• St. William's is een internaat voor jeugd met aanleg voor speciale krachten. Op St. William's leren ze deze krachten te beheersen en te verbeteren, maar dat gebeurt onder streng toezicht van het schoolhoofd.
    Dat betekend dat er strenge regels zijn, en hoge straffen. Verder heeft iedereen vrijwel dezelfde lessen, al heb je niet of nauwelijks aanleg voor de kracht waar die les over gaat.

    (School)Regels

    Zoals iedere school heeft ook St. William's regels. Hierop wordt streng toegezien door het schoolhoofd (wanneer je je geroepen voelt schoolhoofd en/of docent te spelen, geef het aan!). Zoals al genoemd zijn er hoge straffen (maar vrees niet, het zal niet te ver gaan (: ).

    - Het gebruiken van krachten binnen de school is niet toegestaan, enkel tijdens de lessen onder toezicht van een docent.
    - Jongens en meiden slapen gescheiden.
    - Het op elkaar uitproberen van krachten is niet toegestaan.
    - Het schoolterrein kan niet verlaten worden zonder toestemming.

    Regels zijn er om overtreden te worden, dit mag dan ook gewoon. Maar let wel op dat je andere spelers in hun waarde laat en zorg wel dat je ook (wel eens) gestraft wordt.

    Wanneer je graag mee wilt spelen kun je je aanmelden in het rollentopic;
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143237&page=1

    Wil je het vorige topic nog eens doorlezen?
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143273&page=last&message=66#4151244

    De volgende personages spelen mee;
    Anthony (chasinghoran)
    Kate (mismi)
    Roselyn (Thatlastkiss)
    Daniel (Montmarte)
    Jesper (BlueHope)
    Livia (jaimyhoi)
    Lauren (alice24)
    Paige (Rider)
    Allison (DreamWishes)
    Aria (Coockies)
    Jacob (Coockies)
    Zoey (RememberYoux)
    Cahlista Aloys Docente (Rider)
    Arjan (chasinghoran)

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 15:53 ]


    You oughta know

    Aria Rosalie Flow

    Ik lach. 'Ja best knap dat je dat onthouden hebt,' grijns ik en loop rustig met hem mee. Als we eindelijk bij het lokaal staan trek ik de deur open. Ik kijk naar Wolfie, maar die loopt rustig achter me aan. Ik loop gelijk door naar een tafel. Ik heb geen idee Of Arjan naast je komt zitten. Of Allison. Zou ik bijvoorbeeld het wel kunnen maken tegenover Allison? Ik bedoel.... Tja... Straks denkt ze dat ik niet naast haar wil zitten ofzo en zij is nou een van de weinige die met menom wil gaan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jaimyhoi schreef:
    Livia O´Dair
    Ik kijk hem aan en glimlach dan zwakjes. 'Ja, dat zal wel gebeuren ja,' zeg ik dan. Ik die mijn gave accepteert. Dat doe ik al, ik kan alleen niet accepteren dat ik hiervoor gedumpt ben, me vrienden me nastaarden. Maar ik zal het wel moeten accepteren. 'Ik houd je aan die belofte,' mompel ik zacht en sta dan op. Jacob kijkt me met een lachje aan en ik schuif de stoel aan. 'Ik heb geen idee welke les we nu hebben, maar volgens mij is dat van de vrouw die mij niet mag.. Hm. Ik kon er niet zoveel aan doen.' Ik werd gewoon boos op Jesper omdat hij mijn herinnering zag. En die vrouw maakte het er niet beter op met haar vriendelijkheid. Het beste is om me gewoon alleen te laten. Dan komt het snel weer goed. 'Misschien dat ik maar meer op een vogel moet gaan lijken,' zeg ik glimlachend.


    Jacob 'Jake' Drew Williams

    Ik glimlach. 'Is goed houd me daar maar aan. Ik weet zeker dat de meeste hier jouw gave accepteren,' grijns ik. Ik bijt op mijn lip en loop rustig het lokaal uit. Ik lach. 'Nou laten we hopen op het beste dan maar,' grijns ik. Ik loop de gang over. 'Is het goed als we eerst even langs mijn kamer gaan, dan kan ik even kijken hoe het met Will gaat,' grijns ik. Ik kijk haar vragen aan en sta stil op het punt waar we anders heen zouden moeten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Livia O'Dair
    Ik kijk hem aan en besluit er dan niet meer over door te gaan. Anders verraad ik dadelijk nog dingen. Ik voel me, op een vreemde manier, toch wel op mijn gemak bij Jacob. Maar dat betekent niet dat ik hem vertrouw. Ik vertrouw niemand zomaar.. Toch? We lopen rustig het lokaal uit en Jacob zegt nog wat. Dan vraagt hij of ik even mee ga langs zijn kamer. Ik grinnik zachtjes. 'Ik mag toch hopen voor je dat er echt een hond op die kamer ligt, anders is het wel een hele slechte versiertruc,' zeg ik grijnzend. Maar ik knik dan ten teken dat ik meeloop met hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lauren

    ' Tsja, dat vind ik ook, maar anderen blijkbaa niet.' ze ik. Als we bij het lokaal aankomen, zie ik het bloedstuur meisje zitten. Een rilling loopt over mijn rug, maar snel sluit ik mijn gevoelens af en zeg tegen Tony dat ik zo terug ben. Ik loop twijfelachtig naar haar tafel toe en schraap mijn keel. ' Ehm, ik wou nog even sorry zeggen voor vanochtend. Mijn reactie was niet gepast. Ik denk dat er meer mensen zijn met zulke..eh..bijzondere gaven en ben er niet bang meer voor. zijn we nu oke? ' zeg ik en ik steek mijn hand uit.

    [Ikga slapen. BAAYYY :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jacob 'Jake' Drew Williams

    Ik lach en kijk haar aan. 'Wie zegt dat ik jouw wIl versieren,' grijns ik en kijk haar aan. 'En je hebt gelijk, er is geen hond in mijn kamer.' ik loop richting mijn slaapkamer. 'Will is een leeuw,' vervolg ik en kijk haar grijnzend aan. Vlug loop ik door en open mijn kamerdeur. Ik trek Livia vlug binnen en doe de deur achter haar dicht zodat Will niet kan ontsnappen. Will ik kijk om je heen en stel me open voor Will zijn gedachtes. Waar ben je? ik kijk om je heen.
    Zoek me dan ik lach om Will en begin te zoeken. Als laatste kijk ik onder het bed en zie het leeuwtje liggen. Ik lach.
    Gevonden ik pak het leeuwtje en haal hem onder het bed vandaan. Ik til hem op en loop naar Livia. 'Livia Will, Will dit is Livia,' grinnik ik. Will steekt zijn klauw uit. 'Paa op ze zijn scherp,' zeg ik haar.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [trusten Jaimzzzz x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (trusten, reager je niet op mijn bericht coockies?)

    [ga ik nu doen:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (jee :) )

    Aria Rosalie Angels

    Ik staar een beetje voor me uit als Ik ineens het meisje van vanochtend voor me zie. Ze biedt haar excuses aan en vraagt of we oké zijn waarbij ze haar hand uitsteekt. Ik kijk haar even aan en glimlach kleintjes. 'Ja het is al goed. Je bent een van de vele die zo reageert.' Ik glimlach zwakjes en neem vlug haar hand aan. Maar die laat ik ook snel weer los. Ik kijk haar even aan en sla dan mijn ogen neer. Ik vouw mijn handen samen en sluit mijn ogen voor een tel. Dan kijk ik op. 'Wat is jouw gave eigenlijk?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lauren

    'Ik kan teleporteren, en dingen maken (scheppen). Ik heb het er best moeilijk mee gehad, maar dat kwam ook door mijn lengte. Ik was al niet zo populair, maar mijngven maakten het er niet beter op.' zeg ik met een waterige glimlach. Dan krijg ik een idee. ' Hoe werkt het bloedsturen eigenlijk? moet je boos zijn om het te gebruiken? Ik ben namelijk erg geintreseerd in je gaven eigenlijk.' Zeg ik. ' ik wil je niet beledigen hoor, maar vind je het vervelend om je gaven te gebruiken? Want hoe ga je ze dan leren beheersen? Moet je niet op iemand oefenen ofzo?' Ik hoop dat ze mijn vragen niet raar of vervelend vind.

    (Ga nu slapen, trusten :D )

    Aria Rosalie Angels

    Al haar vragen overvallen me wel. Haar gaves leken me wel gaaf. Beter dan de mijne. Nou ja 1. 'Klinkt gaaf,' glimlach ik naar haar. 'hoe bloedsturen werkt? Uhm. Ik hoor en voel jullie bloed de hele tijd door mijn eigen lichaam gaan. Ik haat de gave en gebruik hem alleen als ik boos ben en dan niet vrijwillig.' Ik zwijg even. 'Maar dat hoort niet. Het is bijna hetzelfde als met lucht besturen. Alleen vind ik dat leuker en heb ik dat beter onder controle.' ik zucht. 'Als ik kwaad ben lijkt het alsof mijn bloed gaat koken. Door die woedde gebeurt er iets waardoor ik de controle krijg over jouw lichaam. Als dat gebeurd is het enkel een kwestie van denken. Bijvoorbeeld loop naar rechts.' Ik kijk haar even aan. 'En ja je moet op iemand oefenen, maar ik wil het niet op iemand oefenen. Ik wil diegene geen pijn doen,' fluister ik en kijk haar even aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [slaaplekker x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lauren

    'Ah, ik snap het. Dus, je zou nu bijvoorbeeld niet mijn hand kunnen laten bewegen, alleen als je boos bent? Dat is wel vervelend, want dan kan je dus niet oefenen. En je zegt dat je mensen geen pijn wil doen, maar doet het pijn? ik bedoel voor degene wiens bloed.. je stuurt?' zeg ik voorzichtig. Ik haal een hand door mijn haar, en draai een plukje rond mijn vinger. Ik stel me voor hoe dat zou voelen als ik het niet zelf deed. Weird...