• St. William's is een internaat voor jeugd met aanleg voor speciale krachten. Op St. William's leren ze deze krachten te beheersen en te verbeteren, maar dat gebeurt onder streng toezicht van het schoolhoofd.
    Dat betekend dat er strenge regels zijn, en hoge straffen. Verder heeft iedereen vrijwel dezelfde lessen, al heb je niet of nauwelijks aanleg voor de kracht waar die les over gaat.

    (School)Regels

    Zoals iedere school heeft ook St. William's regels. Hierop wordt streng toegezien door het schoolhoofd (wanneer je je geroepen voelt schoolhoofd en/of docent te spelen, geef het aan!). Zoals al genoemd zijn er hoge straffen (maar vrees niet, het zal niet te ver gaan (: ).

    - Het gebruiken van krachten binnen de school is niet toegestaan, enkel tijdens de lessen onder toezicht van een docent.
    - Jongens en meiden slapen gescheiden.
    - Het op elkaar uitproberen van krachten is niet toegestaan.
    - Het schoolterrein kan niet verlaten worden zonder toestemming.

    Regels zijn er om overtreden te worden, dit mag dan ook gewoon. Maar let wel op dat je andere spelers in hun waarde laat en zorg wel dat je ook (wel eens) gestraft wordt.

    Wanneer je graag mee wilt spelen kun je je aanmelden in het rollentopic;
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143237&page=1

    Wil je het vorige topic nog eens doorlezen?
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143273&page=last&message=66#4151244

    De volgende personages spelen mee;
    Anthony (chasinghoran)
    Kate (mismi)
    Roselyn (Thatlastkiss)
    Daniel (Montmarte)
    Jesper (BlueHope)
    Livia (jaimyhoi)
    Lauren (alice24)
    Paige (Rider)
    Allison (DreamWishes)
    Aria (Coockies)
    Jacob (Coockies)
    Zoey (RememberYoux)
    Cahlista Aloys Docente (Rider)
    Arjan (chasinghoran)

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 15:53 ]


    You oughta know

    Guillermo Jesper Wakefield.
    Ik schud mijn hoofd. "Soms is het het irritant. Ik kan mensen hun herinneringen zien, want die heb ik nodig als ik hun droomwereld 'maak'." Zeg ik. Ik pak mijn schriftje en zoek een lege bladzijde op. Ik had nog niet zoveel gezien, maar ik denk dat ik wel een schets kon maken. Ik hou mijn hand boven het blaadje en adem langzaam uit. "Jouw gave lijkt me toch wel heel fijn om te hebben. Ik hou van details, maar ik denk dat het heel anders is als je de gave ook echt heb." Zeg ik en haal mijn hand weer boven het papier weg. Ik kijk er vrolijk naar. Een enkel huis met een paar bomen en bloemen, weinig schaduw. Dit was dus een deel van mijn gave. "Vind je de school leuk?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    (Wie speelt de lerares?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Lauren

    Ik bloosde. 'Dankje, zoiets heeft nog nooit iemand tegen mij gezegd. Jij ook, ik vind je gave heel bijzonder. Wat vind je van de rest dan?' Ik denk aan het enge meisje die het bloed kan besturen, en een rilling loopt over mijn rug. Snel onderdruk ik mijn bangheid, en denk aan iets leuks. Het gaat best goed, ik kan hier aan wennen.

    Zoey Quinty Djinn
    Ik knik en pak ook een potlood, en begin een tekening te schetsen van een half gezicht, met als hoofddoel het oog en het oor. Ik glimlach als het af is, en kijk dan Jesper aan. Ik luister met een half oor naar de leraar, wat makkelijk te volgen is aangezien het klinkt alsof die in mijn oor staat te schreeuwen. Ik trek een klein beetje een pijnlijk gezicht maar herstel me dan weer. Helaas te laat. Hij moet het gezien hebben.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Paigelyn 'Paige' Channary Butterfly

    Ik grinnikte zachtjes. 'Dat ze veel te dicht bij mij in de buurt zijn,' antwoordde ik met een sarcastische ondertoon in mijn stem. Ik keek de klas nog een keer rond. 'Maar ik ken ze dan ook niet goed. Al hoef ik twee van ze ook niet te leren kennen. Die mogen gewoon ver bij mij uit de buurt blijven. Eigenlijk vind ik tot nu toe alleen jou wel oké. En Daniel lijkt op zich ook niet al te erg.'

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 20:09 ]


    Happy Birthday my Potter!

    BlueHope schreef:
    (Wie speelt de lerares?)


    (In deze les niemand)


    Happy Birthday my Potter!

