• St. William's is een internaat voor jeugd met aanleg voor speciale krachten. Op St. William's leren ze deze krachten te beheersen en te verbeteren, maar dat gebeurt onder streng toezicht van het schoolhoofd.
    Dat betekend dat er strenge regels zijn, en hoge straffen. Verder heeft iedereen vrijwel dezelfde lessen, al heb je niet of nauwelijks aanleg voor de kracht waar die les over gaat.

    (School)Regels

    Zoals iedere school heeft ook St. William's regels. Hierop wordt streng toegezien door het schoolhoofd (wanneer je je geroepen voelt schoolhoofd en/of docent te spelen, geef het aan!). Zoals al genoemd zijn er hoge straffen (maar vrees niet, het zal niet te ver gaan (: ).

    - Het gebruiken van krachten binnen de school is niet toegestaan, enkel tijdens de lessen onder toezicht van een docent.
    - Jongens en meiden slapen gescheiden.
    - Het op elkaar uitproberen van krachten is niet toegestaan.
    - Het schoolterrein kan niet verlaten worden zonder toestemming.

    Regels zijn er om overtreden te worden, dit mag dan ook gewoon. Maar let wel op dat je andere spelers in hun waarde laat en zorg wel dat je ook (wel eens) gestraft wordt.

    Wanneer je graag mee wilt spelen kun je je aanmelden in het rollentopic;
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143237&page=1

    Wil je het vorige topic nog eens doorlezen?
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143273&page=last&message=66#4151244

    De volgende personages spelen mee;
    Anthony (chasinghoran)
    Kate (mismi)
    Roselyn (Thatlastkiss)
    Daniel (Montmarte)
    Jesper (BlueHope)
    Livia (jaimyhoi)
    Lauren (alice24)
    Paige (Rider)
    Allison (DreamWishes)
    Aria (Coockies)
    Jacob (Coockies)
    Zoey (RememberYoux)
    Cahlista Aloys Docente (Rider)
    Arjan (chasinghoran)

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 15:53 ]


    You oughta know

    Allison "Ally" Gwyneth Swann
    Ik grijns even om zijn gedachten, hij is zo zenuwachtig, zelfs erger dan mij. Ik kijk hem dan aan en glimlach even. 'Ik ben dus Allison, maar de meeste noemen me Ally en mijn krachten.' begin ik dan en zucht even. 'Ik hoef dingen maar 1 keer te zien en kan het dan helemaal onthouden het zit geprent in mijn gedachten, met alle details alles.' zeg ik dan en pak mijn tekenboek. 'Het meeste wat hierin staat is een voorbeeld daarvan, ik heb het maar 1 keer gezien, maar het klopt precies met wat ik toen zag.' mompel ik dan, de tekeningen die erin stonden leken bijna echt, ze zijn in precisie nagetekent met het moment dat ik het zag. Ik zucht even en ga dan verder. 'Soms kan ik dingen in de toekomst zien, korte momenten, maar die kracht gebruik ik bijna nooit en het valt volgensmij ook niet echt te besturen, het komt gewoon, maar als laatste de kracht die ik het liefst zo graag zou willen laten verdwijnen.' mompel ik dan. 'Ik kan mensen hun gedachten lezen, besturen, en via gedachten communiceren, dus ik hoef nu in principe niet met je te praten ik kan het ook via je gedachten doen.' zeg ik dan het laatste heel zacht. 'Ik kan ongeveer hetzelfde als Aria, zij kan je besturen via je bloed, maar ik ook, de hersenen besturen het hele lichaam, je spieren, alles en ik kan het overnemen, ik kan je dingen laten denken die er niet zijn, helse pijn oproepen terwijl er niks aan de hand is, je besturen en alles laten doen wat ik wil zonder dat je er iets tegen kan doen.' zeg ik dan zacht. 'Sorry als ik je nu heb bang gemaakt.' mompel ik dan zacht en kijk weer weg. Als ik eenmaal begin wil ik nog wel eens doorslaan.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 13:10 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    mismi schreef:
    Kate Miller
    Ze wordt een beetje rood, al was het volgens mij niet zo'n hele rare vraag. "Ow, ik vond het eignelijk allemaal wel interessant en dus heb ik er heel veel over gelezen." antwoord ze dan. Ik had er eigenlijk nooit echt bij stil gestaan om van alles op te zoeken, misschien was dat wel een slim idee. "Heb je die boeken nog?" vraag ik dan. "Ik denk dat ik het ook wel interessant vind om er wat meer over te leren en te kijken wat ik misschien nog meer kan. Ik heb er eignelijk nooit echt bij stil gestaan dat er misschien boeken over waren." zeg ik dan. Ik neem zelf ook een snoepje en leg het zakje in het midden zodat zij ook nog pakken als ze wil.


