• Het Sheraton Hotel Downtown ligt in het drukke centrum van Los Angeles, een perfecte plek voor toeristen, mensen op zakenreis, op doorreis of andere interessante tripjes.


    Hier kan je allerlei foto's van het hotel vinden, een hotel dat werkelijk alles lijkt te hebben. Luxe en minder luxe kamers, een zwembadcomplex met sauna's, een golfbaan en park en nog veel meer!

    Belangrijk!
    Je maakt een rol aan, de rol hoeft niet permanent te zijn en je kan elk moment weggaan. Deze RPG is speciaal voor mensen die weinig tijd hebben, soms geen inspiratie of voor nieuwelingen die graag even een kijkje komen nemen en het graag willen leren. Houd hier dus rekening mee!

    Regels
    - Iedereen mag een nieuw topic aanmaken, maar dan ben je wel verplicht om de beginpost goed bij te houden!
    - 16+ en andere dingen zijn allemaal toegestaan.
    - Probeer je rollen en posts zo uitgebreid mogelijk te maken, dit is een goede oefening voor alle andere RPGs.
    - De gemiddelde posts moeten toch wel 150 woorden bevatten. Anders word het te kort en word het topic te snel vol gespamt.
    - Leestekens en hoofdlettergebruik zijn wél verplicht!


    Staff: (permanente karakters)
    Katelynn (Kate) Serenity White CyberLord
    Mason Fell VCL

    Ingecheckt in het hotel:
    Nana Reira Ito ~ Rust Isuzu
    Isa Carmen Maria Jones ~ Laatste vakantie Bagoly
    Anna Bailey Miller ~ Vakantie Mismi
    Chloé Amelia Blessins ~ Werk CxStylinson
    Fiona Winter ~ Verjaardag VCL
    Amelia Cornish ~ Werk Amity
    Ashley Jasmine Moore ~ WerkIsuzu
    Effie Atkins ~ Gevlucht Soubi
    Mary Roberts ~ Vakantie carpediemx
    Aubree Aleah Rodriguez ~ Vakantie N4I5
    Valérie Raven Stewards ~ Werk Ahri
    Maria Wolf aka Johanna Kaiser ~ Werk/gevlucht Uchiha
    Caelle Broocke ~ Vakantie Souvenir

    Samuel Ray Dawson ~ Vakantie PercyWood
    Finn Oliver Harries ~ Rust Bagoly
    Yuri Leith Bishop ~ Rust Assassin
    Andrew Ian Parker ~ Vakantie Realist
    Austin Joshua Gray ~ Vakantie N4I5
    Luke Alexander Skyse ~ Vakantie Realist
    Keith Rowlders ~ Werk JordanStyles
    Nathan Richard Brooks ~ Bruiloft Rechazame


    Uitgecheckt (inactieve karakters die mogelijk terug komen)


    Als je mee wilt doen, vul je hier je rol in. Je hoeft niet op goedkeuring te wachten, je kan gelijk beginnen!

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 16:17 ]


