• Het Sheraton Hotel Downtown ligt in het drukke centrum van Los Angeles, een perfecte plek voor toeristen, mensen op zakenreis, op doorreis of andere interessante tripjes.


    Hier kan je allerlei foto's van het hotel vinden, een hotel dat werkelijk alles lijkt te hebben. Luxe en minder luxe kamers, een zwembadcomplex met sauna's, een golfbaan en park en nog veel meer!

    Belangrijk!
    Je maakt een rol aan, de rol hoeft niet permanent te zijn en je kan elk moment weggaan. Deze RPG is speciaal voor mensen die weinig tijd hebben, soms geen inspiratie of voor nieuwelingen die graag even een kijkje komen nemen en het graag willen leren. Houd hier dus rekening mee!

    Regels
    - Iedereen mag een nieuw topic aanmaken, maar dan ben je wel verplicht om de beginpost goed bij te houden!
    - 16+ en andere dingen zijn allemaal toegestaan.
    - Probeer je rollen en posts zo uitgebreid mogelijk te maken, dit is een goede oefening voor alle andere RPGs.
    - De gemiddelde posts moeten toch wel 150 woorden bevatten. Anders word het te kort en word het topic te snel vol gespamt.
    - Leestekens en hoofdlettergebruik zijn wél verplicht!


    Staff: (permanente karakters)
    Katelynn (Kate) Serenity White CyberLord
    Mason Fell VCL

    Ingecheckt in het hotel:
    Nana Reira Ito ~ Rust Isuzu
    Isa Carmen Maria Jones ~ Laatste vakantie Bagoly
    Anna Bailey Miller ~ Vakantie Mismi
    Chloé Amelia Blessins ~ Werk CxStylinson
    Fiona Winter ~ Verjaardag VCL
    Amelia Cornish ~ Werk Amity
    Ashley Jasmine Moore ~ WerkIsuzu
    Effie Atkins ~ Gevlucht Soubi
    Mary Roberts ~ Vakantie carpediemx
    Aubree Aleah Rodriguez ~ Vakantie N4I5
    Valérie Raven Stewards ~ Werk Ahri
    Maria Wolf aka Johanna Kaiser ~ Werk/gevlucht Uchiha
    Caelle Broocke ~ Vakantie Souvenir

    Samuel Ray Dawson ~ Vakantie PercyWood
    Finn Oliver Harries ~ Rust Bagoly
    Yuri Leith Bishop ~ Rust Assassin
    Andrew Ian Parker ~ Vakantie Realist
    Austin Joshua Gray ~ Vakantie N4I5
    Luke Alexander Skyse ~ Vakantie Realist
    Keith Rowlders ~ Werk JordanStyles
    Nathan Richard Brooks ~ Bruiloft Rechazame


    Uitgecheckt (inactieve karakters die mogelijk terug komen)


    Als je mee wilt doen, vul je hier je rol in. Je hoeft niet op goedkeuring te wachten, je kan gelijk beginnen!

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 16:17 ]


    Your make-up is terrible

    Maria Wolf.

