• St. William's is een internaat voor jeugd met aanleg voor speciale krachten. Op St. William's leren ze deze krachten te beheersen en te verbeteren, maar dat gebeurt onder streng toezicht van het schoolhoofd.
    Dat betekend dat er strenge regels zijn, en hoge straffen. Verder heeft iedereen vrijwel dezelfde lessen, al heb je niet of nauwelijks aanleg voor de kracht waar die les over gaat.

    (School)Regels

    Zoals iedere school heeft ook St. William's regels. Hierop wordt streng toegezien door het schoolhoofd (wanneer je je geroepen voelt schoolhoofd en/of docent te spelen, geef het aan!). Zoals al genoemd zijn er hoge straffen (maar vrees niet, het zal niet te ver gaan (: ).

    - Het gebruiken van krachten binnen de school is niet toegestaan, enkel tijdens de lessen onder toezicht van een docent.
    - Jongens en meiden slapen gescheiden.
    - Het op elkaar uitproberen van krachten is niet toegestaan.
    - Het schoolterrein kan niet verlaten worden zonder toestemming.

    Regels zijn er om overtreden te worden, dit mag dan ook gewoon. Maar let wel op dat je andere spelers in hun waarde laat en zorg wel dat je ook (wel eens) gestraft wordt.

    Wanneer je graag mee wilt spelen kun je je aanmelden in het rollentopic;
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143237&page=1

    Wil je het vorige topic nog eens doorlezen?
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143273&page=last&message=66#4151244

    De volgende personages spelen mee;
    Anthony (chasinghoran)
    Kate (mismi)
    Roselyn (Thatlastkiss)
    Daniel (Montmarte)
    Jesper (BlueHope)
    Livia (jaimyhoi)
    Lauren (alice24)
    Paige (Rider)
    Allison (DreamWishes)
    Aria (Coockies)
    Jacob (Coockies)
    Zoey (RememberYoux)
    Cahlista Aloys Docente (Rider)
    Arjan (chasinghoran)

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 15:53 ]


    You oughta know

    [ik reageer of morgen, of vanavond laat weer, moet nu gaan...]


    You oughta know

    Kate Miller
    Ik glimlach even terug. Het was raar, maar het was hetzelfde beeld als wat ik kreeg daarstraks bij Anthony.
    "Ik vraag me af of deze les nog gaat beginnen eigenlijk.." zeg ik dan en ik kijk naar de lerares die in het lokaal zit en een boek zit te lezen.
    Ik kijk naar buiten en zie dat het zonnetje schijnt. Ik had eigenlijk wel zin om even te gaan hardlopen buiten, misschien vanmiddag.

    [mijn topics
    iemand voor Zoey? (supersonische zintuigen gehoor en zicht) ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Jaimzz het is jouw beurt met Livia:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ja okay, waar is reactie? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Coockies schreef:
    Jacob 'Jake' Drew Williams

    Ik zie hoe Livia naast me komt zitten en glimlach even. Ze vraagt wat mijn gave is en kijkt mij aan. Ik glimlach even. 'Nou uh...' Ik grinnik even. 'Ik kan in gedaantes veranderen. In dieren, andere mensen. Wat ik wil. Ik kan communiceren met dieren en ik kan gedachte lezen van dieren. Bijvoorbeeld die twee,' zeg ik en wijs naar de wolf en de hond. 'Ik volg wat er in hun omgaat. Best irritant op dit moment. Bovendien krijg ik er koppijn van.' Ik zucht even en glimlach. 'En wat is jouw gave?' Ik kijk haar vragend aan en glimlach even. Ik kijk even naar de hond en wolf. De hond wilt aandacht van de wolf, maar die wolf die zit daar niet echt op te wachten. Ik kijk naar Livia en probeer me af te sluiten van de dieren.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Sorry ik moet eten maar daarna reageer ik! <3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lauren

    Als ik de school een beetje heb bekeken, besluit ik om maar terug te gaan naar de klas. Ik zucht, iedereen is gezellig aan het kletsen. Ik twijfel waar ik moet gaan zitten. Ik wil niemand onderbreken. Dus ik blijf maar staan bij de deur en leun een beetje tegen de muur.