    Your make-up is terrible

    Katelynn Serenity White

    Permanente Rol


    "Dit" zei ze enkel, waarna ze haar vinger omhoog deed. De ring die er eerst zat, zat er nu niet meer. "Het is klaar en het komt denk ik niet meer goed." vertelde ze. Haar stem klonk trillerig en bijna gebroken. Ze deed haar handen voor haar gezicht en begon zachtjes te huilen. Ik sloeg mijn arm om haar heen en drukte haar tegen me aan.
    Na een tijdje was ze weer een beetje gekalmeerd en keek me aan. Haar ogen stonden verdrietig en ik ging eventjes met mijn vingers onder haar ogen langs. "Hij heeft krassen op zijn rug..." zei ze schor. "En ze komen niet van mij. Drie keer raden wat er dan is gebeurd?" Ze gromde lichtjes.
    Ik drukte haar nog steviger tegen me aan. "Ik kan het wel raden." zei ik zachtjes, "Maar je hoeft het niet te zeggen, dat is het nu niet waard." Ik streelde zachtjes door haar haren. "Sssssth." zei ik zachtjes, "Voorlopig mag je wel hier blijven als je dat graag wilt." Ik keek haar eventjes aan en glimlachte vriendelijk naar haar.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ashley Jasmine Moore
    Katelynn sloeg haar arm om mij heen en drukte me tegen zich aan, waardoor ik haar lichaamswarmte voelde. Het voelde echter niet hetzelfde, Yuri was weg en er leek wel een belangrijk deel van mij te missen. Ik kon het niet helpen bij mezelf te denken dat ik diegene was die het verkloot had, niet Yuri, totdat ik me weer bedacht dat hij vreemd was gegaan, meerdere malen. Ja, ik was wantrouwig tegenover hem geweest, maar misschien had ik wel gehoopt dat het niet waar was, dat hij genoeg van mij zou houden om het niet te doen. Wat snapte hij daar niet aan? Voor mij was het in elk geval zo klaar als een klontje, ten minste, niet echt. Ik vond het nog steeds verwarrend de hele situatie, maar dat zal wel komen door het feit dat het gewoonweg nog moest laten bezinken dat het echt was. Hoe gaat het met de kinderen? Shit shit shit, we hadden er beide een deel aan, we hadden het beide verkloot, maar ik weigerde om nu ook maar terug naar hem te gaan met hangende pootjes.
    Mijn ogen stonden verdrietig en Katelynn ging even met haar vingers onder mijn ogen langs. Kort blikte ik richting haar shirt, nat door mijn tranen. Ze drukte me steviger tegen zich aan na mijn woorden. ‘Ik kan het wel raden.’ Zei ze zachtjes, ‘Maar je hoeft het niet te zeggen, dat is het nu niet waard.’ Zacht streelde ze door mijn haren heen. ‘Ssssth.’ Zei ze zachtjes, waardoor ik een hoorbare brok in mijn keel weg slikte. ‘Voorlopig mag je wel hier blijven als je dat graag wilt.’ Even keek ze me aan en glimlachte vriendelijk, welke ik beantwoordde met een zuinig, waterig glimlachje op mijn lippen. Het lukte me nu niet bepaald om nu te glimlachen door de hele situatie van nu. Hopelijk snapte zij dit ook, wat ik me verder ook niet afvroeg van haar. ‘Kate, je had mijn vraag nog niet beantwoord: wat zou jij doen als je mij was?’ Ik probeerde, voor haar, een glimlachje op mijn lippen te persen, maar het mislukte zwaar, waardoor ik het maar opgaf. ‘Het spijt me trouwens dat ik je lastig kom vallen, ik kan begrijpen dat ik een blok aan je been ben,’ gaf ik toen mijn gedachtes toe, terwijl ik mijn blik afwend van haar ogen. ‘Je was net aan het slapen, niet?’


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nathan Richard Brooks

    Anna zegt dat ze genoeg kleding mee heeft dus dat ik me daar geen zorgen over hoef te maken en ik glimlach. Anna werpt een blik op haar horloge en dus ik ook. Bijna 10 uur. Jammer had nog wel ff met der willen zitten off kletsen. " Uurtje of half 6? is dat goed?" vraag ik. Zij mag het beslissen vind ik. Vandaag, Morgen misschien ook. We gaan merken hoe het loopt


