• Het Sheraton Hotel Downtown ligt in het drukke centrum van Los Angeles, een perfecte plek voor toeristen, mensen op zakenreis, op doorreis of andere interessante tripjes.


    Hier kan je allerlei foto's van het hotel vinden, een hotel dat werkelijk alles lijkt te hebben. Luxe en minder luxe kamers, een zwembadcomplex met sauna's, een golfbaan en park en nog veel meer!

    Belangrijk!
    Je maakt een rol aan, de rol hoeft niet permanent te zijn en je kan elk moment weggaan. Deze RPG is speciaal voor mensen die weinig tijd hebben, soms geen inspiratie of voor nieuwelingen die graag even een kijkje komen nemen en het graag willen leren. Houd hier dus rekening mee!

    Regels
    - Iedereen mag een nieuw topic aanmaken, maar dan ben je wel verplicht om de beginpost goed bij te houden!
    - 16+ en andere dingen zijn allemaal toegestaan.
    - Probeer je rollen en posts zo uitgebreid mogelijk te maken, dit is een goede oefening voor alle andere RPGs.
    - De gemiddelde posts moeten toch wel 150 woorden bevatten. Anders word het te kort en word het topic te snel vol gespamt.
    - Leestekens en hoofdlettergebruik zijn wél verplicht!


    Staff: (permanente karakters)
    Katelynn (Kate) Serenity White CyberLord
    Mason Fell VCL

    Ingecheckt in het hotel:
    Nana Reira Ito ~ Rust Isuzu
    Isa Carmen Maria Jones ~ Laatste vakantie Bagoly
    Anna Bailey Miller ~ Vakantie Mismi
    Chloé Amelia Blessins ~ Werk CxStylinson
    Fiona Winter ~ Verjaardag VCL
    Amelia Cornish ~ Werk Amity
    Ashley Jasmine Moore ~ WerkIsuzu
    Effie Atkins ~ Gevlucht Soubi
    Mary Roberts ~ Vakantie carpediemx
    Aubree Aleah Rodriguez ~ Vakantie N4I5
    Valérie Raven Stewards ~ Werk Ahri
    Maria Wolf aka Johanna Kaiser ~ Werk/gevlucht Uchiha
    Caelle Broocke ~ Vakantie Souvenir

    Samuel Ray Dawson ~ Vakantie PercyWood
    Finn Oliver Harries ~ Rust Bagoly
    Yuri Leith Bishop ~ Rust Assassin
    Andrew Ian Parker ~ Vakantie Realist
    Austin Joshua Gray ~ Vakantie N4I5
    Luke Alexander Skyse ~ Vakantie Realist
    Keith Rowlders ~ Werk JordanStyles
    Nathan Richard Brooks ~ Bruiloft Rechazame


    Uitgecheckt (inactieve karakters die mogelijk terug komen)


    Als je mee wilt doen, vul je hier je rol in. Je hoeft niet op goedkeuring te wachten, je kan gelijk beginnen!

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 16:17 ]


    Your make-up is terrible

    [ Ik kom op het goede moment binnen vallen zie ik, ghehe :'3 ]

