• Het Sheraton Hotel Downtown ligt in het drukke centrum van Los Angeles, een perfecte plek voor toeristen, mensen op zakenreis, op doorreis of andere interessante tripjes.


    Hier kan je allerlei foto's van het hotel vinden, een hotel dat werkelijk alles lijkt te hebben. Luxe en minder luxe kamers, een zwembadcomplex met sauna's, een golfbaan en park en nog veel meer!

    Belangrijk!
    Je maakt een rol aan, de rol hoeft niet permanent te zijn en je kan elk moment weggaan. Deze RPG is speciaal voor mensen die weinig tijd hebben, soms geen inspiratie of voor nieuwelingen die graag even een kijkje komen nemen en het graag willen leren. Houd hier dus rekening mee!

    Regels
    - Iedereen mag een nieuw topic aanmaken, maar dan ben je wel verplicht om de beginpost goed bij te houden!
    - 16+ en andere dingen zijn allemaal toegestaan.
    - Probeer je rollen en posts zo uitgebreid mogelijk te maken, dit is een goede oefening voor alle andere RPGs.
    - De gemiddelde posts moeten toch wel 150 woorden bevatten. Anders word het te kort en word het topic te snel vol gespamt.
    - Leestekens en hoofdlettergebruik zijn wél verplicht!


    Staff: (permanente karakters)
    Katelynn (Kate) Serenity White CyberLord
    Mason Fell VCL

    Ingecheckt in het hotel:
    Nana Reira Ito ~ Rust Isuzu
    Isa Carmen Maria Jones ~ Laatste vakantie Bagoly
    Anna Bailey Miller ~ Vakantie Mismi
    Chloé Amelia Blessins ~ Werk CxStylinson
    Fiona Winter ~ Verjaardag VCL
    Amelia Cornish ~ Werk Amity
    Ashley Jasmine Moore ~ WerkIsuzu
    Effie Atkins ~ Gevlucht Soubi
    Mary Roberts ~ Vakantie carpediemx
    Aubree Aleah Rodriguez ~ Vakantie N4I5
    Valérie Raven Stewards ~ Werk Ahri
    Maria Wolf aka Johanna Kaiser ~ Werk/gevlucht Uchiha
    Caelle Broocke ~ Vakantie Souvenir

    Samuel Ray Dawson ~ Vakantie PercyWood
    Finn Oliver Harries ~ Rust Bagoly
    Yuri Leith Bishop ~ Rust Assassin
    Andrew Ian Parker ~ Vakantie Realist
    Austin Joshua Gray ~ Vakantie N4I5
    Luke Alexander Skyse ~ Vakantie Realist
    Keith Rowlders ~ Werk JordanStyles
    Nathan Richard Brooks ~ Bruiloft Rechazame


    Uitgecheckt (inactieve karakters die mogelijk terug komen)


    Als je mee wilt doen, vul je hier je rol in. Je hoeft niet op goedkeuring te wachten, je kan gelijk beginnen!

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 16:17 ]


    Your make-up is terrible

    Souvenir schreef:
    Caelle Broocke
    Een opgeluchte zucht verlaat mijn mond.Ik laat me op mijn bed vallen en sluit mijn ogen. Het is hier best wel warm, denk ik bij mezelf en trek mijn trui uit. Hier ben ik dan, ik zou blij moeten zijn. Maar ik ben kapot, versleten, afgemat. De laatste twee weken ging het er erg aan toe met moeder, ze leek ’s nachts achtervolgd te worden door de beelden van het ongeval. Dan hoor ik haar bidden, de Heer danken dat ik er niet bij was. De Heer vervloekend omdat Hij het leven van haar man heeft genomen. Volgens mij komt het met haar nooit meer helemaal goed, hoe hard iedereen zijn best ook mag doen. Voorzichtig open ik mijn ogen, ik heb vakantie. Mama is in goede handen, er wordt goed voor haar gezorgd. ‘Laat het los, geniet van de tijd dat je voor jezelf hebt’, fluistert een stem in mijn hoofd. Ik besluit dat ik die raad maar eens moet opvolgen en stap de deur van mijn hotelkamer uit. Klaar om helemaal los te gaan.