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Katelynn Serenity White

    Permanente Rol


    Ze glimlachte naar me met een zuinig, vooral waterige glimlach. Ik aaide kort door haar haar als antwoord. Ik snapte wel dat ze nun niet normaal kon glimlachen. Dat kon ik haar echt niet kwalijk nemen. "Kate, je had mijn vraag nog niet beantwoord: wat zou jij doen als je mij was?" Ze probeerde te glimlachen naar mij, maar het lukte niet waardoor ze het opgaf. "Het spijt me trouwens dat ik je lastig kom vallen, ik kan begrijpen dat ik een blok aan je been ben. Je was net aan het slapen, niet?" Ik tilde haar kin op, zodat ze me wel aan moest kijken. "Sssth." zei ik toen als antwoord. "Ik help je graag, je bent geen blok aan mijn been en ja, ik was aan het slapen, maar dat is niet erg."
    Ik liet haar kin weer los en ging weer goed zitten. Ik hield haar nog wel stevig vast, daarmee zou ik voorlopig nog niet ophouden. "Ik zou hetzelfde hebben gedaan als jou. Nog eens een kans geven en als hij dat verpest, zou ik gewoon bij hem weggaan. Zoals jij nu ook gedaan hebt." antwoordde ik zachtjes, "Ik denk dat je goed gehandeld hebt Ashley."

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 1:29 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ashley Jasmine Moore
    Katelynn aaide kort door mijn haar als antwoord, waardoor ik even naar haar hand keek die het deed. Ze snapte het dus, wat ik al gehoopt had, ze leek me niet iemand die me daarop afrekende. Nadat ik haar eerlijk mijn gedachten had verteld, tilde ze mijn kin op, zodat ik haar wel aan moest kijken. Ik voelde me lichtelijk zenuwachtig omdat ik nergens anders kon kijken dan naar haar ogen. We zaten best dichtbij, waardoor er hele lichte blosjes op mijn wangen kwamen.
    "Sssth." zei ze toen als antwoord. "Ik help je graag, je bent geen blok aan mijn been en ja, ik was aan het slapen, maar dat is niet erg." Hierna liet ze mijn kin weer los en ging goed zitten, al houdt ze me nog wel stevig vast. De troostende omhelzing was iets dat me goed deed. "Ik zou hetzelfde hebben gedaan als jou. Nog eens een kans geven en als hij dat verpest, zou ik gewoon bij hem weggaan. Zoals jij nu ook gedaan hebt." antwoordde ze zachtjes, "Ik denk dat je goed gehandeld hebt Ashley." Hierop kwam er weer een zuinig glimlachje, waarbij ik haar even aankeek. Om vervolgens langzaam richting haar te buigen en een kusje op haar wang te plaatsen.
    "Dank je Katelynn, je bent erg lief voor me geweest," zeg ik haar dan, waarna ik opsta en haar overeind trek. "Kom, we gaan verder slapen." zeg ik haar, wel met een beter glimlachje dit keer, al voel ik me nog steeds like crap. Hierna trek ik haar omhoog, mee naar de slaapkamer, waar ik op het bed ga zitten en mijn hakken uitdoe. "Morgen ga ik denk ik maar weg, het heeft geen zin hier langer te blijven dan nodig. Bovendien kan ik, als ik langer blijf, Yuri tegen komen en dat wil ik nu niet." Met deze woorden trek ik al de rode jurk van Effie uit, vouw deze netjes op, waarna ik deze op een stoel leg en me begeef naar het bed. "Maar dank je, voor de gastvrijheid," zeg ik haar nog, waarbij ik al in het bed kruip en haar afwachtend aankijk.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Katelynn Serenity White