    Ik volg het gesprek tussen de twee met half toegeslagen ogen.
    "Het ging perfect, totdat ze de krassen op mijn rug zag en besloot dat ze het idee niet aan kon." Krassen? Is hij een masochist? Ah, daarvan hebben we er ook nog wel een paar in het bestand staan. Ik neem nog een slok. God, dit spul is goed. Maar het zal niet lang duren voor ik zo dronken word. "Serieus, waar was jij toen ik ging trouwen? Beetje laat met dat zogenaamde goede advies van je." Ik neem nog een slok.
    'Trouwen? Zo, je slaat de spijker op z'n kop. Een dure aangelegenheid en wat krijg je ervoor terug? Een papiertje en elkaars achternaam naar believen. Ah ja, iedereen maakt fouten en voor sommige fouten krijg je te maken met consequenties. Da's mijn werk,' zeg ik met een glimlachje. Hij bestelt nog wat alcohol.
    'Aan je looks zal 't niet liggen beste Yuri, tenzij de alcohol ook m'n zicht heeft zitten verrampeneren.' Effie zegt Yuri dat hij niet nog meer alcohol krijgt, waarna ik even grinnik. Na deze goldstrike besluit ik wat water te nemen.
    'En niet alleen vrouwen zijn hopeloos. Zo'n beetje iedereen is dat. En nog even over jouw sextapes.. die sla ik af, al zeker als ze hetzelfde zijn als wat je net liet zien.' Ik pulk aan mijn lip. 'Hm. Hoe het ook zij, we zijn wel een stuk dichterbij gekomen. Als blijkt dat broerlief geen tatoeage heeft dan kunnen we hem uitsluiten. Hij heeft ook altijd bij hoog en laag beweerd onschuldig te zijn.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Souvenir schreef:
    Caelle Broocke
    'Hoi, Austin.' Ik glimlachte 'Aangezien ik niet denk dat je het tegen iemand anders hebt, dan ja, ik wil iets gaan drinken met je, ik heb toch niets te doen',zei hij. Toen grijsde hij. 'Kijken mag, aanraken ook', de toon in zijn stem was zo serieus dat ik spontaan begon te giechelen, ondanks het feit dat ik het best heel erg gênant vond. 'Kidding, ik heb niets gezien.' En dan nog, je mocht het gezien hebben,dacht ik in mezelf. Hij nam mijn pols vast en trok me halvelings het terras op. De hele stad was vanaf hier zichtbaar. We waren bijna alleen. Niet dat dat voor mij iets uitmaakt, we hadden gerust naar een drukkere plek gemogen, hier was ook goed. Hier hadden we wel een pluspunt: de zon scheen heerlijk. Ik voelde een lichte tinteling op mijn huid. Eigenlijk ook in mijn buik.



    Austin Joshua Gray.

    Ze giechelde even dor mijn opmerking. Normaal zou ik dat enorm irritant gevonden hebben, maar bij haar was het wel schattig eigenlijk. Ik keek even over het terras uit waarna ik in 1 van de zitzakken neerplofte. Ja, stoelen hadden ze hier niet. Ik sloot mijn ogen genietend, maar opende ze na een paar seconden al weer.
    "Wat wil je drinken ?" vroeg ik dan terwijl ik haar recht in haar ogen aankeek met mijn ijsblauwe kijkers. Ik schudde 2 keer met mijn hoofd, haalde een hand door mijn haren heen en glimlachte tevreden. Zo, mijn kapsel was ook weer gered.

    Yuri Leith Bishop

    "Trouwen? Zo, je slaat de spijker op z'n kop. Een dure aangelegenheid en wat krijg je ervoor terug? Een papiertje en elkaars achternaam naar believen. Ah ja, iedereen maakt fouten en voor sommige fouten krijg je te maken met consequenties. Da's mijn werk." zegt ze en ik laat een humorloos lachje horen. Wat zou ze zijn, advocaat? "Aan je looks zal 't niet liggen beste Yuri, tenzij de alcohol ook m'n zicht heeft zitten verrampeneren."
    Ik grom zacht naar haar. "Je moest eens weten hoe zeer je er naast zit." antwoord ik koud. Mijn uiterlijk heeft me nou net iets teveel geholpen met mijn huwelijk te verpesten.
    "Geldjager,."mompelt Effie naar de barman voor ze naar mij kijkt. Nee, ik ben een uitgever. Ik verdien veel te veel om normaal uit te kunnen geven. "Dat is jouw laatste meneertje, als je vrolijk was dan mocht je van mij die hele bar op drinken, maar nu niet." Ze glimlacht eventjes vriendelijk naar me, ik glimlach terug, maar weet toch wel dat het zeker niet mijn laatste zal zijn. Alsof zij mij tegen zal houden. Vervolgens kijkt ze naar de vrouw en gaat ze tegen haar verder. "En niet alleen vrouwen zijn hopeloos. Zo beetje iedereen is dat, en nog even over jou sex tapes.. Die sla ik af, al zeker als ze hetzelfde zijn als wat je net liet zien..." Ik spits mijn oren even.
    "Hm. Hoe het ook zij, we zijn wel een stuk dichterbij gekomen. Als blijkt dat broerlief geen tatoeage heeft dan kunnen we hem uitsluiten. Hij heeft ook altijd bij hoog en laag beweerd onschuldig te zijn." zegt zij hierop. Ik heb duidelijk iets gemist tussen hen, maar ik kan het niet laten om er op in te gaan. Waarschijnlijk ook omdat de vele alcohol van vandaag naar mijn hoofd begint te stijgen.
    "Sextapes? Ik zou dolgraag een sextape willen maken." verklaar ik, waarna ik de barman weer wenk. "Wel honderd. Geef me eens je beste cognac." zeg ik tegen hem.


