• Het Sheraton Hotel Downtown ligt in het drukke centrum van Los Angeles, een perfecte plek voor toeristen, mensen op zakenreis, op doorreis of andere interessante tripjes.


    Hier kan je allerlei foto's van het hotel vinden, een hotel dat werkelijk alles lijkt te hebben. Luxe en minder luxe kamers, een zwembadcomplex met sauna's, een golfbaan en park en nog veel meer!

    Belangrijk!
    Je maakt een rol aan, de rol hoeft niet permanent te zijn en je kan elk moment weggaan. Deze RPG is speciaal voor mensen die weinig tijd hebben, soms geen inspiratie of voor nieuwelingen die graag even een kijkje komen nemen en het graag willen leren. Houd hier dus rekening mee!

    Regels
    - Iedereen mag een nieuw topic aanmaken, maar dan ben je wel verplicht om de beginpost goed bij te houden!
    - 16+ en andere dingen zijn allemaal toegestaan.
    - Probeer je rollen en posts zo uitgebreid mogelijk te maken, dit is een goede oefening voor alle andere RPGs.
    - De gemiddelde posts moeten toch wel 150 woorden bevatten. Anders word het te kort en word het topic te snel vol gespamt.
    - Leestekens en hoofdlettergebruik zijn wél verplicht!


    Staff: (permanente karakters)
    Katelynn (Kate) Serenity White CyberLord
    Mason Fell VCL

    Ingecheckt in het hotel:
    Nana Reira Ito ~ Rust Isuzu
    Isa Carmen Maria Jones ~ Laatste vakantie Bagoly
    Anna Bailey Miller ~ Vakantie Mismi
    Chloé Amelia Blessins ~ Werk CxStylinson
    Fiona Winter ~ Verjaardag VCL
    Amelia Cornish ~ Werk Amity
    Ashley Jasmine Moore ~ WerkIsuzu
    Effie Atkins ~ Gevlucht Soubi
    Mary Roberts ~ Vakantie carpediemx
    Aubree Aleah Rodriguez ~ Vakantie N4I5
    Valérie Raven Stewards ~ Werk Ahri
    Maria Wolf aka Johanna Kaiser ~ Werk/gevlucht Uchiha
    Caelle Broocke ~ Vakantie Souvenir

    Samuel Ray Dawson ~ Vakantie PercyWood
    Finn Oliver Harries ~ Rust Bagoly
    Yuri Leith Bishop ~ Rust Assassin
    Andrew Ian Parker ~ Vakantie Realist
    Austin Joshua Gray ~ Vakantie N4I5
    Luke Alexander Skyse ~ Vakantie Realist
    Keith Rowlders ~ Werk JordanStyles
    Nathan Richard Brooks ~ Bruiloft Rechazame


    Uitgecheckt (inactieve karakters die mogelijk terug komen)


    Als je mee wilt doen, vul je hier je rol in. Je hoeft niet op goedkeuring te wachten, je kan gelijk beginnen!

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 16:17 ]


    Your make-up is terrible

    Nathan Richard Brooks

    De film is net een tijdje bezig als Anna weer met de kussens begint te rommelen, waardoor ik eigenlijk moet lachen "Sorry hoor" zegt ze dan. Anna gooit alle kussens van het bed, behalve een, legt dat kussen tegen me aan en gaat weer liggen. "Ah beter" zegt ze en richt zich weer op de film. Ik grinnik nog even en leg mijn arm dan een beetje om haar heen zodat ik ook weer wat comfortabeler lig. Dit is nou weer een voordeel van die chickflick. Ik kijk weer eventjes naar de film maar dan dwalen mijn ogen weer af naar Anna, glimlach even in mezelf en kijk dan weer naar de tv. Echt de film volgen doe ik niet maar het maakt me ook niet echt uit.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ashley Jasmine Moore
    Ik zag toe hoe Katelynn met veel moeite haar ogen open deed. Shit, ze lag net bijna te slapen en dan moet ik haar weer wakker maken! Een gaap die haar mond ontsnapte was het bewijs, zeker toen ze snel haar hand ervoor sloeg. Raar keek ze me aan wat ik zei over Yuri. ‘Waarom?’ Vroeg ze verbaasd. ‘Omdat ik je help en kleding leen. Sinds wanneer is dat raar voor meisjes?’ Katelynn ging overeind zitten en gaapte nog eens, dit keer niet met een hand voor haar mond, waardoor ik licht grinnikte. Toen ging ze verzitten, waardoor ze mij aankeek. Kort deed ze haar borsten goed en grinnikte, snel wendde ik mijn blik hiervoor af.
    ‘Laat hem maar lekker jaloers zijn, weet hij meteen hoe dat is.’ Ik knikte kort, maar zei niets. Mijn blik was nog steeds afgewend, totdat ik kort peilend naar haar keek en dichter naar haar toe bewoog, waardoor we dicht op elkaar lagen. Mijn hart klopte in mijn keel, maar ik moest het gewoonweg proberen, dus drukte ik mijn lippen snel op die van haar, terwijl ik mijn ogen ook dichtdeed. Als ze het niet wilde, kon ze me altijd nog wegduwen.