    Permanente Rol


    Ze glimlachte zuinig en keek me aan. Ze boog naar mij toe en gaf een kus op mijn wang. "Dank je Katelynn, je bent erg lief voor me geweest," zei ze toen, waarna ze opstond en mij overeind trok. Ik was nog half beduusd door haar kus toch deed gewoon wat ze van me verlangde. "Kom, we gaan verder slapen." zei ze tegen me terwijl haar glimlach, dit keer, overtuigender was. Ze trok me mee naar mijn slaapkamer, waar ze op bed ging zitten en haar hakken uit deed. "Morgen ga ik denk ik maar weg, het heeft geen zin hier langer te blijven dan nodig. Bovendien kan ik, als ik langer blijf, Yuri tegen komen en dat wil ik nu niet." Ik knikte. "Dat snap ik, Ashley." Ze trok Effie's jurk uit, vouwde deze netjes op en legde hem op een stoel. Ze liep toen naar mijn bed toe. "Maar dank je, voor de gastvrijheid." zei ze nog een keer toen ze in bed kroop en me afwachtend aankeek. Ik glimlachte eventjes.
    "Geen probleem Ashley." zei ik rustig en trok haar naar mij toe. "Ga nu maar lekker slapen en morgen ziet alles er al veel beter uit." Ik hield haar dicht tegen me aan, ging zelf ook lekker liggen en deed mijn ogen dicht.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ashley Jasmine Moore
    Ze knikte op mijn woorden, waardoor ik haar weer dankbaar aankeek. ‘Dat snap ik, Ashley.’ Hierna was ik al vrij snel in haar bed gekropen, met een afwachtende blik. Katelynn glimlachte eventjes. ‘Geen probleem Ashley.’ Zei ze rustig en trok me naar zich toe, waarna ze ook ging liggen. ‘Ga nu maar lekker slapen en morgen ziet alles er al veel beter uit.’ Het voelde aangenaam dat ze me dicht tegen zich aan hield, maar ik wist dat het morgen nog hetzelfde zou zijn. Ik zei er echter niets van, ze probeerde enkel te helpen.
    Even gleed mijn blik over haar gezicht, nu haar ogen toch dicht zaten. Voor een klein moment verzachtte mijn blik en sloeg ik mijn arm om haar middel heen. Ik wil haar nog iets zeggen, maar haar ogen zijn al dicht… toch waag ik me eraan. ‘Eh, Katelyn?’ murmelde ik zachtjes, terwijl ik wachtte totdat ze haar ogen open zou doen.
    Wanneer dit het geval was, kwamen er lichte blosjes rood op mijn wangen omdat we zo dichtbij elkaar lagen. ‘Yuri is jaloers, denk ik, op ons twee. Hij denkt dat er meer is.’ Vertelde ik haar toen, op een fluistertoon, omdat ik me er lichtelijk voor schaamde. Bij de naam alleen al van Yuri breekt mijn hart weer opnieuw, waardoor er een trieste blik in mijn ogen komt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Anna Bailey Miller
    "Doe maar half 7" antwoord ik dan. Ik ken mezelf en bovendien eet ik meestal vrij laat. "Ik ken mezelf. Voor een leuke date wil ik er wel leuk uitzien en dan ben ik altijd te laat" zeg ik grinnikend. "Maar half 7 moet wel lukken". Fiona was er nog niet, maar ik vond het niet zo heel erg, dan kon ik nog even verder kletsen met Nathan. "Heb je nog hobby's, en tijd daarvoor, naast je werk?" vraag ik dan. Fiona is er toch nog niet, dus konden we wel alvast beginnen met elkaar wat beter leren kennen. Mijn telefoon begint te trillen en ik pak hem uit mijn broekzak en druk het weg. Ik bel zo wel terug.

    Nathan Richard Brooks

    "half 7 moet wel lukken" antwoord ze. "dan half 7" zeg ik met een glimlach. "heb je nog hobbys en tijd daarvoor naast je werk?" vraagt Anna. "tijd ervoor heb ik wel" antwoord ik. "Hobbys...nouja ik sport graag...filmpjes kijken enzo vind ik ook wel leuk." ik neem een slokje van mijn gin-tonic. "verder zou ik het niet echt weten...wat doe jij graag Anna?" Ik kan het niet laten en veeg een plukje haar dat in haar gezicht hangt achter haar oor. Het is nog niet eens een flirt gebaar, al kan het wel zo overkomen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Anna Bailey Miller
    "Tijd ervoor heb ik wel" antwoord hij. "Hobby's... nouja ik sport graag.. filmpjes kijken enzo vindt ik ook wel leuk". Terwijl hij dit zegt neem ik een slokje van mijn drinken en als hij klaar neemt ook hij een slokje van zijn drinken. "Verder zou ik het niet echt weten. Wat doe jij graag anna?" vraagt hij dan en veegt een plukje haar dat in mijn gezicht hangt achter mijn oor en ik glimlah even lief naar hem. Daarna denk ik even na over zijn vraag. "Op school hadden we een hockeyteam waar ik in zat. Dat was dan twee keer per week trainen en dan om de week een wedstrijd in het weekend. Verder vind ik het ook wel leuk om films te kijken of gezellig te shoppen met vrienden of gewoon wat gezellig drinken. Ook heb ik best veel boeken thuis staan, dus dat is nog een andere hobby van mij." Antwoord ik op zijn vraag.

