hij komt er toch wel achter. Toch? 'En ik kan bloed besturen,' mompel ik en sla mijn ogen gelijk neer.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rider schreef:
    (Someone for Paige?)


    Happy Birthday my Potter!