• St. William's is een internaat voor jeugd met aanleg voor speciale krachten. Op St. William's leren ze deze krachten te beheersen en te verbeteren, maar dat gebeurt onder streng toezicht van het schoolhoofd.
    Dat betekend dat er strenge regels zijn, en hoge straffen. Verder heeft iedereen vrijwel dezelfde lessen, al heb je niet of nauwelijks aanleg voor de kracht waar die les over gaat.

    (School)Regels

    Zoals iedere school heeft ook St. William's regels. Hierop wordt streng toegezien door het schoolhoofd (wanneer je je geroepen voelt schoolhoofd en/of docent te spelen, geef het aan!). Zoals al genoemd zijn er hoge straffen (maar vrees niet, het zal niet te ver gaan (: ).

    - Het gebruiken van krachten binnen de school is niet toegestaan, enkel tijdens de lessen onder toezicht van een docent.
    - Jongens en meiden slapen gescheiden.
    - Het op elkaar uitproberen van krachten is niet toegestaan.
    - Het schoolterrein kan niet verlaten worden zonder toestemming.

    Regels zijn er om overtreden te worden, dit mag dan ook gewoon. Maar let wel op dat je andere spelers in hun waarde laat en zorg wel dat je ook (wel eens) gestraft wordt.

    Wanneer je graag mee wilt spelen kun je je aanmelden in het rollentopic;
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143237&page=1

    Wil je het vorige topic nog eens doorlezen?
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143273&page=last&message=66#4151244

    De volgende personages spelen mee;
    Anthony (chasinghoran)
    Kate (mismi)
    Roselyn (Thatlastkiss)
    Daniel (Montmarte)
    Jesper (BlueHope)
    Livia (jaimyhoi)
    Lauren (alice24)
    Paige (Rider)
    Allison (DreamWishes)
    Aria (Coockies)
    Jacob (Coockies)
    Zoey (RememberYoux)
    Cahlista Aloys Docente (Rider)
    Arjan (chasinghoran)

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 15:53 ]


    You oughta know

    [Schor, hahahahahaha! Lol, sorry]

    Anthony

    'Het gaat.' zegt ze. Shit, heb je weer lekker verpest, Tony. Ze wil weglopen, maar ik houd haar tegen.
    'Ik, ehm.. Zullen we samen naar de volgende les lopen?' vraag ik haar.
    Wat een stomme vraag, waarom zeg ik dat? Afwachtend kijk ik haar aan.


    You oughta know

    (Lul, stil jij!)
    Lauren

    Ik moet even lachen om zijn voorstel. 'Ja, is goed.' zeg ik. We lopen een stukje. 'Hoe vind je het tot nu toe?' vraag ik geïntereseerd.

    [Ik zeg toch sorry? Haha]

    Anthony

    Ze lacht om mijn voorstel en even krult er een lachje om mijn lippen. 'Hoe vind je het tot nu toe?' vraagt Lauren en ik zucht.
    'Wil je een eerlijk of een diplomatiek antwoord?' grijns ik en ze schiet weer in de lach.


    You oughta know

    [Iemand Allison?? (:]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    RememberYoux schreef:
    (...)

    Zoey Quinty Djinn
    Ik kijk bewonderend naar de tekening. ,,Het is prachtig.,, fluister ik. Ik kijk op met een twinkeling in mijn ogen. ,,Het is alleen...,, ik zucht. ,,Soms hoort het gewoon net alsof iedereen in mijn oor staat te schreeuwen. En dat kan pijnlijk zijn.,, Zijn gave zou me fantastisch lijken, verschillende werelden kunnen zien, allemaal op hun eigen manier. Ik hoopte dat als ik hier mijn gave onder controle zou kunnen krijgen, dat ik dan mijn overgevoeligheden -om het zo maar even te zeggen- aan en uit kan zetten. Dat ik er ook echt controle over heb.


    Guillermo Jesper Wakefield.
    Ik lach vrolijk als ze zegt dat ze het mooi vind. "Dan zat ik toch goed. bedankt, ik ben blij dat je het mooi vind." Zeg ik gemeend en leg het schriftje op de hoek van de tafel. Haar bave leek me net als vele andere gaves ook een vloek. Maar dat was vaak zo, geen een gave kwam zonder minpunten. Ik zou het niks vinden als ik alles kon horen, ook wat mensen van me vonden, dat zou me alleen maar pijn doen. Ik kon er goed tegen als mensen me raar, vaag, gestoord of gek noemde, maar andere dingen dede nnogsteeds pijn, daarom sloot ik me liever af. "Ik weet zeker dat het na een tijdje weggaat. dan heb je het onder controle."