    Your make-up is terrible

    [Oke, Cherine checkt weer uit aangezien er ondanks dat het een inloop RPG is er toch al teveel een verhaal in zit om erbij te springen]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Effie Atkins

    'Hm. Hoe het ook zij, we zijn wel een stuk dichterbij gekomen. Als blijkt dat broerlief geen tatoeage heeft dan kunnen we hem uitsluiten. Hij heeft ook altijd bij hoog en laag beweerd onschuldig te zijn,' zei Maria en ik begon te fronsen.
    'Broerlief? Jouw broerlief?' vroeg ik verward aan haar. Was haar broer echt een verdachte op die verkrachting? Ik rilde eventjes.
    'Sextapes? Ik zou dolgraag een sextape willen maken,' verklaarde Yuri opeens waardoor ik begon te lachen. Ik vroeg mij af of hij het over hetzelfde sextape had als ik en of hij wist wat voor tape het was. Ik zuchtte toen hij alweer wenkte naar de barman. 'Wel honderd. Geef me eens je beste cognac,' zei hij tegen hem. Ik schudde daarop gelijk mijn hoofd en keek de barman waarschuwend aan.
    'Nee, dat doet hij niet,' zei ik, zo wel tegen de barman als tegen Yuri. 'Over die sextapes maakt het mij niet uit, dat moet jij zelf weten.. Maar dan zeg ik er wel bij dat ik hoop dat je niet een sextape bedoelde zoals Maria die liet zijn. Aangezien daar één of ander pedofiel een minderjarig jongetje verkrachtte, logisch anders was het geen pedofiel.' Terwijl ik dat zei bleef ik de barman met een waarschuwende blik aan kijken. Ik schudde iets mijn hoofd en keek vervolgens eventjes naar Yuri. 'Het is verdomme idioot van mij om jou te helpen, neem het dan ook aan. Zeg nu niet van dat je daar niet om had gevraagd. Sommige hulp krijg je nu eenmaal zonder te vragen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rechazame schreef:
    Nathan Richard Brooks

    Een zachte zucht ontsnapt uit haar mond, Dan duwt ze me zacht achterover, tenminste als mijn benen weer goed liggen. Ze hangt boven me, met haar knieën aan weerszijde van mijn heupen. Ze streelt mijn borst en buik terwijl ze zachte kusjes in mijn nek drukt en ik voel een zachte kreun in mijn keel borrelen. Die kreun ontsnapt daadwerkelijk uit mijn mond als ze een spoor van kusjes trekt over mijn borst, buik tot aan de rand van mijn boxer en dan langzaam weer omhoog. Ik houd haar blik vast als ze zich langzaam laat zakken tot ze op mij ligt. Ik leg mijn hand in haar nek en druk haar lippen tegen de mijne. Mijn hand glijd naar haar billen die ik even vasthoud voor ik ons omrol tot ik boven op haar lig. Ik druk zachte kusjes in haar hals, over haar sleutelbeen omlaag. Zachte kusjes over haar borst, Neem haar tepel even in mijn mond voor ik het spoor verder trek omlaag over haar platte buik, haar onderbuik tot bij de rand van haar string. Ik druk zachte kusjes langs het randje en af en toe een plagerig likje voor mijn vingers zich langs de rand haken.

