• Het Sheraton Hotel Downtown ligt in het drukke centrum van Los Angeles, een perfecte plek voor toeristen, mensen op zakenreis, op doorreis of andere interessante tripjes.


    Hier kan je allerlei foto's van het hotel vinden, een hotel dat werkelijk alles lijkt te hebben. Luxe en minder luxe kamers, een zwembadcomplex met sauna's, een golfbaan en park en nog veel meer!

    Belangrijk!
    Je maakt een rol aan, de rol hoeft niet permanent te zijn en je kan elk moment weggaan. Deze RPG is speciaal voor mensen die weinig tijd hebben, soms geen inspiratie of voor nieuwelingen die graag even een kijkje komen nemen en het graag willen leren. Houd hier dus rekening mee!

    Regels
    - Iedereen mag een nieuw topic aanmaken, maar dan ben je wel verplicht om de beginpost goed bij te houden!
    - 16+ en andere dingen zijn allemaal toegestaan.
    - Probeer je rollen en posts zo uitgebreid mogelijk te maken, dit is een goede oefening voor alle andere RPGs.
    - De gemiddelde posts moeten toch wel 150 woorden bevatten. Anders word het te kort en word het topic te snel vol gespamt.
    - Leestekens en hoofdlettergebruik zijn wél verplicht!


    Staff: (permanente karakters)
    Katelynn (Kate) Serenity White CyberLord
    Mason Fell VCL

    Ingecheckt in het hotel:
    Nana Reira Ito ~ Rust Isuzu
    Isa Carmen Maria Jones ~ Laatste vakantie Bagoly
    Anna Bailey Miller ~ Vakantie Mismi
    Chloé Amelia Blessins ~ Werk CxStylinson
    Fiona Winter ~ Verjaardag VCL
    Amelia Cornish ~ Werk Amity
    Ashley Jasmine Moore ~ WerkIsuzu
    Effie Atkins ~ Gevlucht Soubi
    Mary Roberts ~ Vakantie carpediemx
    Aubree Aleah Rodriguez ~ Vakantie N4I5
    Valérie Raven Stewards ~ Werk Ahri
    Maria Wolf aka Johanna Kaiser ~ Werk/gevlucht Uchiha
    Caelle Broocke ~ Vakantie Souvenir

    Samuel Ray Dawson ~ Vakantie PercyWood
    Finn Oliver Harries ~ Rust Bagoly
    Yuri Leith Bishop ~ Rust Assassin
    Andrew Ian Parker ~ Vakantie Realist
    Austin Joshua Gray ~ Vakantie N4I5
    Luke Alexander Skyse ~ Vakantie Realist
    Keith Rowlders ~ Werk JordanStyles
    Nathan Richard Brooks ~ Bruiloft Rechazame


    Uitgecheckt (inactieve karakters die mogelijk terug komen)


    Als je mee wilt doen, vul je hier je rol in. Je hoeft niet op goedkeuring te wachten, je kan gelijk beginnen!

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 16:17 ]


    Your make-up is terrible

    Anna Bailey Miller
    Hij legt zijn handen op mijn zij en trekt me zachtjes naar zich toe terwijl hij me net zo zacht en teder terug kust. Hij legt brengt zijn hand naar mijn gezicht en streelt zacht mijn warm met zijn duim. Zijn warme en zachte lippen en aanraking maken iets in me los en een warm gevoel overspoelt me. Ik raak een beetje in de war van het gevoel en verbreek onze kus voor een moment en kijk hem even aan, maar ik druk al snel mijn lippen weer op die van hem. Ik leg mijn hand in zijn nek en draai mezelf op mijn rug en draai hem mee waardoor hij nu half op mij ligt. Ik leg mijn beide handen op zijn wangen en blijf hem zacht en teder zoenen. Ik begin weer zacht zijn wangen en nek te strelen met mijn vingertoppen zonder te stoppen met zoenen.

    Ashley Jasmine Moore
    Nog steeds kijkt ze me beduusd aan, waardoor ik me eigenlijk wel afvraag of ik het goede doe. Anders had ze me toch allang weggeduwd? En dat had ze niet gedaan, waarschijnlijk is het gewoon dat Katelynn het niet aan zag komen. Zou ze het erg vinden?
    Op de tweede keer dat ik mijn lippen op die van haar druk, reageert ze sneller en kust me teder terug, terwijl ze haar hand in mijn nek legde. Haar adem was afgevlakt en die van mij werd iets sneller, maar nog steeds dacht ik aan Yuri, waardoor ik haar iets speelser begon te kussen. Met haar andere hand streelde ze over mijn rug heen en liet deze bij mijn billen liggen.
    Mijn hand ging ondertussen onbewust onder haar shirt en streelde over haar rug heen, terwijl ik met mijn andere hand haar shirt nog iets verder omhoog deed. Ik zuchtte diep tegen haar lippen aan en brak deze niet af, om de doodsimpele reden dat ik nog verder wilde gaan. Ik duwde haar iets om, zodat ik half bovenop haar lag. Ik weet niet waarom Yuri de hele tijd liep te zeiken, maar nu kon hij het krijgen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nathan Richard Brooks