    Paigelyn 'Paige' Channary Butterfly

    'Ik heb er hier een paar, maar de meeste liggen thuis. Het was me iets te zwaar om alles mee te gaan sjouwen.' Ik klopte op het boek en stopte het terug in mijn tas. Al die boeken waren dik en zwaar, maar ik kon het niet laten om er toch een aantal mee te nemen. Het was toch een fijne manier om je tijd door te brengen.
    'Maar ik ga denk ik maar eens naar de volgende les. Straks krijgen we gezeur. Kom je ook?'

    (Aangezien blijkbaar nu wel iedereen naar de volgende les gaat of zo :') )


    Happy Birthday my Potter!

    Coockies schreef:
    Jacob 'Jake' Drew Williams

    Ik lach en kijk haar aan. 'Wie zegt dat ik jouw wIl versieren,' grijns ik en kijk haar aan. 'En je hebt gelijk, er is geen hond in mijn kamer.' ik loop richting mijn slaapkamer. 'Will is een leeuw,' vervolg ik en kijk haar grijnzend aan. Vlug loop ik door en open mijn kamerdeur. Ik trek Livia vlug binnen en doe de deur achter haar dicht zodat Will niet kan ontsnappen. Will ik kijk om je heen en stel me open voor Will zijn gedachtes. Waar ben je? ik kijk om je heen.
    Zoek me dan ik lach om Will en begin te zoeken. Als laatste kijk ik onder het bed en zie het leeuwtje liggen. Ik lach.
    Gevonden ik pak het leeuwtje en haal hem onder het bed vandaan. Ik til hem op en loop naar Livia. 'Livia Will, Will dit is Livia,' grinnik ik. Will steekt zijn klauw uit. 'Paa op ze zijn scherp,' zeg ik haar.


    Livia O'Dair
    'Hee! Dat is gemeen!' zeg ik dan met een klein pruillipje. 'Het is zowat een belediging. Ik mag dan toch hopen dat je homo bent, als je zegt dat je me niet wilt versieren.' ik kijk nog even verdrietig maar moet dan lachen. Ik maak maar een grapje. Het zou me eerder "verbazen" als een jongen dat wel wil. 'Nee, ik denk niet dat je homo bent. Hoe heet je vriendin?' dan zegt hij dat er inderdaad geen hond in zijn kamer is en ik wil niet een opmerking maken van; zie je wel. Maar dan zegt hij dat Will een leeuw is. Hij loopt vlug door en trekt me dan snel zijn kamer in, Jacob sluit de deur. Ik zie helemaal geen leeuw. Maar Jacob is bezig en haalt dan ineens een leeuwtje onder het bed vandaan. Jacob pakt hem op en stelt ons dan aan elkaar voor. Ik krijg een klauw aangereikt en Jacob waarschuwt me gelijk dat dor scherp zijn. 'Moet ik hem nou aannemen of niet? En hoi Will. Leuk je te ontmoeten.' en ik grinnik dan. Ik praat tegen een dier, maar ik meen wel wat ik zeg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Jongens jongens mensen kinders wanneer is dit topic begonnen xD Jullie zijn echt snel. Ik zal even de belangrijke dingen doorlezen.]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    (LOL marjo xd)

    Aria Rosalie Angels

    Ik bijt aarzelend op mijn lip en kijk haar aan. Ze vetrouwd me, was dat wel zo'n goed idee? Ik vertrouw me zelf niet eens. Ik bijt op mijn lip en kijk haar aan en knik dan langzaam. 'Goed,' mompel ik zachtjes. Ik sta op en loop zonder iets te zeggen het lokaal uit. Zenuwen stromen door mijn lijf. Meende ze dit serieus? Wolfie staat naast me en kijkt onrustig om zich heen. Ik bijt op mijn lip. Oké, bloed besturen als ik kalm ben? Dat kan ik, maar hoe zou ik erop reageren? Word ik kwaad of blijf ik kalm. En zij? Paniekeert zij niet? En wat als ik dan niet kan stoppen? Duizenden vragen spoelen door mijn hoofd. Onrustig wacht ik op Lauren.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lauren

    Langzaam loop ik tot achterin de klas. Ik sluit mijn ogen en concentreer me op de gang. Langzaam vervaagt mijn lichaam. Als ik mijn ogen open sta ik in de gang en Aria kijkt me ietwat gespannen aan. ' Oke, laten we gaan' zeg ik en we lopen naar buiten. We lopen een stukje van de school af en ik stop als we bij een grote boom zien. ' hier lijkt me goed' zeg ik zacht. Ik draai me langzaam om. Aria staat onzeker naar me te kijken. ik adem een keer diep in. ' Ik ben er klaar voor' zeg ik schor. Ik wist dat dit moeilijk was vor Aria. ' Neem de tijd' zeg ik en ik glimlach bemoedigend.

