• Het Sheraton Hotel Downtown ligt in het drukke centrum van Los Angeles, een perfecte plek voor toeristen, mensen op zakenreis, op doorreis of andere interessante tripjes.


    Hier kan je allerlei foto's van het hotel vinden, een hotel dat werkelijk alles lijkt te hebben. Luxe en minder luxe kamers, een zwembadcomplex met sauna's, een golfbaan en park en nog veel meer!

    Belangrijk!
    Je maakt een rol aan, de rol hoeft niet permanent te zijn en je kan elk moment weggaan. Deze RPG is speciaal voor mensen die weinig tijd hebben, soms geen inspiratie of voor nieuwelingen die graag even een kijkje komen nemen en het graag willen leren. Houd hier dus rekening mee!

    Regels
    - Iedereen mag een nieuw topic aanmaken, maar dan ben je wel verplicht om de beginpost goed bij te houden!
    - 16+ en andere dingen zijn allemaal toegestaan.
    - Probeer je rollen en posts zo uitgebreid mogelijk te maken, dit is een goede oefening voor alle andere RPGs.
    - De gemiddelde posts moeten toch wel 150 woorden bevatten. Anders word het te kort en word het topic te snel vol gespamt.
    - Leestekens en hoofdlettergebruik zijn wél verplicht!


    Staff: (permanente karakters)
    Katelynn (Kate) Serenity White CyberLord
    Mason Fell VCL

    Ingecheckt in het hotel:
    Nana Reira Ito ~ Rust Isuzu
    Isa Carmen Maria Jones ~ Laatste vakantie Bagoly
    Anna Bailey Miller ~ Vakantie Mismi
    Chloé Amelia Blessins ~ Werk CxStylinson
    Fiona Winter ~ Verjaardag VCL
    Amelia Cornish ~ Werk Amity
    Ashley Jasmine Moore ~ WerkIsuzu
    Effie Atkins ~ Gevlucht Soubi
    Mary Roberts ~ Vakantie carpediemx
    Aubree Aleah Rodriguez ~ Vakantie N4I5
    Valérie Raven Stewards ~ Werk Ahri
    Maria Wolf aka Johanna Kaiser ~ Werk/gevlucht Uchiha
    Caelle Broocke ~ Vakantie Souvenir

    Samuel Ray Dawson ~ Vakantie PercyWood
    Finn Oliver Harries ~ Rust Bagoly
    Yuri Leith Bishop ~ Rust Assassin
    Andrew Ian Parker ~ Vakantie Realist
    Austin Joshua Gray ~ Vakantie N4I5
    Luke Alexander Skyse ~ Vakantie Realist
    Keith Rowlders ~ Werk JordanStyles
    Nathan Richard Brooks ~ Bruiloft Rechazame


    Uitgecheckt (inactieve karakters die mogelijk terug komen)


    Als je mee wilt doen, vul je hier je rol in. Je hoeft niet op goedkeuring te wachten, je kan gelijk beginnen!

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 16:17 ]


    Your make-up is terrible

    Nathan Richard Brooks

    Anna legt haar gezicht in mijn hals en blijf even zo liggen. Ik glimlach even. Het voelt best wel fijn zo...vreemd genoeg. Haar adem zacht kietelen in mijn nek en haar warme lichaam tegen de mijne. Dan begint ze opeens mijn nek te zoenen, laat dat nou net mijn zwakke plek zijn. Ze komt langzaam omhoog en drukt haar lippen op de mijne terwijl ze me op mijn rug duwt. Ze kruipt een stukje omhoog, plaatst haar ellebogen naast mijn hoofd en kijkt me aan. "wat gaan we nu doen?" vraagt ze. Ik werp een blik op de wekker op het nachtkastje. Ik plaats mijn handen op haar zij. Ik kijk Anna en glimlach even. 'Wat jij wilt" antwoord ik dan. Schijnbaar heb ik me toch niet totaal voor schut gezet en gaat het nog aardig goed.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Valérie Raven Stewards

    Ik schrok op van mijn dagdroom. Hoe laat was het eigenlijk wel niet. Hoelang had ik op mijn bed gelegen? Ik keek op mijn horloge. 'Shit!' riep ik uit toen ik zag hoe laat het was. Ik had gewoon mijn fucking sollicitatiegesprek gemist! Ik klapte mijn laptop dicht en slaakte een gefrustreerde zucht.


    26 - 02 - '16

    Maria Wolf.

