• Hey!

    Door alle topics van tegenwoordig over dip-dyen, ben ik erachter gekomen dat dat me eigenlijk ook best wel heel leuk lijkt. Ik ben namelijk heel snel verveeld met mijn haar, dus ik wil weer eens wat nieuws! Ik heb mijn haar dus roodgeverfd, en ik zou het eigenlijk best wel wat blond-achtig willen dip-dyen. Maar ik twijfel een beetje.

    En ik zou dus zeg maar dit idee willen hebben.

    Is dit ook zelf te doen of moet ik voor zoiets echt bij een kapper zijn? En is dat dan erg duur?

    Haha, ik weet dat ik veel vraag, maar ik heb hier geen verstand van! :'D

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 17:04 ]

    Doen!
    Je gaat er misschien spijt van hebben als je het nooit geprobeerd hebt. En je kan nadien, als je het niets vindt, opnieuw laten veranderen.


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ik vraag mij af of blond er heel mooi bij is, eerder zwart als het rood is. Dip-dye is heel gaaf.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Doen. Ik denk dat het je wel staat.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Het is je eigen keuze, en je kunt het zo weer terug veranderen, maar ik vind je haar echt mooi zo, dus ikzelf zou het niet doen.
    Btw, misschien heb ik het al eerder gezegd, maar je bent pretty. :Y)


    Zeker doen! Ziet er erg vet uit! :9~

    Dip-dyen is trouwens cool ^^ Ik had eerst n roze dip dye, nu rood. Best verslavend eigenlijk haha xd


    Inspiration can hit you any time

    Cocon schreef:
    Het is je eigen keuze, en je kunt het zo weer terug veranderen, maar ik vind je haar echt mooi zo, dus ikzelf zou het niet doen.
    Btw, misschien heb ik het al eerder gezegd, maar je bent pretty. :Y)