    (Mitchell ook weer blij. /gayhandje
    Nu ga ik slapen, gooodnight.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Anna Bailey Miller
    Hij legt zijn arm een beetje om me heen en ik voel de warmte ervan door mijn shirtje heen. een glimlach verschijnt op mijn gezicht, ookal kan hij die niet zien aangezien ik naar de tv kijk, maar ik volg de film niet echt meer. Ik kruip nog wat dichter tegen hem. Hij was lekker warm en ik had het toch een beetje koud gekregen van dat stil zitten. Ik kijk even omhoog en zie dat Nathan naar de tv kijkt, maar al snel dwalen zijn ogen weer af naar mij en ik houd zijn blik vast. "Ik heb zo'n idee dat dit niet een van je favoriete films is" zeg ik op een zachte fluistertoon met een grijns zonder zijn blik los te laten. Ik leg mijn hoofd even iets anders neer zodat het net wat comfortabeler ligt terwijl ik zo omhoog kijk. Ondertussen bekijk ik zijn gezicht even om weer te eindigen bij zijn ogen.

    [ik ga slapen. weltrusten]

    [-kwijlt- Nou goed?]

    Katelynn Serenity White

    Permanente Rol


    Ashley had weg gekeken toen ik mijn borsten goed deed en knikte op dat wat ik had gezegd. Maar verder was ze stil en zei ze niks. Uiteindelijk keek ze kort peilend naar me. Ze kwam langzamer dichter naar mij toe, waardoor we dichter op elkaar lagen. Ik glimlachte eventjes naar haar. Ik kon begrijpen dat zen nu lichaamlijke warmte nodig had en dat vond ik helemaal niet erg. 'Wat heb ik veel lichamelijk contact opeens.' dacht ik bij mezelf, 'terwijl ik die eerst niet kreeg. Strange world.'
    Opeens drukte Ashley haar lippen op die van mij en sloot haar ogen. Mijn ogen schoten nu helemaal open en ik staarde haar eventjes aan, terwijl mijn hoofd probeerde te verwerken wat er nu probeerde. Ashley kuste me, waarom? Uiteindelijk gaf ik mij over aan de kus en legde mijn hand in haar nek. Ik moest toegeven dat ik dit wel gewild had, maar goed, op dit moment zou ik met bijna iedereen iets beginnen. Hoewel Ashley wel een hoofdprijs zou zijn dan. Na een tijdje werd de kus verbroken en keek ik haar half beduusd aan. "W..waarom deed je dat?" vroeg ik half stotterend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nathan Richard Brooks