    Ik schrik op van Effie's enthousiaste stem.
    'Jij? Nee! Jij heb helemaal niks ongepast gezegd. Die gast zit al heel de tijd te kijken, volgens mij vind hij jou gewoon mooi,' ratelt ze waardoor ik opkijk, recht in de ogen van de barman. Ik wrijf in mijn eigen ogen, wieg het glas in mijn handen wat heen en weer alvorens een slok te nemen.
    'Hn, wat een compliment,' zeg ik. Ik vind mezelf - vooral nu - alles behalve mooi. Niet dat het me wat kan bommen wat een vreemde man van me vindt. Ik wrijf mijn slapen.
    'Ik zit op dezelfde verdieping als Yuri. Ik moet trouwens bekennen dat ik vrij weinig van mijn kamer heb gezien. Als eerste wou ik bij de verkeerde kamer naar binnen, zonder succes.. Dat bleek de kamer van Yuri te wezen. Daarna kreeg ik van hem een rondleiding. Ik heb meer tijd doorgebracht op het dak, Katelynns kamer en eventjes op die van Yuri, daarna kwam ik hier. Leuk verhaal he?'
    Ik knipper met mijn ogen, laat het verhaal tot me doordringen als ik het laatste restje likeur in mijn mond gooi. 'Uh... wie is Yuri? Ken ik die persoon?' Goh, ik word nog ingelicht over alles en iedereen hier.
    'Overigens, vanwaar roze?' vraag ik als ik naar haar haar wijs. 'Niet dat het niet stoer is. Misschien is het ook wel wat voor mij,' zeg ik als ik in mijn lokken draai.


    No growth of the heart is ever a waste

    -nvm- Ik schrijf als ik weer terug ben ;d Ik ga nu naar mams toe

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 18:15 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Aye, viel Spass. Ben zelf ook niet al te snel omdat ik een feestje had :'].


    No growth of the heart is ever a waste

    Anna Bailey Miller
    Hij werpt een blik op de wekker en legt zijn handen in mijn zij. Hij kijkt me weer aan met een glimlach. "Wat jij wilt" antwoord hij dan. Hmm, wat ik wil. Ik denk even na en kijk hem bedenkelijk aan. Ik kijk hem even aan. Zolang hoef ik er eigenlijk niet over na te denken. Ik begin hem weer zacht en teder te zoenen. Ik dwaal weer af naar zijn nek en geef hem daar lieve kusjes, niet wetende dat zijn nek zijn zwakke plek is. Met een hand begin zijn borst een beetje te strelen. Na een tijdje zoen ik hem weer op zijn mond. Net zo zacht en teder als daarstraks.

    Nathan Richard Brooks

    Ze kijkt me even bedenkelijk aan en begint me dan weer te kussen, En vanzelfsprekend kus ik terug. Na een tijdje begint ze mijn hals te zoenen, mijn zwakke plek. Ik zuig mijn adem even in en breng mijn handen naar haar heupen. Ze streelt met een hand over mijn borst terwijl ze nog steeds mijn hals zoent. Oke tellen....Niet opgewonden worden...1...2...3..4...Ik merk dat mijn vingers zich wat in haar heupen zetten. 8...9... shit... Dan zoent ze een spoortje terug omhoog en kust me weer net zo zacht en teder als daarvoor. Ik breng mijn hand naar haar gezicht en kus haar weer terug en bijt dan zachtjes in haar onderlip. Ok...stoppen Nathan nu, niet meteen sex gaan hebben,...je verpest alles...

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 19:11 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ashley Jasmine Moore
    Heftig rilde ze door mijn plotselinge aanraking. Ergens kreeg ik een schuldgevoel door het feit dat ik Yuri wilde vergeten door Katelynn zo te kussen en aan te raken. Het was gemeen tegenover Katelynn, maar ik had het nodig… Ik mocht alleen hopen dat ze me zou vergeven.
    Toch ging ik nog even door, toen ze haar hand verplaatste van mijn nek naar mijn achterhoofd en zo mijn lippen tegen die van haar aan duwde. Na een tijdje opende ze haar mond en likte met haar tong over mijn lippen, waardoor ik automatisch mijn mond ook opendeed om vervolgens mijn tong kort over die van haar liet gaan. Ik wist niet of ze dit zo bedoelde, maar ik ging er nu eenmaal in op, wel met een schuldgevoel, maar goed…
    Haar andere hand lag nog steeds op mijn billen en ze streelde er nu zachtjes over heen. Ik zuchtte diep van genot en streelde mijn hand richting haar borsten, waar ik kort overheen ging, totdat ik het helemaal afbrak en afstand van haar nam. Er was een schuldige blik in mijn ogen te zien, terwijl ik op mijn onderlip beet, hard. ‘Vergeef me, Katelynn, ik… ik kan het niet,’ Ik draaide mijn hoofd even van haar af. ‘Ik probeerde Yuri te vergeten, maar jij bent zo lief voor me… Dit kan ik jou niet aandoen.’ Vertelde ik haar eerlijk en stapte uit het bed om het jurkje te pakken en mijn eigen kleding. Ik moest nu wel weggaan, anders werd het enkel nog pijnlijker.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Iemand die Caelle wilt meeten?]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    [NIET WEGGAAN BITCH D: Het word net zo leuk -wbw-]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Anna Bailey Miller
    Toen ik hem in zijn nek aan het zoenen was gleden zijn handen af naar mijn heupen en toen ik door ging merkte ik dat hij zijn vingers in mijn heupen zette. Als ik hem weer op zijn mond zoen brengt hij zijn hand naar mijn gezicht en kust me weer terug. Hij bijt zachtjes in mijn onderlip en ik grinnik even tegen zijn lippen aan. Blijkbaar zat er in zijn nek een zwakke plek. Ik kus hem nog even en haal dan mijn lippen van die van hem af en kijk hem aan. Aan de ene kant wil ik wel, maar aan de andere kant is het misschien beter om het rustig op te bouwen. "Wil je dat ik stop?" vraag ik dan op een zachte fluister toon aan hem. Ik heb mijn hand inmiddels van zijn borst gehaald en streel hem even door zijn haar.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 19:28 ]

