• Hey!

    Door alle topics van tegenwoordig over dip-dyen, ben ik erachter gekomen dat dat me eigenlijk ook best wel heel leuk lijkt. Ik ben namelijk heel snel verveeld met mijn haar, dus ik wil weer eens wat nieuws! Ik heb mijn haar dus roodgeverfd, en ik zou het eigenlijk best wel wat blond-achtig willen dip-dyen. Maar ik twijfel een beetje.

    En ik zou dus zeg maar dit idee willen hebben.

    Is dit ook zelf te doen of moet ik voor zoiets echt bij een kapper zijn? En is dat dan erg duur?

    Haha, ik weet dat ik veel vraag, maar ik heb hier geen verstand van! :'D

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 17:04 ]

    Doen!
    Je gaat er misschien spijt van hebben als je het nooit geprobeerd hebt. En je kan nadien, als je het niets vindt, opnieuw laten veranderen.


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ik vraag mij af of blond er heel mooi bij is, eerder zwart als het rood is. Dip-dye is heel gaaf.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Doen. Ik denk dat het je wel staat.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Het is je eigen keuze, en je kunt het zo weer terug veranderen, maar ik vind je haar echt mooi zo, dus ikzelf zou het niet doen.
    Btw, misschien heb ik het al eerder gezegd, maar je bent pretty. :Y)


    Zeker doen! Ziet er erg vet uit! :9~

    Dip-dyen is trouwens cool ^^ Ik had eerst n roze dip dye, nu rood. Best verslavend eigenlijk haha xd


    Inspiration can hit you any time

    Cocon schreef:
    Het is je eigen keuze, en je kunt het zo weer terug veranderen, maar ik vind je haar echt mooi zo, dus ikzelf zou het niet doen.
    Btw, misschien heb ik het al eerder gezegd, maar je bent pretty. :Y)


    Aahw, dat is lief! Dankje! En haha, ik kan gewoon niet heel lang met dezelfde haarkleur leven, ik verveel me nogal snel! Dus vandaar dat ik opzoek ben naar iets totaal anders! :'D

    Constantine schreef:
    Zeker doen! Ziet er erg vet uit! :9~

    Dip-dyen is trouwens cool ^^ Ik had eerst n roze dip dye, nu rood. Best verslavend eigenlijk haha xd


    Oeh, nice! En hoe doe je dat? Doe je dat bij de kapper, of doe je het zelf?

    DOEN GEWOON JOHH EMOEEEE. Je krijgt er spijt van als je het niet doet. Het gaat je vast wel staan.


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Kingsley schreef:
    DOEN GEWOON JOHH EMOEEEE. Je krijgt er spijt van als je het niet doet. Het gaat je vast wel staan.


    Hahahaha okeeee walvis! maar straks ziet het er verschrikkelijk uit! Dán ben ik pas een enge emoe! ):

    Awhyeah, dat is de enige dipdye die ik mooi vind. Ik denk dat het je super zou staan! ;D


    You are beautiful, you are love.

    Kyary schreef:
    Doen. Ik denk dat het je wel staat.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Fairfax schreef:
    (...)

    Hahahaha okeeee walvis! maar straks ziet het er verschrikkelijk uit! Dán ben ik pas een enge emoe! ):


    Neee vast niet of je vraagt gewoon aan een kapper ofzooooo welke kleur het beste bij gaat staan enzooo. Vraag het aan mensen die verstand van dat soort dingen hebben


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Kyary schreef:
    Doen. Ik denk dat het je wel staat.


    Tell me about it, stud.

    Fairfax schreef:
    (...)

    Oeh, nice! En hoe doe je dat? Doe je dat bij de kapper, of doe je het zelf?

    Toen ik het de eerste keer roze deed, heb ik het bij een kapper gedaan (een gewone). Ik dacht dat het permanente verf was, maar het was dus semi-permanent. Dusja, daarna heb ik gewoon zo'n potje gekocht, want ik ga niet iédere keer naar de kapper. Maar omdat ik het ook niet zelf kreeg gedaan (ja je moet toch ook bij de achterkant van je haar komen ;p), dus ik moest steeds mijn moeder aan haar kop zeuren [a]

    Nu heb ik het dan rood, dat is zo'n permanent potje van het kruidvat. Ook dat heeft mijn moeder in mijn haar gegooit ;p


    Inspiration can hit you any time

    Doen ! Ik ga ook dipdyen. Mijn haar is zwart en ik denk dar ik het rood/bruin wil doen :3


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    hey, je hebt ook een kuiltje in je wang:D
    doenxD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.