• St. William's is een internaat voor jeugd met aanleg voor speciale krachten. Op St. William's leren ze deze krachten te beheersen en te verbeteren, maar dat gebeurt onder streng toezicht van het schoolhoofd.
    Dat betekend dat er strenge regels zijn, en hoge straffen. Verder heeft iedereen vrijwel dezelfde lessen, al heb je niet of nauwelijks aanleg voor de kracht waar die les over gaat.

    (School)Regels

    Zoals iedere school heeft ook St. William's regels. Hierop wordt streng toegezien door het schoolhoofd (wanneer je je geroepen voelt schoolhoofd en/of docent te spelen, geef het aan!). Zoals al genoemd zijn er hoge straffen (maar vrees niet, het zal niet te ver gaan (: ).

    - Het gebruiken van krachten binnen de school is niet toegestaan, enkel tijdens de lessen onder toezicht van een docent.
    - Jongens en meiden slapen gescheiden.
    - Het op elkaar uitproberen van krachten is niet toegestaan.
    - Het schoolterrein kan niet verlaten worden zonder toestemming.

    Regels zijn er om overtreden te worden, dit mag dan ook gewoon. Maar let wel op dat je andere spelers in hun waarde laat en zorg wel dat je ook (wel eens) gestraft wordt.

    Wanneer je graag mee wilt spelen kun je je aanmelden in het rollentopic;
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143237&page=1

    Wil je het vorige topic nog eens doorlezen?
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143273&page=last&message=66#4151244

    De volgende personages spelen mee;
    Anthony (chasinghoran)
    Kate (mismi)
    Roselyn (Thatlastkiss)
    Daniel (Montmarte)
    Jesper (BlueHope)
    Livia (jaimyhoi)
    Lauren (alice24)
    Paige (Rider)
    Allison (DreamWishes)
    Aria (Coockies)
    Jacob (Coockies)
    Zoey (RememberYoux)
    Cahlista Aloys Docente (Rider)
    Arjan (chasinghoran)

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 15:53 ]


    You oughta know

    Aria Rosalie Angels

    'ik weet niet of ik je nu kan besturen. Waarschiijlijk wel. Het is dat ik het alleen toelaat als ik boos ben. Omdat ik het niet wil. Ik wil niet jouw lichaam in mijn macht hebben. Dus ik zou kunnen oefenen.' Ik bijt op mijn lip. 'alleen ben ik bang om het te doen.' Ik kijk haar aan. 'ik weet niet of het pijn doet. Ik geloof van niet, tenzij ik je pionlijke dingen laat doen. Je kan niet tegen werken, moet dus doen wat ik je laat doen. Dat is vooral mentaal pijnlijk.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lauren

    'Zou...zou je het eens willen proberen? Ik bedoel op...mij? Ik ben zovaak gevallen enz en gepest, ik denk dat ik het mentaal en lichamelijk aankan' zeg ik heel langzaam en voorzichtig.' Ik zou het erg jammer voor je vinden al je nooit zou weten hoe het voelt als je niet boos bent. Ik bedoel. het kan...van pas komen op jezelf te beschermen toch/ ook ik vriendelijke gevechten op school' dan glimlach ik lichtjes.

    Aria Rosalie Angels

    Ik kijk haar aarzelend aan. 'ik zou dat kunnen doen. Maar het kan misgaan en dan heb ik mezelf niet onder controle.' Ik kijk haar aan. 'ik wil je geej pijn doen ofzo.' ik glimlach zwakjes en kijk weg. Maar ze had gelijk. Ik moest oefenn op iemand.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (I volunteer xD)
    Lauren

    'Ehm, je...je mag het wel op mijn proberen. Ik wil je graag helpen. Maar in de klas lijkt me niet zo handig. Ik heb een idee, als jij nou vraagt of je naar de WC mag, dan teleporteer ik ongezien weg, ook naar de gang. En dan kunnen we het buiten..proberen' zeg ik en ik kijk haar aan. 'Ik vertrouw je' Ik wist dat ik het kon.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 10:28 ]

    [Whaha, nou kan ik nergens meer op reageren xD
    Lol, iemand voor Anthony of Arjan?]