    Cherine Rae Marvella
    Mijn moeder had zich even terug getrokken in de hotelkamer, en dat terwijl we pas net aan waren gekomen. Niet dat ik het haar kwalijk nam. Waarschijnlijk wilde ze vaak alleen zijn deze vakantie, maar ik vond het ook niet erg om in mijn eentje wat rond te dwalen.
    Ik liep door de enorme hal van het hotel, voelde me bijna geïntimideerd door de luxeuze uitstraling van het gebouw. Hoe had mijn moeder dit zich ooit kunnen veroorloven?
    Op de gok sloeg ik een andere hal in, en nog één. Ik was zo in gedachten verzonken dat ik niet eens meer oplette waar ik heen ging, en als klap op de vuurpijl leken alle gangen ook nog eens op elkaar.
    Het duurde dan ook niet lang meer voor ik abrupt stil stond. Zachtjes vloekend in mijn moedertaal draaide ik me weer om.
    Verdwaald, fijn.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [ Dus.. *echo* ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Niet iedereen reageert even snel en al helemaal niet rond dit tijdstip. Dus heb geduld.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cherine Rae Marvella
    Nadat ik de weg twee of drie (misschien vier) keer had gevraagd kwam ik weer uit in de centrale hal. Mijn blauwgroene ogen gleden over de bordjes, tot mijn blik op "De Bar" viel, wat wel heel erg aantrekkelijk klonk. Misschien zat er iemand binnen van wie ik een sigaretje kon bietsen.
    Ik streek met mijn handen even over mijn donkerrode, strakke broek, liet mijn enkel even besluitloos wiebelen op de hoge, zwarte hak. Het waren mijn lievelingsschoenen.
    Ach, hoe groot was de kans nou dat ze naar mijn ID zouden vragen? Het was lang geleden dat iemand me geen drank of sigaretten mee had gegeven.
    Met een zucht liep ik naar binnen, streek mijn blonde, krullende lokken even voor mijn ogen vandaan en nam plaats aan de bar.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nathan Richard Brooks

    Na even door mijn haar gestreelt te hebben klimt Anna weer op het bed. Ze gaat achter me zitten en ik voel al snel haar armen rond mijn middel en haar handen over mijn borst en buik. Als ik haar lippen over mijn nek, schouders en een gedeelte van mijn rug voel kan ik een glimlach niet onderdrukken. Even blijf ik zo zitten maar dan doe ik al snel mijn broek uit en klim zelf weer op het bed. Ik trek Anna naar me toe en plaats mijn lippen weer zacht op ie van haar, terwijl ik haar op mijn schoot trek, ondanks dat ik zelf nog half op mijn knieën zit. Terwijl ik haar met mijn ene arm om haar middel stevig tegen me aan houd glijd de ander toch omhoog en voelt mijn hand voorzichtig aan haar borsten. Ik laat mijn duim haar tepel zacht strelen, mijn hand haar borst zacht masseren terwijl ik langzame, zachte kusjes in haar hals plaatst. Erg lang geleden dat ik sex heb gehad met een meisje is het niet, normaal zou ik ook heel ongeduldig zijn nu. Maar dat ben ik niet, Wil ik ook niet zijn. Dit tempo is precies goed.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Caelle Broocke
    'Hoi, Austin.' Ik glimlachte 'Aangezien ik niet denk dat je het tegen iemand anders hebt, dan ja, ik wil iets gaan drinken met je, ik heb toch niets te doen',zei hij. Toen grijsde hij. 'Kijken mag, aanraken ook', de toon in zijn stem was zo serieus dat ik spontaan begon te giechelen, ondanks het feit dat ik het best heel erg gênant vond. 'Kidding, ik heb niets gezien.' En dan nog, je mocht het gezien hebben,dacht ik in mezelf. Hij nam mijn pols vast en trok me halvelings het terras op. De hele stad was vanaf hier zichtbaar. We waren bijna alleen. Niet dat dat voor mij iets uitmaakt, we hadden gerust naar een drukkere plek gemogen, hier was ook goed. Hier hadden we wel een pluspunt: de zon scheen heerlijk. Ik voelde een lichte tinteling op mijn huid. Eigenlijk ook in mijn buik.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 7:34 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Anna Bailey Miller
    Hij blijft even zo zitten, maar al snel trekt hij zijn broek uit en klimt ook weer op het bed. Hij trekt me weer naar zich toe en plaatst zijn lippen weer zacht op die van mij, terwijl hij me ondertussen op zijn schoot trekt, ookal zit hij nog half op zijn knieën. Hij houdt me met zijn ene arm om mijn middel stevig tegen zich aan, terwijl zijn andere hand omhoog glijd en voorzichtig aan mijn borsten voelt. Met zijn duim streelt hij zacht mijn tepel, terwijl hij met zijn hand mijn borst zacht masseert. Ondertussen geeft hij weer zachte kusjes in mijn hals. Over mijn lippen glijdt een zucht van genot. Ik duw hem rustig naar achter en geef hem de tijd zijn benen ook goed te doen. Ik hang boven hem en steun op mijn knieën aan weerszijden van zijn heupen. Ik streel zijn borst en buik weer even terwijl ik hem weer kusjes geef in zijn nek. Langzaam maak ik spoor van kusjes naar beneden over zijn borst en buik tot aan de rand van zijn boxer waar ik even blijf hangen voordat ik weer langzaam naar boven ga via zijn buik en borst terug naar zijn nek. Ik laat me langzaam zakken tot ik zijn buik weer tegen die van mij voel en ik bovenop hem lig.

