• St. William's is een internaat voor jeugd met aanleg voor speciale krachten. Op St. William's leren ze deze krachten te beheersen en te verbeteren, maar dat gebeurt onder streng toezicht van het schoolhoofd.
    Dat betekend dat er strenge regels zijn, en hoge straffen. Verder heeft iedereen vrijwel dezelfde lessen, al heb je niet of nauwelijks aanleg voor de kracht waar die les over gaat.

    (School)Regels

    Zoals iedere school heeft ook St. William's regels. Hierop wordt streng toegezien door het schoolhoofd (wanneer je je geroepen voelt schoolhoofd en/of docent te spelen, geef het aan!). Zoals al genoemd zijn er hoge straffen (maar vrees niet, het zal niet te ver gaan (: ).

    - Het gebruiken van krachten binnen de school is niet toegestaan, enkel tijdens de lessen onder toezicht van een docent.
    - Jongens en meiden slapen gescheiden.
    - Het op elkaar uitproberen van krachten is niet toegestaan.
    - Het schoolterrein kan niet verlaten worden zonder toestemming.

    Regels zijn er om overtreden te worden, dit mag dan ook gewoon. Maar let wel op dat je andere spelers in hun waarde laat en zorg wel dat je ook (wel eens) gestraft wordt.

    Wanneer je graag mee wilt spelen kun je je aanmelden in het rollentopic;
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143237&page=1

    Wil je het vorige topic nog eens doorlezen?
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143273&page=last&message=66#4151244

    De volgende personages spelen mee;
    Anthony (chasinghoran)
    Kate (mismi)
    Roselyn (Thatlastkiss)
    Daniel (Montmarte)
    Jesper (BlueHope)
    Livia (jaimyhoi)
    Lauren (alice24)
    Paige (Rider)
    Allison (DreamWishes)
    Aria (Coockies)
    Jacob (Coockies)
    Zoey (RememberYoux)
    Cahlista Aloys Docente (Rider)
    Arjan (chasinghoran)

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 15:53 ]


    You oughta know

    [Jacob praat tegen Livia:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 18:04 ]

    Aria Rosalie Angels

    Ik kijk op en knik. 'Ja dat is mijn wolf. Wolfie.' Ik kijk even naar de hond, waarschijnlijk de zijne, die Wolfie een beetje uitdaagd. Ik kijk naar Wolfie en houd hem nauwlettend in de gaten. Gelukkig blijft hij braaf liggen en snuffelt hij alleen een beetje. Dan kijk ik naar de jongen. 'Aria,' stel ik mezelf voor. Ik steek geen hand uit. Even geen zin in een aanraking. Ik glimlach kleintjes en kijk dan even snel om me heen. Uiteindelijk kijk ik de jongen weer aan. 'En dat is jouw hond, neem ik aan,' zeg ik en glimlach er even bij. Alleen om vriendelijk te zijn. Ik had hier vrienden nodig, hoe moeilijk het ook was. Ik zucht lichtjes. Waarom moet ik nou weer zo'n irritante gave hebben?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Livia O'Dair
    Ik ben nog steeds boos maar ik voel het al telkens meer weggaan. En het verdwijnt helemaal als een jongen me aanspreekt. Hij ziet er goed uit, erg goed. Hij vraagt aan me waar de les is en glimlacht dan naar me. Damn.
    'Ik kan je er wel even heenbrengen,' zeg ik dan. 'Ik moet er zelf ook weer heen.'
    Ik ben eruit weggelopen, rot Jesper. Daar ga ik in iedergeval niet meer naast zitten.
    'Ik ben Livia.'
    Ik glimlach naar hem. Mijn waterkant komt weer naar boven. En ik begin de andere kant op te lopen richting het lokaal.
    'Deze kant op.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Ow damn.. nu klopt mijn post niet meer :( wat moet ik doen?)

    Cahlista Aloys, Docente

    Ik keek op toen het meisje wee rustig naar het lokaal liep met een nieuwe leerling naast haar. Mijn vinger ging even langs de lijst en uiteindelijk kon ik haar vinden. Livia, water en vuur. Ze had nog een flinke weg te gaan in mijn les, dat was zeker.
    Ik zuchtte even en keek naar de klok. De les was voorbereid en eigenlijk had ik nu dus niet echt iets meer te doen. Ik kwam langzaam overeind en pakte een boek van de plank. Ik zette de stoel op luier stand en zat zo lekker een tijdje te lezen.


    Happy Birthday my Potter!

    [lauren kan nog wel kate en anthony praten?]

