• Verstoort de morning after pil de werking van de gewone pil? Vorige week heeft een vriendin van me de morning after pil genomen, ze gebruikt de pil nog niet. En ze heeft deze nacht haar maandstonden gekregen (ze bleef slapen en is hier nog steeds).. Nu wil ze aan haar eerste stripje beginnen als ze thuiskomt aangezien dat moet op de eerste dag van haar regels maar nu is ze bang dat de morning after pil de gewone pil misschien beïnvloed op één of andere manier maar we vinden hier niets over op google/internet.. Iemand raad?


    All I have in life, is my imagniation.

    Volgens mij niet.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Als ik het goed heb beïnvloed het de gewone pil niet. De morning after pil is ook maar een extra.


    Shoganai i ne~

    Ze moet de gewone pil wel gaan slikken en sinds dit haar eerste strip van de pil ooit is (denk ik) moet ze sowieso een maand een condoom gebruiken.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 16:55 ]


    Today will be Girl's Day party with you~

    Dai5y schreef:
    Ze moet de gewone pil wel gaan slikken en sinds dit haar eerste strip van de pil ooit is (denk ik) moet ze sowieso een maand een condoom gebruiken.


    Vreemd.. Toen ik de pil begon te gebruiken was ik van de eerste dagen al veilig? Op de bijsluiter staat dit ook.. Na je regels ben je normaal wel safe.. En anders heb ik wel heel veel geluk gehad


    All I have in life, is my imagniation.

    nvm

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 17:03 ]


    All I have in life, is my imagniation.

    Tourist schreef:
    (...)

    Vreemd.. Toen ik de pil begon te gebruiken was ik van de eerste dagen al veilig? Op de bijsluiter staat dit ook.. Na je regels ben je normaal wel safe.. En anders heb ik wel heel veel geluk gehad
    Het hoeft niet, maar je kan nog steeds zwanger worden tijdens en na je menstruatie.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Dai5y schreef:
    (...)Het hoeft niet, maar je kan nog steeds zwanger worden tijdens en na je menstruatie.


    Begin met YAZ 24+4 op de eerste dag van de cyclus (dit is de eerste dag van je menstruatie). Als je op de eerste dag van je menstruatie met YAZ 24+4 begint, ben je meteen beschermd tegen zwangerschap. ;D


    All I have in life, is my imagniation.

    Volgens mij beïnvloedt dat elkaar niet en is de morning after pil gewoon een extra zeg maar. En als je de pil pakt op de eerste dag van je menstruatie, ben je daarna veilig. Ga je hem gewoon nemen ergens tussendoor zeg maar, dan ben je de eerste week niet veilig.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Propitiation schreef:
    Volgens mij beïnvloedt dat elkaar niet en is de morning after pil gewoon een extra zeg maar. En als je de pil pakt op de eerste dag van je menstruatie, ben je daarna veilig. Ga je hem gewoon nemen ergens tussendoor zeg maar, dan ben je de eerste week niet veilig.


    26 - 02 - '16