    "Ik heb zo'n idee dat dit niet een van je favoriete films is" Fluisterd Anna met een grijns, ze verschuift haar hoofd iets en blijft me aankijken. "Ik ken hem niet, dus dan kan het moeilijk mijn favoriete film zijn" zeg ik geamuseerd. "Het verhaal is oké voor een chickflick" ze ik dan twijfelachtig. Ik grinnik even. "Ik denk dat deze tranentrekker echt voor vrouwen is bedoelt" Geef ik toe. Ik kijk Anna even glimlachend aan. "Vind jij het wat?" vraag ik dan zacht. Als zij het een leuke film vind, vind ik het prima dat het op blijft staan. Ik ben niet zo moeilijk daar in, Ik laat vaker de vrouw kiezen met dingen, films boeken of whatever. Als zij maar gelukkig is. Denk ik meestal maar.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Anna Bailey Miller
    "Ik ken hem niet, dus dan kan het moeilijk mijn favoriete film zijn" zegt hij geamuseerd. "Het verhaal is oké voor een chickflick" vervolgt hij twijfelachtig en grinnikt even. "Ik denk dat deze tranentrekker echt voor vrouwen is bedoelt" geeft hij toe terwijl hij me glimlachend aan kijkt."Vind jij het wat?" vraagt hij dan zacht. "Wat ik er tot nu toe van gezien heb is wel goed" antwoord ik dan. Het was nu meer een soort gatenkaas, omdat ik stukjes ervan gemist heb en nu volg ik het ook niet echt. Ik kan hem altijd nog kijken bij mij op de kamer als ik zin heb. "Ik heb alleen wat stukjes gemist" vervolg ik dan. Ik kijk hem even aan zonder iets te zeggen. Zijn mooie blauwe ogen hadden wel iets liefs. Ze straalde iets uit waardoor ik me ook op mijn gemak voelde bij hem.

    Nathan Richard Brooks

    "Wat ik er tot nu toe van gezien heb is wel goed. Ik heb alleen wat stukjes gemist" antwoord Anna. Dan kijkt ze me heel lang aan zonder iets te zeggen. Een glimlach verschijnt weer op mijn gezicht. "Dat is Jammer" Antwoord ik. "Het verhaal is verschrikkelijk....het zou je maar gebeuren..Je krijgt een ongeluk en je vrouw weet niet meer dat je met haar getrouwt bent...ze weet niet meer wie je bent" Ik schud mijn hoofd. "Is toch verschrikkelijk als je dat overkomt" Ik probeer serieus te kijken en grinnik dan toch."nee het is echt erg Maar ik ben bang dat ik niet goed ben in dit soort films echt te volgen...Misschien als er iets meer humor en erotische scenes in zaten dat het me wat makkelijker af ging" Ik verplaats mijn hand even en kietel Anna een beetje in haar zij. "Misschien moet je daar een vrouw voor zijn" Ik knipoog.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ashley Jasmine Moore.
    Katelynn glimlachte eventjes naar mij, waardoor ik kort zuchtte. Hierna drukte ik al snel mijn lippen op die van haar. Ze gaf zich, tot mijn verassing, wel over aan de kus en legde zelfs haar hand in mijn nek. Het voelde raar met een vrouw, maar het was zeker niet ongewild en zelfs aangenaam. Dit zorgde ervoor dat ik mijn hand op haar middel legde, terwijl ik kort met mijn tong over haar lippen ging. Uiteindelijk werd de kus verbroken en deed ik mijn ogen terug open, waardoor ik zag dat Katelynn me half beduusd aankeek. "W..waarom deed je dat?" vroeg ze half stotterend. "Een nachtkus geven," verklaarde ik, half grinnikend, maar kwam toen weer dichterbij haar. "En deze doe ik, omdat ik het zelf nog een keer wil." vertelde ik haar, waarbij ik mijn lippen weer op die van haar drukte en haar aan haar middel naar me toe trok.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Anna Bailey nMiller
    "Dat is jammer" antwoord hij "Het verhaal is verschrikkelijk. Het zou je maar gebeuren. Je krijgt een ongeluk en je vrouw weet niet meer dat je met haar bent. Ze weet niet meer wie bent" Hij schcud zijn hoofd even en gaat dan weer verder. "Is toch verschrikkelijk als je dat overkomt". Hij probeert serieus te kijken en grinnikt dan toch. "Nee het is echt erg, maar ik ben bang dat ik niet goed ben in dit soort films echt te volgen. Misschien als er iets meer humor en erotiche scenes in zaten dat het me wat makkelijker afging". Ik rol even met mijn ogen. Hij verplaatst zijn hand en kieteld me een beetje in mijn zij. Ik lach even. "Niet doen!" en ondertussen pak ik zijn hand vast waar hij me mee kieteld zodat hij ermee ophoudt. "Misschien moet je daar een vrouw voor zijn" zegt hij met een knipoog. "Misschien.." zeg ik. Ondertussen heb ik nog steeds zijn hand vast. "Maar ik snap dan weer niet waarom mannen altijd maar seks willen zien in een film, niet elke film draait daarom. Of waarom mannen liever naar films kijken waar zoveel actie in zit dat het onrealistisch is, maargoed, daar zal je dan wel weer een man voor moeten zijn." Ik heb zijn hand nog altijd vast en begin een beetje met zijn vingers te spelen.