    Katelynn Serenity White

    Permanente Rol


    Ze keek me aan en beet ondertussen op haar onderlip. Uiteindelijk stopte ze ermee en nam ze weer afstand van me. Ze wilde het dus echt niet... "Ik kan het niet, als ik hier blijf wil ik het toch." zei ze tegen me, wat mijn vermoedens alleen maar bevestigde. Ze pakte haar kleding en haar jurkje. "Ergens wil ik het om Yuri te vergeten, deze hele situatie waar we nu in zitten, maar aan de andere kant voelde het heel fijn en vind ik dat het gewoon mag, zeker omdat Yuri meerdere keren vreemd is gegaan. Het is niet aan hem om mij hierop te beoordelen…" Ze keek naar me en ik zag de hopeloze blik in haar ogen. "Is het fout wat ik doe? Ben ik slecht?"
    Ik zuchtte eventjes en ga op het bed zitten. "Je bent met hem getrouwd en als je het zo bekijkt is het fout. Maar daarin tegen heeft hij het ook gewoon gedaan en met jou geen rekening gehouden, dus zie ik niet in waarom jij het wel zou moeten doen." zei ik nadenkend. Ik ging eventjes met mijn hand door mijn haar en keek haar aan met een klein glimlachje. "Ik vind je niet slecht."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cherine Rae Marvelle
    De barman had me een Cosmopolitan gegeven en een pakje Marlboro gold. Ik haalde mijn aansteker tevoorschijn en pakte een sigaret uit het pakje.
    Met die tussen mijn vingers keek ik even om me heen, benieuwd naar de andere gasten in dit hotel. Mijn blik viel op een man, ik gokte een jaar of 26. Hij was lang niet verkeerd, bedacht ik me terwijl ik de sigaret aanstak.
    Met een zucht blies ik de rook uit, en draaide me een kwart om, zodat mijn rug tegen de bar leunde. Ik sloeg mijn benen over elkaar, speelde even met de zachte, dunne stof van het licht doorschijnende, zwarte blousje dat ik droeg.
    Ik had me in die twee jaar bij Aimee niet erg netjes gedragen, simpelweg omdat ik dan niet aan de situatie thuis hoefde te denken. Het was schandalig dat de politie me niet had geloofd, dat ze mijn vader geloofde die zei dat zijn dochter niet helemaal honderd was, dat ze hallicuneerde. Maar ik was er vaak genoeg bij geweest terwijl hij mijn moeder had geslagen.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 11:46 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Maria Wolf.