    We've lived in the shadows for far too long.

    {OMG k ben er een dagje niet en er is gelijk een nieuw topic o.O Wat is er gebeurd vanaf dat de bel ging voor de 1e les??}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    (hoi, was even gezellig ziek naar school :c. Wat heb ik gemist? )


    Happy Birthday my Potter!

    Montmartre schreef:
    {OMG k ben er een dagje niet en er is gelijk een nieuw topic o.O Wat is er gebeurd vanaf dat de bel ging voor de 1e les??}


    (Niet heel veel bijzonders. Mensen hebben gekletst, Livia werd boos op Jesper en liep de klas uit, Paige ving de woede op en kreeg een woede uitbarsting, Lauren heeft haar gekalmeerd en er zijn weer wat nieuwe mensen. Ow en ik geloof dat de les nu net is afgelopen.)


    Happy Birthday my Potter!

    chasinghoran schreef:
    (...)

    Arjan

    'Nee, hoofdpijn is niet het woord, het is eerder dat ze me verwarren.' Ik volg haar met mijn ogen als ze opstaat en haar wolf uit het lokaal laat gaan.
    Ze glimlacht naar me als ze weer gaat zitten. Echt een mooie lach heeft ze. Snel kijk ik naar de leraar die een poging doet om iets te vertellen.
    'Nee,' zeg ik dan en kijk haar weer aan. 'Nee, ik hoop ook dat ik je nooit boos hoef te zien.'
    Daar zou ik voor zorgen, hoe moeilijk ik het ook vond.


    Aria Rosalie Angels

    Ik glimlah naar hem. 'en als ik boos word ren weg. Dat is beter dan dat je mij.. Woedend ziet.' ik zucht diep en bijt op mijn lip. Ik kijk even naar mij tafel. 'eigenlijk is het best irritant dat je mijn gevoelens voelt.' ik kijk haar aan. 'Normaal eas mijn gevoel alleen van mij en nu weet je precies hoe ik me voel.' ik glimlach even en kijk weg. 'je bent gelijk dichterbij, terwijl ik normaal mensen op afstand houd. Om ze mijn agressieve rare kant te besparen.' Ik zujt diep en leg mijn handen voor mijn gezicht. Ik haat het.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Is de les nou al wel of niet afgelopen? *snapt het niet meer*)

    [ bericht aangepast op 18 okt 2012 - 16:03 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (Is de les nou al wel of niet afgelopen? *snapt het niet meer*)


    (De les is nog niet afgelopen, alleen niuemand doe iets wan de leraar doet ook niks, of was aan het lezen...)


    We've lived in the shadows for far too long.

    jaimyhoi schreef:
    Livia O'Dair
    Ik moet serieus beter gaan opletten met wat ik zeg. Hij vraagt aarzelend of er iets is gebeurd waarna ik mijn hoofd schud. 'Nee er is niets gebeurd,' zeg ik dan. 'En voor mij is mijn oude leventje een jaar geleden. Toen merkte ik voor het eerste van mijn gave. Stel, waar ik wel vanuit ga, dat ik mijn gave onder de controle krijg zullen mensen het nog steeds van me weten.' Ik kijk al die tijd niet naar Jacob. Hij heeft gewoon een blik in zijn ogen die er voor zorgt dat het lastiger is om te liegen. 'Dus dat bedoelde ik met het oude leventje. Maar voor jou ligt het duidelijk anders, jij leeft er al een stuk langer mee dan ik.' Nu pas kijk ik hem weer aan. Nu heb ik toch niets meer om over te liegen. 'En het lijkt me wel gaaf om met dieren te kunnen praten. Vroeger wilde ik altijd met vogeltjes praten. Ze vragen waar ze vandaan kwamen en waar ze naartoe gingen.' Een zweem van een glimlach zit op mijn lippen. 'Maar ja. Ik kreeg alleen maar gefluit als antwoord wat voor mij niet te begrijpen is.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    BlueHope schreef:
    (...)

    (De les is nog niet afgelopen, alleen niuemand doe iets wan de leraar doet ook niks, of was aan het lezen...)


    (Oké, vet vaag, want mijn personage is al uit de klas gelopen in een post van iemand anders :S )


    Happy Birthday my Potter!

    [De een heeft tussenuur en de ander heeft les....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Hallow]
    [Kan ik Kate naar iemand toesturen?? =)]