    [Iemand Caelle tegenkomen?]


    [Kan Austin haar tegnkomen?]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28


    Austin Joshua Gray.

    Ik liep mijn hotelkamer uit in een zwemshort. Normaalgezien deed ik er nog een Marcelleke boven maar nu was het echt veel te warm. Ik liep door de gangen heen, totaal onoplettend, waardoor ik tegen een meisje aanliep.
    Ik keek haar voor een seconde verbaasd aan, "Het spijt me, ik was niet aan het opletten" verontschuldigde ik me. Ik haalde een hand door mijn haren en beet even op mijn lip. Het lag echt aan mij gewoon. Elke keer als ik iemand ontmoette, dan ontmoette ik die door hij of zij omver te lopen. Behalve Chloé, maar dat was omdat zij aan een tafeltje zag en ik echt zo verveeld was dat ik ongeveer iedereen al kon beschrijven uit mijn hoofd die daar zat. Ik keek haar verontschuldigend aan.
    "Als je een klacht wilt indienen dan ben ik Aus- Jake". Ik zette een onschuldige glimlach op die er best vreemd uitzag omdat ik mijn lach niet kon inhouden.

    Effie Atkins

    Ze knipperde met haar ogen en ik keek toe hoe ze het laatste restje van haar drinken naar binnen goot.
    'Uh... wie is Yuri? Ken ik die persoon?' vroeg ze, waarna ik zachtjes lachte en ik mijn hoofd iets schudde.
    'Volgens mij niet, denk het niet.. Anders had je hem wel onthouden. Hij is op het dak! Weet je nog toen ik vroeg over het eerste date over doen? Dat doet hij nu met zijn vrouw, hoe romantisch. Het was wel mijn idee, mijn hersens kunnen zo af en toe heel goed werken,' zei ik met een lachje. Ik dronk de rest van mijn glas leeg en schoof hem toen weg, Het is niet zo slim voor mij om veel te drinken..
    'Overigens, vanwaar roze?' vroeg ze als ze naar mijn haar wees. 'Niet dat het niet stoer is. Misschien is het ook wel wat voor mij,' zei ze als ze in een lok van haar haar draait. Ik lachte zachtjes, pakte een plukje van mijn haar en keek er vervolgens naar.
    'Hm, het is eigenlijk meer paars dan roze... Ik weet het eigenlijk niet, ik heb het sinds gisteren. Ik kwam opeens op het idee om dat te doen en voíla.. Ik maak veel te gauw keuzes.. Zeker met zulke dingen, niet met een tattoo of met iemand naar bed gaan.. Dat doe ik dus echt niet gelijk! Zoenen doe ik wel heel gauw.. Dat had je waarschijnlijk al gemerkt.. Ik heb trouwens wel een tattoo.. Ik heb er natuurlijk wel eerst goed over na gedacht. Hij zit achterin mijn nek. Heb jij ook een tattoo?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Caelle Broocke
    Mijn ogen waren op de grond gericht, ik was de tegels aan het tellen. Totdat ik tegen iemand opliep en de tel kwijtraakte. De jongeman keek me even verbaasd aan en zei toen: ‘Het spijt me, ik was niet aan het opletten.’ Ik glimlachte, even verbaasd door zijn nonchalante verschijning en sprak toen luid en duidelijk: ‘Maakt niet uit.’ Ik grijnsde. ‘Als je een klacht wilt indienen dan ben ik Aus- Jake’, zei hij, zijn lach inhoudend. ‘Waarom zou ik klachtindienen, Aus-Jake?’, ik glimlachte speels. ‘Je bent tegen me opgebotst, dat is geen misdaad.’ Ik mocht die Aus-Jake nu al. ‘Heb, heb je misschien zin om iets te drinken?’, stamelde ik, opeens aangetrokken tot zijn bote bovenlichaam. Ik speelde zenuwachtig met mijn haar. Dit haatte ik nu echt aan mezelf, het begin van een gesprek liep altijd vlot. Tot ik iets ongewoons opmerkte en begon te stotteren en niet meer uit mijn woorden raakte. Het was vervelend. Ik glimlachte. 'Je hoeft natuurlijk niet, dat zou onbeleefd zijn, maar als je zin hebt. Misschien.'