    Guillermo Jesper Wakefield.
    "Oke." Zeg ik terwijl ik vrolijk verder teken. Ik kijk soms naar haar tekening en besluit dat ze goed kan, tekenen dan. Ik kijk ook soms even uit het raam zodat ik de wereld weer voor me kan zien. Ik vond het erg leuk om te doen, maar kon helaas nog niet echt in die wereld rondlopen. dat zou ik pas kunnen als ik eenmaal mijn gave onder controle had. Ik zie dat Zoey een pijnlijk gezicht trekt. Ik vroeg alleen niet wat er mis was. Inplaats daarvan schoof ik de tekening naar haar toe. "Lijkt dit niet een beetje op jouw droomwereld?" Vraag ik voorzichtig, bang dat ik de herinneringen van een ander persoon had gezien.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Lauren

    'wie dan?' zeg ik grinikkend. 'Ik denk dat ik het al weet, is het dat enge bloed meisje? Ik vind haar gave echt angstaanjagend.' zeg ik en ik voel mijn lichaam overspoelen met angst. ' Sorry' zeg ik verondschuldigend. Ik denk snel aan iets leuks.

    Paigelyn 'Paige' Channary Butterfly

    'Tja, ik ben niet echt bang zoals jij, maar het is toch niet echt prettig om geen controle te hebben over je eigen lichaamsdelen. Al helemaal niet als je voor een grote groep mensen gedwongen word om jezelf te slaan. En ik zei niks bijzonders. Zij maakte een sarcastische opmerking en ik maakte er eentje terug. Vervolgens flipte ze helemaal! Ik heb het gewoon niet meer op mensen die snel boos worden of iets dergelijks. Zoals dat andere meisje waarvan ik de woede oppikte. Dan wil ik het liefst ergens hoog in een vogel loze boom zitten. Of nog beter, een kelder.' Ik zuchtte en keek uit het raam.


    Happy Birthday my Potter!

    Lauren

    ' Oh, wat stom! heeft ze haar gave op jouw gebruikt? dat is gewoon gemeen! ' zeg ik en ik voel woede in me opwellen. 'We moeten haar laten weten dat dat niet oke is' zeg ik. Paige kijkt ook boos. Dan bedenk ik me dat dat mijn boosheid is. Snel probeer ik mezelf te kalmeren.

    Coockies schreef:
    Jacob 'Jake' Drew Williams

    Ik lach om haar reactie. 'beidde. Ik kan met dieren communiceren via gedachtes en huj geluiden, maar ook met mensen via gewoon nou ja mensen taal.' ik glimlach. 'ik hoop dat het geen probleem is, maar ik ben nog niet zo goed in het veranderen. Het gaat nogal vaak verkeerd, maar daarom ben ik hier,' glimlach Ik. 'heb je veel last van je gave,' vraag ik haar. Ik kijk naar de docente. Gingen we nog iets doen of kondencwe de hele les zo zitten?


    Livia O'Dair
    Ik lach een beetje als hij beiden zegt en knik. 'Voor mij is het geen probleem,' zeg ik dan. 'waarom zou ik er problemen mee hebben?' ik kijk hem aan, 'het lijkt me het lastigst voor jezelf.' Hij vraagt of ik last heb van mijn gave. Ik vraag me af in welke zin hij dat bedoelt. 'Nee,' zeg ik dan. 'ik heb alleen dat wanneer ik boos ben er nog wel eens vuurballen willen verschijnen. En als ik erg rustig ben dat er mist om me heen verschijnt. Maar voor de rest niet.' ik heb alleen veel vrienden en mijn vriendje verloren. Maar ik vertel dat niet, nooit. Ga ik niet doen. Zal ik nooit doen. Tenzij ik diegene echt vertrouw, en dat doe ik niet zomaar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Livia O'Dair
    Ik lach een beetje als hij beiden zegt en knik. 'Voor mij is het geen probleem,' zeg ik dan. 'waarom zou ik er problemen mee hebben?' ik kijk hem aan, 'het lijkt me het lastigst voor jezelf.' Hij vraagt of ik last heb van mijn gave. Ik vraag me af in welke zin hij dat bedoelt. 'Nee,' zeg ik dan. 'ik heb alleen dat wanneer ik boos ben er nog wel eens vuurballen willen verschijnen. En als ik erg rustig ben dat er mist om me heen verschijnt. Maar voor de rest niet.' ik heb alleen veel vrienden en mijn vriendje verloren. Maar ik vertel dat niet, nooit. Ga ik niet doen. Zal ik nooit doen. Tenzij ik diegene echt vertrouw, en dat doe ik niet zomaar.



    (Dan zou ik maar niet te dicht bij Jesper komen.........)


    We've lived in the shadows for far too long.

    BlueHope schreef:
    (...)


    (Dan zou ik maar niet te dicht bij Jesper komen.........)


    [Ze heeft het hem niet verteld, hij ving het op.

    En ze blijft sowieso wel weg bij iedereen die gedachtes kan horen]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Ze heeft het hem niet verteld, hij ving het op.

    En ze blijft sowieso wel weg bij iedereen die gedachtes kan horen]



    (Maar hij kan geen gedachtes horen, hij kan herinneringen zien......)


    We've lived in the shadows for far too long.

    BlueHope schreef:
    (...)


    (Maar hij kan geen gedachtes horen, hij kan herinneringen zien......)


    [>.> ze is toch boos op hem dus blijft toch wel uit zijn buurt.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.