    Nathan Richard Miller

    Anna lacht en pakt mijn hand vast "Niet doen!" zegt ze. Ik stop met kietelen. "Misschien.. Maar ik snap dan weer niet waarom mannen altijd maar seks willen zien in een film, niet elke film draait daarom. Of waarom mannen liever naar films kijken waar zoveel actie in zit dat het onrealistisch is maargoed daar zal je dan wel een man voor moeten zijn" Anna heeft nog steeds mijn hand vast en begint een beetje met mijn vingers te spelen. Ik lach eventjes. "Niet elke film draait daar om inderdaad, en niet elke man wil in elke film seks. Maar seks in een film betekent meestal seks voor de man en vrouw die die film kijken en dáárom willen mannen vaak seks in een film...tenminste dat is mijn theorie" zeg ik. "En wat actie films betreft" Ik denk even na. "Tsjah dan kun je net zo goed vragen waarom vrouwen altijd van die tranentrekkers willen zien" Ik kijk Anna even aan. "Ieder zo z'n ding toch?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Katelynn Serenity White

    Permanente Rol


    "Een nachtkus geven," verklaarde ze, half grinnikend. Ik keek haar nog steeds beduusd aan. Mijn hersenen wilden niet verwerken wat net gebeurd was. Alsof het een droom was geweest, maar voor ik verder kon denken kwam ze dichterbij. "En deze doe ik, omdat ik het zelf nog een keer wil." zei ze, vlak voordat ze haar lippen weer op die van mij drukte en me aan mijn middel naar zich toe trok. Dit keer reageerde ik er sneller op en kuste haar teder terug, terwijl ik mijn hand weer in haar nek legde. Mijn ademhaling was afgevlakt doordat ik helemaal benomen was van de kus. Met mijn andere hand streelde ik over haar rug heen en liet hem, niet met opzet, bij haar billen liggen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Anna Bailey Miller
    "Niet elke film draait daar om inderaad, en iet eke man wil in elke film seks. Maar seks in een film betekent meestal seks voor de man en vrouw die die film kijken dáárom willen mannen vaak seks in een film.. tenminste dat is mijn theorie" zegt hij en voordat ik daar op kan reageren gaat hij weer verder. "En wat actie films betreft" zegt hij en hij denkt even na. "Tsjah dan kun je net zo goed vragen waarom vrouwen altijd van die tranentrekkers willen zien". Hij kijkt me even aan. "Ieder zo zijn ding toch?". Ik knik even. "Dus als jij een film had moeten kiezen, had er hoogstwaarschijnlijk seks in gezeten?" vraag ik dan en ik kijk hem aan terwijl ik nog altijd met zijn vingers speel.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 13:36 ]