    Rider schreef:
    (...)

    Paigelyn 'Paige' Channary Butterfly

    'Ik heb er hier een paar, maar de meeste liggen thuis. Het was me iets te zwaar om alles mee te gaan sjouwen.' Ik klopte op het boek en stopte het terug in mijn tas. Al die boeken waren dik en zwaar, maar ik kon het niet laten om er toch een aantal mee te nemen. Het was toch een fijne manier om je tijd door te brengen.
    'Maar ik ga denk ik maar eens naar de volgende les. Straks krijgen we gezeur. Kom je ook?'

    (Aangezien blijkbaar nu wel iedereen naar de volgende les gaat of zo :') )

    Kate Miller
    "Ik heb er hier een paar, maar de meeste liggen thuis. Het was me iets te zwaar om alles mee te gaan sjouwen." zegt ze en ze klopt op haar boek om hem vervolgens in haar tas te stoppen. "Maar ik ga denk ik maar eens naar de volgende les. Straks krijgen we gezeur. Kom je ook?" vraagt ze dan en ik knik. Ik pak het zakje snoep, stop die in mijn tas samen met mijn flesje drinken om vervolgens op te staan. "Mag ik misschien een keer een van je boeken lenen?" vraag ik dan. "Als je het liever niet hebt maakt dat ook niet uit hoor." zeg ik er nog achteraan. Ik heb ook wel eens een hekel aan mensen die sommige dingen willen lenen. Wat kan ik zeggen, sommige dingen leen ik nou eenmaal liever niet uit aan mensen en daarbij kent ze me net een paar minuten, al kan ze me snel vinden als ik hem niet terug breng. Ik ben hier nog wel een tijdje denk ik en zij ook. Ondertussen loop ik naar het lokaal waar we, volgens mij, les hebben.

    BlueHope schreef:
    Guilllermo Jesper Wakefield
    Ik voel geen medelijden voor haar, niemand heeft wat aan medelijden, maar ik vind het wel heel erg voor haar. Al die vreselijke dingen, één herinnering is e sterk, vermoedelijk omdat ze eraan denkt. "Jason." Fluister ik net als haar, in de herinnering dan. "Ik snap nu wel dat het in je perfecte wereld ze stil is." Zeg ik erachteraan. Ik was nooit goed geweest in mensen troosten en kon er ook niet goed tegen als mensen verdrietig waren. "Shh... het komt wel goed. Jason is toch niet hier? En ik ga niet in je oor schreeuwen." Zeg ik in een poging haar op te vrolijken, maar of het werkt, ik weet het niet. "Ik zal je ook nooit van een bankje duwen." Mompel ik erachteraan.

    (Ik moet even eten^^)


    Zoey Quinty Djinn
    Ik glimlach door mijn tranen heen. ,,Dankje.,, ik laat hem wat ongeakkelijk los, en kijk blozend naar mijn schoot. Soms kon ik ook zo verschrikkelijk gek zijn. Gek... Mijn vader die dreigend op me af komt welt op, maar ik probeer de gedachte hardnekkig te negeren. Het lukt redelijk. Ik zucht zachtjes en kijk door mijn wimpers heen naar hem. Ik stijk een plukje achter mijn oor. ,,Ehm...,, Stamel ik. Ik wist niet veel te zeggen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Sorry jongens ik heb niet zo zin om vandaag nog te gaan posten. Ik ben net naar- ben de naam kwijt- geweest, waar je mensen moet condoleren. De vader van een hele goede vriend is namelijk overleden. Dus ben een nogal verdrietig. Misschien als ik iets vrolijker ben, maar nu even niet]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Een condoleance, sterkte Deem <3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Coockies schreef:
    [Sorry jongens ik heb niet zo zin om vandaag nog te gaan posten. Ik ben net naar- ben de naam kwijt- geweest, waar je mensen moet condoleren. De vader van een hele goede vriend is namelijk overleden. Dus ben een nogal verdrietig. Misschien als ik iets vrolijker ben, maar nu even niet]


    (Gecondoleerd en sterkte (flower))


    Happy Birthday my Potter!

    (Ja, gecondoleerd. Hopelijk voel je je snel beter. We steunen je <3)

    [heel veel sterkte xx]

    Coockies schreef:
    [Sorry jongens ik heb niet zo zin om vandaag nog te gaan posten. Ik ben net naar- ben de naam kwijt- geweest, waar je mensen moet condoleren. De vader van een hele goede vriend is namelijk overleden. Dus ben een nogal verdrietig. Misschien als ik iets vrolijker ben, maar nu even niet]




    (Sterkte...)


    We've lived in the shadows for far too long.