    Ze ratelt aan een stuk door en ik heb moeite om te volgen wat ze zegt. Hoe heeft ze ooit zo snel kunnen praten?
    'Uh, doe me maar nog een likeur,' zeg ik tegen de barman. 'Goldstrike graag.' Ik ga hier meer booze voor nodig hebben dan ik heb gedacht.
    'Impulsieve keuze, maar 't is goed uitgepakt,' zeg ik oprecht. 'Hn ja, met seks kan ik je niet veel verder helpen, op de tapes na dan,' zeg ik grinnikend. Yep, 28-jarige Maria is nog zo maagdelijk als ze maar kan wezen. Al goed, ik zou hier niet om moeten lachen maar hey, een beetje relativeringsvermogen heb je nodig met dit werk.
    'Ah nee, ik heb geen tattoo. Lijkt me te pijnlijk en ik ben zo kleinzerig als maar kan,' grinnik ik en neem een slok goldstrike. Mijn ogen verwijden zich even. 'Aahh, dit is een delicatesse.' Ik merk dat ik nu lichtelijk aangeschoten begin te worden. Hopen dat niemand me nu opbelt.
    'Kijk, kijk kijk! Daar is hij!' roept Effie ineens en ik val bijna van m'n stoel af. 'Je zou niet in een bejaardentehuis moeten werken, wedden dat het aantal sterfgevallen omhoog schiet,' zeg ik, grijpend naar m'n kloppende hart. Ik kijk op naar een nogal brakke jongeman. Ik begin te lachen.
    'Och Jezus, die is er slechter aan toe dan ik.' 'Het is over, ik heb gefaalt. De laatste kans is verkeken,' zegt hij tegen niemand in het bijzonder, terwijl hij doods voor zich uitkijkt. Ik krabbel aan mijn hoofd.
    Ach ja, Yuri. De gast die zijn eerste date overnieuw deed.
    'Hn, vrouwen zijn hopeloos, niet aan beginnen. Weten nooit wat ze willen, neem het maar aan van mij. Relaties zijn lastig, nemen veel tijd in beslag en kosten veel geld. Alcohol daarentegen zeurt niet en brengt je altijd in een goed humeur.' Ik neem nog een slok. 'Ahhh.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Yuri Leith Bishop

    "Nee, dat kan niet!" zegt ze verbaasd tegen me. Mij verbaasd het ook behoorlijk, alles leek goed te komen. Ze pakt mijn glas beet en zet die ver uit mijn bereik. "Het idee was zo mooi en romantisch, het zag er zo ook zo mooi uit. Het jurkje was de juiste kleur, jij zag er geweldig uit!" rateld ze aan één stuk door. "Wat is er gebeurd?"
    Ik zucht. "Het ging perfect, totdat ze de krassen op mijn rug zag en besloot dat ze het idee niet aan kon." grom ik en ik bestel gewoon nog een dubbele wiskey, die ik achterover sla. Mijn blik kruist kort met een meisje verderop, maar ik kijk alleen maar zo half chagrijnig uit mijn ogen nu.
    "Hn, vrouwen zijn hopeloos, niet aan beginnen. Weten nooit wat ze willen, nem het maar aan van mij. Relaties zijn lastig, nemen veel tijd in beslag en kosten veel geld. Alcohol daaarentegen zeurt niet en brengt je altijd in een goed humeur." Ik kijk naar de vrouw die dat allemaal gezegd heeft en trek mijn wenkbrauw iets op.
    "Serieus, waar was jij toen ik ging trouwen?" brom ik haar toe. "Beetje laat met dat zogenaamde goede advies van je." Ik geloof wel dat mannen minstens even lastig moeten zijn. Hm, tijd voor het volgende drankje. Mijn rode ogen schieten naar de barman. Met één blik weet hij al wat ik wil en staat het alweer voor mijn neus, ik hou dit glas echter alleen even in mijn hand voor ik het naar binnen giet.


