• St. William's is een internaat voor jeugd met aanleg voor speciale krachten. Op St. William's leren ze deze krachten te beheersen en te verbeteren, maar dat gebeurt onder streng toezicht van het schoolhoofd.
    Dat betekend dat er strenge regels zijn, en hoge straffen. Verder heeft iedereen vrijwel dezelfde lessen, al heb je niet of nauwelijks aanleg voor de kracht waar die les over gaat.

    (School)Regels

    Zoals iedere school heeft ook St. William's regels. Hierop wordt streng toegezien door het schoolhoofd (wanneer je je geroepen voelt schoolhoofd en/of docent te spelen, geef het aan!). Zoals al genoemd zijn er hoge straffen (maar vrees niet, het zal niet te ver gaan (: ).

    - Het gebruiken van krachten binnen de school is niet toegestaan, enkel tijdens de lessen onder toezicht van een docent.
    - Jongens en meiden slapen gescheiden.
    - Het op elkaar uitproberen van krachten is niet toegestaan.
    - Het schoolterrein kan niet verlaten worden zonder toestemming.

    Regels zijn er om overtreden te worden, dit mag dan ook gewoon. Maar let wel op dat je andere spelers in hun waarde laat en zorg wel dat je ook (wel eens) gestraft wordt.

    Wanneer je graag mee wilt spelen kun je je aanmelden in het rollentopic;
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143237&page=1

    Wil je het vorige topic nog eens doorlezen?
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143273&page=last&message=66#4151244

    De volgende personages spelen mee;
    Anthony (chasinghoran)
    Kate (mismi)
    Roselyn (Thatlastkiss)
    Daniel (Montmarte)
    Jesper (BlueHope)
    Livia (jaimyhoi)
    Lauren (alice24)
    Paige (Rider)
    Allison (DreamWishes)
    Aria (Coockies)
    Jacob (Coockies)
    Zoey (RememberYoux)
    Cahlista Aloys Docente (Rider)
    Arjan (chasinghoran)

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 15:53 ]


    You oughta know

    [gecondoleerd en veel sterkte en ook voor je vriendin, die moet het wel heel erg moeilijk hebben. (flower)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    mismi schreef:
    (...)
    Kate Miller
    "Ik heb er hier een paar, maar de meeste liggen thuis. Het was me iets te zwaar om alles mee te gaan sjouwen." zegt ze en ze klopt op haar boek om hem vervolgens in haar tas te stoppen. "Maar ik ga denk ik maar eens naar de volgende les. Straks krijgen we gezeur. Kom je ook?" vraagt ze dan en ik knik. Ik pak het zakje snoep, stop die in mijn tas samen met mijn flesje drinken om vervolgens op te staan. "Mag ik misschien een keer een van je boeken lenen?" vraag ik dan. "Als je het liever niet hebt maakt dat ook niet uit hoor." zeg ik er nog achteraan. Ik heb ook wel eens een hekel aan mensen die sommige dingen willen lenen. Wat kan ik zeggen, sommige dingen leen ik nou eenmaal liever niet uit aan mensen en daarbij kent ze me net een paar minuten, al kan ze me snel vinden als ik hem niet terug breng. Ik ben hier nog wel een tijdje denk ik en zij ook. Ondertussen loop ik naar het lokaal waar we, volgens mij, les hebben.


    (Boooooooond SBS 6 <3 Oftewel, langzame reacties hier zo)

    Paigelyn 'Paige' Channary Butterfly

    Ik knikte langzaam op haar vraag. Het kon vast niet zoveel kwaad om haar een boek te lenen. 'Ja, ik zal kijken welke het handigst is voor jou. In deze vind je waarschijnlijk niet zoveel.' Ik liep het lokaal in en ging al standaar zover mogelijk bij iedereen vandaan zitten. Wat Kate deed moest ze zelf weten. Ik was niet het persoon dat mensen naast mij regelde. Nooit geweest eigenlijk. Ook niet voor ik last had van het empath zijn.


    Happy Birthday my Potter!