    Nathan Richard Brooks

    Anna speelt nog steeds met mijn vingers en uiteindelijk verstrengel ik ze maar met die van haar. "Dus als jij een film had moeten kiezen, Had er hoogst waarschijnlijkseks in gezeten?" vraagt Anna terwijl ze me aankijkt. "Als ik een film had moeten kiezen had ik waarschijnlijk No strings Attached of Friends with Benefits gekozen ja" Zeg ik met een kleine grijns. "Romance, Komedie en seks" Ik grinnik even. "Niet dat ik daarop uit ben..." zeg ik. "Niet dat ik het erg zou vinden..." Ik kijk Anna even geamuseerd aan. "Niet perse hoor. Ik had waarschijnlijk iets van....ehm... " Ik denk even na. " Iets van Pirates of the Carrebean gekozen ofzo om jou niet in verlegenheid te brengen" Zacht streel ik weer een plukje haar uit Anna haar gezicht en kijk haar geamuseerd aan. Ik plaag haar maar een beetje, ik denk niet dat ze hiervan in verlegenheid gebracht zou worden. No Strings Attached of Friends With Benefits bevatten heel veel Humor.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Anna Bailey Miller
    Hij verstrengelt onze onze vingers en als ik mijn vraag stel geeft hij antwoord. "Als ik een film had moeten kiezen had ik waarschijnlijk No Strings Attachd of Friends wit Benefits gekozen ja" zegt hij met een kleine grijns. "Romance, komedie en seks" zegt hij waarna hij even grinnikt en ik doe mijn wenkbrauwen even kort omhoog. "Niet dat daarop uit ben.." vervolgt hij. "Niet dat ik het erg zou vinden..". 'Nee, tuurlijk zou je dat niet erg vinden' denk ik dan. Hij kijkt me even geamuseerd aan. "Niet perso hoor. Ik had waarschijnlijk iets van.. ehm.. Pirates of the Carribean gekozen ofzo om jou niet in verlegenheid te brengen." 'Om mij niet in verlegenheid te brengen?' denk ik dan. Hij streelt zacht een plukje haar uit mijn gezicht en kijkt me geamuseerd aan. "Pirates heb ik te veel gezien en bij No Strings Attached en Friends with Benefits duiken ze van het ene op het andere moment zo het bed in, misschien dat jij daar opgewonden van wordt, maar ik niet hoor" zeg ik met een grijns. Ik maak mijn vingers los van de zijne en kom overeind. Ik buig me naar het nachtkastje toe waar mijn blikje cola staat, pak hem er vanaf, neem een paar slokjes en zet hem dan weer terug. "Je moet wel een beetje naar het moment toe werken, net als met een eerste zoen met iemand die je leuk vind." zeg ik dan en spreek eigenlijk weer op een normale toon en niet op een wat zachtere fluister toon. "Sterker nog, net was een goed moment om mij te zoenen, maar ik heb dat moment doorbroken door mezelf los te maken van jou en gewoon wat te drinken en nu op een normale toon tegen jou te praten. Aan de andere kant kan ik dat moment zo weer terug krijgen door weer lief en zacht tegen je te praten". Dat laatste zeg ik dan ook weer op een zachte lieve toon tegen hem en ik verplaats me weer naar hem toe. Ik ga op mijn zij naast hem liggen en kijk hem even aan. Ik breng mijn hand naar zijn gezicht en streel zijn kaaklijn even en breng vervolgens mijn gezicht naar die van hem toe en druk mijn lippen zacht en teder op die van hem.

    Nathan Richard Miller.

    "Pirates heb ik te veel gezien en bij No Strings Attached en Friends with Benefits duiken ze van het ene op het andere moment zo het bed in, misschien dat jij daar opgewonden van wordt, maar ik niet hoor" Anna grijnst. Ze maakt haar vingers los van de mijne en buigt zich naar het nachtkastje om wat te drinken van haar Cola. "Je moet wel een beetje naar het moment toe werken, net als met een eerste zoen met iemand die je leuk vind. Sterker nog, net was een goed moment om mij te zoenen, maar ik heb dat moment doorbroken door mezelf los te maken van jou en gewoon wat te drinken en nu op een normale toon tegen jou te praten. Aan de andere kant kan ik dat moment zo weer terug krijgen door weer lief en zacht tegen je te praten" Ik kijk Anna geamuseerd aan. Ze plaagt terug, Gelukkig. Het is leuk als iemand terug plaagt of niet op der mondje is gevallen. "Is dat zo?" vraag ik geamuseerd. Ze gaat op haar zij naast me liggen en kijkt me aan. Dan streelt ze zacht mijn kaaklijn en drukt haar lippen zacht en teder op die van mij. Ik leg mijn handen op haar zij en trek haar zachtjes naar me toe terwijl ik haar net zo zacht en teder terug kus als zij doet. Dan breng ik mijn hand naar haar gezicht en streel zacht haar wang met mijn duim terwijl de zoen vordert.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]