    Your make-up is terrible

    Cherine Rae Marvelle
    Het drietal verderop waar de knappe man deel van uitmaakt lijkt verwikkeld in een serieus gesprek. Ik wendde mijn blik weer van hen af, liet die over de andere gasten glijden.
    De meerderheid leek een stuk ouder dan ik. Ik nam een slokje van de roodroze vloeistof in het glas, een zoete smaak met de brandende nasmaak van alcohol. Onwillekeurig liet ik het drankje even rond draaien in het glas, terwijl ik de rook van de sigaret langs mijn lippen liet ontsnappen.
    Dankzij de hoge hakken die ik droeg waren mijn benen langer dan normaal, waardoor ik even met mijn schoen over de grond ging. Ik zette ze vervolgens weer terug op het randje van de kruk, printte mezelf in dat ik me niet vervelend moest gaan gedragen omdat ik me verveelde.
    En dan te bedenken dat ik pas net in het hotel aan was gekomen, en er de komende weken nog zou blijven. Het humeur van m'n moeder had de afgelopen maanden zijn ups en downs gehad, en nu zat ze op een dieptepunt. Ik wist dat ik haar dan het beste met rust kon laten, et enige nadeel was dat ik dan zo alleen was.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Iemand interesse in/tijd voor Cherine?]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Effie Atkins

    'Het ging perfect, totdat ze de krassen op mijn rug zag en besloot dat ze het idee niet aan kon,' gromde hij nadat hij gezucht had en bestelde gewoon nog een dubbele whiskey, die hij achterover sloeg voordat ik hem af kon pakken.
    'Hn, vrouwen zijn hopeloos, niet aan beginnen. Weten nooit wat ze willen, neem het maar aan van mij. Relaties zijn lastig, nemen veel tijd in beslag en kosten veel geld. Alcohol daarentegen zeurt niet en brengt je altijd in een goed humeur,' vertelde Maria aan de andere kant van mij. Ik wist niet helemaal zeker of ik er mee eens was of niet.
    'Serieus, waar was jij toen ik ging trouwen?' bromde meneer brompot en ik moest zacht lachen. 'Beetje laat met dat zogenaamde goede advies van je.' Weer begon ik zacht te lachen, zag hoe hij keek naar de barman en niet veel later kreeg hij weer een nieuw drankje. Zachtjes zuchtte ik en keek toe hoe hij hem eventjes in zijn hand hielt en hem vervolgens naar binnen goot. Lichtjes schudde ik mijn hoofd en keek vervolgens naar de barman.
    'Geldjager,' mompelde ik en keek vervolgens naar Yuri. 'Dat is jouw laatste meneertje, als je vrolijk was dan mocht je van mij die hele bar op drinken, maar nu niet.' Ik glimlachte eventjes vriendelijk naar hem. Vervolgens keek ik eventjes naar Maria. 'En niet alleen vrouwen zijn hopeloos. Zo beetje iedereen is dat, en nog even over jou sex tapes.. Die sla ik af, al zeker als ze hetzelfde zijn als wat je net liet zien..'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nathan Richard Brooks

    Een zachte zucht ontsnapt uit haar mond, Dan duwt ze me zacht achterover, tenminste als mijn benen weer goed liggen. Ze hangt boven me, met haar knieën aan weerszijde van mijn heupen. Ze streelt mijn borst en buik terwijl ze zachte kusjes in mijn nek drukt en ik voel een zachte kreun in mijn keel borrelen. Die kreun ontsnapt daadwerkelijk uit mijn mond als ze een spoor van kusjes trekt over mijn borst, buik tot aan de rand van mijn boxer en dan langzaam weer omhoog. Ik houd haar blik vast als ze zich langzaam laat zakken tot ze op mij ligt. Ik leg mijn hand in haar nek en druk haar lippen tegen de mijne. Mijn hand glijd naar haar billen die ik even vasthoud voor ik ons omrol tot ik boven op haar lig. Ik druk zachte kusjes in haar hals, over haar sleutelbeen omlaag. Zachte kusjes over haar borst, Neem haar tepel even in mijn mond voor ik het spoor verder trek omlaag over haar platte buik, haar onderbuik tot bij de rand van haar string. Ik druk zachte kusjes langs het randje en af en toe een plagerig likje voor mijn vingers zich langs de rand haken.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 18:00 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]