    You oughta know

    (Wel, we zijn nogal druk xd maar Coockie is niet online, dus misschien kan je doen dat 1 van de 2 van ons plan hoort? en het dan uit gaan zoeken?)

    [Zou kunnen, whaha, ik doe Tony wel, die zien jullie lekker toch niet ^.^]

    Anthony

    Langzaam loop ik het lokaal in. Lauren staat bij een ander meisje en ik ga een paar tafels verderop zitten.
    Ik vang een deel van het gesprek op en schud langzaam mijn hoofd. Dit kon niet waar zijn, je vrijwillig aanbieden om als oefenobject voor anderen te dienen?
    Lauren is knettergek, maar aan de andere kant ben ik nieuwsgierig naar het resultaat, en dus concentreer ik me op mezelf en mijn omgeving.
    Langzaam maar zeker voel ik een koude stroom over me heen glijden en ik weet dat anderen me nu nauwelijks nog kunnen zien, alleen als ze goed kijken kunnen ze vaag mijn silhouet herkennen. Het was me nog nooit gelukt om dat laatste stukje ook weg te werken.


    You oughta know

    Allison "Ally" Gwyneth Swann
    Ik zucht en loop achter de menigte aan naar de volgende les, onderweg zet ik Cuddles toch maar even neer op mijn kamer aangezien hij toch wat mensen bang maakte, of ja, beter gezegd, mensen waren bang voor Cuddles. Ik aai even over zijn hoofdje, laat wat eten en drinken voor hem achter en verlaat dan de kamer weer en loop dan naar het lokaal toe, waar de rest ook naartoe liep. Dan loop ik het lokaal binnen en kijk eerst weer even het lokaal goed door bijt zacht op mijn lip en kijk waar ik ga zitten. Uiteindelijk ga ik toch maar op een plek zitten waar nog niemand zit.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 12:20 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Arjan kan wel, maar die zit nog nergens.]


    You oughta know

    [Ik heb het iets verandert, nu kan hij er wel gaan zitten. ^^]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Arjan

    In gedachten verzonken loop ik het lokaal in, Aria praat met Lauren en ik besluit maar ergens ander te gaan zitten.
    Even blijf ik staan om te kijken waar nog plek is, en zie Allison alleen zitten. Ik loop naar haar toe.
    'Zit hier al iemand?' vraag ik en ze schudt haar hoofd, dus ik ga zitten.


    You oughta know

    [Had ze zich al voorgesteld... Ik weet het niet meer, haha]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Jep, vorige les, maar je was op 'n gegeven moment offline, dus toen ben ik maar met Coockies gaan praten, haha]


    You oughta know

    Allison "Ally" Gwyneth Swann
    Ik glimlach even als Arjen naast me komt zitten. 'Hey.' zeg ik dan kort en kijk hem even aan en haal dan even de spullen die we nodig hebben uit mijn tas en kijk hem dan weer aan. 'We hadden vorige les niet echt met elkaar gepraat, maar vertel eens iets over jezelf.' zeg ik dan en probeer een gesprek te starten. Ik was hier altijd slecht in, met mensen in contact komen, en veel praten deed ik ook niet, maar ik wilde een nieuwe start nu ik hier ben, wel proberen meer socialer te worden, meer met andere om te gaan, alleen mijn gaves maakte het soms aardig moeilijk, iedereens gedachten horen, maakte het voor mij bijna overbodig om te praten en aangezien ik ook met gedachten met iemand kan communiceren hoef ik eigenlijk ook niet te praten.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Arjan

    Ik dacht even na. 'Nou ja, ik, eh..' Waarom vond ik dit toch altijd zo moeilijk? Bij Aria ging het toch ook gewoon goed?
    'Ik ben dus Arjan, maar dat wist je al. Ik kan soms dingen in slow motion zien. En... En ik kan emotie van anderen voelen, en beheersen. Maar dat doe ik liever niet.' vertelde ik, en werd iets zenuwachtig bij het laatste gedeelte.
    'En jij?'

    [Sorry, ik moet weg, ik kan wss vandaag verder niet meer online komen....]


    You oughta know