    Anna Bailey Miller
    Er ontsnapt een kreun uit zijn mond als ik een spoor van kusjes achterlaat over zijn borst, buik tot aan de rand van zijn boxer en vervolgens weer omhoog ga. Als ik me langzaam laat zakken houdt hij mijn blik vast. Hij legt zijn hand in mijn nek en drukt mijn lippen tegen de zijne. Zijn hand glijd even naar mijn billen die hij vasthoud voordat hij ons omrolt en hij boven op mijn ligt. Hij drukt zachte kusjes in mijn hals, over mijn sleutelbeen, mijn borst, mijn buik tot hij aan de rand van mijn string is. Hij drukt zachte kusjes langs het randje en af en toe een plagerig likje voordat zijn vingers zich langs de rand haken. Ik zucht weer even van genot, al begint het meer te lijken op een kreun. Ik kom lichtjes omhoog zodat hij hem uit kan trekken. Als hij hem uit heeft getrokken trek ik hem weer omhoog en tegen me aan. Zijn lichaam was warm en ik wou hem tegen mij aan hebben, hem dicht bij me hebben. Ik zoen hem weer, maar dit keer iets minder zacht en rustig, maar nog wel liefdevol en teder. Mijn handen laat ik weer over zijn rug en schouders glijden.

    Nathan Richard Brooks.

    Ik hoor haar zuchten, misschien is het wel een zachte kreun? Anna komt lichtjes omhoog en dan trek ik haar string uit. Maar net als ik verder wil gaan trekt ze me weer omhoog, tegen zich aan. Ze kust me, iets wilder dan eerst maar wel net zo liefdevol en teder. Ik voel gelijk weer haar handen over mijn rug en schouders. Natuurlijk kus ik terug. Haar lippen hebben iets verslavend. Ik laat mijn hand langs haar dijbeen omhoog glijden.. Oh fuck...wat een moment om te ontdekken dat ik condooms vergeten ben...Laat me alsjeblieft mazzel hebben en er nog een in me portomonnee hebben please please god, please en ik koop morgen gelijk een groot pakket. Ik probeer het even uit mijn hoofd te zetten en richt me weer op de zoen met Anna. Ik voel aan haar 'prive' gedeelte dat ze al aardig zin heeft. Ik merk dat een gevoel van trots en triomf me overspoelt. Ik voel even maar laat dan toch twee vingers in haar glijden terwijl ik even speels in haar onderlip bijt.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Caelle Broocke
    Ik keek Hem aan. Hij leek me het type die straks een glas wiskey bestelt, een sigaret rookt en me dan, stomdronken ondertussen meeneemt naar zijn kamer. ‘Een cola, maar ik betaal wel.’ Glimlachend bedenk ik dat dat de beste oplossing is, zelf nuchter blijven. ‘Jij?’ Hij zit daar, zijn kapsel te ‘redden’. Terwijl ik wacht op een antwoord, kijk ik naar de stad. Het is zo mooi, zo rustgevend vanaf hierboven. Alsof je naar een foto kijkt. Want daar beneden is het vast een vreselijke drukte van jewelste, met allerlei chauffeurs die elkaar de dood toewensen. Een barbiepop die winkel in, winkel uit, arrogant op een kauwgum zit te kauwen. Een verwend vierjarig meisje die heel de straat bij elkaar krijst omdat ze die nieuwe schoenen niet krijgt, omdat ze er nog 28 thuis heeft staan. Een rijke zakenman die het niet meer ziet zitten en zich zojuist tegoed heeft gedaan, aan veel te veel drank. En dan zit ik hier, naar beneden te staren, alsof ik bang ben van wat er daar gebeurd. Misschien ben ik dat ook. Heel misschien.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ashley Jasmine Moore
    Katelynn zuchtte eventjes en gaat op het bed zitten. ‘Je bent met hem getrouwd en als je het zo bekijkt is het fout. Maar daarin tegen heeft hij het ook gewoon gedaan en met jou geen rekening gehouden, dus zie ik niet in waarom jij het wel zou moeten doen.’ Zei ze nadenkend, waardoor ik een klein velletje van mijn lip afbeet. Katelynn ging kort met haar hand door haar donkere haar en keek me aan met een klein glimlachje. ‘Ik vind je niet slecht.’
    Hierdoor glimlachte ik zacht naar haar, waarna ik mijn blik af liet dwalen naar het rode jurkje en mijn kleding, die ik al vasthad. Effie moest het jurkje nog terugkrijgen, maar dat zou ik wel later doen dan. Zou Yuri nog steeds op het dak staan? Ik schudde mijn hoofd om mijn gedachten, onbewust dat Katelynn er natuurlijk nog was. Nee, natuurlijk niet, hij was zeker het aan het vieren met een andere vrouw dat ik nu weg was. Geen gezeur of zo. Goh, wat een bittere gedachten voor mij…
    Zuchtend keek ik op, maar legde de kleding toen weer neer waar ze eerder lagen, om vervolgens naar Katelynn te lopen en mijn armen om haar middel deed. ‘Bedankt Katelynn, ik zal hier wel blijven, ik denk toch dat ik je nodig heb.’ Vertelde ik haar zag, waarna ik een kusje op haar mondhoek drukte en haar in een knuffel trok.