    Kate Miller
    Ze knikt langzaam op mijn vraag, alsof ze het nog niet zeker weet of ze iets aan mij uit wil lenen. "Ja, ik zal kijken welke het handigst is voor jou. In deze vind je waarschijnlijk niet zoveel". Ik glimlach "Dankje" zeg ik vrolijk en ik loop achter haar in het lokaal in. Ze loopt helemaal door naar achteren en gaat zover mogelijk bij iedereen vandaan zitten, iets wat ik wel snap met haar gave. Ik twijfel even of ze me wel naar haast wil hebben, maar wuif het gevoel weg en loop ook naar achteren en ga naast haar zitten. Tot nu toe had mijn gevoel en het feit dat ik wel vrolijk was haar goed gedaan, misschien helpt het wel in de les. Ik pak mijn schrift uit mijn tas, gevolgt door mijn boek en een pen.

    Aria Rosalie Angels

    Ik kijk Lauren aan en loop met haar mee. Ik bijt hard op mijn lip en knik als ze stopt metnlopen en zegt dat dit wel een goede plek is. Ik slik moeizaam en laat het bloed toe. Ik sluit mijn ogen om me te concentreten en voel het bloed door mijn lichaam heen. Ik open mijn ogen en voel een gevoel in me dat betekend dat ik haar lichaam nu kan besturen. Ik kijk lauren aan en beweeg dan haar arm. Ik bijt op mijn lip en laat haar arm dan weer slap hangen. Uit het niets laat ik haar arm bewegen en maakt die rare bewegingen. Geschrokken kijk ik haar aan, maar ik kan het niet stoppen. Ik ben zo bang dat ik haar pijn doe...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [dank jullie wel voor de steun <3]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lauren

    Langzaam gaat mijn arm omhoog. Het voelt heel raar, maar het doet geen pijn. Het is gewoon een vreemd gevoel. Ik glimlach bemoedigend. Langzaam zakt mijn arm naar beneden. Dan, uit het niets vliegt hij weer omhoog en maakt rare bewegingen. Ik sluit snel mijn ogen en concentreer me op iets leuks. Ik moet niet bewegen, anders gaan het fout. Mijn arm komt hard langs mijn zij en dan in mijn maag. Ik adem langzaam in en uit, hopend dat Aria het weer snel onder controle heeft.

    mismi schreef:
    Kate Miller
    Ze knikt langzaam op mijn vraag, alsof ze het nog niet zeker weet of ze iets aan mij uit wil lenen. "Ja, ik zal kijken welke het handigst is voor jou. In deze vind je waarschijnlijk niet zoveel". Ik glimlach "Dankje" zeg ik vrolijk en ik loop achter haar in het lokaal in. Ze loopt helemaal door naar achteren en gaat zover mogelijk bij iedereen vandaan zitten, iets wat ik wel snap met haar gave. Ik twijfel even of ze me wel naar haast wil hebben, maar wuif het gevoel weg en loop ook naar achteren en ga naast haar zitten. Tot nu toe had mijn gevoel en het feit dat ik wel vrolijk was haar goed gedaan, misschien helpt het wel in de les. Ik pak mijn schrift uit mijn tas, gevolgt door mijn boek en een pen.


    Paigelyn 'Paige' Channary Butterfly

    Ik krabbelde wat in mijn schrift. Niet echt speciaal iets, ik liet mijn handen gewoon gaan en lette er ook niet echt op. Ik merkte dat Kate naast mij was komen zitten en haar spullen uit haar tas had gepakt. Niet dat de les waarschijnlijk veel zou worden. De vorige was nou niet echt zinvol geweest.
    'Dus, wat zijn je hobby's buiten dit alles,' zei ik bij dat laatste duidend op de krachten en dergelijke. Een normaal gesprek zou voor de verandering wel eens fijn zijn. Ik was niet van mening dat je hier persé over je krachten moest praten. We bleven immers gewoon mensen.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 21:22 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Aria Rosalie Angels

