• Het Sheraton Hotel Downtown ligt in het drukke centrum van Los Angeles, een perfecte plek voor toeristen, mensen op zakenreis, op doorreis of andere interessante tripjes.


    Hier kan je allerlei foto's van het hotel vinden, een hotel dat werkelijk alles lijkt te hebben. Luxe en minder luxe kamers, een zwembadcomplex met sauna's, een golfbaan en park en nog veel meer!

    Belangrijk!
    Je maakt een rol aan, de rol hoeft niet permanent te zijn en je kan elk moment weggaan. Deze RPG is speciaal voor mensen die weinig tijd hebben, soms geen inspiratie of voor nieuwelingen die graag even een kijkje komen nemen en het graag willen leren. Houd hier dus rekening mee!

    Regels
    - Iedereen mag een nieuw topic aanmaken, maar dan ben je wel verplicht om de beginpost goed bij te houden!
    - 16+ en andere dingen zijn allemaal toegestaan.
    - Probeer je rollen en posts zo uitgebreid mogelijk te maken, dit is een goede oefening voor alle andere RPGs.
    - De gemiddelde posts moeten toch wel 150 woorden bevatten. Anders word het te kort en word het topic te snel vol gespamt.
    - Leestekens en hoofdlettergebruik zijn wél verplicht!


    Staff: (permanente karakters)
    Katelynn (Kate) Serenity White CyberLord
    Mason Fell VCL

    Ingecheckt in het hotel:
    Nana Reira Ito ~ Rust Isuzu
    Isa Carmen Maria Jones ~ Laatste vakantie Bagoly
    Anna Bailey Miller ~ Vakantie Mismi
    Chloé Amelia Blessins ~ Werk CxStylinson
    Fiona Winter ~ Verjaardag VCL
    Amelia Cornish ~ Werk Amity
    Ashley Jasmine Moore ~ WerkIsuzu
    Effie Atkins ~ Gevlucht Soubi
    Mary Roberts ~ Vakantie carpediemx
    Aubree Aleah Rodriguez ~ Vakantie N4I5
    Valérie Raven Stewards ~ Werk Ahri
    Maria Wolf aka Johanna Kaiser ~ Werk/gevlucht Uchiha
    Caelle Broocke ~ Vakantie Souvenir

    Samuel Ray Dawson ~ Vakantie PercyWood
    Finn Oliver Harries ~ Rust Bagoly
    Yuri Leith Bishop ~ Rust Assassin
    Andrew Ian Parker ~ Vakantie Realist
    Austin Joshua Gray ~ Vakantie N4I5
    Luke Alexander Skyse ~ Vakantie Realist
    Keith Rowlders ~ Werk JordanStyles
    Nathan Richard Brooks ~ Bruiloft Rechazame


    Uitgecheckt (inactieve karakters die mogelijk terug komen)


    Als je mee wilt doen, vul je hier je rol in. Je hoeft niet op goedkeuring te wachten, je kan gelijk beginnen!

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 16:17 ]


    Your make-up is terrible

    schrijf me maar uit bij deze RPG, ik kan het niet helemaal volgen en mijn personage levert er geen aandeel in.


    Spoiler alert: you will save yourself

    CyberLord schreef:
    [Hij is een klootzak, dus waarom niet?]

    (Hij is zielig. (puh) Moet Ashley jou nog pesten?)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Als je wilt, hoe wil je haar pesten dan?]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    (Moet je maar opletten ^^ Ik ga eerst even een andere post schrijven en jou terugschrijven bij sotf.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yuri Leith Bishop

    "Wat laag dat je mij de schuld hiervan geeft!" sist ze mij toe, duidelijk beledigd en aangevallen. "Je speelt gewoon in op mijn gevoelens, terwijl jij degene bent die vreemd is gegaan! Ik ben jou niks verschuldigd!" vervolgt ze, haar stem ietwat verheven. Ik schud licht met mijn hoofd. "Dat is niet waar, je breekt nu even hard onze trouwgeloftes als ik gedaan heb." mompel ik zacht. "Hier." snauwt ze, half trillerig naar me waardoor ik gepijnigd omkijk, terwijl ze naar het dichtstbijzijnde tafeltje loopt en hier de trouwring van har vinger haalt. "Ik hoef hem niet meer, je mag het houden." Met dit slaat ze de ring op tafel neer, gunt ze nog een laatste blik, waarna ze zich omdraait en wegloopt. Ik kijk er even naar, waarna ik naar het tafeltje loop en de ring op pak, koesterend.
    "Ga maar dan." zeg ik kortaf. "Ren maar terug naar Katelynn. Misschien wilt ze je dit keer wel meer lenen dan alleen haar ondergoed. Kreng." Hierna draai ik me resoluut om en loop ik terug naar de rand. Haar ring rol ik liefkozend tussen mijn vingers, alsof de boze Ashley daar is en de lieve tussen mijn vingers. Mijn ring houd ik gewoon om, haar ring laat ik in mijn broekzak glijden. Ik zal hem bewaren, misschien komt ze terug, al betwijfel ik dat ten zeerste na mijn uitbarsting tegenover haar. Mijn tranen veeg ik verwoed weg en ik bijt op mijn lip tot hij begint te bloeden. "Fucking hell." snauw ik met een gebroken stem in het niets. Dit was het, mijn laatste kans. Allemaal verpest. Ik knijp hard in de rand van het hek, tot mijn knokkels wit zien omdat ik nog steeds kwaad ben.
    Van binnen voel ik me hopeloos, leeg. Ik mis iets zonder haar, dat is wel duidelijk. Het voelt niet meer compleet, zoals daarnet. Mijn hart lijkt zichzelf samen te knijpen, alsof hij niet meer wilt. Voor een moment overweeg ik om over het hek te klimmen en me in de diepte te laten storten, de lichtjes op de grond lonken naar me. Maar dat kan ik niet, dan kan ik niet op haar wachten en haar een kans geven om terug te komen. Ik zucht, laat de rand voor de zekerheid los en doe een stap naar achteren.