    Quiet the mind, and the soul will speak.


    Austin Joshua Gray.

    Hoe geniaal zou het nu wel niet zijn als ik groene thee zou zeggen ? Ja, goed, 1 nadeel, ik dronk geen thee. Maar ik ging ook geen alcohol drinken. Je kon zeggen wat je wou, maar ik was niet het soort jongen dat elk meisje in zijn bed wou krijgen. Ben je gek ? Ik had mijn bed zelf nodig hoor. Je hebt me dus blijkbaar nog nooit zien slapen. Het was echt vreemd weet je. Ik viel inslaap, mijn deken lag netjes over mijn lichaam heen en ik lag als een engeltje in bed, en dan komt de volgende ochtend. Mijn bed was nog net niet in elkaar gevallen, maar mijn deken had de strijd wel al opgegeven om vast te blijven zitten aan mijn bed. Ik zat gewoon in de knoop met mijn ogen laken ! Goed, ik dwaalde af.
    "Een uhm, een Ice Tea" antwoordde ik toen maar. Misschien dronk ik straks wel Redbull, dat was geen alcohol. Ik werd er alleszins niet zat van. Wel een beetje hyper, maar dat waren zorgen voor later.

    Anna Bailey Miller
    Hij kust me terug en hij laat zijn hand langs mijn dijbeen omhoog glijden. Zijn vingers glijden tussen mijn benen en niet veel later laat hij ze naar binnen glijden terwijl hij speels in mijn onderlip bijt. Een kreun ontsnapt uit mijn mond en ik druk mijn vingers in zijn huid. Ik wou bijna mijn nagels erin zetten, maar kan me nog vaag voor de geest halen dat dat niet zo'n slim idee is. Wat er vanmiddag is gebeurd met Yuri is een hele vage herinnering op dit moment en kan hier niet aan tippen. Dit was vele malen beter en ik was niet van plan om deze jongen snel en zomaar te laten gaan. Ik laat mijn handen over zijn rug glijden en naar zijn heupen. Zijn vingers zaten nog steeds in me en mijn ademhaling is ondertussen wat omhoog geschoten. Ik zoen hem door terwijl ik mijn handen langzaam naar beneden laat glijden tot ze bij zijn kruis zijn. Ik masseer en streel hem even lichtjes, al is dat niet echt meer nodig. Mijn handen glijden weer een stukje naar boven en ik trek zijn boxer voor een deel naar beneden, ik kreeg hem nu niet helemaal uit zonder ons om te draaien en te stoppen met waar we nu bezig zijn, waar hij nu mee bezig is. Ik laat mijn handen weer naar zijn kruis glijden en masseer en streel hem even. Na een tijdje maak ik mijn lippen los van die van hem. "Condoom... jij?" komt er half kreunend uit mijn mond. Ik had er eigenlijk een zin van willen maken, maar dat ging niet. Ik had een korte 'pauze' nodig voordat ik zo al mijn hoogtepunt bereik terwijl er verder nog niks gebeurd is. Ik draai hem op zijn rug en zorg ervoor dat zijn vingers uit mij gaan en hang weer boven hem met mijn knieën aan weerzijden van hem. Ik zoen hem even in zijn nek en kijk hem dan aan. Ik had ook wel bij me volgens mij. "Ik heb ook wel" zeg ik dan en ik ga boven hem vandaan. Ik probeer vanuit het bed mijn broek te pakken, maar val er bijna uit. Ik stap uit bed en pak mijn broek van de grond. Ik maak de rits van de broekzak open en haal er een uit. Ik gooi hem naar Nathan en grabbel dan verder en haal er nog een tevoorschijn. Gewoon voor de zekerheid. Ik laat mijn broek weer vallen en leg de tweede op het nachtkastje en ik klim het bed weer op naar hem toe.

