• St. William's is een internaat voor jeugd met aanleg voor speciale krachten. Op St. William's leren ze deze krachten te beheersen en te verbeteren, maar dat gebeurt onder streng toezicht van het schoolhoofd.
    Dat betekend dat er strenge regels zijn, en hoge straffen. Verder heeft iedereen vrijwel dezelfde lessen, al heb je niet of nauwelijks aanleg voor de kracht waar die les over gaat.

    (School)Regels

    Zoals iedere school heeft ook St. William's regels. Hierop wordt streng toegezien door het schoolhoofd (wanneer je je geroepen voelt schoolhoofd en/of docent te spelen, geef het aan!). Zoals al genoemd zijn er hoge straffen (maar vrees niet, het zal niet te ver gaan (: ).

    - Het gebruiken van krachten binnen de school is niet toegestaan, enkel tijdens de lessen onder toezicht van een docent.
    - Jongens en meiden slapen gescheiden.
    - Het op elkaar uitproberen van krachten is niet toegestaan.
    - Het schoolterrein kan niet verlaten worden zonder toestemming.

    Regels zijn er om overtreden te worden, dit mag dan ook gewoon. Maar let wel op dat je andere spelers in hun waarde laat en zorg wel dat je ook (wel eens) gestraft wordt.

    Wanneer je graag mee wilt spelen kun je je aanmelden in het rollentopic;
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143237&page=1

    Wil je het vorige topic nog eens doorlezen?
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143273&page=last&message=66#4151244

    De volgende personages spelen mee;
    Anthony (chasinghoran)
    Kate (mismi)
    Roselyn (Thatlastkiss)
    Daniel (Montmarte)
    Jesper (BlueHope)
    Livia (jaimyhoi)
    Lauren (alice24)
    Paige (Rider)
    Allison (DreamWishes)
    Aria (Coockies)
    Jacob (Coockies)
    Zoey (RememberYoux)
    Cahlista Aloys Docente (Rider)
    Arjan (chasinghoran)

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 15:53 ]


    You oughta know

    BlueHope schreef:
    (Iemnad zin om de altijd late Cliff verwelkomen?)

    (Je kan bij Paige en Kate komen zitten? mismi is namelijk weg)


    Happy Birthday my Potter!

    mismi schreef:
    Kate Miller
    Ze krabbeld wat in haar schrift terwijl ik naast haar kom zitten en mijn spullen pak. "Dus, wat zijn je hobby's buiten dit alles?" vraagt ze dan. "Ik sport heel veel" antwoord ik dan "Hardlopen samen met Kyra, mijn hond of een leuke balsport ofzo. Ik zat op hockey en boogschieten, maar dat zijn helaas twee dingen die ik achter heb moeten laten toen ik besloot hierheen te gaan. Ik ga proberen om hier een vereniging te vinden om te hockeyen, als ik iets kan regelen met de directrice waardoor ik daarvoor dan van het terrein af kan. Al denk ik dat het niet zal mogen." zeg ik dan. "Maar ik heb Kyra nog waar ik gewoon mee kan hardlopen zodat ik niet mijn hele conditie straks kwijtben" vervolg ik met een glimlach. "En jij? Heb jij nog hobby's naast het lezen??"


    Paigelyn 'Paige' Channary Butterfly

    Sportief typje, dat moest ik toegeven. Ik had het niet zo op hardlopen, vond het onzinnig. Ja, het was goed voor je conditie, maar ik vond het saai als wat. Boogschieten sprak mij meer aan en balsporten konden er mee door.
    'Ik speelde eerst ook nog piano, maar dat is een beetje opgehouden met de jaren. Ik heb verder wel zo'n vage pop waarop je vechtsporten kunt oefenen. Als mensen boos waren in mijn omgeving was het een goede manier om mij te uiten. En wat kan ik zeggen, lezen is gewoon leuk!'


    Happy Birthday my Potter!

    Lauren

    Langzaam lopen we naar binnen. 'Ik.. ik weet niet of er een ehbo is' zeg ik zacht. Mijn pols klopt pijnlijk. Ik probeer het te negeren. De misselijkheid word heviger. We lopen langs een raam. Als ik erin kijk, zie ik in de weerspiegeling dat ik heel bleek ben. Ik sta te trillen op mijn benen. 'Zullen we even zitten?' vraagt Aria bezorgd.

    [IK WIL CLIFF VERWELKOMEN D:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [IK WIL CLIFF VERWELKOMEN D:]


    (Ja, maar jij bent al bezig...)


    We've lived in the shadows for far too long.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Livia O'Dair
    'Hee! Dat is gemeen!' zeg ik dan met een klein pruillipje. 'Het is zowat een belediging. Ik mag dan toch hopen dat je homo bent, als je zegt dat je me niet wilt versieren.' ik kijk nog even verdrietig maar moet dan lachen. Ik maak maar een grapje. Het zou me eerder "verbazen" als een jongen dat wel wil. 'Nee, ik denk niet dat je homo bent. Hoe heet je vriendin?' dan zegt hij dat er inderdaad geen hond in zijn kamer is en ik wil niet een opmerking maken van; zie je wel. Maar dan zegt hij dat Will een leeuw is. Hij loopt vlug door en trekt me dan snel zijn kamer in, Jacob sluit de deur. Ik zie helemaal geen leeuw. Maar Jacob is bezig en haalt dan ineens een leeuwtje onder het bed vandaan. Jacob pakt hem op en stelt ons dan aan elkaar voor. Ik krijg een klauw aangereikt en Jacob waarschuwt me gelijk dat dor scherp zijn. 'Moet ik hem nou aannemen of niet? En hoi Will. Leuk je te ontmoeten.' en ik grinnik dan. Ik praat tegen een dier, maar ik meen wel wat ik zeg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    BlueHope schreef:
    (...)

