• St. William's is een internaat voor jeugd met aanleg voor speciale krachten. Op St. William's leren ze deze krachten te beheersen en te verbeteren, maar dat gebeurt onder streng toezicht van het schoolhoofd.
    Dat betekend dat er strenge regels zijn, en hoge straffen. Verder heeft iedereen vrijwel dezelfde lessen, al heb je niet of nauwelijks aanleg voor de kracht waar die les over gaat.

    (School)Regels

    Zoals iedere school heeft ook St. William's regels. Hierop wordt streng toegezien door het schoolhoofd (wanneer je je geroepen voelt schoolhoofd en/of docent te spelen, geef het aan!). Zoals al genoemd zijn er hoge straffen (maar vrees niet, het zal niet te ver gaan (: ).

    - Het gebruiken van krachten binnen de school is niet toegestaan, enkel tijdens de lessen onder toezicht van een docent.
    - Jongens en meiden slapen gescheiden.
    - Het op elkaar uitproberen van krachten is niet toegestaan.
    - Het schoolterrein kan niet verlaten worden zonder toestemming.

    Regels zijn er om overtreden te worden, dit mag dan ook gewoon. Maar let wel op dat je andere spelers in hun waarde laat en zorg wel dat je ook (wel eens) gestraft wordt.

    Wanneer je graag mee wilt spelen kun je je aanmelden in het rollentopic;
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143237&page=1

    Wil je het vorige topic nog eens doorlezen?
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143273&page=last&message=66#4151244

    De volgende personages spelen mee;
    Anthony (chasinghoran)
    Kate (mismi)
    Roselyn (Thatlastkiss)
    Daniel (Montmarte)
    Jesper (BlueHope)
    Livia (jaimyhoi)
    Lauren (alice24)
    Paige (Rider)
    Allison (DreamWishes)
    Aria (Coockies)
    Jacob (Coockies)
    Zoey (RememberYoux)
    Cahlista Aloys Docente (Rider)
    Arjan (chasinghoran)

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 15:53 ]


    You oughta know

    Livia Moore
    Ik moet lachen na zijn woorden. 'Dus niet gelijk versieren?' Ik leg de nadruk op gelijk. Het is heel komisch om dit te doen. Hem te pakken op zijn eigen woorden. Hij zegt dat hij geen vriendin heeft. 'Een vriendje dan toevallig?' Vraag ik licht grijnzend en kijk hem aan. En Jacob zegt dat ik de klauw wel kan aannemen. Ik glimlach en neem dan Will's klauw aan en strijk er even over met mijn duim. 'Hi Will, je bent schattig en je ziet er knuffelbaar uit. Hoewel ik er dan aan twijfel of mijn kleren heel blijven.' Jacob zet Will weer neer en ik kijk glimlachen naar Will. Dan zegt Jacob nog wat. Ik moet dan niezen en ik begin jeuk te krijgen op mijn hand. 'Shit,' mompel ik dan. 'Ik eh,' hatsjoe, nies. 'Medicijnen.' Breng ik dan nog uit. Ik kijk hem even verontschuldigend aan, nies weer en loop dan snel zijn kamer uit en sluit de deur achter me zodat Will niet ontsnapt. Ik loop niezend en op mijn hand krabbend door de gang heen op weg naar mijn kamer voor de medicijnen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rider schreef:
    (...)

    (kuch kuch *feels ignored*)


    (Sorry! Waar zijn ze?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    BlueHope schreef:
    (...)

    (Sorry! Waar zijn ze?)


    (In de les. Ze zitten achterin de klas, bij de rest uit de buurt :'))


    Happy Birthday my Potter!

    [LIVIA IS VRIJ D:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Oh sorry :S was niet de bedoeling c: )
    Lauren

    'Ja, het lukt wel, maak je geen zorgen' zeg ik en ik probeer te glimlachen. Hopelijk zal ze snel iemand vinden om me te helpen. Ik pak mijn pols stevig vast en kijk hopeloos om me heen.

    (Ik vind het goed, maar ik weet van chasinghoran dat zij ook graag wou reageren, dus anders stoppen we nu? Kan coockies lekker slapen :) )

    Aria Rosalie Angels

    Ik kijk de vrouw die aan is komen rennen aan. Ik ben haar dankbaar, maar aan de andere kant vind ik deze vraag afschuwelijk. 'Ze viel en we denken dat ze haar pols heeft gebroken. We waren opzoek naar de EHBO alleen toen werd ze niet lekker. Ik wilde haar niet alleen achterlaten.' het deel over dat het door mij komt sla ik maar even over. Ik voelde me al schuldig en ik wilde niet dat zij me hierdoor zou gaan haten en alles.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rider schreef:
    (...)