    Anna verbreekt de kus. Voor een moment kijkt ze me aan, En het lijkt wel verwarring wat ik in haar ogen zie. Net als ik wil vragen wat er is kust ze me alweer. Ze legt haar hand in mijn nek en terwijl ze zich op haar rug draait trekt ze mij mee. Ik ben iets wat verbaast hierdoor maar kus al snel weer terug. Terwijl ik voel dat ze me zacht en teder zoent streelt ze tegelijkertijd mijn wangen en nek. Ik verschuif mezelf iets waardoor ik wat comfortabeler lig maar haar tegelijkertijd ook niet plet. Mijn duim streelt zacht haar kaaklijn en hals terwijl ik met gesloten ogen haar zo teder en zacht mogelijk terug zoen. Op de een of andere manier wil ik er altijd voor zorgen dat ik nooit vergeten word, slechts door een zoen of vrijpartij. Juist doordat ik daar altijd zo mijn best voor doe, lukt dat me ook altijd. Aangezien ik met Anna ga daten, en ze misschien mijn introducé word bij de bruiloft, wil ik dat ze me zo graag wilt en niet meer kwijt wilt, Kijken of dat me ook lukt door middel van een zoen. Ik laat mijn tong zacht over haar onderlip glijden, als een vraag voor toestemming.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Katelynn Serenity White

    Permanente Rol


    Ze ging met haar hand onder mijn shirt en streelde over mijn rug heen. Ik rilde heftig door haar plotselinge aanraking. Wat wilde ze precies van me? Wilde ze meer? Wilde ze iets met mij doen om Yuri te vergeten? Wilde ik dat wel, een vervanging zijn van Yuri of iemand zijn waarmee ze Yuri vergeet?
    Maar ik kon niet veel langer denken want met haar andere hard deed ze me shirt iets omhoog. Mijn buik was nu toch redelijk duidelijk te zien. Ze duwde me om en ging zelf voor de helft op me liggen. Ze zuchtte diep tegen mijn lippen aan, maar brak de kus niet af. Ze wilde dus nog meer. Ik verplaatste mijn hand van haar nek naar haar achterhoofd en duwde haar lippen zo weer tegen die van mij aan.
    Na een tijdje opende ik mijn mond een stukje en likte met mijn tong over haar lippen. Hoever zou ze willen gaan? Mijn andere hand lag nog steeds op haar billen en ik streelde er nu zachtjes over heen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Anna Bailey Miller
    Hij verbreekt kort onze kus als ik me op mijn rug draai, maar hij kust me al snel weer terug. Hij verschuift zichzelf iets zodat hij waarschijnlijk wat comfortabeler ligt en zorgt ervoor dat hij mij niet plet. Hij streelt zacht mijn kaaklijn en hals met zijn duim terwijl hij me zo teder en zacht mogelijk terug zoent. Hij laat zijn tong zacht over mijn onderlip glijden en zonder te twijfelen open ik mijn mond. Ik laat mezelf nog iets meer onderuitzakken en ga met een hand door zijn haar heen terwijl ik met mijn andere hand nog steeds zijn wang en nek blijf strelen. Ik begin rustig te spelen met zijn tong.

    [Ik zou willen meedoen, maar heb 3 topics gemist...]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Souvenir schreef:
    [Ik zou willen meedoen, maar heb 3 topics gemist...]

    [Het is een inloop RPG, je hoeft niks te weten om mee te doen. Hooguit moet je eventjes weten wie waar is. Een rol kun je aanmaken in het rollentopic die in de beginpost staat.]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 15:41 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    [Het is een inloop RPG, je hoeft niks te weten om mee te doen. Hooguit moet je eventjes weten wie waar is.]


    [Dat bedoel ik. Kan ik even de nodige info krijgen?]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    [op dit moment is Anna bij Nathan op de kamer.
    Ashley is bij Katelynn op de kamer
    Effie is met Maria in de bar

    waar de rest is weet ik niet.. Volgens mij zit Yuri nog ergens lonely op het dak..]

    mismi schreef:
    [op dit moment is Anna bij Nathan op de kamer.
    Ashley is bij Katelynn op de kamer
    Effie is met Maria in de bar

    waar de rest is weet ik niet.. Volgens mij zit Yuri nog ergens lonely op het dak..]


    [Tha! Oke.]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Nathan Richard Brooks