    Your make-up is terrible


    [Voor Luke dus xp]

    Aubree Aleah Rodriguez.

    "Doe maar niet" lachte ik, "Ik ben het niet waard om achter aan te springen".
    Ik keek naar de zonsondergang en glimlachte een beetje. Het kleine straaltje zon dat nog over was viel over me heen. Ik sloot mijn ogen voor een kort moment en haalde herinneringen op. De dagen die ik aan zee doorbracht met mijn ouders bijvoorbeeld, of de strandwandeling met mijn eerste grote liefde. Even voor de duidelijkheid, hij had me daar in het water gegooid en was teruggelopen naar zijn vrienden om te kunnen zeggen dat hij me nat had gemaakt. Zo dubbelzinnig als die zin was, zo namen zijn vrienden het op.
    "Dieren ?" vroeg ik, "Welja, dan hoop ik dat het geen honden zijn, honden vinden mij niet leuk" zei ik doodserieus.
    Het was de waarheid ! Honden vonden me ook niet leuk. Oké, ja, het was dom om te zeggen dat er honden in een bos leefden, maar hé, er kon altijd iemand zijn die een wandeling wou maken met zijn of haar hond !

    Effie Atkins

    'Ja, ik heb deze gehaald tijdens een uitverkoop bij de mall. Die duurde van 20 t/m 27 september. Helaas ben ik zelf niet in de positie om er achteraan te gaan, maar gelukkig zijn daar collega's voor,' zei ze nadat ik een glimlachje bij haar vond. Ze haalde haar telefoon uit haar zak, deed er iets mee en stopte hem daarna weer weg. 'Bingo, dit zal het moeten doen.' Ze pulkte nadenkend aan haar lip toen de barman onze drankjes bracht. Ik haalde mijn schouders op. Wist niet precies wat ik had gedaan, maar blijkbaar had ik het goede gedaan. Hoe zouden Ashley en Yuri het nu hebben? Een glimlachje sierde mijn gezicht. Ik had niet echt een gevoel dat het mis ging. Ik nam een slokje van mijn drinken en vertrok mijn gezicht iets, doordat ik niet doorhad dat het zoet was. Zacht lachte ik en keek eventjes naar Maria, wiens ogen open sperde.
    'Ik ben zo terug,' zei ze, nadat ze haar telefoon weer had gepakt en ze sprong overeind. Verbaasd keek ik haar na en haalde weer mijn schouders op. Ik begon weer een beetje te draaien op de kruk terwijl ik af en toe een beetje nipte van mijn drinken. Af en toe zag ik de barman fronsend naar mij kijken. Ik zuchtte, keek hem aan en stak opeens mijn tong uit. Ik lachte en zag vanuit mijn ooghoek Maria eraan komen.
    'Je hebt ons een goeie aanwijzing gegeven. Hiermee komen we een eind verder.' zei ze en met die woorden nam ze een slok van haar drinken. Even keek ik haar bedenkelijk aan met mijn hoofd ietsjes schuin. Daarmee had ik dus geholpen.
    'Ehh, graag gedaan.. Denk ik,' zei ik met een klein lachje en krabde iets aan mijn achterhoofd. Zou ze vaak aan wild vreemde mensen om hulp vragen bij zulke dingen? Ik haalde weer mijn schouders op en begon weer wat te wiebelen op de kruk. Mijn gedachten waren alweer heel ergens anders.
    'Maria!' zei ik en ik keek haar vragend aan. 'Nou wil ik jouw mening wel eens weten,' begon ik met een glimlachje. 'Ik weet niet of jij een vriend of man heb.. Maar stel dat je die heb.. En hij gaat met jou jullie eerste date overnieuw doen.. Hoe zou jij dan reageren?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [aboo]

    Luke

    "Dieren ?" vroeg ze, "Welja, dan hoop ik dat het geen honden zijn, honden vinden mij niet leuk" Ik schiet in de lach. 'Nee geen honden, eerder vogels, herten en misschien een zwijn.' Ik kijk naar beneden en maak af en toe een foto. 'Ik hoop dat je nog wel naar beneden durft.' Grinnik ik zachtjes.