    Katelynn Serenity White

    Permanente Rol


    Ze opende bijna meteen haar mond en liet haar tong over die van mij gaan. Ik werd licht in mijn hoofd van dit alles. Dit was echt heerlijk, eigenlijk zou ik er niet van mogen genieten, maar ik deed het wel. Het was heerlijk. Ze zuchtte diep toen ik met mijn hand over haar billen heen ging. Haar hand streelde met haar hand richting mijn borsten, waar ze ook over heen ging. Ik zuchtte eventjes diep, het was een heerlijk gevoel. God, waarom heeft niemand mij meer zo aangeraakt? Ik kon er nu echt geen genoeg van krijgen.
    Opeens brak ze de kus af en nam ze afstand van me. Ik kon een schuldige blik zien in haar ogen. 'Geweldig' dacht ik bij mezelf. Ik was te ver gegaan en ik was blijkbaar een vervanging voor Yuri geweest. "Vergeef me, Katelynn, ik… ik kan het niet." zei ze waarna ze op haar lip beet en haar hoofd van me weg draaide. "Ik probeerde Yuri te vergeten, maar jij bent zo lief voor me… Dit kan ik jou niet aandoen." vertelde ze me en stapte uit bed. 'Eigen schuld' zei een stem lachend in mijn hoofd. Ik had alleen geen zin om erna te luisteren en schudde mijn hoofd kort.
    Ik zuchtte eventjes en liet mezelf toen uit bed zakken. "Ashley..." zei ik zachtjes en pakte haar handen vast voordat ze het jurkje of haar eigen kleding kon pakken. "Blijf alsjeblieft hier." ging ik zachtjes verder, "Dit hoeft allemaal niet van mij, echt niet. Maar ik zou het wel vinden om met jou in slaap te vallen." Ik keek haar smekend aan. "Alsjeblieft? Ik snap dat je dit allemaal niet wilt en dat het misschien zelfs een fout was. Het maakt me allemaal niks uit, maar blijf alsjeblieft."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nathan Richard Brooks

    Anna kust me nog even en stopt dan. Anna kijkt me aan. "Wil je dat ik stop?" vraagt ze op een zachte fluistertoon. Ik voel dat ze zacht door mijn haar streelt. "Dat is een vraag die ik moeilijk kan beantwoorden nu" zeg ik lichtjes grinnikend. "Een deel van me zegt; Hell No! en een ander deel van me zegt misschien moeten we het rustiger aan doen" zeg ik. Ik zucht even en strijk dan haar haar achter haar oor. Ik kijk Anna even aan. "Het is lastig te voorspellen wat er gaat gebeuren welke keuze we maken.." God begin nu ook al sentimenteel te worden. Ik kus Anna weer even. "Als je door wilt gaan, ga je door, zo niet dan stop je. Voor mij maakt het niet uit" Ik kus haar nogmaals, zacht en teder.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Souvenir schreef:
    [Iemand die Caelle wilt meeten?]


    [Ik heb Austin ? ;3 Ben terwijl wel eventjes een tekst aan het vertalen van Latijn, dus als het wat langer duurt, dan heb ik een kutzin die ik niet opgelost krijg.]

    N4I5 schreef:
    (...)

    [Ik heb Austin ? ;3 Ben terwijl wel eventjes een tekst aan het vertalen van Latijn, dus als het wat langer duurt, dan heb ik een kutzin die ik niet opgelost krijg.]


    Oké.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28