    (iemand waar ik naast kan zitten? ik houd het allemaal niet meer bij xD)

    Arjan

    Ik voel opluchting, angst, verwarring, blijdschap en twijfel. Even raak ik het spoor bijster, wat voelt Aria ongelooflijk veel dingen vlak achter elkaar!
    Het sturen van lucht lijkt me echt gaaf, maar ik schrik even als ze begint over het sturen van bloed.
    Door de twijfel die er vooraf ging, weet ik dat ze niet blij is met deze gave. Ik zucht opgelucht, toch niet de enige die niet blij is met zijn gaves.
    'Ben je, eh, ook bang om die gaves te gebruiken?' vraag ik twijfelend. Wat een rare vraag eigenlijk, dat ik bang ben ze te gebruiken, betekend natuurlijk niet dat een ander dat ook is!
    Ik merk dat ik rood word en kijk snel naar Menji. die de hoop op een spel met Wolfie inmiddels heeft opgegeven en nu op mijn voet ligt.


    You oughta know

    Aria Rosalie Angels

    Ik kijk hem verbaasd aan. O ja. Hij kan mijn gevoelens weten. 'Eh... Lucht besturen niet,' zeg ik met een glimlachje. 'Dat andere wel. Als ik boos ben....' Ik zwijg. 'Het is raar. Ik voel jouw bloed net zo goed door jouw aderen stromen als mijn eigen bloed. Als ik boos word lijkt het alsof jouw bloed mijn bloed wordt en als ik wil dat jij dan jezelf slaat, sla je jezelf. Als ik boos ben heb ik het niet onder controle, maar het kan ook wel voorkomen dat als ik lucht wil besturen, ik iemand anders lichaam iets verder op bestuur.' Ik zucht. 'Je krijgt er veel vijanden mee, zonder het te willen. En als ik boos ben...' Ik zwijg. 'Dan ben ik mezelf niet.' Ik zucht en sla mijn ogen neer. Ik aai Wolfie die zijn hoofd op mijn schoot heeft gelegd.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Is goed Jaimzzz <3]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Nikki, ik dacht dat Paige alleen zit]

    Anthony

    'Ik vraag me af of deze les nog gaat beginnen eigenlijk.' hoor ik Kate zeggen en kijk even naar de leraar voor in de klas. Hij leest in alle rust een boek en lijkt zich nauwelijks bewust van onze aanwezigheid.
    'Ach, als alle lessen zo zijn, vind ik het zo'n ramp nog niet.' zeg ik en zak onderuit.
    Op dat moment lijkt de docent te hebben gewacht, want hij legt zijn boek weg en stelt zich voor, waarna hij een beetje het vak uitlegt.
    Ik zucht een keer ongeïnteresseerd en hoop dat de bel snel weer gaat.


    You oughta know

    Paigelyn 'Paige' Channary Butterfly

    Wat een ongelooflijk educatieve les was dit. De leraar had tot nu toe wel nul zinvolle dingen gezegd. En hier moesten we beter van worden? Yeah right. Als dat zo is ben ik Queen Elizabeth.
    Ik viste mijn koptelefoon uit mijn tas en zette weer harde muziek op. In mijn hoofd zong ik mee met Rise against en ik voelde mij weer wat ontspannen. De muziek was vaak het enige wat mij afleidde van andermans emoties en gevoelens. Maar ja, het betekende wel dat ik een pure vorm van Empathie bezat en dus al die dingen zou kunnen leren die er in de boeken stonden over Empathie.
    Ik liet mijn stoel tegen de muur aan leunen, zodat ik lekker onderuitgezakt kon zitten. Mijn ogen sloten zich en voor mijn gevoel vervaagde de omgeving. Ik hoorde alleen af en toe wat geruis van vlagen van emoties, maar verder was ik rustig.

    (Jep, I'm bored :') )


    Happy Birthday my Potter!

    Lauren

    Langzaam liep ik weer terug naar Paige. Ik voelde me nu best alleen hier. 'Eh, mag ik naast je zitten?' vroeg ik zenuwachtig. Ze was muziek aan het luisteren, en ik weet niet eens of ze me wel hoorde.

    Paigelyn 'Paige' Channary Butterfly

    Ik merkte Lauren haar emoties heel dichtbij op en draaide mijn hoofd in haar richting. Zonder haar echt te horen begreep ik wat ze vroeg en knikte dus maar. Ik moest toegeven, ze deed haar best voor mensen. Als ze dat niet deed, was ze allang al tien straten verderop gaan zitten, bij wijze van spreken dan.
    Ik hing de koptelefoon op mijn schouders, zodat ik de muziek nog wel zacht kon horen. 'Wat is dit toch een geweldige leraar hè?' zei ik sarcastisch en ik keek hoofdschuddend naar de vent. 'Echt een hele goede lesvoorbereiding.' Ik had geen idee of die vent mij hoorde, maar dat maakte mij niet veel uit. Hij verprutste zijn les, niet ik.


    Happy Birthday my Potter!