    Aubree Aleah Rodriguez.

    Ik keek even naar beneden. "Mij kennende zal ik sowieso naar beneden raken" zuchtte ik.
    Jup, in minder dan 5 seconden zelfs. Of ik heel snel was en halfaap was ? Nee, ik was gewoon lomp. Ik keek opzij als ik een klik hoor en zag dat hij af en toe wat foto's maakte.

    Luke

    Als Aubree opzij kijkt glimlach ik en maak een foto. Zelf stond ik nooit op foto's. Als ik door die lens keek dan zag de wereld anders. Mooier en beter.
    Ik kijk ook naar beneden. 'Als je valt spring ik wel achter je aan goed?' Grijns ik.

    [De gemiddelde posts moeten toch wel 150 woorden bevatten. Anders is het te kort en spammen jullie alles vol.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ashley Jasmine Moore
    Hij schudt licht met zijn hoofd op mijn woorden. ‘Dat is niet waar, je breekt nu even hard onze trouwgeloftes als ik gedaan heb.’ Mompelt hij zacht, waardoor ik kuch, maar niets op zeg. Er zijn genoeg zinnen die door mijn hoofd schieten, maar in plaats om er ook daadwerkelijk op te antwoorden, negeer ik het en doe al aanstalten om weg te gaan. Nadat ik de ring hard op de tafel had gelegd, liep ik weg, terwijl hij er juist naartoe liep en de ring oppakte. ‘Ga maar dan.’ Zei hij kortaf. ‘Ren maar terug naar Katelynn. Misschien wilt ze je dit keer wel meer lenen dan alleen haar ondergoed. Kreng.’ Hierna draait hij zich ook om, hoewel ik hem voor alles en nog wat uit wil schelden, waag ik me er niet meer aan. Het is klaar, weer, maar ik heb zo het gevoel dat het dit keer ook blijft. Ik weet niet eens waarom hij het doet, maar het enige waar ik nu zin in heb is om dingen kapot te gooien.
    De liftdeuren gingen open, al waakte het me niet uit mijn stromende gedachtegang. Hoe durft hij trouwens Katelynn de schuld te geven van dingen? Zij was de enige die me hielp, had geholpen en nu zou ze me weer moeten helpen… Ik was eerlijkwaar een blok aan haar been, verzuchtte ik, maar ging in de lift staan, terwijl ik op de verdieping van Katelynn drukte. Verslagen stond ik daar te wachten totdat ze weer open gingen, om vervolgens te strompelen naar de desbetreffende deur van Katelynn en hier zachtjes op te kloppen. Mijn ogen gingen kort dicht, dat hoort ze natuurlijk nooit! Mijn nagels boorden zich in het vlees van mijn handpalmen, waarna ik wat harder op de deur van Katelynn bons. ‘Katelynn?’ Riep ik, duidelijk zodat ze het kon horen, een licht wanhopige toon kwam erin door. Voor een moment stond ik te wachten, terwijl ik alleen maar kon hopen dat ze open zou doen, er weer voor me te zijn. Ondertussen welde er al weer tranen in mijn donkere ogen, beet ik hard op mijn lip, met een verslagen blik. Nu hoop ik maar dat ik haar niet stoor, met wat ze dan ook aan het doen is.

    (Oké, de laatste zin is nogal perv-achtig, maar zo bedoel ik het dus niet! Dit vooral als waarschuwing voor Mitchell. (krul))


    Quiet the mind, and the soul will speak.


    Aubree Aleah Rodriguez.

    Even was ik verbaasd door de foto. Die had ik nu niet bepaald zien aankomen. Ik keek even om me heen.
    "Je wilt wel veel doen voor vreemden huh ?" vroeg ik waardoor een kleine glimlach op mijn lippen speelde. Ik keek weer voor me uit en zuchtte zachtjes. De wind blies mijn licht gekrulde haren naar achteren, of gewoon voor mijn gezicht. Af en toe veegde ik een lok weg en keek vanuit mijn ooghoeken naar Luke.
    "Maar, nogmaals, achter mij moet je niet springen, ik zou toch niet hetzelfde doen, zo'n slecht persoon ben ik dan weer" zei ik grijnzend. Ik draaide een gekrulde lok om mijn wijsvinger terwijl ik met mijn vrije hand mijn haren weer goed legde door er simpelweg een hand door te halen. Ik had honger gekregen, kon je dat nu geloven ? Ik keek naar de zon die langzaam onderging en kreeg een ontblote glimlach op mijn gezicht. Het was grappig hoe de zon maar enkele stralen meer op de aarde liet vallen en dat net 1 van die stralen op ons belandde.

    [Harder schreeuwen Ashley! Katelynn slaapt ;D]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you