    Nathan Richard Brooks

    "Ook heb ik thuis veel boeken staan.. dus dat is nog een andere hobby van mij" Antwoord Anna. "Lezen doe ik niet veel. Soms, als het een goed boek is. Fifty Shades Of Grey wil ik wel lezen though" zeg ik. "Wat voor boeken lees je dan graag Anna?" Vraag ik zacht en ik schuif mijn barkruk wat dichter naar haar toe. Ik merk dat ze me interesse heeft gewekt. Heb wel vaker interesse in vrouwen maar Anders. Toch blijft mijn vaders stem in mijn achterhoofd. Dat hij zegt dat ik moet stoppen met al dat gefeest en moet gaan settelen net zoals mijn broer of anders gaat het mede-eigenaarschap aan hem en mijn neus voorbij gaat. Het minder feesten lukt aardig, het settelen niet....


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Anna Bailey Miller
    "Wat voor boeken lees je dan graag Anna?" vraagt hij zacht en ondertussen schuift hij zijn barkruk wat dichter naar me toe. "Hmm.. Ik hou van heel veel soorten boeken. Sommige thrillers vind ik wel goed, maar ik hou ook van die kostuumdrama's zoals pride and prejudice enzo en natuurlijk hou ik ook wel van die echte tranentrekkers." Antwoord ik glimlachend. "Bij films hou ik eigenlijk van hetzelfde, maar ik kijk ook wel komedies enzo, eigenlijk bijna alles wel". Ik haal mijn schouders even op en neem nog een paar slokjes van mijn drinken. "En van wat voor boeken en films hou jij?" vraag ik dan.

    Nathan Richard Brooks

    Anna vraagt van wat soort boeken en films ik houd. Ik haal mijn schouders even op. "ik heb geen speciale genres waar ik van houd." antwoord ik. " Als ik het leuk vind vind ik het leuk, zo niet dan niet. Voorkeuren heb ik niet echt, Nooit gehad." Ik neem het laatste slokje van mijn drinken voor ik het het glas neerzet en een blik op mijn horloge werp. Al 10 uur geweest... Zou ze niet om 10 uur weggaan? Niet dat ik het erg vind dat ze blijft


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Anna Bailey Miller
    Hij haat even zijn schouders op. "Ik heb geen speciale genres waar ik van houd. Als ik het leuk vind, vind ik het leuk, zo niet dan niet. Voorkeuren heb ik niet echt, nooit gehad'. Hij neemt zijn laatste slokje drinken, zet zijn glas weer weer en kijkt op zijn horloge. "Ze is te laat, niet dat het nu veel uitmaakt, ik heb zeer goed gezelschap" zeg ik met een glimlach. "Als ze er over een half uurtje nog niet is, kunnen we misschien een film kijken?" zeg ik dan vragend en kijk hem aan met een lieve glimlach.

    Nathan Richard BrookS

    "ze is te laatt. Niet dat het veel uitmaakt. Ik heb goed gezelschap. Als ze er over een half uurtje nog niet is kunnen we misschien een film kijken?" Anna kijkt me vragend met een lieve glimlach aan. Ik glimlach even terug. "klinkt als een plan" antwoord ik. "Ik stel wel voor in mijn kamer. Dan kan ik me even omkleden. Bios kan zelfs...Maar dan wil ik me nog even omkleden" Ik glimlach weer. "als je het niet erg vind"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]