    Ik raak in paniek en ik weet dat dat niet goed is. Ik wil schreeuwen, ik wil het stoppen. Een wind steekt op en ik weet dat ik nu helemaal van steek raak. Ik probeer me te concentreren en voel het bloed wild door me heen stromen. Ik kan niet meer uit elkaar halen wat mijn lichaam is en wat de hare. Ik moet rustig worden. Ik haal diep adem en probeer niet naar Lauren te kijken. Wetende dat ik dan weer in paniek raak. In een keer is het weg. Voel ik het bloed niet meer wild door me heen stormen en is de storm in mijn hoofd gaan liggen. Ook de wind is weer verdwenen. Ik zucht opgelucht en open mijn ogen. Ik kijk naar Lauren. Waarschijnlijk heb ik iets gedaan waardoor ze is gevallen. Ik ren naar haar toe.
    'Het spijt me,' zeg ik paniekerig en kijk haar bezorgd aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Kate Miller
    Ze krabbeld wat in haar schrift terwijl ik naast haar kom zitten en mijn spullen pak. "Dus, wat zijn je hobby's buiten dit alles?" vraagt ze dan. "Ik sport heel veel" antwoord ik dan "Hardlopen samen met Kyra, mijn hond of een leuke balsport ofzo. Ik zat op hockey en boogschieten, maar dat zijn helaas twee dingen die ik achter heb moeten laten toen ik besloot hierheen te gaan. Ik ga proberen om hier een vereniging te vinden om te hockeyen, als ik iets kan regelen met de directrice waardoor ik daarvoor dan van het terrein af kan. Al denk ik dat het niet zal mogen." zeg ik dan. "Maar ik heb Kyra nog waar ik gewoon mee kan hardlopen zodat ik niet mijn hele conditie straks kwijtben" vervolg ik met een glimlach. "En jij? Heb jij nog hobby's naast het lezen??"

    [ik ben weg, doeidoei]

    Lauren

    Ze had het niet meer in de hand. Mijn arm vloog alle kanten op. Het begon pijnlijk te worden. Ik onderdrukte mijn gevoelens. Ik opende mijn mond, happend naar lucht. Toen ineens was het over. Langzaam viel ik naar de grond. toen ik de grond raakte, gaf mijn pols een misselijkmakende krak. Langzaam krulde ik me op. Aria komt op me af. 'het spijt me' zegt ze paniekerig. ' Het gaat' lieg ik.

    Aria Rosalie Angels

    Ik kijk haar aan en zie dat ze liegt. 'Ik doe dit niet meer. Ik weiger nog die gave te gebruiken.' Ik kijk haar aan en bijt op mijn lip. Ik kan wel janken van schuldgevoel. 'Het spijt me Lauren,'fluister ik. Ik kijk haar aan. 'Waar heb je pijn,' vraag ik en kijk haar aan. Ik wil niet dat ze liegt. Ik heb haar pijn gedaan. Moeizaam slik ik. Mijn ogen sla ik neer en bijt op mijn lip. Schuldgevoelens gaan door me heen. Waarom heb ik mee ingestemd? Dat was heel dom om te doen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lauren

    Ze heeft me door. Langzaam word ik ik misselijk van de pijn. ' Nee, ik heb er ook mee ingestemd, het is ook mijn schuld. Het gaat wel' zeg ik terwijl ik mijn pols stevig vasthou. 'Ik.. ik denk dat mijn pols gebroken is toen ik viel' zeg ik schor. ik probeer op te staan, maar het lukt niet. Het was zo dom geweest van me. Ik had er beter over moeten nadenken. Ze moes haar kracht niet opgeven.

    Aria Rosalie Angels

    'Ik zou beter moeten weten. Ik weet dat het gevaarlijk is...' Ik hoor wat ze zegt. Geschrokken kijk ik haar aan, maar sta dan op en help haar overeind. 'We gaan naar de EHBO, er is toch wel iemand van de ehbo hier toch?' Ik pak haar arm vast die niet pijn doet. Ik neem haar mee en negeer het feit dat ik haar aanraak. Iemand een pols gebroken door mij?! Ik haat mezelf. Ik loop met grote passen het gebouw in. 'Gaat het nog,' vraag ik haar en kijk haar aan. Ik glimlach zwakjes.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Iemnad zin om de altijd late Cliff verwelkomen?)


    We've lived in the shadows for far too long.