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Yuri Leith Bishop

    Na een tijdje loop ik naar mijn overhemd die ik weer aantrek en maar half en scheef vastknoop. Sommige kaarsjes zijn ondertussen al uit en de rest blaas ik uit. De wijn die er nog staat drink ik met behoorlijke slokken leeg, maar ik heb behoefte aan meer en sterker. Ik kucht even en verlaat het miserabele dak. Snel stap ik de lift in en haal ik een hand door mijn haar heen. Ik zie er werkelijk niet uit, helemaal vernaggeld. mijn ogen zijn bloeddoorlopen en ze staan onheilspellend, maar toch ook behoorlijk triest. In de lift druk ik op het juiste knopje, waardoor de lift deuren openen bij de bar. Precies goed.
    Snel loop ik door naar de bar zelf, als ik het opvallende haar van Effie zie. Ik ben haar toch wel de uitkomst verschuldigd, al is die helemaal niet goed ofzo. Met een zucht loop ik gelijk door en knip ik naar de barman. "Een dubbele wiskey zonder ijs hier." zeg ik en er klinkt een spoortje woede doorheen. Zonder op te kijken naar Effie begin ik te praten. "Het is over, ik heb gefaalt. De laatste kans is verkeken." Ik neem plaats op een kruk en krijg mijn wiskey, die ik in één slok bijna helemaal achterover gooi en met een klap terug op de bar zet.


    Your make-up is terrible


    Austin Joshua Gray.

    Ik begon te lachen. Ze was echt chill. Like it.
    "Wel in dat geval ben ik niet Aus-Jake maar Austin" zei ik met een speelse glimlach rond mijn lippen. Ik keek even rond en haalde mijn schouders op. "Aangezien ik niet denk dat je het tegen iemand anders hebt, dan ja, ik wil iets gaan drinken met je, ik heb toch niets te doen".
    Ik zag dat ze even afgeleid was door mijn halve naaktheid wat me deed grijnzen.
    "Kijken mag, aanraken ook" zei ik op een serieuze toon, "Kidding, ik heb niets gezien". Ik nam haar pols vast en begeleidde haar naar het terras dat uitzicht gaf over de gehele stad, niet het terras waar iedereen zat. Hier scheen de zon ook veel meer, dus zou ik het zeker niet koud krijgen.

    Rechazame schreef:
    Nathan Richard Brooks

    Anna kust me nog even en stopt dan. Anna kijkt me aan. "Wil je dat ik stop?" vraagt ze op een zachte fluistertoon. Ik voel dat ze zacht door mijn haar streelt. "Dat is een vraag die ik moeilijk kan beantwoorden nu" zeg ik lichtjes grinnikend. "Een deel van me zegt; Hell No! en een ander deel van me zegt misschien moeten we het rustiger aan doen" zeg ik. Ik zucht even en strijk dan haar haar achter haar oor. Ik kijk Anna even aan. "Het is lastig te voorspellen wat er gaat gebeuren welke keuze we maken.." God begin nu ook al sentimenteel te worden. Ik kus Anna weer even. "Als je door wilt gaan, ga je door, zo niet dan stop je. Voor mij maakt het niet uit" Ik kus haar nogmaals, zacht en teder.

