• Ik (mijn andere account is Rouge!) heb een Taylor Lautner story, eindelijk. Ik zat er al zolang op te denken, maar hij kwam er maar niet dus hier is hij. (krul)

    Your skin like porcelain.


    Zijn hete vingers streelden mijn wang alsof mijn huid porselein was. Als ik bij Taylor was voelde ik me zo breekbaar, zo belangrijk. ‘Ik ga je geen pijn doen.’ Zijn stem weergalmde zachtjes in de nacht. Zijn stem was zo zeker, zo rustgevend dat ik hem blindelings geloofde. Toen hij zag dat mijn tranen niet stopten herhaalde hij de zin weer: ‘Ik ga je geen pijn doen.’

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 20:55 ]


    The best things in life aren't things.

    Is het een Taylor of een Jacob story? Aangezien er staat dat het een TL story is maar ik zie Jacob in de samenvatting staan.. Want dat is een groot verschil namelijk :')

    MICKEY schreef:
    Is het een Taylor of een Jacob story? Aangezien er staat dat het een TL story is maar ik zie Jacob in de samenvatting staan.. Want dat is een groot verschil namelijk :')


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Sorry, ik gign eerst over Jacob maar bedacht me toen & ben vergeten aanpassen. Dus hij gaat over Taylor.(nerd)


    The best things in life aren't things.

    Jammer dat het over Taylor gaat, want ik was eigenlijk wel in de mood om een Jacob verhaal te lezen. 8D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Pirates schreef:
    Jammer dat het over Taylor gaat, want ik was eigenlijk wel in de mood om een Jacob verhaal te lezen. 8D

    Hmm, maar ik ging dus eerst over Jake schrijven, maar toen klopte het niet met de verhaallijn in m'n hoofd en heb ik beslist om mijn volgende story over Jake te laten gaan.:9~


    The best things in life aren't things.

    Pirates schreef:
    Jammer dat het over Taylor gaat, want ik was eigenlijk wel in de mood om een Jacob verhaal te lezen. 8D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Dudes, al iedereen Jake wil verwijder ik deze en maak ik een Jacobverhaal ;d.

    -verkeerde account-

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 21:31 ]


    all I want is the taste that your lips allow