    Anna laat zich wat meer onderuit zakken terwijl ze een hand door mijn haar laat gaan en de andere hand streelt mijn wang en nek. Aan de manier hoe haar tong de mijne streelt merk ik dat er zeker iets is, maar of het slechts seksualiteit is of dat ze me echt wilt weet ik nog niet zeker. Ik vebreek de zoen langzaam en geef nog een zacht na-kusje voor ik Anna even aankijk met een geamuseerde, maar toch lieve blik in mijn groen-blauwe ogen. "Als dat geen goede eerste en tweede zoenen waren weet ik het ook niet meer" zeg ik zacht. Even ben ik zelf sprakeloos, waardoor dat komt weet ik niet echt. Misschien was die kus wel echt zo heel goed. Was het ook wel. Anna kan goed zoenen dat is een ding wat zeker is.Ik geef haar weer een zacht kusje, zacht en kort.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Caelle Broocke
    Een opgeluchte zucht verlaat mijn mond.Ik laat me op mijn bed vallen en sluit mijn ogen. Het is hier best wel warm, denk ik bij mezelf en trek mijn trui uit. Hier ben ik dan, ik zou blij moeten zijn. Maar ik ben kapot, versleten, afgemat. De laatste twee weken ging het er erg aan toe met moeder, ze leek ’s nachts achtervolgd te worden door de beelden van het ongeval. Dan hoor ik haar bidden, de Heer danken dat ik er niet bij was. De Heer vervloekend omdat Hij het leven van haar man heeft genomen. Volgens mij komt het met haar nooit meer helemaal goed, hoe hard iedereen zijn best ook mag doen. Voorzichtig open ik mijn ogen, ik heb vakantie. Mama is in goede handen, er wordt goed voor haar gezorgd. ‘Laat het los, geniet van de tijd dat je voor jezelf hebt’, fluistert een stem in mijn hoofd. Ik besluit dat ik die raad maar eens moet opvolgen en stap de deur van mijn hotelkamer uit. Klaar om helemaal los te gaan.

    [Iemand Caelle tegenkomen?]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 19:22 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Anna Bailey Miller
    Hij verbreekt langzaam de zoen en geeft nog een zacht na-kusje voordat hij me aankijkt met een geamuseerde, maar lieve blik aan. "Als dat geen goede eerste en tweede zoenen waren weet ik het ook niet meer" zegt hij zacht en ik glimlach. Ondertussen streel ik nog altijd zacht zijn wang en nek. Mijn andere hand leg ik op zijn borst. We blijven allebij even zo liggen, in stilte en dan geeft hij me weer zacht een kusje, zacht en kort. Ik kijk hem even aan in zijn groen-blauwe ogen en glimlach even. Ik kus hem weer even op een manier dat onze lippen elkaar maar net aanraken. Ik rond de zoen weer af en kijk hem weer aan.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 16:48 ]

    Nathan Richard Brooks

    Ze geeft me zo'n zacht kusje dat het voelt alsof onze lippen elkaar nouwelijks raakte. "Je bent het eerste meisje dat me sprakeloos heeft gemaakt met een kus" zeg ik zacht. "Of sowieso sprakeloos heeft gemaakt" Ik moet even lachen om mijn eigen stommiteit. "Oke ik weet het dit klinkt stom" Ik krab even ongemakkelijk in me nek. "Sorry hoor" Mompel ik. OKE Awkward...nee zo wil je dat ze je herinnert...sukkel dat je er bent.... Ik ga op mijn zij naast haar liggen. Ik ben ook zo verschrikkelijk slecht in dit. Ik trek haar dichter naar me toe en druk een kus op haar slaap terwijl ik met mijn andere hand, mijn duim haar wang laat strelen. Ik weet niet hoe dit moet, ik ben mijn broer niet. Ik heb nog nooit echt van iemand gehouden, laat staan een relatie gehad. Hoe moet ik me in gódsnaam gaan settelen? Ik doe ook maar wat en het ziet er vast erg klunzig en dom uit. Wauw...gewoon nee. "Ik ben blij dat je hier bent, en niet in de stad met dat meisje" fluister ik zachtjes.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Anna Bailey Miller
    "je bent het eerste meisje dat me sprakeloos heeft gemaakt met een kus" zegt hij zacht. "Of sowieso sprakeloos heeft gemaakt" hij moet even lachen, al weet ik niet waarom. "Oke ik weet het, dit klinkt stom". Daarom dus. Hij krabt even ongemakkelijk in zijn nek "Sorry hoor" mompeld hij. Het was best schattig. Hij gaat op zijn zij naast me liggen en geeft me een kus op mijn slaap terwijl hij me dichter naar zich toe trekt. Met de duim van zijn vrije hand streelt hij mijn wang weer. "Je hoeft ook niks te zeggen" fluister ik dan. Ik verstop mijn gezicht even in zijn nek en neem zij geur even in me op. Dit voelde wel goed. "Ik ben blij dat je hier bent en niet in de stad met dat meisje" fluisterd hij zacht. Ik haal mijn gezicht weer uit zijn nek en kijk hem aan. "Ik ook". Ik begraaf mijn gezicht weer in zijn nek en blijf even zo liggen. Na een tijdje begin ik zacht kusjes te geven in zijn nek. Ik ga langzaam omhoog tot ik weer bij zijn lippen ben en ik duw hem langzaam op zijn rug. Ik kruip een stukje omhoog en zet mijn ellebogen elk aan een kant van zijn hoofd. Ik kijk hem even aan. "Wat gaan we nu doen?" vraag ik dan. De film was inmiddels al af en het was al half 1 voor zover ik kon zien op de wekker op het nachtkastje, maar ik was nog niet heel moe. Al zou ik denk wel in slaap kunnen vallen in zijn warme armen. Ik hoop dat hij me niet terug stuurt naar mijn eigen kamer om te slapen straks.