    Jacob 'Jake' Drew Williams

    Ik kijk haar aan en glimlach even. 'Ja is goed. Jacob,' stel ik mezelf voor. 'Maar je kan me ook Jake noemen,' glimlach ik even en loop met haar mee. Ik knik even en loop rustig naast haar. ik kijk hier en daar om me heen, maar weet dat het me niet heel veel boeit. Ik open de deur van het lokaal, althans ik denk dat het het lokaal is, en stap naar binnen. Ik kijk even om me heen. Gelijk schieten een paar gedachtes door mijn hoofd. Ik kijk de klas rond op zoek naar dieren en knik als ik er een paar zie. Vandaar... Ik voel een hoofdpijn opkomen. Gelukkig dat er geen tientallen dieren zitten. Hoewel ik van dieren houd is het wel irritant. Vooral in een dierentuin... Dan krijg je gewoon medelijden met die dieren. Ik loop naar een tafel achterin en ga zitten. Ik kijk even naar Livia. Ze moet zelf weten waar ze gaat zitten. Ik kijk even naar de dieren. Een wolf, cheeta en een hond is het eerste wat ik zie. Vooral de gedachtes van de wolf en de cheeta zijn irritant, omdat ze over elkaar denken de hele tijd. Ik zucht diep. Waarom kan ik het niet uit zetten? Ik probeer mijn gedachtes op iets anders te zetten. De klasgenoten bijvoorbeeld.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Livia O'Dair
    We lopen erheen en Jacob opent dan de deur. Of Jake, ligt eraan. Ik ga denk ik voor Jake. Hoewel ik Jacob ook een leuke mooie naam vind. Jake loopt naar achteren en gaat daar aan een tafel zitten. Ik zie dat hij even naar mij kijkt en ik glimlach dan. Ik ga gewoon naast hem zitten. Ik loop naar achteren en neem plaats aan de tafel naast hem. Ik ben niet van plan om nog naast Jesper te gaan zitten. Ik kijk even naar Jesper maar dan weer terug naar Jake. 'Wat is jouw gave?' vraag ik dan aan hem. Ik kijk hem met een schuin hoofd aan en probeer me voor te stellen wat zijn gave zou kunnen zijn. Ik heb geen flauw idee.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Someone for Paige?)

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 17:20 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Arjan

    Ik glimlach als ze de naam van de wolf noemt, en kijk haar dankbaar aan als ze zichzelf voorstelt zonder me een hand te geven. Gelukkig maar.
    'Creatieve naam.' lach ik. 'Ik ben trouwens Arjan.' Dit ging al beter dan ik had verwacht, ik was al stukken minder zenuwachtig dan bij Lauren.
    Aria begint over Menji en ik kijk even naar mijn hond, die inmiddels trilt van opwinding omdat ze graag wil spelen. Ik lach even om haar gedrag.
    'Ja, dit is Menji.' zeg ik en even streel ik de zachte haren.
    Wanneer ik weer naar Aria kijk, voel ik irritatie, maar zeker niet de mijne. Zou ze geïrriteerd zijn door mij? Of door Menji, misschien?
    Vlug kijk ik weer naar Menji, maar die heeft haar aandacht alweer op Wolfie gericht.


    You oughta know

    mismi schreef:
    [volgens mij is mijn personage een van de weinige die wel vrolijk is haha xD die heeft eigenlijk wel zin in een nieuwe school om meer over krachten te leren]

    Kate Miller
    Anthony merkt op dat ze elkaar al kennen en geeft dan antwoord op mijn vraag.
    Dan bladert hij naar de tekening van de kraai en schuif zijn schrift naar mij toe. "Zoals dit, ik weet van vrijwel iedere veer waar en hoe hij ligt. Dan kan ik hem tekenen." zegt hij dan als de tekening voor mijn neus ligt. Ik kijk naar de details en glimlach. Ik ga er even overheen met mijn vingers, alsof hij echt is en dan schiet er weer een beeld door me heen van de kraai. Ik haal mijn vingers er vanaf en schuif de tekening terug naar Anthony. Ik wist niet dat ik ook beelden kon krijgen van dingen die niet leefden.

    [whoops, sorry! M'n nederlands roept ook om verder gemaakt te worden, haha]

    Anthony

    Even kijk ik hoe Kate met haar vingers over mijn tekening strijkt. Plots haalt ze haar vingers weg en schuift de tekening terug.
    'Eh, gaat het? Was m'n kladblok statisch ofzo?' vraag ik, het is me nu al meerdere keren overkomen dat m'n kladblok me een schok gaf. Het zou een reden kunnen zijn waarom ze zo plots haar hand wegtrok.
    Fronsend kijk ik haar aan.


    You oughta know

    (Hoi^^ Heb ik nog iets gemist??)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Nah, er zijn 2 nieuwe jongens bij gekomen, maar verder niet echt..]


    You oughta know