    (Ja, maar jij bent al bezig...)


    D:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aria Rosalie Angels

    Zo te zien gaat het niet zo goed met Lauren. Ik kijk haar bezorgd aan. 'Er moet een EHBO zijn.' Ik kijk haar aan. 'Ga jij maar zitten. Ik ga zoeken,' zeg ik aarzelend. Ik kon haar hier toch niet alleen laten, maar wat moet ik dan? Ik duw Lauren zachtjes op een stoel die er staat. 'Ik ga hulp halen. Het spijt me echt heel erg,' zeg ik en kijk haar even aan met een pijnlijke blik. Dan kijk ik om me heen. Kon ik dit wel maken? Haar Alleen achterlaten.

    [@Alice24 zou je er op willen letten dat je mijn personage niet bestuurd? :)

    En wie kan er Lauren en Aria komen helpen?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rider schreef:
    (...)
    (Je kan bij Paige en Kate komen zitten? mismi is namelijk weg)


    (kuch kuch *feels ignored*)

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 23:24 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Coockies schreef:
    Aria Rosalie Angels

    Zo te zien gaat het niet zo goed met Lauren. Ik kijk haar bezorgd aan. 'Er moet een EHBO zijn.' Ik kijk haar aan. 'Ga jij maar zitten. Ik ga zoeken,' zeg ik aarzelend. Ik kon haar hier toch niet alleen laten, maar wat moet ik dan? Ik duw Lauren zachtjes op een stoel die er staat. 'Ik ga hulp halen. Het spijt me echt heel erg,' zeg ik en kijk haar even aan met een pijnlijke blik. Dan kijk ik om me heen. Kon ik dit wel maken? Haar Alleen achterlaten.

    [@Alice24 zou je er op willen letten dat je mijn personage niet bestuurd? :)

    En wie kan er Lauren en Aria komen helpen?]


    (Ik kan Cahlista sturen? Zij is docente)


    Happy Birthday my Potter!

    Jacob 'Jake' Drew Williams

    'He,' zeg ik beledigd als ze zegt dat ik dan hopelijk homo ben. 'Ik wil je niet gelijk versieren omdat ik niet bekend wil staan als plager,' grinnik ik. 'En ik heb geen vriendin.' ik kijk haar aan. 'Je kan hem wel gewoon aannemen hoor.' Ik lach en aai Will over zijn kop. Als Leslie tegen hem begint te praten lach ik. Hij verstaat haar niet maar vind de aandacht wel leuk. Ik zet hem weer neer. Gelijk begint hij weer rond te snuffelen. Met Will gaat dus alles goed. 'We zouden nu gewoon naar de volgende les kunne gaan. Met Will gaat het goed dus tja.' Ik kijk Leslie aan en glimlach even.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rider schreef:
    (...)

    (Ik kan Cahlista sturen? Zij is docente)


    [is goed, maar ik ga zo slapen want ben moe]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Jacob 'Jake' Drew Williams

    'He,' zeg ik beledigd als ze zegt dat ik dan hopelijk homo ben. 'Ik wil je niet gelijk versieren omdat ik niet bekend wil staan als plager,' grinnik ik. 'En ik heb geen vriendin.' ik kijk haar aan. 'Je kan hem wel gewoon aannemen hoor.' Ik lach en aai Will over zijn kop. Als Leslie tegen hem begint te praten lach ik. Hij verstaat haar niet maar vind de aandacht wel leuk. Ik zet hem weer neer. Gelijk begint hij weer rond te snuffelen. Met Will gaat dus alles goed. 'We zouden nu gewoon naar de volgende les kunne gaan. Met Will gaat het goed dus tja.' Ik kijk Leslie aan en glimlach even.


    [Lol. Hier heet ze Livia (;]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cahlista Aloys, Docente

    Ik liep een standaard controleronde door de gangen, voor ik verder zou gaan met lesgeven. Ik had dit uur al wat verder gevorderde leerlingen en had ze aan het werk gezet. Deze rondes waren belangrijk in een school met speciale leerlingen. Je wist maar nooit wat ze uithaalden.
    Ik kwam de hoek op en schrok toen. Ik zag twee van de nieuwe leerlingen en eentje zag er niet goed uit. Ik rende snel naar de twee toe, terwijl mijn hakken klakten op de grond. Snel knielde ik bij de leerlinge neer, mijn ogen op de ander gericht.
    'Wat is er gebeurd?' Ondanks dat ik mij zorgen maakte, klonk mijn stem vast zonder enige haperingen.


    Happy Birthday my Potter!

    [wat haha.... Ben moe ga zo slapen]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne