• Het Sheraton Hotel Downtown ligt in het drukke centrum van Los Angeles, een perfecte plek voor toeristen, mensen op zakenreis, op doorreis of andere interessante tripjes.


    Hier kan je allerlei foto's van het hotel vinden, een hotel dat werkelijk alles lijkt te hebben. Luxe en minder luxe kamers, een zwembadcomplex met sauna's, een golfbaan en park en nog veel meer!

    Belangrijk!
    Je maakt een rol aan, de rol hoeft niet permanent te zijn en je kan elk moment weggaan. Deze RPG is speciaal voor mensen die weinig tijd hebben, soms geen inspiratie of voor nieuwelingen die graag even een kijkje komen nemen en het graag willen leren. Houd hier dus rekening mee!

    Regels
    - Iedereen mag een nieuw topic aanmaken, maar dan ben je wel verplicht om de beginpost goed bij te houden!
    - 16+ en andere dingen zijn allemaal toegestaan.
    - Probeer je rollen en posts zo uitgebreid mogelijk te maken, dit is een goede oefening voor alle andere RPGs.
    - De gemiddelde posts moeten toch wel 150 woorden bevatten. Anders word het te kort en word het topic te snel vol gespamt.
    - Leestekens en hoofdlettergebruik zijn wél verplicht!


    Staff: (permanente karakters)
    Katelynn (Kate) Serenity White CyberLord
    Mason Fell VCL

    Ingecheckt in het hotel:
    Nana Reira Ito ~ Rust Isuzu
    Isa Carmen Maria Jones ~ Laatste vakantie Bagoly
    Anna Bailey Miller ~ Vakantie Mismi
    Chloé Amelia Blessins ~ Werk CxStylinson
    Fiona Winter ~ Verjaardag VCL
    Amelia Cornish ~ Werk Amity
    Ashley Jasmine Moore ~ WerkIsuzu
    Effie Atkins ~ Gevlucht Soubi
    Mary Roberts ~ Vakantie carpediemx
    Aubree Aleah Rodriguez ~ Vakantie N4I5
    Valérie Raven Stewards ~ Werk Ahri
    Maria Wolf aka Johanna Kaiser ~ Werk/gevlucht Uchiha
    Caelle Broocke ~ Vakantie Souvenir

    Samuel Ray Dawson ~ Vakantie PercyWood
    Finn Oliver Harries ~ Rust Bagoly
    Yuri Leith Bishop ~ Rust Assassin
    Andrew Ian Parker ~ Vakantie Realist
    Austin Joshua Gray ~ Vakantie N4I5
    Luke Alexander Skyse ~ Vakantie Realist
    Keith Rowlders ~ Werk JordanStyles
    Nathan Richard Brooks ~ Bruiloft Rechazame


    Uitgecheckt (inactieve karakters die mogelijk terug komen)


    Als je mee wilt doen, vul je hier je rol in. Je hoeft niet op goedkeuring te wachten, je kan gelijk beginnen!

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 16:17 ]


    Your make-up is terrible

    No problem dude, same here, maar ik ben dan ook doodop :'] I'm off to bed now zodat ik morgen meer energie and shizz heb.

    Maria Wolf.

    Ik hou een zo strak mogelijk gezicht als Effie naast me lacht.
    'Je had je gezicht moeten zien. Zeker weten dat je overgaat op vrouwen? Als je bij elke kus zo reageert.. Dat komt niet goed.' Ik trek wat ongemakkelijk een mondhoek omhoog voor ik het glas in mijn hand wiebel, de whisky in het glas laat golven.
    'Nu ja, dat is zo'n beetje mijn probleem en tevens de reden dat ik het met mannen nooit heb geprobeerd. Geen dates, niks. Ik heb de universiteit afgerond en hou me nu bezig met verkrachters voor de rechter brengen. Die zijn een stuk makkelijker te vangen dan een oprechte man. En misschien ben ik wel gewoon geen type voor dat liefdesgedoe. Je bent de tweede persoon die me gekust heeft.' Zo. dat was een bekentenis. Die alcohol maakt me los zeg.
    'Hallo!' roept ze ineens naar de barman. 'Als je toch heel de tijd hier heen gaat kijken, breng me dan nog eens zo'n drankje? Ik weet alleen niet wat het was...'
    'Hm, heb ik weer wat ongepast gezegd?' Ik haal de schouders op en bestel gauw een likeurtje.
    'Ah, heerlijk om hier eens te gaan pimpelen. Op welke verdieping zit je, overigens? Ik heb gelukkig een mooie kamer met een royale douche,' zeg ik om het onderwerp af te leiden van zoenen, relaties en dat soort troep. Ik ben wel benieuwd of Jeremiah schuldig of onschuldig is.


    No growth of the heart is ever a waste

    Anna Bailey Miller
    "Klinkt als een plan" antwoord hij. "Ik stel wel voor in mijn kamer. Dan ik me even omkleden. Bios kan zelfs.. Maar dan wil ik me nog omkleden. Als je het niet erg vindt" zegt hij glimlachend. "Neh, geen bios, daar kan je niet lang onderuit liggen terwijl je naar de film kijkt. Maar jou kamer is goed, maar als we film gaan kijken, wil ik ook eerst wat anders aantrekken. Een spijkerbroek zit niet echt lekker als je lekker wilt hangen." Zeg ik dan. Ik had eigenlijk wel zin in een avondje niks doen, maar ik kan niet zomaar weglopen en dat meisje der verjaarder verpesten.

    Nathan Richard Brooks
    "Neh geen Bios. Daar kan je niet lang onderuit liggen terwijl je naar de film kijkt. Maar jou kamer is goed. Maar als we film gaan kijken wil ik ook eerst wat anders aantrekken. Een spijkerbroek zit niet echt lekker als je wilt hangen" Zegt Anna. Ik grinnik even. "geen probleem" Antwoord ik. "Ben ik nu gemeen als ik hoop dat ze niet komt opdagen?" Ik haal vragend mijn wenkbrouwen op. Misschien een beetje vreemd, ik ken haar helemaal niet. Maar het is te lang geleden dat ik vrouwelijk gezelschap heb gehad. Ik houd ervan, het is fijn en als ik dan toch moet gaan settelen moet ik ergens beginnen toch? Misschien word mijn vader dan toch een keer trots op me. Ik ben nooit zo braaf geweest als mijn broer. Ik mag blij wezen dat ie mij uberhaupt nog in het bedrijf wil hebben. Ik hoop daarnaast wel dat mijn broertje ervan leert en me niet als voorbeeld gaat volgen. Papa heeft gelijk. Ik moet rustig aan doen en langzaam aan gaan settelen wil ik succesvol worden.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 22:35 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Anna Bailey Miller
    "Geen probleem" zegt hij. "Ben ik nu gemeen als ik hoop dat ze niet komt opdagen?" vraagt hij terwijl hij zijn wenkbrauwen ophaalt. Ik lach even. "Ja dat is gemeen, maar stiekem hoop ik het zelf ook" zeg ik met een glimlach. "Ik kan natuurlijk altijd zeggen dat mijn sollicitatie is verplaatst naar de ochtend en dat ik niet mee kan..." zeg ik bedenkelijk. Ik houd niet zo van liegen, maar ik kreeg steeds minder zin om te gaan en gewoon een avondje te gaan bankhangen met een leuke film.. en leuke (jonge)man.

    Effie Atkins

    'Hmm, heb ik weer wat ongepast gezegd?' vroeg ze en ze haalde haar schouders op, gauw bestelde ze een likeurtje. Ik lachte zacht en schudde daarna mijn hoofd.
    'Jij? Nee! Jij heb helemaal niks ongepast gezegd. Die gast zit al heel de tijd te kijken, volgens mij vind hij jou gewoon mooi,' vertelde ik en glimlachte vriendelijk naar haar. Mijn drankje kreeg ik, net zoals Maria die van haar.
    'Ah, heerlijk om hier eens te gaan pimpelen. Op welke verdieping zit je, overigens? Ik heb gelukkig een mooie kamer met een royale douche,' zei ze om van onderwerp te veranderen, zacht lachte ik weer.
    'Ik zit op dezelfde verdieping als Yuri,' zei ik met een klein lachje. Ik nam een slokje van mijn drinken en vertelde haar toen hoe ik op mijn verdieping kwam. 'Ik moet trouwens bekennen dat ik vrij weinig van mijn kamer heb gezien. Als eerste wou ik bij de verkeerde kamer naar binnen, zonder succes.. Dat bleek de kamer van Yuri te wezen. Daarna kreeg ik van hem een rondleiding. Ik heb meer tijd doorgebracht op het dak, Katelynns kamer en eventjes op die van Yuri, daarna kwam ik hier. Leuk verhaal he?' Ik begon een beetje te neuriën, hetzelfde deuntje als wat ik gebruikte bij het kleine ballet voorstellinkje wat ik deed voor Katelynn.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nathan Richard Brooks

    "Ja dat is gemeen, Maar stiekem hoop ik het zelf ook" Anna glimlacht. "Ik kan natuurlijk altijd zeggen dat mijn sollicitati is verplaatst naar de ochtend en dat ik niet mee kan" Ik glimlach en laat mezelf van de barkruk glijden. "Misschien moet je dat doen" Antwoord ik en kijk haar een tikkeltje uitdagend aan. Ik haal mijn portomonnee uit mijn zak en betaal de barman voor de drankjes met wat fooi. Vervolgens schrijf ik mijn kamernummer op een bierviltje en schuif het naar haar toe. "Als je besluit toch te komen, hier is mijn kamer nummer, en dan tot zo." zeg ik. "Anders...Staat mijn telefoon nummer er op, en is het tot morgen en Succes bij de sollicitatie" Ik glimlach en knipoog naar haar. Dan loop ik langs haar heen, de hal door, met de lift omhoog naar mijn verdieping en mijn kamer.
    Ik zet de douche aan en terwijl ik het water op temperatuur laat komen, kleed ik me uit en hang mijn pak netjes over een stoel. Dan stap ik onder de douche en blijf een tijdje met gesloten ogen onder het warme water staan voor ik me was met wasgel.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Anna Bailey Miller
    "Misschien moet je dat doen" antwoord hij terwijl hij me ietwat uitdagend aankijkt. Hij haalt zijn portomonnnee uit zijn zak en betaald. Vervolgens schrijt hij zijn kamernummer op een bierviltje, hoezo standaard, en schuift die vervolgens naar me toe. "Als je besluit toch te komen, hier is mijn kamer nummer en dan tot zo. Anders.. staat mijn telefoon nummer erop en is het tot morgen en succes bij de sollicitatie". "Dankje" zeg ik, zowel voor zijn telefoonnummer als voor het succes wensen. Dan knipoogt hij glimlachend naard me en loopt vervolgens langs me heen de bar uit. Ik pak het bierviltje en stop hem weg.
    Ik kijk even om me heen om te kijken of ik Fiona al zie, maar ze is nog nergens te bekennen.
    Als het half 11 is besluit ik toch nog even te wachten, misschien kon ze niks leuks vinden om aan te trekken, dat heb ik ook wel eens. Als ze er een kwartier later nog niet is krijg ik meer het idee dat ze het vergeten is of dat ze misschien iemand anders is tegengekomen. Misschien zijn een paar van haar vrienden langsgekomen om haar te verassen en hebben haar mee de stad in gesleurd. Ik laat maar een berichtje achter bij de barman dat hij tegen haar moet zeggen dat ik naar bed ben, maar dat ik hoop dat als hier nog komt ze wel een leuke avond nog krijgt. Ik laat nog wat geld achter zodat hij haar een drankje kan geven, als ze nog komt. Ik sta op en loop richting de liften waar ik op de knop druk. Als de lift er is stap ik, druk op de juiste knop waardoor de deuren dichtggaan en de lift naar de juiste verdieping gaat. Als de deuren weer opengaan stap ik uit. Ik loop richting mijn kamer, maak de deur open en trek iets gemakkelijks aan. Ik pak het bierviltje, kijk naar kamernummer dat erop staat en zet vervolgens het telefoonnummer in mijn telefoon. Ik trek een paar sneakers aan, pak mijn sleutel en telefoon en loop mijn kamer uit. Ik loop naar de lift om naar de juiste verdieping te gaan. Als ik op de juiste verdieping ben loop ik naar de juiste kamer en begin dan even te twijfelen. Was dit wel een goed idee? Ik ken hem amper, al wist ik van Yuri nog veel minder. Oké Anna, nu niet terugkrabbelen. Ik adem even diep in en klop dan op de deur.

    Katelynn Serenity White

    Permanente Rol


    "Eh, Katelyn?" murmulde Ashley zachtjes en ik deed mijn ogen met veel moeite open. Ik was al bijna helemaal weg. Ze bloosde lichtjes toen ik naar haar keek en een gaapte ontsnapte mijn mond, waardoor ik snel mijn hand ervoor deed. "Yuri is jaloers, denk ik, op ons twee. Hij denkt dat er meer is." fluisterde ze me toen toe en ik keek haar raar aan. "Waarom?" vroeg ik verbaasd. "Omdat ik je help en kleding leen. Sinds wanneer is dat raar voor meisjes?" Ik ging overeind zitten en gaapte nog eens. Dit keer had ik geen zijn om mijn hand voor mijn mond te doen en gaapte dus met mijn mond wijd open. Toen ging ik verzitten waardoor ik Ashley aankeek. Kort deed ik mijn borsten weer goed en grinnikte eventjes. "Laat hem maar lekker jaloers zijn, weet hij meteen hoe dat is."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nathan Richard Brooks

    Na even genoten te hebben van een hele lange warme douche, besluit ik er toch maar onderuit te gaan. Ik droog me af en loop dan even lekker naakt door de kamer. Ik doe een boxer aan en smeer mezelf in met een lekker ruikende body lotion. Dan berg ik wat kleren op in de kast aangezien ik hier toch een tijd verblijf. Mijn koffer berg ik ook op. Ik denk niet dat Anna komt opdagen, Jammer maar helaas. Ik zet de tv aan. Als ik na een tijdje toch een klopje op mijn deur hoor kijk ik even verbaast op. Ik trek snel even een makkelijke broek aan, een spijkerbroek, zag het zo gouw even niet en begeef me naar de deur.Ik haal nog even mijn hand door mijn haar en open dan de deur. Een glimlach glijd over mijn gezicht als ik Anna voor me zie staan. "Je bent gekomen" Zeg ik, zonder enig verbazing door mijn stem te laten klinken. Ik stap opzij. "Kom binnen" Ik sluit de deur achter haar. "wil je wat drinken?" Vraag ik terwijl ik zelf verder de kamer inloop. Uit de kast haal ik een shirt zonder mouwen en trek die aan zodat Anna zich niet ongemakkelijk gaat voelen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Anna Bailey Milller
    Het duurt even voordat de deur open gaat, waardoor ik even denk dat hij me niet meer verwacht had. Als hij de deur opendoet zie ik hem zonder shirt in een spijkerbroek staan en slik even. "Je bent gekomen" zegt hij. "Kom binnen." Hij stapt opzij en laat me binnen, doet de deur dicht. "Doe maar wat fris, ik heb morgen liever geen kater" geef ik als antwoord op zijn of ik wat wil drinken terwijl hij ondertussen een shirt aantrekt. Ik zet de tv aan en ga meteen naar de videotheek die ze er hebben. Ik blader even rond en bekijk een paar films. Ik wil vragen waar hij zin heeft, maar herinner me dan dat het hem niet uitmaakt, als de film maar goed is. Ik glimlach even. Ik doe mijn ogen dicht en druk op de pijltoets naar beneden en klik dan op OK zonder te kijken welke film het is en zet hem dan op pauze voordat hij begint. "Oke, ik heb geen idee welke film we gaan kijken, ik heb mijn ogen dicht gedaan en gewoon wat geselecteerd." Ik pak mijn telefoon uit mijn zak en stel alvast mijn wekker in voor morgenochtend, ik weet nu al dat ik daar straks toch niet meer aan denk en daar waarschijnlijk veel te moe voor ben. Ik stop mijn telefoon weer terug, doe mijn schoenen aan en ga het mezelf makkelijk maken op het bed. Ik verschuif een paar kussens, zet ze een paar keer anders neer, haal er een paar weg, doe er weer een paar bij net zolang tot ik goed zit.

    [huh, dubbel]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 0:20 ]

    Nathan Richard Brooks

    "Doe maar iets fris, Ik heb morgen liever geen kater." Ik glimlach even en haal twee blikjes cola uit de mini bar. "Lijkt me niet verstandig inderdaad" Antwoord ik. "Oke ik heb geen idee welke film we gaan kijken, Ik heb mijn ogen dicht gedaan en gewoon wat geselecteerd" zegt Anna. "Prima" Antwoord ik. Ik grinnik even als ik haar zie verschuiven met de kussens en zet het blikje voor hhaar op het nachtkastje. "Laten we hopen dat het een goede film is." Ik doe het licht uit voor ik naast haar op het bed plof en mezelf wat onderuit laat zakken, mijn blikje cola open en een slok neem voor ik het naast me op het nachtkastje zet. Zo te zien heeft ze per ongeluk een romantische film op gezet. The vow komt er in beeld te staan. Ik rol even met mijn ogen als ik Channing tatum in beeld zie komen. IK vel maar geen oordeel en wacht gewoon af. Misschien is het wel een goede film.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 0:39 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Ik ben benieuwd wat Ashley gaat doen -wbw-]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Anna Bailey Miller
    Hij heeft een blikje cola voor me op het nachtkastje gezet. Ik pak het blikje, open hem en neem een slok terwijl Nathan op het bed ploft waardoor de cola in mijn blikje er bijna uitklotst maar ik zet snel mijn mond aan het blikje voordat alles op het bed en mij zit. Ik zet het blikje snel weer op het nachtkastje en laat mezelf weer wegzakken in de kussens. Zo te zien heb ik een romantische film, The Vow, geselecteerd. Ik heb hem nog nooit gezien dus heb geen idee of het een goede en leuke film is. Al maakt Channing Tatum wel veel goed.
    Als de film een tijdje bezig is zit ik niet meer lekker. Ik haal wat kussens weg en ga weer zitten, maar zit nog niet lekker. Na wat rommelen zit ik nog steeds niet lekker en waarschijnljik irriteer ik Nathan ook met dat gerommel en beweeg. "Sorry hoor" zeg ik dan en gooi dan alle kussens op één na van het bed. Ik leg het kussen tegen Nathan aan en ga liggen. "Ah, beter" zeg ik dan en kijk dan vervolgens weer naar de tv om de film weer te volgen. Dit lag niet verkeerd, ik lag nu in ieder geval een stuk comfortabeler dan hoe ik net zat.

    CyberLord schreef:
    [Ik ben benieuwd wat Ashley gaat doen -wbw-]

    -Een slaap kusje-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you