    Katelynn Serenity White

    Permanente Rol


    Ashley glimlachte zachtjes naar me, waarna haar blik afdwaalde naar het rode jukrje en haar eigen kleding. Opeens schudde ze haar hoofd. Ze had vast iets bedacht en weer verworpen. Zuchtend keek ze op en legde haar kleding toen weer neer. Ik glimlachte eventjes. Hierna liep ze naar mij toen en deed haar armen om mijn middel. "Bedankt Katelynn, ik zal hier wel blijven, ik denk toch dat ik je nodig heb." vertelde ze, waarna ze een kusje op mijn mondhoek drukte en me omlaag duwde voor een knuffel.
    Ik hield haar stevig tegen me aan.en we rolden weer goed op het bed. "Dankjewel." zei ik met een brede glimlach, "Echt heel erg bedankt." Zachtjes kuste ik haar op haar voorhoofd en duwde haar nog wat steviger tegen me aan. "Hiermee ben ik erg blij."

    [Sorry sorry, ik wist echt niks meer.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nathan Richard Brooks

    Een kreun ontsnapt uit haar mond en haar vingers drukken in mijn huid. Een triomfantelijke glimlach verschijnt op mijn lippen.Als ik haar hand bij mijn lid voel,dat ze mijn boxer uit doet en nog een keer daar is ontsnapt er ook een kreun uit mijn mond. Anna stopt de kus. "Condoom.....jij?" Nog voor ik kan antwoorden, of ook maar iets kan doen duwt ze me alweer op mijn rug. Ze kust me in mijn nek en kijkt me aan. "Ik heb ook wel" zegt ze dan. Ik schraap even mijn keel. "oke" Ze kruipt naar de rand van het bed om haar broek te pakken maar valt er bijna uit in haar poging. Vervolgens stapt ze uit bed en gooit een condoom naar me toe. Snel trek ik mijn boxer verder uit en en doe het condoom om. Als ze weer naar het bed komt zie ik dat ze er nog een op het nachtkastje is. Ik kan een geamuseerde glimlach niet onderdrukken. Wat is zij van plan? Eenmaal op het bed klimt ze weer naar me toe. Ik trek haar aan haar heupen naar me toe, op mijn schoot. Terwijl ik Anna aankijkt laat ik haar langzaam op mijn lid zakken, op de manier dat hij in haar glijd en merk dat mijn mond langzaam openzakt.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Anna Bailey Miller
    Als ik het tweede condoom op het nachtkastje legt verschijnt er een geamuseerde glimlach op zijn gezicht. Ik grinnik even terwijl ik naar hem toe kruip. Hij trekt me aan zijn heupen naar zich toe en terwijl hij me aankijkt laat hij me langzaam op zijn lid zakken. Een zucht ontsnapt uit mijn mond als hij naar binnen glijd en zijn mond zakt langzaam open. Ik sla een arm om zijn nek heen en mijn andere hand leg ik op zijn wang. Ik zoen hem weer en begin rustig en langzaam heen en weer/op en neer te gaan. Ik streel een beetje over zijn wang heen terwijl ik hem doorzoen en er af en toe en zuchtje uit mijn mond ontsnapt. Op dit moment voelde ik me de gelukkigste persoon op aarde en weet ik zeker dat het een juiste keuze was.

    Nathan Richard Brooks

    Een zucht ontsnapt uit haar mond. Anna slaat een arm om mijn nek en legt haar andere hand tegen mijn wang aan. Ze kust me zacht terwijl ze hem langzaam dieper en minder diep laat gaan. Zo af en toe komt er een zacht zuchtje uit de mond, maar ook de mijne gevolgd door een klein kreuntje. Ik sla een arm om haar middel en trek haar tegen me aan terwijl mijn andere hand op haar heup haar bewegingen volgt. Ik kus haar, haar kaaklijn, haar hals, sleutelbeen maar dan toch weer haar lippen, maar dan weer haar hals en weer haar lippen. Een zachte kreun ontsnapt weer uit mijn mond. "Anna" Mompel ik zacht kreunend. Mijn vingers drukken zich in het vlees van haar heupen en ik druk haar nog dichter tegen me aan, als dat al mogelijk was. Wat is dit toch?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]