    Anna Bailey Miller
    "Dat is een vraag die ik moeilijk kan beantwoorden nu" zegt hij terwijl hij licht grinnikt. "Een deel van me zegt; Hell No!". Ik moet even lachen als hij dat zegt "en een ander deel van me zegt misschien moeten we het rustiger aan doen". "Het is lastig te voorspellen wat er gaat gebeuren welke keuze we maken.." Hij kust me weer even en ik kus mee. "Als je door wilt gaan, ga je door, zo niet dan stop je. Voor mij maakt het niet uit'. Hij kust me weer zacht en teder. "Oke" Ik maak mijn lippen los van die van hem en maak me los uit zijn armen. Ik ga op mijn knieën zitten en trek hem overeind. Ik pak de afstandsbediening van de tv en druk de tv uit, ik werd gek van dat beeld. Nu waren alleen de lampjes op de nachtkastjes aan, waardoor er een ietwat romantische sfeer ontstond. Ik kijk hem even aan en trek dan mijn shirtje uit, waardoor ik nu in mijn bh zit. Een ietwat zenuwachtig gevoel ging door me heen, alsof geen enkele jongen me ooit zo had gezien en dit de eerste keer was ofzo. Op de een of andere manier was het bij hem anders. Ik leg mijn handen in zijn nek en zoen hem weer even lief en teder. Ookal had ik besloten dat ik wel verder wou, ik wou het niet overhaasten. Ik wou niet 'even snel' met hem het bed in duiken om het maar achter de rug te hebben, dus ik hoop maar dat hij geen haast heeft. Ik zoen hem even liefdevol en teder en haal dan mijn lippen van die van hem af en trek zijn shirt uit. Ik druk mijn lippen op zijn schouder en doe even mijn ogen dicht. Ik streel even over zijn borst en rug heen. Ik streel zijn schouders en laat mijn handen over zijn armen heen glijden.

    [ik ben er straks weer, moet even naar stal om knollie los te zetten. Op mijn mobiel doet ie het helaas niet]

    [okii ga ik gelijk ff douche totzoo]

    Nathan Richard Brooks

    "Oke" Ze stopt de kus en maakt zich los van mijn armen en gaat op haar knieën zitten. Even ben ik verbaast, dit had ik niet verwacht. Dan trekt ze mij ook overeind en zet de tv uit waardoor alleen de lichtjes op de nachtkastjes aan zijn. Anna kijkt me even aan en trekt dan haar shirtje uit. Wauw!! Ze heeft echt een mooi figuur. Anna legt haar handen in mijn nek en kust me liefdevol en teder, Ik zoen terug en wil haar dichter naar me toe trekken, maar dan stopt ze de kus alweer en doet mijn shirt uit. Zacht voel ik haar lippen op mijn schouder, haar vingertoppen over mijn borst en rug, en later weer over mijn schouder en armen. Ik leg mijn handen op haar heupen en trek haar dan dichter naar me toe.Ik druk mijn lippen even op die van haar, dan schuif ik haar haar voorzichtig aan de kant, en druk zachte kusjes op haar kaaklijn. Dan trek ik Anna op mijn schoot en druk een spoor van kusjes van het plekje onder haar oor, over haar hals naar haar sleutelbeen.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 20:36 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ashley Jasmine Moore
    Ze zuchtte eventjes diep en ik moet toegeven dat het ook goed voelde, maar hiermee doorgaan kon ik haar niet aan doen. Ik wist vrijwel zeker dat, als ik hier zou blijven, ik haar aanrakingen zou willen, dus restte er nog één optie en dat was gewoon weggaan.
    Katelynn schudde haar hoofd kort toen ik al afstand nam, waarna ze even zuchtte en zichzelf toen uit bed liet zakken. ‘Ashley…’ zei ze zachtjes en pakte mijn handen vast, nog voordat ik het jurkje of mijn eigen kleding kon pakken. ‘Blijft alsjeblieft hier,’ ging ze zachtjes verder, maar ik beet op mijn lip en wendde mijn gezicht van haar blik af. ‘Dit hoeft allemaal niet van mij, echt niet. Maar ik zou het wel vinden om met jou in slaap te vallen.’ Katelynn keek me smekend aan.
    ‘Alsjeblieft? Ik snap dat je dit allemaal niet wilt en dat het misschien zelfs een fout was. Het maakt me allemaal niks uit, maar blijf alsjeblieft.’ Kort keek ik haar peilend aan, waarbij ik mijn volle onderlip rood beet, maar vervolgens stopte ik en nam weer afstand van haar. ‘Ik kan het niet, als ik hier blijf wil ik het toch,’ zei ik mijn gedachten eerlijk tegen haar, waarbij ik mijn kleding en het jurkje pakte. Die moest ik nog teruggeven aan Effie.
    ‘Ergens wil ik het om Yuri te vergeten, deze hele situatie waar we nu in zitten, maar aan de andere kant voelde het heel fijn en vind ik dat het gewoon mag, zeker omdat Yuri meerdere keren vreemd is gegaan. Het is niet aan hem om mij hierop te beoordelen…’ Hopeloos keek ik naar Katelynn op. ‘Is het fout wat ik doe? Ben ik slecht?’


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Effie Atkins

    Terwijl ik zat te wachten op de volgende woorden van Maria, zag ik Yuri aan komen lopen van ver. Een glimlach sierde mijn gezicht en ik tikte enthousiast tegen de schouder van Maria.
    'Kijk, kijk kijk! Daar is hij!' zei ik blij en ik keek toe hoe Yuri deze kant op kwam. Mijn glimlach verdween toen ik merkte hoe hij eruit zag. Dit voorspeelde niet echt veel goeds.. Met een zucht liep hij gauw door toen hij mij ook op merkte en knipte naar de barman.
    'Een dubbele whiskey zonder is hier,' zei hij en er klonk een spoortje woede doorheen, zonder op te kijken begon hij weer te praten. 'Het is over, ik heb gefaalt. De laatste kans is verkeken,' zei hij, nam plaats op de kruk naast mij en kreeg vervolgens zijn whiskey, die hij vervolgens in één slok bijna helemaal achterover sloeg en het met een klap terug op de bar zette. Ik schrok er van en schudde gelijk met mijn hoofd.
    'Nee, dat kan niet!' zei ik verbaasd tegen hem. Ik pakte zijn glas beet en zette die ver uit zijn bereik. Als het waar was wat hij zei, dan kwam het niet goed met dat drinken van hem. 'Het idee was zo mooi en romantisch, het zag er zo ook zo mooi uit. Het jurkje was de juiste kleur, jij zag er geweldig uit!' ratelde ik één stuk door. 'Wat is er gebeurd?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Anna Bailey Miller
    Hij legt zijn handen op mijn heupen om me dichter naar zich toe te trekken. Hij drukt zijn lippen weer even op die van mij, dan schuift hij mijn haar voorzichtig aan de kant om vervolgens zachte kusjes op mijn kaaklijn te geven. Hij trekt me op zijn schoot en drukt een spoor van kusjes onder mijn oor, over mijn hals, naar mijn sleutelbeen. Ik doe mijn ogen even dicht en geniet van zijn aangename aanrakingen. Ik sla een arm om zijn nek heen en met de andere streel ik zijn borst en buik weer met mijn vingertoppen. Ik laat mijn hand weer naar boven glijden en leg die onder zijn kin om zijn hoofd weer omhoog te doen. Ik kijk hem weer even een moment aan voordat ik mijn lippen weer liefdevol en teder, met veel geduld op die van hem druk. Met mijn hand die ik net om hem heen had geslagen begin ik zijn rug, schouders en nek weer te strelen.

    Nathan Richard Brooks

    Anna slaat een arm om mijn nek en ik voel haar vingertoppen over mijn borst en buik strelen terwijl ik kusjes tegen haar hals druk. Dan voel ik diezelfde hand onder mijn kin en kijkt ze me een tijdje aan. Een moment later voel ik haar lippen weer teder op die van mij. Anna haalt de arm van mijn nek en streelt mijn rug, schouders en nek. Zodra ze dat doet sla ik mijn armen om haar middel en trek ik haar naar me toe, tegen me aan tot ik de naakte huid van haar buik tegen mijn borst en buik voel terwijl haar met dezelfde tederheid maar met toch wat passie terug zoen. Even houd ik haar zo stevig tegen me aan, Dit heb ik nog met geen een vrouw of meisje gedaan maar het voelt niet verkeerd. Terwijl ik mijn ene arm stevig om haar middel houd beweegt de ander over haar ruggengraat omhoog. Langzaam, zacht en teder. Maar ook weer omlaag tot de rand van haar broek, maar ook weer terug om hoog.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Anna Bailey Miller
    Als ik zijn rug, schouders en nek streel, slaat hij zijn armen om mijn middel heen om me tegen zich aan te trekken. Hij trekt me tegen zich aan tot ik zijn warme huid tegen die van mij voel. Hij zoent me terug met dezelfde tederheid, maar met wat meer passie. Hij houd me stevig tegen zich aan en terwijl hij een arm om mijn middel houd geslagen, beweegt hij met de andere over mijn ruggengraat omhoog. Langzaam, zacht en teder. Een rilling gaat door me heen en even krijg ik kippenvel, maar niet omdat ik het koud heb. Integendeel zelfs, ik heb het best warm. Ik stop even met zoenen maar houd mijn lippen dicht bij die van hem. Hij gaat omlaag tot de rand van mijn broek, om vervolgens ook weer terug omhoog te gaan. Ik zoen hem weer even en streel dan met mijn lippen langs zijn kaaklijn waar ik af en toe een kusje geef. Ik zak door tot in zijn nek waar ik ook af en toe een kusje geef. Ik streel met mijn handen over zijn bovenlichaam steeds meer naar beneden tot ik bij zijn broekrand ben. Voorzichtig maak ik de knoop van zijn broek los, gevolgt door zijn rits. Aangezien hij rechtop zit en ik op zijn schoot krijg ik niet zo 1,2,3 zijn broek uit. Ik ga van zijn schoot af en ga van het bed af zodat ik ernaast sta. Zonder zijn blik los te laten trek ik mijn eigen broek uit. Ik had een joggingbroek aan dus geen knopen of ritsen.

    Nathan Richard Brooks

    Ik voel de kippenvel op haar huid en de rilling die door haar heen gaat. Als ik haar lippen langs mijn kaaklijn voel gaan, evenals de kusjes die ze er op drukt ontsnapt er een zachte zucht uit mijn mond maar zodra ze mijn hals berijkt houd ik mijn adem weer in. Haar handen glijden over mijn bovenlichaam omlaag, openen de knoop en rits van mijn spijkerbroek. Dan stapt ze van mijn schoot en bed. Terwijl Anna me aan blijft kijken doet ze zelf haar joggingsbroek uit. Ik begeef mezelf naar de rand van het bed waar ik ga zitten. Vervolgens leg ik mijn handen op haar heupen en trek Anna naar me toe. Ik druk een zacht kusje op haar buik terwijl mijn handen zich omhoog laten glijden, haar BH losmaken en ergens op de grond laten vallen. Even kijk ik naar haar prachtige ronde borsten, dan kijk ik Anna even aan, slik en lik over mijn lippen terwijl ik slechts iets van het bed loskom om een kus op haar borst te drukken.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Anna Bailey Miller
    Hij gaat op de rand van het bed zitten. Hij legt zijn handen op mijn heupen en trekt me naar zich toe. Hij drukt een zacht kusje op mijn buik terwijl zijn handen omhoog glijden en mijn BH losmaken die hij vervolgens ergens op de grond laat vallen. Even kijkt hij naar mijn borsten, dan kijkt hij mij weer aan. Hij slikt even, likt over zijn lippen en komt vervolgens iets los van het bed om een kus op mijn borst te drukken. Ik streel even door zijn haar heen met mijn handen en klim vervolgens weer op het bed waar ik achter hem ga zitten. Ik doe mijn armen om zijn middel heen en begin weer zijn borst en buik te strelen terwijl ik hem weer kusjes geef in zijn nek,een deel van zijn rug en schouders. Zijn broek kan hij nu wel zelf uittrekken.