    (In de les. Ze zitten achterin de klas, bij de rest uit de buurt :'))



    (Oke^^)

    Cliff Drake Ramsey
    Stilletjes loop ik door de school. Ik was weer eens te laat. Ik lache vriendelijk naar het meisje wat naast me liep. Een entiteit, ik vondhet nogsteeds raar dat ik ze kon zien. "Het lokaal is deze kant op." Zei ze zacht en wees die kant uit. Ik knikte dankbaar en begon weer te lopen. Ik vond hetfijn dat hier nog meer aparte mensen waren, vooral omdat ik heel cool vond om bepaalde dingen te kunnen. Ik duw voorzichtig de deur open en sluip op mijn tenen naar binnen. Ik word in een keer overspoeld met gedachtes en herinneringen, maar probeer me sterk te houden. Ik ga ergens achteraan op een stoel zitten en draai me om naar twee meiden. "Sorry, ik ben te laat. Heb ik iets belangerijks gemist?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    jaimyhoi schreef:
    [LIVIA IS VRIJ D:]



    (Oeps, te laat)


    We've lived in the shadows for far too long.

    *cries*


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Sorry... ): )


    We've lived in the shadows for far too long.

    Paigelyn 'Paige' Channary Butterfly

    Verstoord keek ik op toen iemand de vrolijke gevoelens van Kate binnendrong. Een jongen was vlak bij ons komen zitten, iemand die ik hier nog niet gezien had.
    'Sorry, ik ben te laat. Heb ik iets belangrijks gemist?' Ik grinnikte bij de gedachte aan de vorige les, totaal niet belangrijk.
    'Als je een hele les lang je eigen gang gaan belangrijk vindt wel,' zei ik met een sarcastische ondertoon in mijn stem. Vervolgens stak ik mijn hand naar hem uit. 'Paige, aangenaam. En dit is Kate.' Ik gebaarde naar Kate naast mij.


    Happy Birthday my Potter!

    Cliff Drake Ramsey
    Ik grinnik even. "Blij dat ik niks gemist heb, alleen jammer dat ik die ene uitbarsting gemist heb." Zeg ik spijtig en haal mijn schouders even op. "Leuk jullie te ontmoeten. Ik ben Cliff." Zei ik, ik kon voelen dat ze vrolijk was al wist ik niet geheel waarom. Ik keek voorzichtig naar de aura's vandemeiden ik had geen idee wat het nou precies betekende maar het zag er erg mooi uit. "Nee,ik vind datsoort dingen niet erg belangerijk. Dus ik heb niks gemist." Ik voelde me gelijk opmijn plek hier, dus was vrij rustig. De stemmen in mijn hoofd werden minder, wat aangaf dat ik meer mensen buiten kon sluiten. "hoe gaat het?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Livia Moore
    O geweldig. Ik loop verschrikkelijk te niezen, mijn neus is ongetwijfeld rood. En mijn hand jeukt ook en heeft rode vlekken. Fack. Ik loop snel richting mijn kamer en open die dan. Ik gooi de deur achter me dicht en snel naar mijn koffer. Ik heb nog niets uitgepakt. Ik rits mijn koffer open en graai tussen de spullen. 'Medicijnen, medicijnen,' mompel ik. Ik nies weer. Rotharen van Will. Een leeuw is schattig, maar als mijn medicijnen dan ineens uitwerken vind ik elk dier een rotbeest. Ik vind eindelijk mijn medicijnen en neem ze dan in en wacht totdat mijn jeuk weg gaat. Ik zucht een keer opgelucht als mijn medicijnen beginnen te werken. En laat me dan op mijn bed neer rijzen. Ik zucht nog een keertje en ga dan weer staan. Ik zal maar eens naar de les moeten gaan. Daar zal ik Jacob wel weer zien ofzo. Ik heb geen idee waar ik heen moet maar gok in een keer goed. Ik kom het lokaal binnen en ik zie de leraar op kijken. 'Waar kom je vandaan?' Vraagt hij. 'Ik moest langs mijn kamer,' zeg ik dan en zonder verder nog uitleg te geven loop ik naar een tafel waar niemand zit. Ik kijk even rond en mijn blik valt dan op een jongen die ik nog niet eerder gezien heb. En hij mag er wezen. Hij ziet er goed uit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Paigelyn 'Paige' Channary Butterfly

    Ik trok mijn wenkbrauwen op en bekeek de jongen en zijn gevoelens en emoties nog eens even goed. 'Ik heb helemaal niks gezegd over een-' Aha, zijn krachten. 'Never mind.' Ik probeerde meteen zijn emoties en gevoelens weer buiten te sluiten, maar dat ging een stuk moeilijker dan ze vrijwillig binnenlaten. Ik fronste even, maar ik leek mij er niet goed genoeg op te kunnen concentreren. Nu maar hopen dat hij een stabiel persoon was.
    'Hoe gaat het?' vroeg hij en ik haalde mijn schouders op.
    'Nu jij je op je plek voelt een stuk beter,' zei ik mysterieus. 'Maar goed, wat is het, gedachte lezen? Of is er misschien meer aan de hand.' Een gevoel van aantrekkingskracht overspoelde mij. Geïrriteerd keek ik op naar het meisje dat binnen was gekomen. Jep, ze vond hem duidelijk knap.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 0:10 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Livia Moore
    Ik kijk nog heel even naar de jongen maar richt dan mijn aandacht ergens anders op en zie het meisje dat vanmiddag ineens mij opzij duwde me geïrriteerd aankijken. Ugh. Ik mag haar nu al niet. Ze doet niet eens aardig, ik weet haar naam niet eens en het eerste wat ze doet als ze me tegenkomt is me aan de kant duwen en zeggen dat ik in de weg loop.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.